Ik heb ooit eens het jubileumconcert van mijn wijk gehad voor de deur...kon van mijn balkon zo het podium zien. Helaas was de line-up een keur aan Z-artiesten van het gemiddelde SBS6-talentenshow-niveau. Ik ben serieus gevlucht naar mijn oudersquote:Op zondag 19 mei 2013 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Van alles wat.
En nee........ geen topkwaliteit. Eerder tobkwaliteit.

Ik acht die kans zeer klein 4km uit de buurt van waar de vader gevonden is ... en na een x aantal dagen ... gues they found them als ik het zo mag lezen ...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ergens is het natuurlijk te hopen dat ze het niet zijn, van de andere kant......... is er dan wel duidelijkheid.

Moet ik eerst wat beter boxen kopen op mijn pc aansluiten en dan op het balkon zetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:11 schreef Cee het volgende:
Heb je geen trompet in de buurt om er gewoon pal tegenin te gaan, Melting?

quote:

Oei, waar jullie het net over hadden, ging dat over dat die broertjes waarschijnlijk gevonden zijn? Ik lees het net op de fp.
 Oei, waar jullie het net over hadden, ging dat over dat die broertjes waarschijnlijk gevonden zijn? Ik lees het net op de fp.

quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef ToT het volgende:

pastaquote:

quote:
 de tweedste Radio 49-dj die ik heb meegemaakt
 de tweedste Radio 49-dj die ik heb meegemaakt

I knowquote:

Eet zequote:

Döner kebab ?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Watertornado het volgende:
zo, mijn computer liep net keihard vast. gelijk maar was opgehangen en eten gehaald.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |