SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Wanneer?
Poll: Wanneer gaan we chillen
• weekend van 1 juni
• weekend van 8 juni
• weekend van 15 juni
• weekend van 22 juni
• maakt me niet uit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
UTRECHT
Bownlingbaan is vlakbij het station naast de stairway.
Amsterdam of Utrecht? Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat jaag ik er ook zo doorheen op een avondje weg hoor.
Kindje toch, je weet de helft nog niet.quote:
Ik denk dat ze daar d'r vriend wel even voor aan z'n kraag trektquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
lola gefeliciteerd als je verjaardsbeurt wilt moet je ff pmen
Okequote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Is dat nou lekker, neuken tijdens je psychose?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Alleen als je een lekker wijf bent met goede tietenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Dat kan mijn moeder ook, ook patronen, mehh ik snap er de ballen van, heb ooit wel van een spijkerbroek een rokje weten te makenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef Uccie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 mei 2013 16:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk (en handig), je eigen kleding kunnen maken.
[/quote
Mijn moeder kan het heel goed, alleen kunnen we allebei geen patronen tekenen dus vanuit die boekjes en dan wat aanpassen hier en daar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, neuken tijdens je psychose?
Whehehequote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent met goede tieten
Dat ben ikquote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent met goede tieten
Ik heb echt een hele goede naaimachine, mijn moeder heeft dezelfde en die maakt echt heel veel voor mij. Ik kom er zelf nooit aan toe.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan mijn moeder ook, ook patronen, mehh ik snap er de ballen van, heb ooit wel van een spijkerbroek een rokje weten te maken
Met een naaimachine kan ik wel overweg ja, alleen patronen en alles, ik heb er geen geduld voorquote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele goede naaimachine, mijn moeder heeft dezelfde en die maakt echt heel veel voor mij. Ik kom er zelf nooit aan toe.
Heeft bij mij ook even geduurd hoor, ik zou nog weleens willen kunnen haken vanaf een patroon, maar die dingen zien er russisch uit voor mijquote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Met een naaimachine kan ik wel overweg ja, alleen patronen en alles, ik heb er geen geduld voor
Iedere keer weerquote:
kom maar ff langs de jellinek kliniek kan je het zelf proberenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, neuken tijdens je psychose?
Okequote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kom maar ff langs de jellinek kliniek kan je het zelf proberen
Sorry ze is van mijquote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kom maar ff langs de jellinek kliniek kan je het zelf proberen
Ik wil het niet weten hoor.quote:
Sorry ik deel haar niet graagquote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jullie kunnen ook wel samen langskomen hoor
Ik wel, ik heb thuis Perception binnengehaald, schijnt heel leuk te zijn.quote:
Dus dit zijn jouw hossel technieken? Ik zou zeggen blijven oefenen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jullie kunnen ook wel samen langskomen hoor
Da Vinci's Demonsquote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb thuis Perception binnengehaald, schijnt heel leuk te zijn.
Ohja die zag ik net ook ergens op een lijstje staan...ik ga eens kijkenquote:
lol net coke gesnoven word gekke tydquote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dit zijn jouw hossel technieken? Ik zou zeggen blijven oefenen.
Oh die had ik al in mijn lijstje staan, je komt er dus goed mee weg.quote:
Enjoy, verder begin je me nu weer te vervelen dusquote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
lol net coke gesnoven word gekke tyd
*pfew*quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh die had ik al in mijn lijstje staan, je komt er dus goed mee weg.
Lekker...ik sla even een weekje over, want zonder sambal etc vind ik het niet lekkerquote:
eensquote:Op zondag 19 mei 2013 16:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker...ik sla even een weekje over, want zonder sambal etc vind ik het niet lekker
oke is goed 068398834 bel mequote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Enjoy, verder begin je me nu weer te vervelen dus
Hup ga iemand anders eens lastig vallenquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
Discussie via wa met zoonlief, hij heeft patat gehaald, ik zeg dus je eet niet thuis? Ja wel om half 4 al op
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
Discussie via wa met zoonlief, hij heeft patat gehaald, ik zeg dus je eet niet thuis? Ja wel om half 4 al op
Echt niet normaalquote:
Beide?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
First world problems.. Ik weet niet of ik het overhemd met 200 of het overhemd met 199 kreukels moet strijken
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dit zijn jouw hossel technieken? Ik zou zeggen blijven oefenen.
Kan er toch maar 1 tegelijk aanquote:
Ik loop zover achter met Games of Thrones dat ik maar eens opnieuw ga beginnen denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
Ik hou van draken, zeker als ze klein zijn, GoT
GoT is zeker tof.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
Ik vind Khaleesi zo geweldigquote:
Ik ben nu bijna bij tot heden gelukkigquote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik loop zover achter met Games of Thrones dat ik maar eens opnieuw ga beginnen denk ik
Echt een aanraderquote:Op zondag 19 mei 2013 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet er ooit eens een keer aan beginnen...
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Laatste nummer en dan zit er dik 3 uur en 30 minuten op
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dankjequote:
Ik heb idd, niet geluisterd maar dan alsnog bedanktquote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dankjealleen waren er weinig luisteraars volgens mij
Ik was zelf aan het klussen enzulks, maar met de muziek aan!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef Watertornado het volgende:
Thanks broertje, ik ben hier weinig te zien geweest maar ik heb alles gehoord! Heerlijke muziek!
quote:
Kun je niet beter van de hak op de zool gaan?quote:
Heyquote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je niet beter van de hak op de zool gaan?![]()
Er is ook een versie van David Hasselhoffquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is ook een versie van David Hasselhoffen ik heb die een keer gedraaid (al was dat wel op verzoek)
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is ook een versie van David Hasselhoffen ik heb die een keer gedraaid (al was dat wel op verzoek)
Die is echt niet veel beter dan ditquote:
JIJ wil die niet horen....heb ik nou een plaatje dat te fout is voor DJ VOUT??????quote:
Er is voor mij een verschil, tussen slecht en Vout.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIJ wil die niet horen....heb ik nou een plaatje dat te fout is voor DJ VOUT??????
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is voor mij een verschil, tussen slecht en Vout.
Dat heb je, of dat heb je niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]dat onderscheid moet je ons misschien nog eens leren dan.
Rob is ook een groot fan van David Hasselhof zijn zangcarrière, met name dat nummer.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]dat onderscheid moet je ons misschien nog eens leren dan.
Hij zingt helemaal niet zo slecht, het is meer de beeldvorming rond die manquote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rob is ook een groot fan van David Hasselhof zijn zangcarrière, met name dat nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |