quote:
Nog een specifieke reden dat je hem en met name dit nummer haat?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]en dan ook nog dit nummer
Kon je ook niet weten, heb ik nooit gepost in dit topic.
Nee.... is een triest liedje toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ook niet blij mee?Dan kan ik 'm wel skippen hoor!
Gewoon latenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ook niet blij mee?Dan kan ik 'm wel skippen hoor!
Nee om één of andere reden spreekt hij en zijn muziek me niet aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een specifieke reden dat je hem en met name dit nummer haat?
Ah okee!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee om één of andere reden spreekt hij en zijn muziek me niet aan.
Ik haat hem niet hoor.
Maar je mag het best goedmaken met iets van Take Thatquote:
Nee, dat mag ie niet!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je mag het best goedmaken met iets van Take That
quote:
En terecht!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]ToT heeft ook niets van Take That denk ik, die wil daar nog niet dood mee gevonden worden.
Whehehe u kent me goed, mevrouw!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]ToT heeft ook niets van Take That denk ik, die wil daar nog niet dood mee gevonden worden.
Ik heb anders de volledige discografiequote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb anders de volledige discografieen als jullie zo gemeen blijven doen, kaap ik de stream morgen op primetime en zend 'm volledig uit
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb anders de volledige discografieen als jullie zo gemeen blijven doen, kaap ik de stream morgen op primetime en zend 'm volledig uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Moet je tot heel laat wakker blijven vanaaf want ik ga weer klooien op de streamquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of gewoon heel vroeg opstaanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je tot heel laat wakker blijven vanaaf want ik ga weer klooien op de stream
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
Het eerste maakt het 2e onmogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je op een of andere manier mijn pc op afstand weten uit te zetten. Ik heb vandaag standby modus uitgezet.quote:
Toen ik van de week de NAS in het stopcontact deed, had half Den Haag geen stroom meer...ik denk dat ik dat nog wel een keer voor elkaar krijgquote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je op een of andere manier mijn pc op afstand weten uit te zetten. Ik heb vandaag standby modus uitgezet.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik van de week de NAS in het stopcontact deed, had half Den Haag geen stroom meer...ik denk dat ik dat nog wel een keer voor elkaar krijg
Nee maar dat maakt niet uit...als de helft lukt, lukt heel Den Haag ook welquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Gelukkig weet je niet de exacte locatie waar ik woon
* Viro sluit UPS aanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt niet uit...als de helft lukt, lukt heel Den Haag ook wel
Maiden!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Melting het volgende:
Als ik straks de muziek aan ga zwengelen, wat willen jullie dan horen?
Ik welquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Gelukkig weet je niet de exacte locatie waar ik woon
Fijne muziekjesquote:Op zondag 19 mei 2013 19:36 schreef Melting het volgende:
Als ik straks de muziek aan ga zwengelen, wat willen jullie dan horen?
Heel misschien 1 nummer. Als jij dan morgen geen Take That gaat draaien.quote:
quote:
Zou beide dus kunnen.quote:
'70s?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Zou beide dus kunnen.
Nog meer voorkeuren?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel misschien 1 nummer. Als jij dan morgen geen Take That gaat draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ga morgen niet draaien dus dat komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké..... kortom... alles behalve house (in alle soorten en maten).quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon wat lekkere rock.Hoeft niet te hard!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké..... kortom... alles behalve house (in alle soorten en maten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |