Bedoel je nep-zombies?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
groeten vanuit mijn kamertje.
buiten is no-go- aera omdat er allemaal kunst freaks rondlopen
nee, elk jaar is in ons dorp kunst route. dan mag iedereen die denkt dat hij/zij creatief is zn zooi laten zien en mijn buurvrouw is zo'n crea-bea.quote:
Barricade!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb de achterdeur maar dichtgemaakt want ze stonden al bij mij binnen toen ik aan het klussen was
Of creatief theezakjes vouwenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Barricade!Ik stel me nu voor dat ze bij je binnen komen banjeren voor een cursus macaroni-schilderijen maken.
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Barricade!Ik stel me nu voor dat ze bij je binnen komen banjeren voor een cursus macaroni-schilderijen maken.
quote:
het zou wel heel fout zijn geweest als jij de dochter was van crea-buurbea.quote:
Ik word al kriegelig als de vrouw van m'n neef weer een wanstaltig paint shop pro product op haar facebook heeft gezet, dit soort fröbelterrorisme dient uitgeroeid te worden!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou wel heel fout zijn geweest als jij de dochter was van crea-buurbea.
toevallig is haar dochter daar op bezoek en zit ook al de hele dag om het terras
100 euquote:Op zondag 19 mei 2013 15:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoeveel heb je uitgegeven ?
Ik hobbyfröbel veel te weinig eigenlijk ...van de zomer wil ik minimaal 1 jurk hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word al kriegelig als de vrouw van m'n neef weer een wanstaltig paint shop pro product op haar facebook heeft gezet, dit soort fröbelterrorisme dient uitgeroeid te worden!
Dood aan hobby's!
Ik begin een zonnesteek te krijgen voel ik
Zoquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hobbyfröbel veel te weinig eigenlijk ...van de zomer wil ik minimaal 1 jurk hebben gemaakt.
whu whut?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Cee het volgende:
Oh shit ik lees nu pas dat Lola jarig is! LooooooLaaaaaa, gefeliciteerd!
Dat jaag ik er ook zo doorheen op een avondje weg hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |