abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 mei 2013 @ 15:12:22 #1
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126723257


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
  zondag 19 mei 2013 @ 15:13:42 #2
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126723300
Misschien niet de beste topic title, maar verder kwam ik zo snel ff niet ;-)

En groot alarm, heb de nummering zelf doorgeteld omdat ik er vanuit ging dat dit niet automatisch gebeurde. Maar moet dus 20 ipv 21 zijn. Kan iemand dit fixen?

Edit: aan de bel getrokken bij mod's, hopelijk kunnen/willen zij het rechtzetten...

[ Bericht 35% gewijzigd door funky_fart op 19-05-2013 15:24:56 ]
  zondag 19 mei 2013 @ 15:36:31 #3
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_126724107
Ik wacht op een goede quad-core (of Intel dual-core) met minimaal 2GB RAM, NFC, 4G en +5" 1080p scherm, iemand tips? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door MoneyTalks op 19-05-2013 15:41:03 (4G) ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_126724195
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik wacht op een goede quad-core (of Intel dual-core) met minimaal 2GB RAM, NFC en +5" 1080p scherm, iemand tips? :P
oppo find 5?
of die lenovo k900 oid? wel lelijke software, maar ROM flashen en je hebt echt een beest

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 15:39:39 ]
  zondag 19 mei 2013 @ 15:40:28 #5
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_126724243
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:39 schreef andreas612 het volgende:

[..]

oppo find 5?
of die lenovo k900 oid? wel lelijke software, maar ROM flashen en je hebt echt een beest
Die K900 is perfect, alleen heeft ie geen NFC en ook geen 4G/LTE, beetje jammer als je er een paar jaar mee wil doen (doe nu al bijna 3 jaar met mijn Galaxy S)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_126724388
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:40 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Die K900 is perfect, alleen heeft ie geen NFC en ook geen 4G/LTE, beetje jammer als je er een paar jaar mee wil doen (doe nu al bijna 3 jaar met mijn Galaxy S)
naja, dan de note III in september ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 16:02:51 #7
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_126724995
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:44 schreef andreas612 het volgende:

[..]

naja, dan de note III in september ;)
Note 3 lijkt me ook prima, maar als ik een goedkopere Chinese phone kan kopen die praktisch hetzelfde kan dan ga ik daarvoor. Ben alleen een beetje bang dat de Note 3 heel erg op de GS4 gaat lijken, en dus weer "plastic" is.. Heb nu al 3 jaar de plastic Galaxy S1 en hoewel het prima is, wil ik nu wel een telefoon die ook duur aanvoelt :P
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_126725152
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Note 3 lijkt me ook prima, maar als ik een goedkopere Chinese phone kan kopen die praktisch hetzelfde kan dan ga ik daarvoor. Ben alleen een beetje bang dat de Note 3 heel erg op de GS4 gaat lijken, en dus weer "plastic" is.. Heb nu al 3 jaar de plastic Galaxy S1 en hoewel het prima is, wil ik nu wel een telefoon die ook duur aanvoelt :P
Dan de k900 van lenovo, die is top notch, en fuck lte, je gaat tegenwoordig toch van wifi naar wifi
  zondag 19 mei 2013 @ 16:11:58 #9
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_126725369
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Dan de k900 van lenovo, die is top notch, en fuck lte, je gaat tegenwoordig toch van wifi naar wifi
Ik heb onbeperkt internet (10 GB fullspeed, en dan word ie pas afgeknepen zonder extra kosten), waarom zou ik moeilijk doen met wifi??

En dan ontbreekt nog steeds NFC. Wil je een future-proof telefoon dan zijn LTE en NFC gewoon musts. Ik doe nu al bijna 3 jaar met mijn Galaxy S1, dus ik verwacht met mijn volgende telefoon ook gewoon 3 jaar te kunnen doen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 19 mei 2013 @ 16:21:32 #10
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_126725723
TT gewijzigd..

Vriendin heeft sindskort een 'belletje' op haar scherm van haar Star B92. Denken jullie dat ik kans maak op garantie als ik mixeshop mail?
  zondag 19 mei 2013 @ 17:10:50 #11
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126727743
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:21 schreef Sjowhan het volgende:
TT gewijzigd..

Vriendin heeft sindskort een 'belletje' op haar scherm van haar Star B92. Denken jullie dat ik kans maak op garantie als ik mixeshop mail?
Dank voor de wijziging in TT!

Vwb belletje: is het geen luchtbel onder een screenprotector waarvan ze niet wist dat die erop zat? Die dingen zie je niet eens dat ze erop zijn gedaan namelijk
pi_126728518
heb nu toch de xiaocai g6 besteld, ben benieuwd. Hopen dat ik er snel mee aan de slag kan.
pi_126730611
Genoeg mensen die een Chinese telefoon kopen hier, maar bij welke webshop doen jullie dat nou?

Bv:

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:31 schreef fissure het volgende:
heb nu toch de xiaocai g6 besteld, ben benieuwd. Hopen dat ik er snel mee aan de slag kan.
Waar heb jij hem gekocht?

Ik zie een aantal staan in de OP, maar niet echt een top 5 of zo. En wat is de kans dat je heffingen e.d. over je telefoon moet betalen? Of is dat nagenoeg 100%?
  zondag 19 mei 2013 @ 18:23:21 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126730718
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef Azerdion het volgende:
Genoeg mensen die een Chinese telefoon kopen hier, maar bij welke webshop doen jullie dat nou?

Ik zie een aantal staan in de OP, maar niet echt een top 5 of zo. En wat is de kans dat je heffingen e.d. over je telefoon moet betalen? Of is dat nagenoeg 100%?
Tja, prijzen etc verschillen per telefoon, waarom zou je dan een top 5 maken? Zie het Chinese webshop topic, daar staan nog wel veel meer betrouwbare winkels.

Over de heffingen: Het kan vriezen en het kan dooien.
DHL heeft 100% controle op factuurwaarde
PostNL heeft steekproef controles waarna je een brief krijgt met een aanvraag voor meer info (factuur aanvraag).
Veel verder mag/kan je er hier niet op in gaan (alle info staat wel in de spoiler:Importeren: verzending, tracking en douane).

Spoiler van het Jiayu topic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_126731555
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef Azerdion het volgende:
Genoeg mensen die een Chinese telefoon kopen hier, maar bij welke webshop doen jullie dat nou?

Bv:

[..]

Waar heb jij hem gekocht?

Ik zie een aantal staan in de OP, maar niet echt een top 5 of zo. En wat is de kans dat je heffingen e.d. over je telefoon moet betalen? Of is dat nagenoeg 100%?
In dit geval heb ik hem op Aliexpres gekocht. Webshops hebben alleen maar witte in voorraad en een verkoper daar heeft ook zwart. Het is kijken waar de telefoon het goedkoopst is, de Jiayu g4 kan je voor 230, 245 maar ook voor 219 dollar vinden bijvoorbeeld.
pi_126732315
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef Azerdion het volgende:
Genoeg mensen die een Chinese telefoon kopen hier, maar bij welke webshop doen jullie dat nou?

Bv:

[..]

Waar heb jij hem gekocht?

Ik zie een aantal staan in de OP, maar niet echt een top 5 of zo. En wat is de kans dat je heffingen e.d. over je telefoon moet betalen? Of is dat nagenoeg 100%?
antelife
pandawill
mixeshop
aliexpress
merimobiles
lightake
pi_126734423
Thanks voor de info iedereen! :)

Mijn abonnement loopt eind oktober af. Duurt nog wel even dus.

Maar ik ben het zat om een oude telefoon te moeten kiezen(die ze aanbieden tegen dumpprijzen) om nog een 'normaal' bedrag te kunnen betalen. Wil je een betere en nieuwere telefoon, moet je gelijk schandalige bedragen dokken. Om nog maar niet te spreken van lease-telefoons.
Je betaalt 2 jaar lang een belachelijk bedrag naast je gewone abonnement om daarna je telefoon weer in te leveren?! :r

Ik ga dus mooi al even rondkijken naar een leuke Chinese smartphone. Zelfs met belasting e.d. vind ik de prijs nog meevallen.

Ik ga dus maar mooi voor een sim-only(Iemand nog een tip?). Wat bellen en sms'en betreft ben ik een nachtmerrie voor providers. Er zijn maanden geweest dat ik gewoon niets heb verbruikt, alleen internet. Ware het niet dat ik er wel voor betaal omdat er geen andere optie is. :(
Op dit moment betaal ik 21 euro(was 19,95 voor inflatiecorrectie e.d.) voor 225min/75sms/1gb internet.
Ik heb een LG Optimus Black erbij gekregen.
Internetverbruik schommelt rond de 500mb, dus bij de sim-only kan dat mooi naar 500mb.

Hebben jullie ook al gelezen over Huawei en ZTE? (Nu.nl)
Er zijn inderdaad roofprijzen. Alleen wordt er nu gekeken naar de verkeerde prijzen.
De grote merken roven. Van ons, de consument.
Nu mensen meer gaan kiezen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding gaan veel merken in het verzet en gaan ze lobbyen bij de EU om er iets aan te doen. :')

Kijk bijvoorbeeld naar Apple met miljarden op de bank...

Gelukkig zijn er dan weer mensen, zoals jullie hier, die wel na kunnen denken! ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Azerdion op 19-05-2013 19:53:14 (kleine spellingfoutjes :)) ]
pi_126735513
iOCEAN x7 besteld op Antelife, toch maar shipping via Swiss Post laten doen want gratis e.d.. Als ik die reviews op YouTube zie vind ik het toestel helemaal niet traag reageren maar misschien ben ik gewoon niet zo veeleisend wat dat betreft. 15-30 werkdagen staat er, iemand ervaring met Antelife via Swiss Post?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 20:17:58 ]
pi_126735797
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Silven het volgende:
iOCEAN x7 besteld op Antelife, toch maar shipping via Swiss Post laten doen want gratis e.d.. Als ik die reviews op YouTube zie vind ik het toestel helemaal niet traag reageren maar misschien ben ik gewoon niet zo veeleisend wat dat betreft. 15-30 werkdagen staat er, iemand ervaring met Antelife via Swiss Post?
ik had em volgens mij binnen 2 weken binnen met 2-3 dagen vertraging ivm international labor day ofzo
pi_126736116
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef Majinster het volgende:

[..]

ik had em volgens mij binnen 2 weken binnen met 2-3 dagen vertraging ivm international labor day ofzo
Ik wil niet wachten :'( Voelt dat ding een beetje solide aan? En win ik nog iets aan performance door een andere Android distro erop te zetten?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 20:28:59 ]
  zondag 19 mei 2013 @ 20:37:46 #21
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_126736615
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:10 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Dank voor de wijziging in TT!

Vwb belletje: is het geen luchtbel onder een screenprotector waarvan ze niet wist dat die erop zat? Die dingen zie je niet eens dat ze erop zijn gedaan namelijk
Nee helaas niet; het is geen screenprotector; je ziet de bel (nouja, bel, het lijkt zo'n lek als je LCD kapot is) het beste als het scherm uit is, maar moeilijk nu te fotograferen..
Het "lek" zorgt niet voor minder scherm, of kapot scherm, maar het ziet er vreemd uit.
  zondag 19 mei 2013 @ 21:49:24 #22
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126740673
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:05 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Ik heb ook de iOcean, en bij mij zit die back-cover er prima op.

Maar de backlight voor de buttons is inderdaad bij elke iOcean X7 niet zo goed afgewerkt. Het is puur cosmetisch, want in het donker kan je ze gewoon zien maar het licht is ongelijkmatig verdeeld.
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef coffeebiscuit1 het volgende:

[..]

Ook hier is de Iocean X7 inmiddels binnen.
Kunnen jullie iets zeggen over de batterijduur??
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_126740895
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Kunnen jullie iets zeggen over de batterijduur??
Een enkeling op Tweakers liet zich daar al over uit :)

quote:
[message=40253730,noline]XanderDrake schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:26[/message]:
Sochtends 100%, nu 38%. Heb een dik uur muziek geluisterd, en gewone dingen (sms, bellen, whatsappen, browsen, nieuws-apps, fotos). Daarbij umts, wifi én bluetooth de hele dag aan en veel gebruikt. Schermhelderheid op auto (30-60% lichtsterkte schat ik zo).

2000mAh is plenty voor normaal gebruikt :)
mag het weten
pi_126748550
Is die Iocean echt zo licht incl batterij? 110gram staat er op sommige sites :?
We fear that which we cannot see
pi_126749299
quote:
11s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is die Iocean echt zo licht incl batterij? 110gram staat er op sommige sites :?
Ik lees op de eerste sites die ik google 125 gram. Lijkt mij iets realistischer :)
pi_126756160
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Kunnen jullie iets zeggen over de batterijduur??
Ik heb zelf met zwaar gebruik met continu screen on 5-6 uur. Dus het scherm staat dan 5-6 uur achter elkaar aan.

Zeer licht gebruik haal ik de 2 dagen wel mee. Dan doe ik af en toe mijn mail checken, social media, whatsapp.

Batterij is dus voldoende.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2013 09:03:53 ]
pi_126758625
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:08 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ik lees op de eerste sites die ik google 125 gram. Lijkt mij iets realistischer :)
125 is ook weinig :) Die newman k1 is in de 200 ofzo :0

Kan iemand zijn Iocean ff wegen met 2000 en 3000 batterij ? Ben nu wel benieuwd ;)
We fear that which we cannot see
  maandag 20 mei 2013 @ 11:35:23 #28
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126758988
Wat maakt het uit? Verschillen zijn zo klein, komt toch niet op vijftig gram aan?
  maandag 20 mei 2013 @ 11:40:02 #29
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126759137
--- Goophone x7 ---


Dit zijn de renders maar in het echt ziet hij er ook zo uit!

De telefoon kwam binnen in het volgende doosje:


Ik heb hem in het zwart besteld met een witte achterkant erbij, de zwarte is mat en de witte glimmend. Er staat helemaal niets op de telefoon, vind ik zelf mooier dan Goophone op de achterkant.

Na de eerste keer opstarten bleek dat er een of andere launcher was geïnstalleerd (die op het doosje zichtbaar is), deze heb ik direct uitgeschakeld en verwijderd om bij het originele te komen. Vervolgens kreeg ik al snel een aantal foutmeldingen omdat de playstore niet werkte ;( Uiteindelijk had ik dit opgelost door 3 bestanden opnieuw te plaatsen en deze de juiste permissies te geven.

Vervolgens een aantal keren getest of ik op locatie kwam met de GPS en dit is iedere keer snel het geval. Via wifi is er ook geen enkel probleem en werkt de telefoon erg fijn. Ik had voorheen een galaxy nexus en hiervoor een 3310 model, dus was sowieso weer erg fijn een smartphone te gebruiken. De Antutu gaf een score van 11500.

Het scherm is heel mooi! Super helder en scherp, goede kleuren, dit verraste mij erg positief.

De batterij houdt mij de hele dag op de been, en als hij dat in de begin fase al doet zal dit alleen nog maar beter kunnen worden (Door minder gebruiken en de accu zelf).

Gister voor het eerst echt ergens geweest waar ik geen wifi kon gebruiken dus werd even overgelaten aan het mobiele internet, dit was niet echt een succes. Heb erg slecht internet lijkt wel, ook als hij een h aangeeft.. Ik hoop dat hier iets aan te doen is eigenlijk. (De locatie was ook erg afgelegen maar als ik het thuis probeer gaat hij ook niet heel snel, ook vaak het internet eerst even aan en uit voordat hij het doet.)

De foto hierboven is genomen met de camera van de telefoon. Hier nog een foto:


In het donker nog niet echt een foto kunnen maken.

Gelukkig is er tegenwoordig nagenoeg overal wifi, alleen zou het ook wel tof zijn als het mobiele internet wat beter werkte. Voor de rest erg tevreden met deze telefoon. Zal nog wel meer gaan testen met spelletjes etc.

Misschien iemand een tip wat betreft het internet? En is het mogelijk de 2e sim module uit te schakelen?
Ajax Amsterdam
pi_126759222
Die Goophone X7 is volgens mij identiek aan mijn iOcean X7 op design na. Best een mooi toestelletje. En originele doos ;)
pi_126759302
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef funky_fart het volgende:
Wat maakt het uit? Verschillen zijn zo klein, komt toch niet op vijftig gram aan?
Met een newman is het verschil groot en beide zijn 5inch phones, daarom ben ik zo verbaasd erover.
En vind een lichte telefoon flex, vooral bij deze >4,5 inches :)
We fear that which we cannot see
pi_126759587
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Kuhly het volgende:
--- Goophone x7 ---

Heb erg slecht internet lijkt wel, ook als hij een h aangeeft.. Ik hoop dat hier iets aan te doen is eigenlijk. (De locatie was ook erg afgelegen maar als ik het thuis probeer gaat hij ook niet heel snel, ook vaak het internet eerst even aan en uit voordat hij het doet.)

Misschien iemand een tip wat betreft het internet? En is het mogelijk de 2e sim module uit te schakelen?
Dank voor de review :) Met mijn Blade heb ik ook slechte 3G verbinding, die mag ik ook in en uitschakelen wil ie eens opgepikt worden. Maar ik heb het idee dat dat ligt aan mijn telco: hollandsnieuwe qua bereik. Die moet perse roaming aan hebben staan bijv. + gegevenstoegang aan want hij lift mee op het Vodafone netwerk. Misschien dat dit het is?

iOcean x7 met 2GB RAM release in zicht volgende maand?
quote:
Rumours on Weibo now suggest that the Advanced version of the X7 could go on sale as early as the end of May. The X7 Advanced will come with the same Oppo Find 5 inspired body but with 2GB RAM and 13 mega-pixel rear sensor.
mag het weten
  maandag 20 mei 2013 @ 12:01:55 #33
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126759826
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dank voor de review :) Met mijn Blade heb ik ook slechte 3G verbinding, die mag ik ook in en uitschakelen wil ie eens opgepikt worden. Maar ik heb het idee dat dat ligt aan mijn telco: hollandsnieuwe qua bereik. Die moet perse roaming aan hebben staan bijv. + gegevenstoegang aan want hij lift mee op het Vodafone netwerk. Misschien dat dit het is?

iOcean x7 met 2GB RAM release in zicht volgende maand?

[..]

Ik zal het proberen, die enge melden met extra kosten is dus niet het geval? Heb zelf wel vodafone, maar wie weet.

Dacht net, probeer hem nog wel eens te flashen, is nu bezig. Ben benieuwd :D
Ajax Amsterdam
  maandag 20 mei 2013 @ 12:17:45 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126760347
Hallo iOcean X7 met 2GB RAM....
...... dag lieve Xperia Z met helaas een te krappe batterij ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 20 mei 2013 @ 13:16:01 #35
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126762468
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Een enkeling op Tweakers liet zich daar al over uit :)

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Ik heb zelf met zwaar gebruik met continu screen on 5-6 uur. Dus het scherm staat dan 5-6 uur achter elkaar aan.

Zeer licht gebruik haal ik de 2 dagen wel mee. Dan doe ik af en toe mijn mail checken, social media, whatsapp.

Batterij is dus voldoende.
Thnx. Gewoon redelijk dus...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 20 mei 2013 @ 13:22:29 #36
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_126762726
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef RobertNL het volgende:
Hallo iOcean X7 met 2GB RAM....
...... dag lieve Xperia Z met helaas een te krappe batterij ;)
Haha, props voor China. :7 Kun je nog eens verschillende dingen tegen een niet al te dure prijs proberen. :9

Maar er komt toch ook een mini Xperia Z, de ZR? In Amerika tenminste... :o
Oh, ook in NL? http://www.sonymobile.com/nl/products/phones/xperia-zr/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126766002
Als dit filmpje echt is zie je wel duidelijk het verschil in 3D prestaties tussen de iOcean en de Jiayu G4
G4 scoort iets van 3370 en de iOcean 2200 ofzo op 3D gebied.

Volgens die filmpje heeft Fastcardtech de G4 ook op voorraad, seems legit hahaha :p

  maandag 20 mei 2013 @ 14:49:50 #38
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126766337
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:41 schreef Vincent_vd het volgende:
Als dit filmpje echt is zie je wel duidelijk het verschil in 3D prestaties tussen de iOcean en de Jiayu G4
G4 scoort iets van 3370 en de iOcean 2200 ofzo op 3D gebied.

Volgens die filmpje heeft Fastcardtech de G4 ook op voorraad, seems legit hahaha :p

Welke telefoon is die witte?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_126766894
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

Welke telefoon is die witte?
Ook G4 :)
pi_126768065
Leuke review Kuhly was wel gezellig hè gisteren in Sint Maarten....
pi_126770898
-edit-
Live your life!
pi_126770951
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Kuhly het volgende:
--- Goophone x7 ---

[ afbeelding ]
Dit zijn de renders maar in het echt ziet hij er ook zo uit!

De telefoon kwam binnen in het volgende doosje:
[ afbeelding ]

Ik heb hem in het zwart besteld met een witte achterkant erbij, de zwarte is mat en de witte glimmend. Er staat helemaal niets op de telefoon, vind ik zelf mooier dan Goophone op de achterkant.

Na de eerste keer opstarten bleek dat er een of andere launcher was geïnstalleerd (die op het doosje zichtbaar is), deze heb ik direct uitgeschakeld en verwijderd om bij het originele te komen. Vervolgens kreeg ik al snel een aantal foutmeldingen omdat de playstore niet werkte ;( Uiteindelijk had ik dit opgelost door 3 bestanden opnieuw te plaatsen en deze de juiste permissies te geven.

Vervolgens een aantal keren getest of ik op locatie kwam met de GPS en dit is iedere keer snel het geval. Via wifi is er ook geen enkel probleem en werkt de telefoon erg fijn. Ik had voorheen een galaxy nexus en hiervoor een 3310 model, dus was sowieso weer erg fijn een smartphone te gebruiken. De Antutu gaf een score van 11500.

Het scherm is heel mooi! Super helder en scherp, goede kleuren, dit verraste mij erg positief.

De batterij houdt mij de hele dag op de been, en als hij dat in de begin fase al doet zal dit alleen nog maar beter kunnen worden (Door minder gebruiken en de accu zelf).

Gister voor het eerst echt ergens geweest waar ik geen wifi kon gebruiken dus werd even overgelaten aan het mobiele internet, dit was niet echt een succes. Heb erg slecht internet lijkt wel, ook als hij een h aangeeft.. Ik hoop dat hier iets aan te doen is eigenlijk. (De locatie was ook erg afgelegen maar als ik het thuis probeer gaat hij ook niet heel snel, ook vaak het internet eerst even aan en uit voordat hij het doet.)

De foto hierboven is genomen met de camera van de telefoon. Hier nog een foto:
[ afbeelding ]

In het donker nog niet echt een foto kunnen maken.

Gelukkig is er tegenwoordig nagenoeg overal wifi, alleen zou het ook wel tof zijn als het mobiele internet wat beter werkte. Voor de rest erg tevreden met deze telefoon. Zal nog wel meer gaan testen met spelletjes etc.

Misschien iemand een tip wat betreft het internet? En is het mogelijk de 2e sim module uit te schakelen?
Die Goophone x7 ziet me er tof strak uit :9.
Waarom heeft niemand het hier over? Presteert deze minder ten opzichte van de IOcean of Jiayu G4. Goophone x7 ziet er mooi uit namelijk.

Meer mensen ervaring hiermee?

Jiayu G4 blijft voor mij de mooiste. Alleen kan dat nog wel tot kerst duren :{
Love is in the air!
pi_126775953
Zo even de afmetingen van de telefoon uit een stuk hout zagen :). Begin nu toch wel erg te twijfelen om de Iocean x7 te kopen!. Dus zeg het maar: Doen of niet doen?

Las trouwens ergens dat mensen de telefoon kochten bij antelife (wat ik ook wil doen denk) via swizz post lieten bezorgen om zo de china bezorging (die moeilijk kan doen over accu's) te omzeilen, en de kans op douane kosten kleiner te maken. Klopt dit een beetje denken jullie?
pi_126777085
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:42 schreef tharonny het volgende:
Zo even de afmetingen van de telefoon uit een stuk hout zagen :). Begin nu toch wel erg te twijfelen om de Iocean x7 te kopen!. Dus zeg het maar: Doen of niet doen?

Las trouwens ergens dat mensen de telefoon kochten bij antelife (wat ik ook wil doen denk) via swizz post lieten bezorgen om zo de china bezorging (die moeilijk kan doen over accu's) te omzeilen, en de kans op douane kosten kleiner te maken. Klopt dit een beetje denken jullie?
Ik heb via Swiss Post geen belasting over mijn iOcean hoeven te betalen. Kan net geluk zijn, maar je hoeft in ieder geval minder vaak als bij DHL af te tikken.
pi_126778960
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Ik heb via Swiss Post geen belasting over mijn iOcean hoeven te betalen. Kan net geluk zijn, maar je hoeft in ieder geval minder vaak als bij DHL af te tikken.
Ja oke, blijft kwestie van geluk hebben. Jij had hem ook via antelife besteld? (kost 219 daar nu geloof ik). En geen spijt van?
pi_126779902
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ja oke, blijft kwestie van geluk hebben. Jij had hem ook via antelife besteld? (kost 219 daar nu geloof ik). En geen spijt van?
Nee, gewoon een degelijke telefoon. Nog nooit zo een mooi scherm gezien en hij werkt toch een stuk vlotter als mijn vorige telefoon, de Samsung Galaxy Nexus.

Ik kan bijna niet geloven dat hij maar 170 euro inclusief alles was.
Ik heb hem inderdaad bij Antelife besteld.
  maandag 20 mei 2013 @ 21:16:23 #47
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126784357
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Zorbathagreek het volgende:
Leuke review Kuhly was wel gezellig hè gisteren in Sint Maarten....
Jazeker, prijzen weer mee naar huis! Goede dag.

Wel leuk om de reacties te zien. Niemand die hem kent :P
Ajax Amsterdam
pi_126784469
Waar we wachten op de G4 *O* *O*
Love is in the air!
  maandag 20 mei 2013 @ 22:13:31 #49
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126788129
Hoe is de GPS op de Iocean? Dat schijnt niet helemaal jofel te zijn....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 20 mei 2013 @ 22:13:54 #50
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_126788155
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Nee, gewoon een degelijke telefoon. Nog nooit zo een mooi scherm gezien en hij werkt toch een stuk vlotter als mijn vorige telefoon, de Samsung Galaxy Nexus.

Ik kan bijna niet geloven dat hij maar 170 euro inclusief alles was.
Ik heb hem inderdaad bij Antelife besteld.
Dat mag ook wel, de Galaxy Nexus is 1,5 jaar oud...
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_126789361
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:13 schreef Kenju het volgende:
Hoe is de GPS op de Iocean? Dat schijnt niet helemaal jofel te zijn....
Ja daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. En betreft de 3g verbinding? is dat een beetje snel? Las daar ook wat over, dat mensen problemen hadden met een slechte snelheid ofzoiets?
pi_126790083
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:13 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dat mag ook wel, de Galaxy Nexus is 1,5 jaar oud...
Ok, maar Galaxy Nexus is ook al dual core en vanilla Android dus werkt normaal toch ook wel vlotjes... :) Ben blij om te horen dat de iOcean beter aanvoelt
pi_126797732
Het was nooit een benchmark monster maar hij werkte vloeiender dan de HTC One Xen en Galaxy S3's van mijn vrienden.
pi_126806621
Heb zelf na een G3 te hebben gehad sinds kort een ZP980, moet zeggen dat ik er tot nu toe zeer tevreden mee ben :9 .
pi_126809189
Klein vraagje:

Een vriend van mij is ook geïnteresseerd in een china phone, maar een 5" zoals de iOcean en Goophone vindt hij te groot, en hij wilt ook graag zo dun mogelijk.

Hij was zelf dan op de Umi X1s gekomen, en die lijkt mij eigenlijk wel heel degelijk. mtk 6589, 4.5" 720p scherm, 1GB ram en maar 8.5mm dik...

Vroeg mij af of er redenen zijn dat ik die hier nog niet (vaak?) voorbij heb zien komen? Iemand een idee over hoe degelijk deze gsm is?

Thx,

http://lightake.com/detai(...)1GB_4GB_Black_-61877
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:29:37 #56
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_126809528
UMI is gewoon een goed merk hoor. En hoewel er zeker een markt is voor quadcore normalsized smartphones, is het nu gewoon de hype om supersized phones te maken, verkopen en aan te schaffen.

Maar de X1s is nu ook niet bepaald superaantrekkelijk, voornamelijk vanwege de haast belachelijk te noemen 1750mAh. Mist verder ook een camera upgrade van 8MP naar 13MP zoals vele nieuwe telefoons hebben en hoewel geen must (vooral op die afmeting niet), het scherm is niet 1080P en 'maar' 1GB RAM. De meeste mensen die nú geïnteresseerd zijn, zijn volgens mij voornamelijk ook 'upgraders'; die hebben een vorige generatie Chinese smartphone en willen nu ook meedoen met het quadcore geweld. En als je alleen de processor upgrade, ja, dan is het niet echt een hele erge upgrade. Dus gaan de meesten toch voor een 5.0" 1080P scherm, een betere accu en camera enz etc. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:38:35 #57
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126809820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:29 schreef shiznuts het volgende:
UMI is gewoon een goed merk hoor. En hoewel er zeker een markt is voor quadcore normalsized smartphones, is het nu gewoon de hype om supersized phones te maken, verkopen en aan te schaffen.

Maar de X1s is nu ook niet bepaald superaantrekkelijk, voornamelijk vanwege de haast belachelijk te noemen 1750mAh. Mist verder ook een camera upgrade van 8MP naar 13MP zoals vele nieuwe telefoons hebben en hoewel geen must (vooral op die afmeting niet), het scherm is niet 1080P en 'maar' 1GB RAM. De meeste mensen die nú geïnteresseerd zijn, zijn volgens mij voornamelijk ook 'upgraders'; die hebben een vorige generatie Chinese smartphone en willen nu ook meedoen met het quadcore geweld. En als je alleen de processor upgrade, ja, dan is het niet echt een hele erge upgrade. Dus gaan de meesten toch voor een 5.0" 1080P scherm, een betere accu en camera enz etc. ;)
Alleen de grootte dus. Voor mensen die kijken naar goedkope telefoons van rond de 170 Euro, is 2 GB niet haalbaar. Verder moet je niet kijken naar de resolutie, maar naar de PPI. Dat is in het geval van de X1s meer dan 320. Dat is in Apple termen gewoon 'retina'; voor de meesten zijn de pixels dan niet te onderscheiden.

De camera's op deze telefoons zijn sowieso ruk. Meer megapixels (wat sowieso niets zegt over de kwaliteit van de camera) zijn dus niet bepaald nuttig, aangezien je deze foto's niet gaat gebruiken om te bewerken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_126810171
Ok thx!

Hij komt van een oud nokia ding dus zal sowieso al heel fijn aanvoelen :D 720p en ram zijn dus geen probleem.
1750mAh was mij nog niet opgevallen, dat zou inderdaad wel eens serieus kunnen tegenvallen dan. Jammer want voor de rest zou die eigenlijk tamelijk ideaal voor hem zijn. Toch misschien nog wat voortkijken dan, of extra batterij er bij bestellen :p
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:37:14 #59
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_126815109
Klopt het dat je G4 basic wel "in stock" is bij sommige winkels?
pi_126815641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:37 schreef Feyen18 het volgende:
Klopt het dat je G4 basic wel "in stock" is bij sommige winkels?
Jep Mixeshop en Fastcardtech geven aan hem in stock te hebben. Maar beide zijn al vergeven aan de preorders, dus praktisch gezien issie allang en breed weer out of stock als je nu aanklopt :')
mag het weten
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:31:25 #61
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_126818069
Oké, maar mentoo.com geeft aan dat ze hem in stock hebben.
En ik heb bij hun al een pre-order staan voor de 2gb versie.
Ik zal eens even informeren.
pi_126818713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef Vincent_vd het volgende:
Klein vraagje:

Een vriend van mij is ook geïnteresseerd in een china phone, maar een 5" zoals de iOcean en Goophone vindt hij te groot, en hij wilt ook graag zo dun mogelijk.

Hij was zelf dan op de Umi X1s gekomen, en die lijkt mij eigenlijk wel heel degelijk. mtk 6589, 4.5" 720p scherm, 1GB ram en maar 8.5mm dik...

Vroeg mij af of er redenen zijn dat ik die hier nog niet (vaak?) voorbij heb zien komen? Iemand een idee over hoe degelijk deze gsm is?

Thx,

http://lightake.com/detai(...)1GB_4GB_Black_-61877
Omdat je voor iets meer 1080p scherm hebt, 5inch en smalle randen. De Umi X1 heeft toch wat bredere randen in vergelijking met de nieuwe telefoons. Maar als dat allemaal je niet boeit dan is het zeker een interessante keuze want 4,5 inch scherm met HD resolutie is ook haarscherp. Maar als je zonder de HD resolutie kan leven is de lenovo A820 volgens mij ook nog interessant omdat het maar 160 of 170 dollar kost.

http://www.antelife.com/l(...)a-smart-phone-1.html

nog goedkoper met coupon

[ Bericht 7% gewijzigd door Majinster op 21-05-2013 17:54:03 ]
pi_126818902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Majinster het volgende:

[..]

Omdat je voor iets meer 1080p scherm hebt, 5inch en smalle randen. De Umi X1 heeft toch wat bredere randen in vergelijking met de nieuwe telefoons. Maar als dat allemaal je niet boeit dan is het zeker een interessante keuze want 4,5 inch scherm met HD resolutie is ook haarscherp. Maar als je zonder de HD resolutie kan leven is de lenovo A820 volgens mij ook nog interessant omdat het maar 160 of 170 dollar kost.

http://lightake.com/detai(...)B_Black-61979?ref=cj
Nja het ding is, de prijs van een 5" gsm is geen probleem, maar de grootte wel (ook geen ramp, maar hij wilt als het mogelijk is toch liever iets kleiner)

Denk dat de G4 eigenlijk ideaal zou zijn (zoals voor zovelen :p)

Feyen18 laat iets weten wanneer je antwoord krijgt ben benieuwd of ze hem echt in stock hebben :) Bij de 2GB versie staat alleen ook wel dat ze stock hebben dus betwijfel het...
pi_126819770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

hij wilt
wil
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:24:12 #65
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_126823293
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nja het ding is, de prijs van een 5" gsm is geen probleem, maar de grootte wel (ook geen ramp, maar hij wilt als het mogelijk is toch liever iets kleiner)

Denk dat de G4 eigenlijk ideaal zou zijn (zoals voor zovelen :p)

Feyen18 laat iets weten wanneer je antwoord krijgt ben benieuwd of ze hem echt in stock hebben :) Bij de 2GB versie staat alleen ook wel dat ze stock hebben dus betwijfel het...
Doe ik, vanmorgen zeiden ze dat hij in stock was op de chat.

Zodra ik meer weet bestel ik eerst zelf 1 en dan zet ik het hierop. ;-)
pi_126824483
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef Feyen18 het volgende:

[..]

Doe ik, vanmorgen zeiden ze dat hij in stock was op de chat.

Zodra ik meer weet bestel ik eerst zelf 1 en dan zet ik het hierop. ;-)
Ok super!

Heb hier zelf heel de tijd zitten meevolgen met het idee van "misschien als er echt iets interessant voorbij komt dat ik het wel koop" Maar vandaag zelf ook wat actief zitten zoeken door die vriend en nu krijg ik zelfs voor mijn eigen toch ook wel de indruk dat de G4 één van de beste opties blijft, dus moest die dan toch al vroeger beschikbaar zijn dan gedacht... :)
pi_126827541
Weet er iemand wanneer de release van de jiayu g3S is want ik vindt alleen 15 mei wat zo te zien al even voorbij is .
En welke kleur verkiezen jullie (grijs of zwart) ?
en gaat de g3s of de g4 op een 4g netwerk werken ?

[ Bericht 16% gewijzigd door zik3100 op 21-05-2013 20:43:34 ]
pi_126828087
Op gizchina staat dat ze NU beginnen met de massa productie van de G3S en de G4. Zal dus wel augustus worden
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:26:27 #69
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_126834501
Ja, en als je er dan even onder leest staat dat ze morgen de youth versie willen uitbrengen?

Beetje verwarrend allemaal........
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:58:34 #70
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_126836780
Ik heb net weer even met ze gechat, en ze zeggen dat de basic version vandaag is uitgekomen.

En dat de advanced versie over 10 dagen uitkomt.

Ik denk dat ik eerst maar ff om een refund vraag, omdat ik anders geen dispute kan starten op paypal, als het mis zou gaan. (zit op 35 dagen)
pi_126836986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef Feyen18 het volgende:
Ik heb net weer even met ze gechat, en ze zeggen dat de basic version vandaag is uitgekomen.

En dat de advanced versie over 10 dagen uitkomt.

Ik denk dat ik eerst maar ff om een refund vraag, omdat ik anders geen dispute kan starten op paypal, als het mis zou gaan. (zit op 35 dagen)
Hmm ben benieuwd :p zou wel nice zijn als het effectief binnen 10 dag is, maar ik herinner mij de G3 en die beloftes nog al te goed :p :p
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:11:52 #72
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_126837555
Ja, ik vertrouw het ook niet.

Ik bestel de g4 basic wel met 3000mah, en start op dag 44 wel een dispute bij paypal.
En dan gewoon een refund.

Dit kan toch gewoon?

Edit: ze zeggen dat hij morgen geshippt word.
Ik geloof het pas als ik mijn DHL tt code krijg.

[ Bericht 22% gewijzigd door Feyen18 op 21-05-2013 23:28:04 ]
pi_126845890
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Feyen18 het volgende:
Ja, ik vertrouw het ook niet.

Ik bestel de g4 basic wel met 3000mah, en start op dag 44 wel een dispute bij paypal.
En dan gewoon een refund.

Dit kan toch gewoon?

Edit: ze zeggen dat hij morgen geshippt word.
Ik geloof het pas als ik mijn DHL tt code krijg.
Cool, spannend :D
pi_126846616
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Feyen18 het volgende:
Ja, ik vertrouw het ook niet.

Ik bestel de g4 basic wel met 3000mah, en start op dag 44 wel een dispute bij paypal.
En dan gewoon een refund.

Dit kan toch gewoon?

Edit: ze zeggen dat hij morgen geshippt word.
Ik geloof het pas als ik mijn DHL tt code krijg.
Zou op zich wel kunnen als je een van de 6000 gelukkigen bent.

http://www.gizchina.com/2(...)sold-in-china-today/

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de G3S en de G4? Behalve het uiterlijk? Wat ik op gizchina in de compare list zie is dat de Youth versie een batterij heeft van 1850mAh (is dat niet wat weinig) en de G3S eentje van 2750mAh (bijna gelijk aan de Advanced versie van de G4). Het scherm van de G3S is 0.2" kleiner.

http://www.gizchina.com/komper.php?target=&kpids=2%2C4

[ Bericht 20% gewijzigd door bierjoost op 22-05-2013 10:09:39 ]
pi_126848520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:03 schreef bierjoost het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de G3S en de G4? Behalve het uiterlijk? Wat ik op gizchina in de compare list zie is dat de Youth versie een batterij heeft van 1850mAh (is dat niet wat weinig) en de G3S eentje van 2750mAh (bijna gelijk aan de Advanced versie van de G4). Het scherm van de G3S is 0.2" kleiner.
Ze hebben twee versies van de Youth: eentje met 1850mAh accu en eentje met 3000mAh. Die tweede leveren ze als eerste uit nu :)
mag het weten
pi_126875835
G4 dus toch te bestellen....kijken waar hij nog is
Love is in the air!
pi_126881340
Antelife, Mentoo, Mixeshop, Fastcardtech of ongetwijfeld Aliexpress/Taobao.. place your bets!
mag het weten
pi_126890539
Helemaal mooi als de advance volgende week komt zoals ze op de site zeggen.
Gaat alles toch wat sneller.
Love is in the air!
pi_126915208
na dit topic doorgeworsteld te hebben weet ik nog niets.. soort van..Ik zie van alles en super flitsend en mooi.. maar ik kan niet precies uitvinden wat ik nu moet kopen ..

Ik zoek voor mijn dochter een nieuwe telefoon.. Ze zou dolgraag een iphone of S4 willen maar dat is niet haalbaar met haar budget.. Via via kreeg ik de tip van de chinese smartphones. Maar welke moet ik dan hebben ?

Eisen die ze heeft zijn:
accu die wel een dag meegaat ;-)
snel,
voorlopig nog te updaten qua android,
fatsoenlijke foto's,
alle standaard apps draaien, (watsapp , facebook etc.)
stabiel internet en wifi,
schermgrootte minimaal galaxy S3
Muziek afspelen is niet belangrijk..

Wie helpt me op weg om door deze bamislierten de weg te vinden
pi_126920542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef poldervrouwtje het volgende:
na dit topic doorgeworsteld te hebben weet ik nog niets.. soort van..Ik zie van alles en super flitsend en mooi.. maar ik kan niet precies uitvinden wat ik nu moet kopen ..

Ik zoek voor mijn dochter een nieuwe telefoon.. Ze zou dolgraag een iphone of S4 willen maar dat is niet haalbaar met haar budget.. Via via kreeg ik de tip van de chinese smartphones. Maar welke moet ik dan hebben ?

Eisen die ze heeft zijn:
accu die wel een dag meegaat ;-)
snel,
voorlopig nog te updaten qua android,
fatsoenlijke foto's,
alle standaard apps draaien, (watsapp , facebook etc.)
stabiel internet en wifi,
schermgrootte minimaal galaxy S3
Muziek afspelen is niet belangrijk..

Wie helpt me op weg om door deze bamislierten de weg te vinden
Budget?

Het klinkt allemaal wel heel leuk en goedkoop, maar meestal gaat het niet zonder kleerscheuren, verwachten dat er automatisch updates verschijnen doe ik ook niet (Geen idee of dat wel zo is, iemand?)
Sowieso zou ik niet zomaar voor een china phone gaan, eerst maar eens heel goed inlezen voordat je keuzes maakt ;)
Ajax Amsterdam
pi_126921940
G4 maar besteld, ben benieuwd.
Love is in the air!
pi_126925216
Ik ook, maar benieuwd naar wanneer je hem hebt.. ;) Waar besteld overigens?
pi_126925551
kuhly: max 200 euro..

Huawei was ik al eerder tegengekomen en vandaar dus die keuze voor china phone..

Updates bedoel ik dus dat hij nog wel 1 of 2 updates mee kan.. zodat ze niet weer binnen een vloek en zucht met een telefoon zit die bepaalde apps kan draaien..

Ik heb dat hele topic uitgeplozen, maar er zoveel info.. Tecnisch ben ik echt een noob.. Geen idee naar welke processor ik moet kijken etc.. Ik weet alleen dat ze nu een S1 heeft en ik heb zelf een iPhone 5.. Haar vriend heeft een iPhone 4 en die vindt ze dus traaag.. nou.. dan weet ik dus nog niets.. Mijn telefoon vindt ze fijn qua snelheid .. maar budgettechnisch onhaalbaar.. Ze heeft maar een klein bij baantje en ik ben niet gekke gerritje om haar zomaar een dure telefoon te geven ;-) vandaar dit budget..
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:30:32 #84
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_126927415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef poldervrouwtje het volgende:
kuhly: max 200 euro..

Huawei was ik al eerder tegengekomen en vandaar dus die keuze voor china phone..

Updates bedoel ik dus dat hij nog wel 1 of 2 updates mee kan.. zodat ze niet weer binnen een vloek en zucht met een telefoon zit die bepaalde apps kan draaien..

Ik heb dat hele topic uitgeplozen, maar er zoveel info.. Tecnisch ben ik echt een noob.. Geen idee naar welke processor ik moet kijken etc.. Ik weet alleen dat ze nu een S1 heeft en ik heb zelf een iPhone 5.. Haar vriend heeft een iPhone 4 en die vindt ze dus traaag.. nou.. dan weet ik dus nog niets.. Mijn telefoon vindt ze fijn qua snelheid .. maar budgettechnisch onhaalbaar.. Ze heeft maar een klein bij baantje en ik ben niet gekke gerritje om haar zomaar een dure telefoon te geven ;-) vandaar dit budget..
Als je technisch gezien een noob bent moet je serieus overwegen of je dan wel aan een chinaphone wil beginnen. Elke chinaphone heeft zn tweaks nodig, en de een is iets makkelijker op te lossen dan de ander, maar als je een noob bent zou ik daar niet aan beginnen. Als je een foon wil die out of de box werkt zoals ie zou moeten werken, koop dan een telefoon in de winkel. Je zegt zelf, ze wil de kwaliteit van jouw telefoon, maar je moet haar ook laten weten dat een 200 euro niet een Samsung galaxy S3 koopt. Eerder in de aanbieding een S3mini. Of een Huawei. Kijk eventueel ook even naar de Wolfgang telefoons van de Aldi, gewoon in NL te koop, Nederlandse garantievoorwaarden. Op een chinaphone heb je eigenlijk vrijwel geen garantie.

Dus ja, het is of een telefoon die veel kan, veel mogelijkheden heeft, maar waar tijd en liefde ingestoken moet worden om hem goed werkend te maken (waar je wel wat technische skills voor nodig hebt!) of je koopt een qua specificaties 'iets mindere' telefoon die alsnog wel geaccepteerd wordt. Plus, waarom is de schermgrootte van een S3 (4,8") zo belangrijk? Als ik jou was zou ik lekker voor een 'nederlandse' foon gaan, en als ze dan die iphone/s3 zo graag wil, laat haar dan doorsparen. :+
Koekje d'r bij?
pi_126927743
mm.. oke.. ik was in de naieve veronderstelling dat zo'n china ding ook gewoon kwestie was van aanzetten instellen en klaar.. niet dus.. ik las wel van al die tweaks etc.. maar dacht dat het vooral ging om overklokken van processors etc.. dus dat heb ik allemaal niet zo bekeken..

Ze weet heel goed dat ze voor dit budget geen S3 of iPhone kan kopen.. Die Huawei kwam ze zelf mee.. Wolfgang was laatst bij Aldi meen ik.. Ze vind het scherm wel fijn als het wat groter is.. haar S1 is ook niet bepaald klein..

Sparen doet ze wel, maar ze heeft maar een klein baantje en zakgeld.. dus dat gaat niet zo hard.. Wij betalen een stukje (voor haar verjaardag) maar de rest moet toch echt van haar zelf komen..

Bedankt iig.
pi_126928481
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef poldervrouwtje het volgende:
mm.. oke.. ik was in de naieve veronderstelling dat zo'n china ding ook gewoon kwestie was van aanzetten instellen en klaar.. niet dus.. ik las wel van al die tweaks etc.. maar dacht dat het vooral ging om overklokken van processors etc.. dus dat heb ik allemaal niet zo bekeken..

Ze weet heel goed dat ze voor dit budget geen S3 of iPhone kan kopen.. Die Huawei kwam ze zelf mee.. Wolfgang was laatst bij Aldi meen ik.. Ze vind het scherm wel fijn als het wat groter is.. haar S1 is ook niet bepaald klein..

Sparen doet ze wel, maar ze heeft maar een klein baantje en zakgeld.. dus dat gaat niet zo hard.. Wij betalen een stukje (voor haar verjaardag) maar de rest moet toch echt van haar zelf komen..

Bedankt iig.
Wel de enige van de nieuwe grotere gsm's die de mensen hier al hebben zijn de iOcean X7 en de Goophone X7

Als ik mij goed herinner kwamen beiden met Engelse taal en de Google Play store reeds geinstalleerd. Ik denk dat dit dus misschien wel goede opties kunnen zijn, misschien dat de eigenaars van deze gsm's dit kunnen bevestigen/ontkennen?

Op vlak van software updates zou ik echter niet te veel rekenen op nieuwe software, het zou kunnen, maar het kan evengoed ook nooit gebeuren.

Voordeel is wel dat google het aantal updates heel erg vertraagt heeft, en veel meer begint te werken met het updaten van individuele programma's, die op deze gsm's wel gewoon gedownload kunnen worden via de playstore dan :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:13:00 #87
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_126930285
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef poldervrouwtje het volgende:
mm.. oke.. ik was in de naieve veronderstelling dat zo'n china ding ook gewoon kwestie was van aanzetten instellen en klaar.. niet dus.. ik las wel van al die tweaks etc.. maar dacht dat het vooral ging om overklokken van processors etc.. dus dat heb ik allemaal niet zo bekeken..

Ze weet heel goed dat ze voor dit budget geen S3 of iPhone kan kopen.. Die Huawei kwam ze zelf mee.. Wolfgang was laatst bij Aldi meen ik.. Ze vind het scherm wel fijn als het wat groter is.. haar S1 is ook niet bepaald klein..

Sparen doet ze wel, maar ze heeft maar een klein baantje en zakgeld.. dus dat gaat niet zo hard.. Wij betalen een stukje (voor haar verjaardag) maar de rest moet toch echt van haar zelf komen..

Bedankt iig.
Mocht je toch een chinaphone willen aanschaffen, is de Jiayu G2S geen slecht idee. Eventueel de Jiayu G3 of Neo N002i zijn ook telefoons die voor minder dan ~150¤ te importeren zijn.
Het makkelijkste is als je iemand kent die er ervaring mee heeft, betaal diegene voor zijn/haar diensten (het goed werkend maken door bijvoorbeeld roms flashen, rooten, etc en eventueel het laten importeren uit china door die persoon), dan heb je de beste telefoon voor de beste prijs. Hou wel rekening met levertijden die snel zijn (2-3 dagen) waar je ~30¤ extra voor betaalt of gratis shipping die tussen de 1,5 en 4 week duurt. Hou ook nog even rekening met mogelijke extra kosten bij de douane - zie voor de rest ook de OP.

Chinaphones staan bekend voor hun bang for buck (value for money) als je ze goed werkend hebt gekregen, maar zorg er dan voor dat je iemand hebt die het voor je kan doen. Anders niet aan beginnen ;-) Aldi heeft trouwens een toestel voor 100 euro vanaf 29mei, niet het beste toestel wat ze gehad hebben, niet aan te raden als ze van een S1 komt. Hou je ogen open en ze komen wel weer langs bij Aldi! :)
Koekje d'r bij?
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:45:06 #88
29641 Paddo80
. . . . . . . . . . . . . . .
pi_126931898
Ik wil een telefoon bestellen en kan hem goedkoper vinden op antelife punt com. Weet iemand of deze site betrouwbaar is?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 01:36:31 #89
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126935342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef Paddo80 het volgende:
Ik wil een telefoon bestellen en kan hem goedkoper vinden op antelife punt com. Weet iemand of deze site betrouwbaar is?
Op Tweakers zijn er al een paar die heb daar besteld hebben en ontvangen hebben. Ik heb daar ook iets besteld en geannuleerd. Dat ging niet helemaal top, aangezien ze mij kennelijk niet konden mailen (niets in mijn spam-folder). Via de chat even wat besproken (kan wel alleen tijdens kantooruren, zat dus in de nacht met China te chatten) en een dag later hebben ze het toen teruggestort.

Ik vind het dus wel redelijk betrouwbaar, als je maar niets hoeft te overleggen over de mail. Als je besteld komt het dus wel aan.

Welke telefoon wil je trouwens gaan bestellen? Als je bij Pandawill wèl vertrouwt, kun je bij hun aangeven dat je elders een betere prijs hebt gezien....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_126937449
Vincent en eleganza bedankt voor jullie antwoord.. Ik ga eens goed denken wat nu handig is..
pi_126939104
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Feyen18 het volgende:
Ja, ik vertrouw het ook niet.

Ik bestel de g4 basic wel met 3000mah, en start op dag 44 wel een dispute bij paypal.
En dan gewoon een refund.

Dit kan toch gewoon?

Edit: ze zeggen dat hij morgen geshippt word.
Ik geloof het pas als ik mijn DHL tt code krijg.
Ondertussen al iets van DHL gehoord? :)
pi_126940701
In iedergeval de G2 en G3 zijn direct zonder rom gesleutel goed te gebruiken.
Er glipt nog wel eens een defect door de eindcontrole, helaas.
pi_126940752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef poldervrouwtje het volgende:
mm.. oke.. ik was in de naieve veronderstelling dat zo'n china ding ook gewoon kwestie was van aanzetten instellen en klaar.. niet dus.. ik las wel van al die tweaks etc.. maar dacht dat het vooral ging om overklokken van processors etc.. dus dat heb ik allemaal niet zo bekeken..

Ze weet heel goed dat ze voor dit budget geen S3 of iPhone kan kopen.. Die Huawei kwam ze zelf mee.. Wolfgang was laatst bij Aldi meen ik.. Ze vind het scherm wel fijn als het wat groter is.. haar S1 is ook niet bepaald klein..

Sparen doet ze wel, maar ze heeft maar een klein baantje en zakgeld.. dus dat gaat niet zo hard.. Wij betalen een stukje (voor haar verjaardag) maar de rest moet toch echt van haar zelf komen..

Bedankt iig.
Ik heb een jiayu bij Banggood besteld... Daar stond alles wat je nodig hebt al op.
Je moet alleen even bij de instellingen de taal en zo instellen maar dat zal je (dochter) zelf wel lukken. En er staan een paar chinese apps op, maar als je die naar de prullenbak sleept zijn die er ook van af.
De enige nadelen zijn de slechte GPS en de camerakwaliteit in het donker. En dat er geen (of slechte) garantie op zit.
Tja... Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.... Voor whatsapp, facebook, internet en zo kun je met deze telefoon prima vooruit, en qua snelheid en zo kunnen ze gewoon mee met de bekende merken.
Op de telefoon staat gewoon android dus die kan wel "een paar updates vooruit".
Voor de meeste vragen die je er over hebt weet iemand hier wel een antwoord.
Je moet alleen zelf even afwegen hoe belangrijk je service vindt. We kunnen het hier allemaal wel aanraden om er een uit China te bestellen... Maar als er iets mee is, ben je de pineut.
Jiayu G2s gebruiker
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:52:13 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126942201
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef eleganza het volgende:

[..]

Mocht je toch een chinaphone willen aanschaffen, is de Jiayu G2S geen slecht idee. Eventueel de Jiayu G3 of Neo N002i zijn ook telefoons die voor minder dan ~150¤ te importeren zijn.
Het makkelijkste is als je iemand kent die er ervaring mee heeft, betaal diegene voor zijn/haar diensten (het goed werkend maken door bijvoorbeeld roms flashen, rooten, etc en eventueel het laten importeren uit china door die persoon), dan heb je de beste telefoon voor de beste prijs. Hou wel rekening met levertijden die snel zijn (2-3 dagen) waar je ~30¤ extra voor betaalt of gratis shipping die tussen de 1,5 en 4 week duurt. Hou ook nog even rekening met mogelijke extra kosten bij de douane - zie voor de rest ook de OP.

Chinaphones staan bekend voor hun bang for buck (value for money) als je ze goed werkend hebt gekregen, maar zorg er dan voor dat je iemand hebt die het voor je kan doen. Anders niet aan beginnen ;-) Aldi heeft trouwens een toestel voor 100 euro vanaf 29mei, niet het beste toestel wat ze gehad hebben, niet aan te raden als ze van een S1 komt. Hou je ogen open en ze komen wel weer langs bij Aldi! :)
De Neo zou ik niet aanraden , veel meer gedoe met flashen etc (geen sandaard market).

Als ik een telefoon zou moeten aanbevelen zou het een Jiayu G2S, G3S of G4 zijn of eena ndere telefoon waar je vrij zeker bent dat er weinig/geen bloadware op staat en in het Nederlands in te stellen zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Mehari het volgende:
In iedergeval de G2 en G3 zijn direct zonder rom gesleutel goed te gebruiken.
Er glipt nog wel eens een defect door de eindcontrole, helaas.
Inderdaad ;) De G4 gebruikt LEWA OS dus daar moet je wellicht nog iets meer doen, want ik zou het er direct af proberen te gooien :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:49 schreef poldervrouwtje het volgende:
Vincent en eleganza bedankt voor jullie antwoord.. Ik ga eens goed denken wat nu handig is..
Zoals je hier boven dus al leest heeft Jiayu redelijk goede stock ROMS met Android.
Amoi N820 / 821 zou ook een optie zijn dacht ik (wel NL).

Nieuwe software installeren stelt bij de G2 en G3 weinig voor (standaard fabriekssoftware) en de 4.1.2 ROM is nog vrij nieuw.
De toestellen met MTK6577 chipsets krijgen wellicht nog 1 update naar 4.2 maar verder gaan ze niet komen. De MTK6589 (nieuwste) krijgen nog updates tot 4.3 en 4.x/5.0 (waarschijnlijk), dan houdt het daar ook op.

Maar de meeste toestellen krijgen maar 1/2 grote updates, dus zoveel mis je daar niet meer :P
Budget modellen (tot +-200 euro) krijgen vaak genoeg ook nooit meer een update dus op dat gebied doen de Mediatek toestellen het best aardig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_126942862
Hoe betrouwbaar is fastcardtech eigenlijk? Herinner mij dat met dat G3 gedoe er wel volk daar had besteld? Zie dat ze de G4 daar in stock ook zouden hebben en ze hebben daar vandaag nog tegen iemand gezegd dat ze hem in stock hebben.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:39:19 #96
29641 Paddo80
. . . . . . . . . . . . . . .
pi_126957171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 01:36 schreef Kenju het volgende:
Als je bij Pandawill wèl vertrouwt, kun je bij hun
Bedankt voor je reactie.
Het gaat om de lenovo A820 voor iets van 155 dollar. Ik heb de gok genomen en gisteravond besteld. Ik ben benenieuwd! Het was/is een tijdelijke korting, duurt mij te lang voordat ik die prijs er door heb bij een andere site.
Ik zal wel een update houden over hoe het verloopt voor de geïnteresseerde.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:25:03 #97
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_126959128
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:49 schreef poldervrouwtje het volgende:
Vincent en eleganza bedankt voor jullie antwoord.. Ik ga eens goed denken wat nu handig is..
Als ze niet aan een besturingssysteem gebonden is (met het budget valt zo'n beetje elk i-device wel af vrees ik) dan zou ze bijvoorbeeld de Huawei Ascend W1 kunnen overwegen. Is voor 150 euro te koop als Vodafone prepaid.. voor 5 euro heb je vervolgens via bijvoorbeeld ebay een unlock code en je hebt een leuke telefoon denk ik. Bijkomend voordeel, er is vast een telecom zaak in de buurt waar je hem kan bekijken en proberen. Meer info:

http://tweakers.net/revie(...)eel-voor-weinig.html

Heb hem zelf niet, maar vriendin heeft een Nokia Lumia 800 en windows phone 7 voelt lekker vlot aan, vrij vergelijkbaar met Ios van Apple. Zal bij 8 niet veel anders zijn schat ik.

Er zijn uiteraard ook nadelen.. Garantie wordt mogelijk een probleem na unlocken/simlock vrij maken indien nodig. Windows phone heeft nog niet zo'n sloot apps als Ios en Android. Het is verder even gesloten als Ios qua instellingen (even een ander toetsenbordje installeren gaat um niet worden) en er zit nog een vrij dikke bug in windows phone. (Zie filmpje op tweakers - alhoewel dat pas een robleem wordt bij erg veel geinstalleerde apps) Ook wil whatsapp nog eens wat tragig zijn soms begrijp ik. (Dat laatste is misschien inmiddels opgelost btw.. ) Maar ik zou 'm gezien budget e.d iig niet direct uitsluiten als keuze.

Houd er met Chinese telefoon zoals in dit topc besproken trouwens rekening mee (en dat geldt voor iedereen in dit topic btw) dat de eerste productiebatch regelmatig nog issues heeft. Meegeleverde batterijen die minder capaciteit hebben als initieel gepland, schermen die niet ok aansluiten of vastzitten e.d. Vaak loont het nog ff te wachten tot productie lekker op gang is en de kinks uit het productieproces zijn.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_126979162
Bedankt voor al jullie hulp en input.. Windows phone is hier een no-go ha ha.. Ze heeft alles goed doorgelezen wat er aangedragen werd en de Jiayu G3S past in haar straatje en budget.. We bestellen er dan een extra accu bij , case en bescherm ding.. want ik vermoed dat het geen standaard formaat is (of is dat niet zo.. ik kan dat niet zo snel vinden)..

Maar goed.. dan bestellen we hem bij die webshop, panda of fastcard.. Dan maar via DHL, dan is ie het snelst..

Waar moet ik buiten event. verzendkosten nog meer rekening mee houden ? Hoe zit het bij de douane ? Moet je mazzel hebben dat je er niet uit gepikt wordt ? En wat als het pakketje nou niet door de douane komt ? Ik heb wel eens eerder iets besteld uit China maar dat was kleiner en kon in een enveloppe..
pi_126979264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:05 schreef Faramir123 het volgende:

[..]

Ik heb een jiayu bij Banggood besteld... Daar stond alles wat je nodig hebt al op.
Je moet alleen even bij de instellingen de taal en zo instellen maar dat zal je (dochter) zelf wel lukken. En er staan een paar chinese apps op, maar als je die naar de prullenbak sleept zijn die er ook van af.
De enige nadelen zijn de slechte GPS en de camerakwaliteit in het donker. En dat er geen (of slechte) garantie op zit.
Tja... Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.... Voor whatsapp, facebook, internet en zo kun je met deze telefoon prima vooruit, en qua snelheid en zo kunnen ze gewoon mee met de bekende merken.
Op de telefoon staat gewoon android dus die kan wel "een paar updates vooruit".
Voor de meeste vragen die je er over hebt weet iemand hier wel een antwoord.
Je moet alleen zelf even afwegen hoe belangrijk je service vindt. We kunnen het hier allemaal wel aanraden om er een uit China te bestellen... Maar als er iets mee is, ben je de pineut.
Tja.. in Nederland is de service van Samsung ook niet om te juichen.. dus wat dat aangaat.. Anders bij de belturk..
pi_126979377
Bij panda is ie uitverkocht.. En ze heeft dus een plus versie (andere android).. uitgekozen.. Bij Fastcard is ie het goedkoopst.. Is dat betrouwbaar ?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:33:58 #101
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126979801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:15 schreef poldervrouwtje het volgende:
Bij panda is ie uitverkocht.. En ze heeft dus een plus versie (andere android).. uitgekozen.. Bij Fastcard is ie het goedkoopst.. Is dat betrouwbaar ?
Nee, afgaande op de meeste geluiden die ik hoor kun je Fastcardtech zekerheidshalve het beste mijden.
pi_126979889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Mehari het volgende:
In iedergeval de G2 en G3 zijn direct zonder rom gesleutel goed te gebruiken.
Er glipt nog wel eens een defect door de eindcontrole, helaas.
Ik heb een g2 en g2s en beide hebben kleine defects idd. ze werken wel out of the box maar je moet niet te kritisch zijn voor die telefoons.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_126979949
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:33 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Nee, afgaande op de meeste geluiden die ik hoor kun je Fastcardtech zekerheidshalve het beste mijden.
oke.. nou.. uhh.. dat is dan lekker.. Ik kan die G3Plus nergens anders vinden vrees ik.. Of ik zoek niet goed natuurlijk..
pi_126980190
mmm.. inmiddels wel gevonden bij Lighttake maar dat is een pre-sale ? Niet helemaal helder of ie dan leverbaar is.. Er staat in stock.. maar gezien de dingen die ik lees moet ik dat met een korrel zout nemen ?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:22:46 #105
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126983126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:48 schreef poldervrouwtje het volgende:
mmm.. inmiddels wel gevonden bij Lighttake maar dat is een pre-sale ? Niet helemaal helder of ie dan leverbaar is.. Er staat in stock.. maar gezien de dingen die ik lees moet ik dat met een korrel zout nemen ?
http://www.antelife.com/j(...)een-smart-phone.html

vwb 'in stock' bij Lightake.... Ze hebben m nog niet. Ding wordt ook pas gereleased op 25 mei en inderdaad, dat is vandaag. Dus binnen paar dagen bj meer webshops te verkrijgen.

[ Bericht 10% gewijzigd door funky_fart op 25-05-2013 13:28:29 ]
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:06:07 #106
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126984550
Hoe zat het nou met die 50 dollar coupons bij Antelife?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_126984618
oke.. helder.. maar als ik hem dus nu bestel in presale, kom ik ergens op een lijstje ;-).. Hoe zit dat dan met belasten van je creditcard ? Is het dan een reservering of betaal je al echt ? En wordt de CC pas belast als het toestel daadwerkelijk geleverd gaat worden...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:34:14 #108
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126985509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:08 schreef poldervrouwtje het volgende:
oke.. helder.. maar als ik hem dus nu bestel in presale, kom ik ergens op een lijstje ;-).. Hoe zit dat dan met belasten van je creditcard ? Is het dan een reservering of betaal je al echt ? En wordt de CC pas belast als het toestel daadwerkelijk geleverd gaat worden...
Je betaalt dan al echt.

Het best wacht je tot ie 'in het wild' verkrijgbaar is, dan hou je alle opties open, ben je nog niet je geld kwijt.

Ik weet hoeveel 'haast' kinderen kunnen hebben, maar het komt nu op wachten aan. (vandaar ook de topic title ;) )
pi_126985952
:-).. ha ha.. ja.. klopt.. ze wil hem gisteren ;-).. Ik wacht gewoon een week.. en dan moet ie ook nog verzonden worden.. Geduld is een schone zaak ;-)
pi_126986961
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Kenju het volgende:
Hoe zat het nou met die 50 dollar coupons bij Antelife?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
G4 toch nog niet leverbaar........... grr
Love is in the air!
pi_126990537
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Kenju het volgende:
Hoe zat het nou met die 50 dollar coupons bij Antelife?
Je krijgt geen 50 dollar korting. Je krijgt 10x $5 dollar coupon bij registreren. Te gebruiken als "firstregister".
pi_126991145
Ik ga ook maar voor de G3 denk ik.
Of zijn er nu echt mobiels die ook de moeite waard zijn om te gaan kijken?
En weet iemand een site waar ik de G3 eventueel zou kunnen kopen? :@
Gino ♥
  zondag 26 mei 2013 @ 00:03:48 #113
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_127008499
Ik zit te twijfelen... iPhone 4 verkopen en een Amoi N821 of N828 kopen.. hehe volgens mij is die Amoi echt veel sneller en ook een wat groter scherm.
Is back
pi_127014382
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:15 schreef poldervrouwtje het volgende:
Bij panda is ie uitverkocht.. En ze heeft dus een plus versie (andere android).. uitgekozen.. Bij Fastcard is ie het goedkoopst.. Is dat betrouwbaar ?
Zelf geen ervaring met Fastcard maar volgens mij zijn er wel mensen die succesvol daar een telefoon vandaan hebben gehaald.
  zondag 26 mei 2013 @ 08:48:22 #115
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127014496
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 08:22 schreef asd1975 het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring met Fastcard maar volgens mij zijn er wel mensen die succesvol daar een telefoon vandaan hebben gehaald.
Eh? Amerikaanse consumentensites staan bol van negatieve beoordelingen. Maar goed, er zullen best ook mensen te vinden zijn die géén klachten hebben.

Deze 'fan page' uit Nederland weleens gezien?
http://fastcardtech.nl/Fastcardtech%20review%20ervaringen.htm
  zondag 26 mei 2013 @ 13:16:25 #116
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_127019926
iPhone 4 verkopen en Jiayu G4 of Amoi kopen? = Doen?
Is back
pi_127020306
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef supayoshii het volgende:
iPhone 4 verkopen en Jiayu G4 of Amoi kopen? = Doen?
Als je wilt overstappen naar een Android smartphone met na genoeg gesloten beurs: waarom niet?

Daar doe je iig beter aan dan voor hetzelfde geld een tweedehandse Android te halen. Menig toestel die je dan zult aantreffen draait niet de nieuwste Android versie, laat staan dat die voorzien zijn van de nieuwste specificaties. Maar als je tevreden bent met iOS zou ik mooi kijken of je kunt upgraden naar een iPhone 5 met een bijbetaling. Want het verschilt nogal qua beleving: met iOS werken of Android en dat moet je net maar willen en aan kunnen wennen.

Zelf zou ik het wel weten: ik zeg doen! Maar dat is omdat ik de openheid van Android prefereer boven de geslotenheid van iOS. Wel moet je je beseffen dat een G4 of Amoi N828 op zich gebruiksklaar te noemen zijn out of the box, een paar tweaks toch wel handig zijn (meegeleverde Chinese apps wissen, GPS goed instellen e.d.)
mag het weten
  zondag 26 mei 2013 @ 13:28:32 #118
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_127020398
Ik wil juist Android ;) Veel leuker en beter met Google services etc. ;) Ja, alleen zit te denken, wachten tot de G4? Of nu overstappen op de Amoi N828?
Is back
pi_127020427
Leg dan de specs naast elkaar en vraag jezelf af of je het design + specs van de G4 het wachten + prijs waard vind ;)

Model AMOI N828 versus Jiayu G4 basic
Operation System Android 4.2 versus Android 4.2
Screen 4.5" IPS Screen versus 4,7'' IPS Screen
Resolution 960x540 Pixels versus 1280x720 pixels
CPU MTK6589, Cortex A7 quad core, 1.2GHz
GPU: PowerVR SGX 544
RAM 1GB
ROM 4GB
Accu: 2050mAh versus 1800mAh of 3000mAh
Dimensions 131*67*10.5mm versus 133 x 65 x 8,2mm (1800mAh) of 10.2mm (3000mAh)
Prijs ~$185 versus ~$215

[ Bericht 8% gewijzigd door Joosie200 op 26-05-2013 13:39:55 ]
mag het weten
  zondag 26 mei 2013 @ 13:36:40 #120
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_127020691
ja... dat vind ik wel , maar wat gaat die G4 nu kosten? ik kan nergens ongeveer prijzen vinden.
Is back
pi_127020828
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef supayoshii het volgende:
ja... dat vind ik wel , maar wat gaat die G4 nu kosten? ik kan nergens ongeveer prijzen vinden.
Check http://www.chinaprices.us/ en typ Amoi N828 en Jiayu G4 in :)

Ik zou het wel weten als het tussen die gaat: G4! Want hij is minder breed, 2mm langer en zelfs met 3000mAh accu 0,3mm minder dik! En daar krijg je dan een 4,7 inch schermpje voor met 1280x720 pixels wat toch serieus een mooiere upgrade is vanaf een iPhone 4. Designwise is de G4 ook mooier, heeft dus een grotere accu die het langer uithoudt. En dat voor $30 meer, terwijl je geheid nog coupons kunt vinden online die daar weer wat vanaf halen.

Het is dat Jiayu meester is in uitstelgedrag èn ik voor nog minder geld een full hd scherm met eveneens optie voor 3000mAh accu kon kopen die wel meteen beschikbaar is, dat ik niet langer wil wachten op de G4, maar gekozen heb voor de iOcean X7. Ook een mooi design, ook 3000mAh accu, full hd en dat voor minder geld. (a.s. dinsdag in de sale bij Pandawill voor $195 ipv $220) Plus echt stock android Jelly Bean, want Jiayu heeft de G4 Lewa os mee gegeven wat ik wel een bummer vind. Is geen kwestie van launcher omgooien, maar dat gooit gewoon een schil over Jelly Bean heen.

Waarom dan nog $20-30 ($215/225-$195) meer neerleggen voor:
- kleiner scherm
- geen stock android
- 1280 x 720

Maar enfin, ieder maakt zo zijn/haar eigen overweging en vindt weer wat anders belangrijker.

[ Bericht 25% gewijzigd door Joosie200 op 26-05-2013 13:51:16 ]
mag het weten
pi_127023717
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Check http://www.chinaprices.us/ en typ Amoi N828 en Jiayu G4 in :)

Ik zou het wel weten als het tussen die gaat: G4! Want hij is minder breed, 2mm langer en zelfs met 3000mAh accu 0,3mm minder dik! En daar krijg je dan een 4,7 inch schermpje voor met 1280x720 pixels wat toch serieus een mooiere upgrade is vanaf een iPhone 4. Designwise is de G4 ook mooier, heeft dus een grotere accu die het langer uithoudt. En dat voor $30 meer, terwijl je geheid nog coupons kunt vinden online die daar weer wat vanaf halen.

Het is dat Jiayu meester is in uitstelgedrag èn ik voor nog minder geld een full hd scherm met eveneens optie voor 3000mAh accu kon kopen die wel meteen beschikbaar is, dat ik niet langer wil wachten op de G4, maar gekozen heb voor de iOcean X7. Ook een mooi design, ook 3000mAh accu, full hd en dat voor minder geld. (a.s. dinsdag in de sale bij Pandawill voor $195 ipv $220) Plus echt stock android Jelly Bean, want Jiayu heeft de G4 Lewa os mee gegeven wat ik wel een bummer vind. Is geen kwestie van launcher omgooien, maar dat gooit gewoon een schil over Jelly Bean heen.

Waarom dan nog $20-30 ($215/225-$195) meer neerleggen voor:
- kleiner scherm
- geen stock android
- 1280 x 720

Maar enfin, ieder maakt zo zijn/haar eigen overweging en vindt weer wat anders belangrijker.
Wow ben ik even blij dat je dat daar zegt van die sale!!
Dinsdag koop ik dus de iOcean lijkt mij zo :D Jiayu zou idd nog net iets beter zijn omdat hij wat kleiner is, maar heb geen zin om tot juli/augustus daar op te wachten. BTW met die 3000mAh batterij en dan zo'n groot scherm, stoort die dikte van die grotere batterij dan niet? of valt dat goed mee?
pi_127024022
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]
Jiayu zou idd nog net iets beter zijn omdat hij wat kleiner is, maar heb geen zin om tot juli/augustus daar op te wachten. BTW met die 3000mAh batterij en dan zo'n groot scherm, stoort die dikte van die grotere batterij dan niet? of valt dat goed mee?
Ik evenmin want waar wacht je dan nog op: 2GB aan RAM in feite. Immers die youth editie 1GB RAM met 3000mAh accu valt binnen nu en enkele weken al wel te krijgen via menig webshop. Hoe dik ie is met 3000mAh accu weet ik niet, met 2000mAh accu issie 8,9mm, de G4 is met 3000mAh accu 10,2mm. Denk dat je dat wel kunt aanhouden bij die iOcean. En of dat meevalt ligt aan wat je zelf gewend bent. Ben je een dunne Samsung gewend dan valt het tegen. Ben je zoals ik met mijn ZTE Blade 12mm dikte gewend dan valt 10,2mm alleszins mee!

En ja, dun is anders. Maar hey: zelfs met zwaar gebruik een volle dag uithouden > fragiel dun ding!
mag het weten
pi_127025848
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe telefoon aangezien mijn Samsung galaxy txt (GT-B5510) gisteren gesneuveld is.
Nu had ik al eerder in het chinese webshop topic gelezen dat er veel mensen zijn die in china een telefoon bestellen voor een leuke prijs.
Ik was best tevreden over de telefoon, niet altijd al te snel maar dit maakt voor mij niet zo erg veel uit omdat ik hem toch het meeste gebruik voor te bellen/whatsappen en af en toe iets op te zoeken of op facebook te kijken.
Zijn er aanraders voor dit licht gebruik?
pi_127026837
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef Martijn93 het volgende:
Zijn er aanraders voor dit licht gebruik?
Als je puur dat doet: browsen, whatsappen, bellen en facebook checken dan volstaat de meest eenvoudig uitgevoerde smartphone al. Ik denk gezien de specs van die Galaxy TXT dat een Neomobile N002i, een Amoi N820, een Jiayu G3 e.d. van de 'vorige' generatie al volstaat. Van de 'huidige' generatie zou je dan kunnen kijken naar Lenovo A820, Cubot GT89, Star B94M. Het kan altijd nog goedkoper, maar dan boet je in op een vlot en snel gebruikservaring.

Maar wat versta jij onder een leuke prijs?
mag het weten
pi_127027066
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Maar wat versta jij onder een leuke prijs?
Rond de 100/130 euro ongeveer is toch wel een beetje de max.
pi_127027186
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Rond de 100/130 euro ongeveer.
Dan zou ik eens in de V&A hier kijken of er Fokkers zijn die hun Neomobile N002i, Jiayu G3 e.d. voor zo'n prijs wegdoen :) Heb je een prima upgrade vanaf je SGS TXT en het volstaat meer dan genoeg voor licht gebruik! En vergeet ook niet de V&A van Tweakers te checken ;) Verder is 100 euro 129 dollar en 130 euro 168 dollar. Dus struin eens Pandawill, Antelife, Merimobiles af in hun smartphone-afdeling en zie wat ze te koop aanbieden voor pak en beetje 130-170 dollar.
mag het weten
  zondag 26 mei 2013 @ 16:34:18 #128
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127028269
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Wow ben ik even blij dat je dat daar zegt van die sale!!
Dinsdag koop ik dus de iOcean lijkt mij zo :D Jiayu zou idd nog net iets beter zijn omdat hij wat kleiner is, maar heb geen zin om tot juli/augustus daar op te wachten. BTW met die 3000mAh batterij en dan zo'n groot scherm, stoort die dikte van die grotere batterij dan niet? of valt dat goed mee?
Je bent bekend met de PW Happy hour, hè? :P
Ze hebben maar 5 stuks en is max 1 p/p en waarschijnlijk binnen een oogwink uitverkocht.
Dat is vaak meer geluk dan wijsheid. Maar succes. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127032975
Iemand enig idee hoeveel weken een verzending van pandawill erover doet naar NL?
Geen DHL maar "normale" zending - free shipping.
Love is in the air!
  zondag 26 mei 2013 @ 18:43:10 #130
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127033339
Zoals elk free shipping item uit China.
Kijk daarvoor eens in het algemene China Webshops topic waar het gaat over aankopen en verzenden:
GC / [Chinese Webshops] Topic #258 Met leuke horloge's
quote:
Free registered shipping verschilt niet veel met normale 'Free shipping'. Vaak bieden webshops voor orders van ongeveer meer dan 15 USD de mogelijkheid gratis je zending te kunnen tracken. Dit zijn vaak dezelfde postdiensten, carriers, als bij free shipping: o.a. Hong Kong Post, China Post en Singapore Post. Is je orderwaarde te laag om in aanmerking te komen voor free registered shipping, dan kun je toch kiezen voor de optie en dient dan een paar dollar bij te betalen.

Extra kosten service: geen, tenzij totale waarde order te laag is om in aanmerking te komen
Kwaliteit service: voldoende, maar tracking is wat onnauwkeurig en snelheid geen pijl op te trekken
Tracking mogelijkheden: ja, zie spoiler 'Tracking'
Tekenen voor ontvangst: ja
Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
Kans op importtoeslagen: klein, maar aanwezig
Over het algemeen dus een week of twee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127036987
Ik zou wel een Chinese Smartphone willen proberen, nu mijn HTC One X gestolen is. Maar welke komt kwa prestaties een beetje overeen?
pi_127037171
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef atleetje het volgende:
Ik zou wel een Chinese Smartphone willen proberen, nu mijn HTC One X gestolen is. Maar welke komt kwa prestaties een beetje overeen?
Oppo Find 5
Love is in the air!
pi_127039462
Weet iemand ook wat de prijs is/wordt van de Iocean X7 Advanced?
Ik kan dat namelijk nergens vinden. Sowieso kan ik de telefoon nog nergens vinden, zelfs niet een presale.
Niet dat ik alle sites weet waar hij te koop kan staan... :+
pi_127046150
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je bent bekend met de PW Happy hour, hè? :P
Ze hebben maar 5 stuks en is max 1 p/p en waarschijnlijk binnen een oogwink uitverkocht.
Dat is vaak meer geluk dan wijsheid. Maar succes. ;)
Nja ik zag het achteraf :p Ach ja kan maar proberen hé :)

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Oppo Find 5
Ach zever niet, One X = tegra 3, Find 5 = S4 pro. De S4 is zeker dubbel zo krachtig, met de tegra 3 zal de MTK6589 wel ongeveer vergelijkbaar mee zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Azerdion het volgende:
Weet iemand ook wat de prijs is/wordt van de Iocean X7 Advanced?
Ik kan dat namelijk nergens vinden. Sowieso kan ik de telefoon nog nergens vinden, zelfs niet een presale.
Niet dat ik alle sites weet waar hij te koop kan staan... :+
Ik vermoed $299, zo staat het op de webstores waar hij al in presale staat, en vermits de youth 220-230 kost momenteel...

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

...

En ja, dun is anders. Maar hey: zelfs met zwaar gebruik een volle dag uithouden > fragiel dun ding!
Ok thx, ik heb momenteel een Neo dus ben niet heel dun gewend, en kan altijd eerst proberen met de 2000 mAh batterij hé :)
pi_127048065
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Azerdion het volgende:
Weet iemand ook wat de prijs is/wordt van de Iocean X7 Advanced?
Ik kan dat namelijk nergens vinden. Sowieso kan ik de telefoon nog nergens vinden, zelfs niet een presale.
Niet dat ik alle sites weet waar hij te koop kan staan... :+
Kweenie of dit dezelfde is?

http://www.chinesetelefoo(...)ons/iocean-x7-detail
pi_127048948
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Kweenie of dit dezelfde is?

http://www.chinesetelefoo(...)ons/iocean-x7-detail
Nope, maar toch bedankt voor het zoeken :)
Dat is de Young versie. De Advanced heeft een 13mp(ipv 8) camera, 2gb(ipv 1gb) ram en 3000mah(ipv 2000) accu.

Ik heb nog wel even te gaan voordat ik een ander abonnement kan nemen, dus voor 2gb ram en een betere accu wacht ik zeker nog wel een tijdje voordat ik een nieuwe telefoon koop
pi_127050443
Hoe zit het trouwens met de GPS op de jiayu g3? Ik meen ooit gelezen te hebben dat deze niet goed werkte ofzo? Ik ga de telefoon veel met fietsen gebruiken, vandaar.
pi_127051715
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dan zou ik eens in de V&A hier kijken of er Fokkers zijn die hun Neomobile N002i, Jiayu G3 e.d. voor zo'n prijs wegdoen :) Heb je een prima upgrade vanaf je SGS TXT en het volstaat meer dan genoeg voor licht gebruik! En vergeet ook niet de V&A van Tweakers te checken ;) Verder is 100 euro 129 dollar en 130 euro 168 dollar. Dus struin eens Pandawill, Antelife, Merimobiles af in hun smartphone-afdeling en zie wat ze te koop aanbieden voor pak en beetje 130-170 dollar.
Ben aan het denken om gewoon een nieuwe Neo N002i te bestellen. Op het moment voor 121 op lightake te krijgen, mocht ik dan nog inklaringskosten en btw moeten betalen kom ik op zo'n 150 euro uit voor een nieuwe telefoon.
En een hele vooruitgang ten opzichte van de samsung galaxy TXT of de htc wildfire die ik hiervoor heb gehad.
pi_127055425
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe zit het trouwens met de GPS op de jiayu g3? Ik meen ooit gelezen te hebben dat deze niet goed werkte ofzo? Ik ga de telefoon veel met fietsen gebruiken, vandaar.
Verschilt volgens mij per telefoon. Over het algemeen is de GPS OK, maar er zijn uitschieters.
Moet je een beetje geluk mee hebben.
Love is in the air!
pi_127071375
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe zit het trouwens met de GPS op de jiayu g3? Ik meen ooit gelezen te hebben dat deze niet goed werkte ofzo? Ik ga de telefoon veel met fietsen gebruiken, vandaar.
Daar klagen wel veel mensen over. Dat geldt trouwens voor meer telefoons met die chipset.
Als het belangrijk voor je is zou ik daar dus mee oppassen.
pi_127073944
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef glsf het volgende:

[..]

Daar klagen wel veel mensen over. Dat geldt trouwens voor meer telefoons met die chipset.
Als het belangrijk voor je is zou ik daar dus mee oppassen.
Hm.. Wat zou een alternatief zijn voor de G3 waarbij de GPS wel goed werkt? Iets in dezelfde prijsklasse dus. Ik ben het wachten op de G4 beu.
  maandag 27 mei 2013 @ 18:21:11 #142
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_127074047
Wachten op de G4 beu?

Mijne is zojuist shipped.
Alleen weet ik nog niet hoe te tracken.
pi_127074208
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef Feyen18 het volgende:
Wachten op de G4 beu?

Mijne is zojuist shipped.
Alleen weet ik nog niet hoe te tracken.
Waar besteld? Ik ben overigens op zoek naar een zwarte, geen witte.
pi_127074471
mmm.. die 3GS is nog steeds in de pre sale.. Is een iOcean X7 nog een optie ? Ik zie hem hier voorbij komen, budget technisch kan ik dit wel rekken zeg maar ;-).. Die is wel leverbaar..
  maandag 27 mei 2013 @ 18:40:00 #145
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_127074777
www.mentoo.com, kreeg vanmorgen een foto en dat hij shipped was.
pi_127078434
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:40 schreef Feyen18 het volgende:
www.mentoo.com, kreeg vanmorgen een foto en dat hij shipped was.
Huh, ik snap er nu niks meer van. Iedereen zit te wachten op de G4 advanced; de release date was zelf verplaatst naar Augustus. En daar kun je 'm gewoon bestellen? Zelfs in het zwart? Vage shit, is dat geen oplichterij o.i.d.?
pi_127085269
De Iocean X7 ziet er ook goed uit. :9~
Gino ♥
  maandag 27 mei 2013 @ 22:23:25 #148
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_127087500
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Huh, ik snap er nu niks meer van. Iedereen zit te wachten op de G4 advanced; de release date was zelf verplaatst naar Augustus. En daar kun je 'm gewoon bestellen? Zelfs in het zwart? Vage shit, is dat geen oplichterij o.i.d.?
Hahah krijg je een baksteen in een doosje 8)7

Nee ik wacht mooi alles af, mijn Neo leeft nog steeds en als de N003 niet lelijk en shiny is dan ga ik die wel halen :9
Koekje d'r bij?
  maandag 27 mei 2013 @ 22:56:44 #149
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_127089695
Bij mij gaat het om de basic versie.
Een witte basic.
pi_127096659
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:40 schreef Feyen18 het volgende:
www.mentoo.com, kreeg vanmorgen een foto en dat hij shipped was.
Vreemd
omdat ik vannacht eens wakker was dacht ik ik ga eens proberen met hun te chatten. Dit was hun antwoord over de G4:

pi_127097941
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 08:48 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Eh? Amerikaanse consumentensites staan bol van negatieve beoordelingen. Maar goed, er zullen best ook mensen te vinden zijn die géén klachten hebben.

Deze 'fan page' uit Nederland weleens gezien?
http://fastcardtech.nl/Fastcardtech%20review%20ervaringen.htm
Vaak genoeg vind je juist alleen negatieve ervaringen op internet aangezien weinig mensen de moeite nemen om een goede service daadwerkelijk positief te reviewen.

En nogmaals benadruk ik dat ik geen ervaring heb met FCT en eigenlijk zou adviseren om naar een andere chinese webshop te gaan zoals Antelife of Pandawill alhoewel daar ook genoeg klachten over te vinden zijn.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:08:27 #152
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_127098047
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef asd1975 het volgende:

[..]

Vaak genoeg vind je juist alleen negatieve ervaringen op internet aangezien weinig mensen de moeite nemen om een goede service daadwerkelijk positief te reviewen.

En nogmaals benadruk ik dat ik geen ervaring heb met FCT en eigenlijk zou adviseren om naar een andere chinese webshop te gaan zoals Antelife of Pandawill alhoewel daar ook genoeg klachten over te vinden zijn.
Je hebt gelijk, negatieve ervaringen worden eerder gemeld. Maar ik denk dat er zéker hier wel meer mensen zouden zijn die fastcardtech zouden aanraden als ze een goede reputatie zouden hebben.

(3x zouden...) ;-)
pi_127099660
Wohow iOcean X7 is besteld :D De echte deal van $195 jammer genoeg niet gehaald, maar de tweede van $205 wel, nog altijd een mooie prijs dus lijkt mij :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:38:00 #154
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127100542
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef Vincent_vd het volgende:
Wohow iOcean X7 is besteld :D De echte deal van $195 jammer genoeg niet gehaald, maar de tweede van $205 wel, nog altijd een mooie prijs dus lijkt mij :)
Hier hetzelfde, ik ben benieuwd.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_127100634
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef t-8one het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, ik ben benieuwd.
Idd!

Had eerst bijna de 195 vast, maar heel stom niet gelukt.

Ik had twee keer op add to cart geklikt omdat het maar bleef laden, ik kwam toen eerst op paypal checkout voor $195, maar dan kwam er plots te staan dat er 2 in mijn kart zaten. Tegen dat ik dan cart geupdate had was het niet meer 195 natuurlijk, damn! :p
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:43:18 #156
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_127100691
Guys, wat is nou echt dé powerhouse qua chinese telefoons? Een beetje de Galaxy S4 of One van dit moment? De iOcean X7?
pi_127100714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef MeneerBob het volgende:
Guys, wat is nou echt dé powerhouse qua chinese telefoons? Een beetje de Galaxy S4 of One van dit moment? De Ocean X7?
Tjah, da Oppo Find 5 zou ik zo zeggen. Maar die is dan ook niet heel goedkoop/voordelig meer
pi_127100857
Wtf ik had die 195, toen ook betaald, kreeg ik een mail dat er eentje was betaald met 219 }:|
We fear that which we cannot see
pi_127100991
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wtf ik had die 195, toen ook betaald, kreeg ik een mail dat er eentje was betaald met 219 }:|
Wtf, maar was idd heel bedrieglijk, eerst kwam er op de paypal site een bedrag te staan, maar dan kwam je terug op pandawill en dan stond daar een nieuwe bedrag, heb 4 keer opnieuw add to cart gedaan voor er 205 stond ipv 219. Chinezen hé... :p
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:42:26 #160
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_127102621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Tjah, da Oppo Find 5 zou ik zo zeggen. Maar die is dan ook niet heel goedkoop/voordelig meer
En als we in een iets lager prijssegment gaan zitten? :)
pi_127104649
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Ben aan het denken om gewoon een nieuwe Neo N002i te bestellen. Op het moment voor 121 op lightake te krijgen, mocht ik dan nog inklaringskosten en btw moeten betalen kom ik op zo'n 150 euro uit voor een nieuwe telefoon.
En een hele vooruitgang ten opzichte van de samsung galaxy TXT of de htc wildfire die ik hiervoor heb gehad.
Gister rond 2 uur besteld, kreeg vanmorgen om 10 uur al een mail dat hij verzonden was.
pi_127115875
Hoi iedereen,

Ik zou graag ook zo'n chinese smartphone willen alleen ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. Ik wil graag een telefoon die groter is dan 5inch en met Android 4.0+. Mijn budget is ongeveer 120 tot 160 euro. Ik zou het erg waarderen als 1 van jullie me opweg kan helpen want ik heb zelf al gezoekt alleen ik kom er niet uit.

Bedankt,
pi_127116614
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef renzowen het volgende:
Hoi iedereen,

Ik zou graag ook zo'n chinese smartphone willen alleen ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. Ik wil graag een telefoon die groter is dan 5inch en met Android 4.0+. Mijn budget is ongeveer 120 tot 160 euro. Ik zou het erg waarderen als 1 van jullie me opweg kan helpen want ik heb zelf al gezoekt alleen ik kom er niet uit.

Bedankt,
Wat heb je gevonden?
pi_127116916
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat heb je gevonden?
De Hero 9300+ of de 9500+ lijkt me wel wat. En ik las me vorige post net even en ja ik weet dat ik gezoekt schreef, haha :)
pi_127117172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef renzowen het volgende:

[..]

De Hero 9300+ of de 9500+ lijkt me wel wat. En ik las me vorige post net even en ja ik weet dat ik gezoekt schreef, haha :)
Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat dacht je van de Iocean x7? Een prachtig toestel welke ik waarschijnlijk zelf ook ga halen. Kost op antelife 165 euro meen ik.
pi_127117319
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat dacht je van de Iocean x7? Een prachtig toestel welke ik waarschijnlijk zelf ook ga halen. Kost op antelife 165 euro meen ik.
Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij. :(
pi_127117408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef renzowen het volgende:

[..]

Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij. :(
Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?
pi_127117568
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef renzowen het volgende:

[..]

Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij. :(
Moet officieel wel, praktisch gezien kom je ermee weg niets te betalen aan BTW bij de postbode ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?
165 euro x 1,21 = 199,65 + 13 inklaringskosten = 212,65 euro.

Gezien 165 euro min of meer 212 dollar is kun je zeggen..

Wat ben je verder nog kwijt? Zet voor de dollar een euro en je weet wat je max kwijt kunt zijn. Dus in dit geval 212,65-165=48,65 euro die de postbode officieel wel moet vragen maar praktisch gezien niet zal vragen van je.
mag het weten
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:08:46 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127117575
Zo, ook de Iocean maar gekocht, kosten incl extra batterij en case 220$ (en DHL).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127117603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?
Dat weet ik eigelijk niet maar ik als ik een telefoon zie van 150 dollar dan doe ik meestal alsof me totaal bedrag dan 150 euro word.
pi_127117702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:08 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ook de Iocean maar gekocht, kosten incl extra batterij en case 220$ (en DHL).
Toch maar wel? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef renzowen het volgende:

[..]
Dat weet ik eigelijk niet maar ik als ik een telefoon zie van 150 dollar dan doe ik meestal alsof me totaal bedrag dan 150 euro word.
En dat is een handige richtlijn ja om aan te houden! :)

Enfin, mijn X7 is vandaag door Antelife aan de Zwitserse post meegegeven. Ik verwacht hem met twee weken, max. drie weken in huis te hebben *O* Kostte mij 161 euro, inclusief hopelijk twee accu's, twee screen protectors en wie weet een case. Hopen op extra goodies that is! O-)
mag het weten
pi_127118023
Ik zat net te kijken op Antelife en ik zag dat je pakket als cadeau kan laten versturen. Zou je dan minder kans hebben om gepakt te worden bij de douane?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:17:43 #173
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127118025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Toch maar wel? :D
Ja vooral nu mijn Z ter reparatie weg moet/gaat.
quote:
[..]

En dat is een handige richtlijn ja om aan te houden! :)

Enfin, mijn X7 is vandaag door Antelife aan de Zwitserse post meegegeven. Ik verwacht hem met twee weken, max. drie weken in huis te hebben *O* Kostte mij 161 euro, inclusief hopelijk twee accu's, twee screen protectors en wie weet een case. Hopen op extra goodies that is! O-)
Kunnen we hier niet gewoon in dollars praten :') nu moet ik steeds terug rekenen :P (ik denk bij China shopping in dollars :P)

Wellicht handig om een klein lijstje te maken wat hoeveel de X7 overal kost op dit moment ;) Hij wordt veel gekocht :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127118159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja vooral nu mijn Z ter reparatie weg moet/gaat.

[..]

Kunnen we hier niet gewoon in dollars praten :') nu moet ik steeds terug rekenen :P (ik denk bij China shopping in dollars :P)
Wat mankeerde dan aan je Z?

En ik heb 209,34 dollar betaald. Antelife heeft vorige week de X7 vaak in de aanbieding gehad, ik geloof nu nog steeds voor 214,34 dollar. Gebruik de coupon: full hd voor $5 korting! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef renzowen het volgende:
Ik zat net te kijken op Antelife en ik zag dat je pakket als cadeau kan laten versturen. Zou je dan minder kans hebben om gepakt te worden bij de douane?
Ik heb wel gebruik gemaakt van die 'drop shipping service' 'free gift' bladiebla. Standaard doet Antelife al dat ze maar $30 noteren op je pakket zonder te vragen. Dus nu driedubbel 'zekerheid' hopelijk dat PostNL mijn pakketje ongezien door laat :P Ja, Antelife mag het niet, doet aan fraude, bladiebla, maar hey: zij een klant erbij, ik als klant blij :{w
mag het weten
pi_127118284
Welke shipping service gebruiken jullie eigelijk? Als ik iets ga bestellen wil ik het wel binnen 2 weken i.v.m vakantie.
pi_127118384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht handig om een klein lijstje te maken wat hoeveel de X7 overal kost op dit moment ;) Hij wordt veel gekocht :D
Ehm: www.chinaprices.us ftw? :P

Maarre..

Pandawill: $205 vandaag, morgen weer gewoon $220!
Antelife: $214,35 momenteel, met coupon code 'full hd' maar $209,35!
Ibuygou: $199.99 :D (maar ik had al besteld, geen zin in opnieuw refund naar refund naar refund)
+ Ibuygou rekent $14,98 voor registered shipping waar Pandawill/Antelife maar $4,48 voor rekenen. Dus netto net zo duur als die andere twee tenzij je China Airmail accepteert met 4-6 weken wachten :P

Meer weet ik niet/niet in de gaten gehouden. Lightake/Merimobiles enzo verkopen hem ook hoor :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef renzowen het volgende:
Welke shipping service gebruiken jullie eigelijk? Als ik iets ga bestellen wil ik het wel binnen 2 weken i.v.m vakantie.
Ik maak gebruik altijd van 'registered shipping'. Ofwel via Singapore Post ofwel via nu dus Swiss Post. China Airmal post kost vaak niets, maar duurt ook het langste (4-6 weken). DHL kost een $20 ofzo + is echt snel (3-5 dagen) maar geheid dat je mag bijbetalen (al hebben Shiznuts/Robert daar meer mazzel mee dan ik iig) Singapore doet er dikwijls 2-3 weken over, Swiss Post getuige menig tweaker ook. Vraag: wil je wachten? Die moet je zelf beantwoorden ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Joosie200 op 28-05-2013 19:35:32 ]
mag het weten
pi_127118764
Bedankt Joosie200
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:40:18 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127119100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat mankeerde dan aan je Z?

En ik heb 209,34 dollar betaald. Antelife heeft vorige week de X7 vaak in de aanbieding gehad, ik geloof nu nog steeds voor 214,34 dollar. Gebruik de coupon: full hd voor $5 korting! ;)
Hij is daar altijd in de aanbieding inderdaad :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef renzowen het volgende:
Welke shipping service gebruiken jullie eigelijk? Als ik iets ga bestellen wil ik het wel binnen 2 weken i.v.m vakantie.
DHL als je snel wil ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ehm: www.chinaprices.us ftw? :P

Maarre..

Pandawill: $205 vandaag, morgen weer gewoon $220!
Antelife: $214,35 momenteel, met coupon code 'full hd' maar $209,35!
Ibuygou: $199.99 :D (maar ik had al besteld, geen zin in opnieuw refund naar refund naar refund)
+ Ibuygou rekent $14,98 voor registered shipping waar Pandawill/Antelife maar $4,48 voor rekenen. Dus netto net zo duur als die andere twee tenzij je China Airmail accepteert met 4-6 weken wachten :P

Meer weet ik niet/niet in de gaten gehouden. Lightake/Merimobiles enzo verkopen hem ook hoor :)
Sale bij Pandawill is voorbij :'(, helaas.
Ik weet het, Chinaprices, maar ik vroeg mij af of ik toevallig niet een goede deal had gemist ;)
Heb dus de beste deal al gevonden ;)
quote:
[..]

Ik maak gebruik altijd van 'registered shipping'. Ofwel via Singapore Post ofwel via nu dus Swiss Post. China Airmal post kost vaak niets, maar duurt ook het langste (4-6 weken). DHL kost een $20 ofzo + is echt snel (3-5 dagen) maar geheid dat je mag bijbetalen (al hebben Shiznuts/Robert daar meer mazzel mee dan ik iig) Singapore doet er dikwijls 2-3 weken over, Swiss Post getuige menig tweaker ook. Vraag: wil je wachten? Die moet je zelf beantwoorden ;)
Tja, hoe ik dat doe ;) Geluk denk ik :D Laatste paar keer inderdaad niks betaald.

Hoe dan ook, even een klein overzicht:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
            Toestel:  Korting:   Totaalprijs:    Premium shipping prijs 

Antelife:    $214        $5        $209.34        $231.54
Pandawill:   $219       geen?      $219.00        $237.04 FedEx / $243.22 DHL
Alixprss 1B: $203,99  inbegrepen   $203.99        $214.99  
Alixprss 2B: $209,99  inbegrepen   $209.99        $220.99

1B = 1 batterij, geen hoesje
2B = 2 batterij, wel hoesje

Voor de aliexpress seller: http://www.aliexpress.com(...)03919_808870641.html
In combinatie met de coupon van mijn vrienden bij: http://www.togetho.ru/index.html
Voor bovenstaande prijzen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: laatste mail van mijn Russische vrienden (vertaald), linkjes post ik wel als iemand ze nodig heeft.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:45:43 #179
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127119351
Waarom zou je voor de Iocean X7 gaat vs de Umi X2? De laatst genoemde heeft immers een grotere batterij....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_127119409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef Kenju het volgende:
Waarom zou je voor de Iocean X7 gaat vs de Umi X2? De laatst genoemde heeft immers een grotere batterij....
Vanwege de looks, vanwege 3000mAh losse verkrijgbare accu + lage prijs, Dus daarmee valt de usp van Umi weg.

@RobertNL: waarom zeg je dit nu pas? ;( Had hem wel via Aliexpress voor 204 willen halen :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Joosie200 op 28-05-2013 19:56:32 ]
mag het weten
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:48:41 #181
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127119499
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vanwege de looks, vanwegde 3000mAh losse verkrijgbare accu, Dus daarmee valt de usp van Umi weg.
Maar met die 3000mAh-batterij wordt je toestel wel dikker. De looks is persoonlijk. Maar is er ook iets bekend over bijv. de bouwkwaliteit? Van de X7 valt de backlight van de touch sensitive knoppen me tegen omdat die niet helemaal achter de icoontjes staan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:48:56 #182
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127119517
Ughm, 2GB RAM/32GB ROM!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:50:48 #183
300718 Kenju
Say It!!??
pi_127119624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Ughm, 2GB RAM/32GB ROM!
Is dat niet het verschil tussen de Youth en de normale? Die heb je ook voor de Umi...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:51:36 #184
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127119669
In het voordeel van de UMI t.o.v. de besproken X7 zoals op PW.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127119721
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Kenju het volgende:

[..]

Is dat niet het verschil tussen de Youth en de normale? Die heb je ook voor de Umi...
Check en die premium X7 gaat niet de toonbank over voor maar 220 dollar. Dus daarin verschilt ie niet van de Umi.

Qua review, Kenju: check Tweakers :) Bouwkwaliteit is net zoals bij de G3.. alleen de oplichtende touchknoppen lichten nauwelijks op aan de zijkant, want er zit maar 1 ledje precies in het midden. Tja, cheap Chinaphone moet toch ergens op bezuinigen ;) En dikte? Ga er maar vanuit dat ie gelijk is aan een Jiayu G4 met 3000mAh accu, dus 10,5mm. Ben je een Samsung Galaxy toestel gewend, ja, dan issie dik. Ben je zoals ik een ZTE Blade gewend (12mm) dan is die iOcean X7 verrassend dun :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Joosie200 op 28-05-2013 19:58:05 ]
mag het weten
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:00:46 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127120153
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef Kenju het volgende:
Waarom zou je voor de Iocean X7 gaat vs de Umi X2? De laatst genoemde heeft immers een grotere batterij....
Verschil in prijs:
Iocean x7 1GB / 4GB = 204$
Umi X2: 1GB / 16GB = 230$
Umi X2: 2GB / 32GB = 279$

Bij de G3 had ik zat aan 4GB intern voor apps, rest kan op SD ;).
Daarnaast was de DHL shipping bij de Umi's geen 10 dollar en duurt het langer voordat hij verzonden is (en looks, maar dat is persoonlijk).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:02:31 #187
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127120266
Ik wil eentje waar alles nagenoeg perfect aan is, anders ga ik me eraan ergeren. Enige wat mij stoort aan m'n N002 zijn de kijkhoeken van het scherm en misschien het missen van een notificatie LED. Maar de perfecte upgrade is er nog niet, als in 4.7" 720P of 5.0" 1080P IPS/G+G/Gorilla Glass, MTK6589(T) dualSIM, 2GB RAM, microSD, bovengemiddelde camera performance, notificatie LED, 2200+ accu, dun, ZWART en :9~ design.

Zo'n Iocean X7 of UMI X2 komt wel close, maar is het net niet voor mij. :7 So the waiting continues!
Ben benieuwd of de 2GB versie van de G4 een Turbo MediaTek-chip zal hebben. En waar blijft de N003 toch?! :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:03:23 #188
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_127120321
Speaking of G3, wats de reden dat mensen 'm al gaan vervangen? Is het het scherm (groter is fijner) of wordt ie naar verloop van tijd traag o.i.d, of is het toch de soms shotty build quality waarover ik gelezen heb.. Of gewoon om af te wisselen? (lees: bij de matties te showen :P)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_127120506
Is het erg dom om een dual core te kopen? is het super verouderd of gaat het nog wel anderhalf jaar mee?
pi_127120824
Zie dat hij op lightake ook $220 kost maar dan wel inclusief 3000mAh batterij. Misschien dus een mooie deal voor mensen die die sowieso willen :)

Over die turbo versie van de CPU, dat is waarschijnlijk toch gewoon een geoverclockte 6589, dus zou het dan eigenlijk niet mogelijk moeten zijn om de gewone 6589 ook op 1.5ghz te laten draaien?
Ik weet dat ik mijn Galaxy S bvb ook op 1.6ghz ipv 1.0 kon zetten met de juiste Kernel... :)
pi_127121564
Ik heb zitten zoeken en ik ben eruit, ik ga de F600 halen. Ik heb een beetje naar die benchmark foto's lopen kijken en telefoons van 200 dollar hebben lager gescoord dan telefoons van 150 dollar, en ja ik weet dat benchmarks niet betrouwbaar zijn. Maar volgens mij zit er toch wel een kern van waarheid in :)
Oh ja nu wel eerst sparen ervoor :(
pi_127121664
Iocean bij pandawill gecancelled :( To bad was echt weird met dat paypal. Krijg refund en dan denk maar bij antelife bestellen of nog wachten :P
We fear that which we cannot see
pi_127123025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef shiznuts het volgende:
Maar de perfecte upgrade is er nog niet, als in 4.7" 720P of 5.0" 1080P IPS/G+G/Gorilla Glass, MTK6589(T) dualSIM, 2GB RAM, microSD, bovengemiddelde camera performance, notificatie LED, 2200+ accu, dun, ZWART en :9~ design.
En daarom ben ik maar voor the next best thing gegaan. 2GB RAM is er wel, zie de Umi X2. Maar mooi voor 289 dollar, daar waar ik nu 209 dollar kwijt ben geweest. Beetje 80 dollar neerleggen voor alleen die 2GB ram en looks? Ik ben niet gek! :{w MTK6589T schijnt pas goed leverbaar te zijn medio augustus/september en das mij te lang wachten. Bovengemiddelde camera performance krijg je niet in de MTK-phones, haal dan eerder een Xiaomi. Maar dan ligt het 'bang for buck' gehalte weer aan diggelen...

quote:
8s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef neo2000 het volgende:
Speaking of G3, wats de reden dat mensen 'm al gaan vervangen? Is het het scherm (groter is fijner) of wordt ie naar verloop van tijd traag o.i.d, of is het toch de soms shotty build quality waarover ik gelezen heb.. Of gewoon om af te wisselen? (lees: bij de matties te showen :P)
Voor mij was het de reden: 1) omdat het kan, 2) ik was JB gewend en ICS is dan toch echt een stap terug, 3) ik las de MTK6589 aankondiging en voor hetzelfde prijs een quadcore ipv dualcore? Me likes! Traag werd ie bij mij nooit, die 4GB ROM haalde ik nooit vol en 1GB RAM evenmin. Ik had hem net in januari en toen kwam Gizchina al met MTK6589 nieuws. Ja, dan is het net mosterd na de maaltijd door de gewildheid en lange uitstellen. Welnu: dan maar weg doen en iets nieuws halen.
mag het weten
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:11:33 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127123901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef Vincent_vd het volgende:
Zie dat hij op lightake ook $220 kost maar dan wel inclusief 3000mAh batterij. Misschien dus een mooie deal voor mensen die die sowieso willen :)

Over die turbo versie van de CPU, dat is waarschijnlijk toch gewoon een geoverclockte 6589, dus zou het dan eigenlijk niet mogelijk moeten zijn om de gewone 6589 ook op 1.5ghz te laten draaien?
Ik weet dat ik mijn Galaxy S bvb ook op 1.6ghz ipv 1.0 kon zetten met de juiste Kernel... :)
Alleen komt er geen andere kernel voor de normale versie :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127124127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Alleen komt er geen andere kernel voor de normale versie :P
Moet toch kunnen? :( als de MTK6589 populair genoeg is misschien in de hacking scene ofzo^^ Zou het zelf proberen moest ik er genoeg kennis van hebben, maar helaas :p
pi_127125598
Zou de GPS in de Iocean x7 overigens wel werken? Ik ben wel erg gecharmeerd van de zwarte variant op antelife moet ik zeggen :@
pi_127125705
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef nickhguitar het volgende:
Zou de GPS in de Iocean x7 overigens wel werken? Ik ben wel erg gecharmeerd van de zwarte variant op antelife moet ik zeggen :@
Hij werkt wel, na een goed ingesteld bestand genaamd gps.conf erop te gooien dan wel het bestaande gps.conf aan te passen. Want hij staat fabrieksaf ingesteld voor China en niet voor Nederland!

Klik voor een werkwijze om dat aan te passen en geniet van een werkende GPS :)
mag het weten
pi_127126134
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hij werkt wel, na een goed ingesteld bestand genaamd gps.conf erop te gooien dan wel het bestaande gps.conf aan te passen. Want hij staat fabrieksaf ingesteld voor China en niet voor Nederland!

Klik voor een werkwijze om dat aan te passen en geniet van een werkende GPS :)
Tof :P wellicht dat ik deze ga halen. Nu nog iemand vinden die mijn HTC Radar wil overnemen :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:59:49 #199
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_127126773
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
Voor mij was het de reden: 1) omdat het kan, 2) ik was JB gewend en ICS is dan toch echt een stap terug, 3) ik las de MTK6589 aankondiging en voor hetzelfde prijs een quadcore ipv dualcore? Me likes! Traag werd ie bij mij nooit, die 4GB ROM haalde ik nooit vol en 1GB RAM evenmin. Ik had hem net in januari en toen kwam Gizchina al met MTK6589 nieuws. Ja, dan is het net mosterd na de maaltijd door de gewildheid en lange uitstellen. Welnu: dan maar weg doen en iets nieuws halen.
1 snap ik. Van 2 lees ik dat er toch een aantal roms zijn welke JB beschikbaar maken op de G3? O.a. iig een beta vanuit Jiayu zelf en wat alternatieve roms.
Dat er andere telefoons uitkomen met betere specs snap ik, maar is voor mij sowieso nooit een reden om hardware te updaten, haha.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:11:45 #200
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127127515
Voor velen was de G3 hun eerste chinaphone. De upgrade naar iets nieuws is echter relatief kostengunstig: je verkoopt de G3 en hoeft niet zo heel veel bij te betalen voor een andere smartphone. Dus je bent pak en beet 50~75 euro armer, maar bent daarvoor dan wel vrij serieus aan het upgraden: meer keuze, hogere standaarden: quadcore, RAM, display, mAh, enz, etc.

Dat wil niet zeggen dat de G3 sterk verouderd aanvoelt en niet langer meer mee kan. Maar ja, de prijs/verbetering-ratio is zo hoog, dat het gewoon erg aantrekkelijk is om te upgraden.

Ik vind juist het leuke aan de chinaphones dat je niet zoals bij een dure phone die hier wordt verkocht 600 euro moet terugverdienen aan het gebruik van je mobieltje en dat je er dus anderhalf á twee jaar mee rondloopt en 'ie dan al sterk achterhaald is. Je kunt voor datzelfde geld constant blijven upgraden: hebt constant de laatste specs/features en ook de laatste Android-support.

Maar natuurlijk zit er een kern in waarheid in 'don't replace something that ain't broken'. Maar ja... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127128034
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

1 snap ik. Van 2 lees ik dat er toch een aantal roms zijn welke JB beschikbaar maken op de G3? O.a. iig een beta vanuit Jiayu zelf en wat alternatieve roms.
Dat er andere telefoons uitkomen met betere specs snap ik, maar is voor mij sowieso nooit een reden om hardware te updaten, haha.
Ja er is een beta, maar of er ooit een final release komt met een JB update betwijfel ik. Voor mij was dat ook nooit een reden om te upgraden, maar wat Shiznuts al zegt.. ik kon mijn G3 van de hand doen en het heeft mij vijf euro gekost voor vijf weken in gebruik. Welnu.. ik betaalde 165 euro voor de G3 met tweede accu, kreeg 160 bij verkoop, betaalde 161 voor de iOcean X7 met twee accu's. Netto kost de overstap mij dus maar 1 euro. Dan laat ik het niet zitten hoor, zo principieel is dat punt 'niet koste wat kost het nieuwste v/h nieuwste' dan ook niet. Dat zou het wel zijn bij een SGS S3, HTC One X om te upgraden naar de SGS S4, HTC One e.d. Maar bij een Chinaphone toestel? Kwestie van 'scherp' inkopen, nieuwste ontwikkelingen afwachten en voor jezelf beslissen: wil ik hem al weg doen?

Mijn ZTE Blade heb ik 1,5 jaar in gebruik nu. En ik merk dat ie toch wel aan vervanging toe raakt ondanks dat ik gebruik maak van Cyanogen Mod 10.1 en dus Jelly Bean / Android 4.2.1. draai. Maar verder blijft ie gewoon alles draaien wat ik nodig heb. Zo'n Chinaphone zie ik dan ook meer als leuk speeltje. Leuk voor erbij, want zolang die Blade niet kapot is, noch dat het scherm echt vol zit met fijnstof kan ik daar nog steeds prima mee uit de voeten. Maar het is niet verkeerd om alvast iets achter de hand te hebben op den duur. Juist omdat de release en verzending van Chinaphones in de regel lang op zich laat wachten :)
mag het weten
pi_127132712
Voor mij is de G3 de vierde chinese smartphone na een Fly-ing FG8, Hero H7300 en de Star B63M.
Ze hadden allemaal hun nukken en kwaliteiten, maar de G3 is de enige waar eigenlijk alles van werkt, ruim in het geheugen zit en ook kwa bouwkwaliteit boven de vorige vier zit, terwijl de Hero en de Star zelfs duurder waren.
Ja, ik heb ze allemaal open gehad.
Het blijft wel leuk om de ontwikkelingen te volgen en ook voor mij zal dit niet de laatste zijn.
Maar geen haast, de G3 doet nog steeds wat ik ermee wil doen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 01:00:40 #203
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_127136313
Nu wel een heel mooie aanbieding het komende uur op aliexpress.

Thl W8+ voor 135$

http://gaga.aliexpress.com/210179024-751599564-detail.html
pi_127141664
Er is zelfs al een officiële firmware update door iOcean gekomen voor de X7!
mag het weten
pi_127142463
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Joosie200 het volgende:
Er is zelfs al een officiële firmware update door iOcean gekomen voor de X7!
Super nice, dat belooft voor de toekomst dus :D en ineens ook een officiële driver zie ik, kan al niet wachten tot hij aankomt :p
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:34:48 #206
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_127142505
Is er een shop waarbij je ook zonder CC/paypal kan betalen? Een Nederlandse intermediair of iets?
pi_127142665
Ik zag in een paar posts geleden van RobertNL een overzicht met waar de X7 het goedkoopst te bestellen is, maar wat is nu de goedkoopste manier om te laten verzenden? En wat is de meest veilige manier? Kortom: Wat is, als je de + en - tegen elkaar afweegt, de beste manier?
pi_127142843
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:40 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zag in een paar posts geleden van RobertNL een overzicht met waar de X7 het goedkoopst te bestellen is, maar wat is nu de goedkoopste manier om te laten verzenden? En wat is de meest veilige manier? Kortom: Wat is, als je de + en - tegen elkaar afweegt, de beste manier?
:')
pi_127142932
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:34 schreef MeneerBob het volgende:
Is er een shop waarbij je ook zonder CC/paypal kan betalen? Een Nederlandse intermediair of iets?
Wat ik anderen wel zag doen is bij Aliexpress kiezen bij betaling voor 'other' en dan zou je iDEAL kunnen aanvinken zodat je rechtstreeks zo kunt betalen. Maar geen CC en geen paypal, ja dan maak je het wel moeilijk. Enige optie die overblijft is dan de normale bankoverschrijving of via Western Union.
mag het weten
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:49:33 #210
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_127142993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat ik anderen wel zag doen is bij Aliexpress kiezen bij betaling voor 'other' en dan zou je iDEAL kunnen aanvinken zodat je rechtstreeks zo kunt betalen. Maar geen CC en geen paypal, ja dan maak je het wel moeilijk. Enige optie die overblijft is dan de normale bankoverschrijving of via Western Union.
iDeal een optie bij Aliexpress? Dat is een hele goede oplossing voor mij!
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:23:44 #211
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127144279
Dat werkte een tijdje via Moneybookers geloof ik, maar bij mijn weten gaat dat ook niet meer.
En CC is wel gewoon mogelijk, alleen lullig als je die niet hebt, of iemand uit je nabije omgeving die niet wilt laten gebruiken (dat zou natuurlijk optimaal zijn). Maar goed dan heb je nog prepaid VISA en MasterCard CC's. Neteller bijvoorbeeld.

En nogmaals, wil je iets weten over hoe webshops werken, hoe je kunt betalen en hoe verzendingen en douane in z'n werk gaat, kijk gewoon ff in de openingspost van het Chinese Webshop topic: Topicreeks: Chinese Webshops . Dit smartphone-topic is daaruit voort gekomen, zodat we hier dus alles rondom smartphones kunnen concentreren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127145952
Dochterlief heeft nu de G3 en iOcean 7 bekeken.. beiden spreken haar aan.. Nog adviezen ?
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:02:52 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127146053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef poldervrouwtje het volgende:
Dochterlief heeft nu de G3 en iOcean 7 bekeken.. beiden spreken haar aan.. Nog adviezen ?
Tja, dat moet ze echt zelf waten:
G3 = Dualcore processor + 720p scherm
X7 = Quadcore + 1080p scherm

Zelf zou ik voor de X7 gaan, maarja net wat ik zeg het is maar net wat je wil.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127152104
Zo net de Iocean x7 via Swiss Post besteld :D ben benieuwd! Er staat 15-30, volgens mij kan ik gerust uitgaan van het laatste toch :P?
  woensdag 29 mei 2013 @ 14:26:49 #215
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127152731
Als je bedoelt 'dagen', dan ja, het is wel handig je niet in te beelden dat het sneller komt, dan kan het alleen maar meevallen. 11~14 dgn na de eerste status via tracking (neem ik aan dat je krijgt) zou in principe al moeten kunnen echter.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127152848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef shiznuts het volgende:
Als je bedoelt 'dagen', dan ja, het is wel handig je niet in te beelden dat het sneller komt, dan kan het alleen maar meevallen. 11~14 dgn na de eerste status via tracking (neem ik aan dat je krijgt) zou in principe al moeten kunnen echter.
Het maakt me ook niet uit, ik heb de tijd wel :P Nu maar hopen dat ik niet extra bij hoef te betalen ;) Heb voor verzending via Swiss Post gekozen.
pi_127154398
Dit is opzich ook wel nice:
http://www.inewphone.com/eng/pDetails.asp?id=55 wel 40dollar duurder dan Iocean x7
We fear that which we cannot see
pi_127158504
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, dat moet ze echt zelf waten:
G3 = Dualcore processor + 720p scherm
X7 = Quadcore + 1080p scherm

Zelf zou ik voor de X7 gaan, maarja net wat ik zeg het is maar net wat je wil.
Beiden is binnen budget.. Ze zoekt een snelle telefoon, ala Galaxy S3/4 (ze komt van een S1.. dus alles is al beter ;-) ) Met redelijke camera en voldoende geheugen/opslag zodat ze de standaard apps kan draaien (watsapp, facebook, instagram.. je weet wel.. die tiener dingen..)..
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:47:53 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127159698
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef poldervrouwtje het volgende:

[..]

Beiden is binnen budget.. Ze zoekt een snelle telefoon, ala Galaxy S3/4 (ze komt van een S1.. dus alles is al beter ;-) ) Met redelijke camera en voldoende geheugen/opslag zodat ze de standaard apps kan draaien (watsapp, facebook, instagram.. je weet wel.. die tiener dingen..)..
Beiden voldoen dan wel, de X7 krijgt nog langer updates (waarschijnlijk) waar de G3 EOL wordt (wellicht nog 1update).

Welke ROM gebruiken jullie momenteel voor de NEO? Nog een T12/14 gebaseerde ROM of ondertussen al T38 ;)? Zit momenteel weer een weekje (of iets langer) met een NEO ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 29-05-2013 17:44:14 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:16:47 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127165858
Tis overigens wel even een overstap van een 1080P naar 540P scherm :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127166355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

..
Welke ROM gebruiken jullie momenteel voor de NEO? Nog een T12/14 gebaseerde ROM of ondertussen al T38 ;)? Zit momenteel weer een weekje (of iets langer) met een NEO ;)
T16 is de laatste officiele update geweest. Er zijn twee versies verschenen, waarvan één multilanguage, maar zonder NL.
Wil je toch NL, dan de NEO N02-M / N002i Taiwan101 V.09 (met de kernel van T16) flashen of de T12 van Xenorium
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:34:33 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127166879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef elinx het volgende:

[..]

T16 is de laatste officiele update geweest. Er zijn twee versies verschenen, waarvan één multilanguage, maar zonder NL.
Wil je toch NL, dan de NEO N02-M / N002i Taiwan101 V.09 (met de kernel van T16) flashen of de T12 van Xenorium
Juist, ik volgde het niet helemaal meer :D
Die laatste is gewoon de build van Taiwan (mengelmoes van ZOPO / NEO etc + Neo kernel.). Prima dan neem ik die ;)

Zit nu op T12, dus dat zou geen upgrade zijn ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127168414
Kent iemand de pantech vega no 6? ziet er wel ballin' uit



[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 20:01:02 ]
pi_127169726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Juist, ik volgde het niet helemaal meer :D
Die laatste is gewoon de build van Taiwan (mengelmoes van ZOPO / NEO etc + Neo kernel.). Prima dan neem ik die ;)

Zit nu op T12, dus dat zou geen upgrade zijn ;)
Op zich gebeurt er niet zoveel meer met de N002.
De meeste rom's zijn gebaseerd op de T16
De Rom die nog regelmatige updates krijgt is een Lewa variant (17 mei jl)
pi_127201335
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef andreas612 het volgende:
Kent iemand de pantech vega no 6? ziet er wel ballin' uit

Ziet er wel vet uit inderdaad! :p Alleen jammer dat het 5.9" is, vind ik echt te groot.

Huawei heeft net een foto getoond ook van de Ascend P6, zou 6.3 mm dik worden wtf :o
Alleen lijkt het wel heel fel een iPhone kloon te worden als ik het zo bekijk :s

http://www.androidcentral(...)c&utm_medium=twitter

pi_127219953
Ik heb zo'n hoesje voor de NEO N002 besteld bij lightake.
Staat omschreven als "Made of superior quality material".

Ik kan vertellen dat het een hoesje is van de laagste kwaliteit die je maar kunt bedenken. Super dun.
Absoluut geen aanrader.
Trouwens wel snel binnen: 18-5 besteld, vandaag binnen.
Zal eens kijken of een klacht gaat helpen.

Iemand anders die wel een kwalitatief hoesje heeft voor de NEO N002 maar niet de hoofdprijs kost ?
pi_127240320
Vraagje:

Ik heb woensdag een tracking code gekregenvoor HK post van pa ndawill.
Wanneer ik deze invoer komt ik echter op een scherm waar volgende melding staat:

"To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:"

Ik heb zo'n code echter niet, en als ik daar op volgende klik komt er een melding dat er nog geen tracking info beschikbaar is voor mijn product. Is dit normaal, gaat mijn tarcking nog komen? Ik herinner mij precies niet dat dit ook gebeurd is toen ik mijn Neo besteld had.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:16:23 #228
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127240800
Kijk voor alles rondom tracking gewoon ff in de openingspost van het Chinese webshops topic in GC. Daar staan meerdere sites die trackstatus ophalen en wat het geldige format is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127241037
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:16 schreef shiznuts het volgende:
Kijk voor alles rondom tracking gewoon ff in de openingspost van het Chinese webshops topic in GC. Daar staan meerdere sites die trackstatus ophalen en wat het geldige format is.
Ja I know, heb al een aantal andere sites geprobeerd ook. Maar vraag mij gewoon af of het mogelijk is dat een tracking na 2-3 dagen nog niet actief is,of dat ik mij zorgen moet beginnen maken? :p
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:26:54 #230
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127241061
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ja I know, heb al een aantal andere sites geprobeerd ook. Maar vraag mij gewoon af of het mogelijk is dat een tracking na 2-3 dagen nog niet actief is,of dat ik mij zorgen moet beginnen maken? :p
Op de website van Pandawill staat ergens dat de tracking code pas na ongeveer 4 dagen actief is.
Die van mij doet het sinds vandaag, ik heb ook woensdag een iocean besteld
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_127241216
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef t-8one het volgende:

[..]

Op de website van Pandawill staat ergens dat de tracking code pas na ongeveer 4 dagen actief is.
Die van mij doet het sinds vandaag, ik heb ook woensdag een iocean besteld
Oh ok thx, dan wacht ik gewoon nog even af :D
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:39:18 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127241392
Hulde voor EternalTeam van Aliexpress:
- Dinsdag besteld
- Woensdag avond bestelling vrijgegeven (CC aliexpress duurt 24 uur)
- Donderdag ochtend tracking
- Donderdag avond: tracking werkt!
Nog nooit zo snel een zending in het DHL systeem zien verschijnen :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:32 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Oh ok thx, dan wacht ik gewoon nog even af :D
Free shipping kan wel tot 6 dagen duren voordat je een scan krijgt, helaas :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127241555
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:39 schreef RobertNL het volgende:
Hulde voor EternalTeam van Aliexpress:
- Dinsdag besteld
- Woensdag avond bestelling vrijgegeven (CC aliexpress duurt 24 uur)
- Donderdag ochtend tracking
- Donderdag avond: tracking werkt!
Nog nooit zo snel een zending in het DHL systeem zien verschijnen :D

[..]

Free shipping kan wel tot 6 dagen duren voordat je een scan krijgt, helaas :P
Nice, die naam moet ik onthouden voor een volgende bestelling dan :)

En oh ok :p Ach er zit toch niet zo heel veel haast achter, heb toch examens nu dus hoop gewoon dat hij ergens daarna toekomt zou mooi zijn :)
pi_127242812
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:40 schreef RobertNL het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: laatste mail van mijn Russische vrienden (vertaald), linkjes post ik wel als iemand ze nodig heeft.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens die russische site zou het tot 2 juni moeten werken, maar de coupon bestaat niet aldus Aliexpress als ik hem wil invoeren :'( Heb een paar vrienden nu zo ver dat ze ook wel die iOcean willen hebben dus vandaar :P
mag het weten
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:19:01 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127242839
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Volgens die russische site zou het tot 2 juni moeten werken, maar de coupon bestaat niet aldus Aliexpress als ik hem wil invoeren :'( Heb een paar vrienden nu zo ver dat ze ook wel die iOcean willen hebben dus vandaar :P
Nee, je moet de coupon in het bericht voor betaling invoeren; dan past de seller de prijs aan ;)
Het is dus meer een bericht dat je via de site komt dan een coupon ;)

$214 incl DHL blijft een super prijsje dacht ik zo :D (220 incl 2 batterij + hoesje).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127243127
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]
Nee, je moet de coupon in het bericht voor betaling invoeren; dan past de seller de prijs aan ;)
Het is dus meer een bericht dat je via de site komt dan een coupon ;)
Ah zo.. ingevoerd als bericht aan verkoper, maar ik mag nog steeds mooi $240 eerst betalen. (Singapore free shipping, 2x accu) Dus past de verkoper het dan vanzelf aan a.d.h.v. het bericht bij aankoop? En dat je dan pas de betaling rond maakt ofzo? Ze moeten het zeker handmatig omlaag brengen naar $209,99 :?
mag het weten
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:28:19 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127243187
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ah zo.. ingevoerd als bericht aan verkoper, maar ik mag nog steeds mooi $240 eerst betalen. (Singapore free shipping, 2x accu) Dus past de verkoper het dan vanzelf aan a.d.h.v. het bericht bij aankoop? En dat je dan pas de betaling rond maakt ofzo? Ze moeten het zeker handmatig omlaag brengen naar $209,99 :?
Helemaal correct ;) Als ze online zijn even chatten en het order nummer doorgeven dan gaat het allemaal (nog) wat sneller).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127243291
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Helemaal correct ;) Als ze online zijn even chatten en het order nummer doorgeven dan gaat het allemaal (nog) wat sneller).
Justem.. doe ik dat om 22:00 uur wel, want die Chinezen zijn nu vrij (we lopen zes uur achter = 17:30 uur daar)
mag het weten
pi_127247037
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Justem.. doe ik dat om 22:00 uur wel, want die Chinezen zijn nu vrij (we lopen zes uur achter = 17:30 uur daar)
Net alsof ze daar arbeidsvoorwaarden hebben :P
pi_127247768
De site van antelife staat verzend binnen 24 uur bij de iocean, maar na ruim 2 dagen is de status nog steeds processing, hoe kan dat?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:44:18 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127247785
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Net alsof ze daar arbeidsvoorwaarden hebben :P
ze waren nog gewoon online inderdaad :P Alleen is dat vaak geen garantie voor reactie :+
Tja als je wil verkopen moet je je ook aanpassen aan de koper ;) en die zitten niet in de zelfde tijdzone :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
De site van antelife staat verzend binnen 24 uur bij de iocean, maar na ruim 2 dagen is de status nog steeds processing, hoe kan dat?
Omdat: Antelife
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127250403
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Net alsof ze daar arbeidsvoorwaarden hebben :P
Arbei voor waarde, wat is dat :? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
De site van antelife staat verzend binnen 24 uur bij de iocean, maar na ruim 2 dagen is de status nog steeds processing, hoe kan dat?
Omdat Antelife een enorme toeloop heeft qua bestellingen en hun claim niet waar kan maken door die drukte.

Hmm.. X7 back in black is ook nice :9
mag het weten
pi_127251059
Heb zojuist de witte Xiaocai G6 binnen gekregen. Hierbij een (amateuristische) unboxing. Had helaas niks om de camera neer te zetten en goed te filmen, maar ik had geen zin om te wachten:P
pi_127251818
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Arbei voor waarde, wat is dat :? :P

[..]

Omdat Antelife een enorme toeloop heeft qua bestellingen en hun claim niet waar kan maken door die drukte.

Hmm.. X7 back in black is ook nice :9
Die heb ik ook besteld!
pi_127262928
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Arbei voor waarde, wat is dat :? :P

[..]

Omdat Antelife een enorme toeloop heeft qua bestellingen en hun claim niet waar kan maken door die drukte.

Hmm.. X7 back in black is ook nice :9
FUCK! :(

Dacht dat die niet in zwart uit ging komen, gvd had ik dat geweten :'( maar ja wit is ook nog altijd wel mooi hoop ik :p
pi_127263044
Dat is weer jammer, maarja eenmaal het risico met de goedkopere merken.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 20:43:34 #247
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127263146
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:41 schreef fissure het volgende:
[ afbeelding ] Dat is weer jammer, maarja eenmaal het risico met de goedkopere merken.
Terug button kapot? of alleen de backlight?
pi_127264525
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

Terug button kapot? of alleen de backlight?
Gelukkig alleen de backlight, dus het is jammer van het mooie maar desnoods alle backlights uitzetten of het zou houden. Deze witte is voor een vriend dus die moet het maar beslissen.
pi_127266320
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef fissure het volgende:

[..]

Gelukkig alleen de backlight, dus het is jammer van het mooie maar desnoods alle backlights uitzetten of het zou houden. Deze witte is voor een vriend dus die moet het maar beslissen.
Enig idee hoe vaak het voorkomt dat een backlight niet werkt? Ik zie namelijk wel eens voorbij komen dat iemand dat heeft, maar mensen hebben meestal de neiging om negatieve dingen vaker te posten dan positieve dingen.

Oh, en weet iemand hoe snel prijzen eigenlijk dalen? Bij de bekende/dure merken in Nederland lijkt het alsof de prijzen (kunstmatig) zo lang mogelijk zo hoog mogelijk worden gehouden. Ook al lopen ze al achter qua technologie.(2 maanden nadat ik mijn telefoon kreeg bij mijn abonnement hoorde ik dat de prijs van de fabrikant niet klopte en kunstmatig (te) hoog was gehouden :') Had dus een goedkoper abonnement kunnen krijgen -O- ) Is dat bij Chinese telefoons ook zo of zit er een meer gelijkmatige daling in de prijs?

Ik wil namelijk graag de iOcean X7 Advanced kopen en ik hoorde dat hij eind deze maand/begin volgende maand gelanceerd zou worden. Alleen loopt mijn abonnement tot eind oktober en zal ik hem dus pas begin oktober bestellen. Vandaar de vraag dus.
pi_127266711
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, je moet de coupon in het bericht voor betaling invoeren; dan past de seller de prijs aan ;)
Het is dus meer een bericht dat je via de site komt dan een coupon ;)

$214 incl DHL blijft een super prijsje dacht ik zo :D (220 incl 2 batterij + hoesje).
Ik kan helaas geen Russich. Hoe kan ik die telefoon via deze site bestellen?
http://www.togetho.ru/iocean_mm.html
Love is in the air!
pi_127266782
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Enig idee hoe vaak het voorkomt dat een backlight niet werkt? Ik zie namelijk wel eens voorbij komen dat iemand dat heeft, maar mensen hebben meestal de neiging om negatieve dingen vaker te posten dan positieve dingen.

Oh, en weet iemand hoe snel prijzen eigenlijk dalen? Bij de bekende/dure merken in Nederland lijkt het alsof de prijzen (kunstmatig) zo lang mogelijk zo hoog mogelijk worden gehouden. Ook al lopen ze al achter qua technologie.(2 maanden nadat ik mijn telefoon kreeg bij mijn abonnement hoorde ik dat de prijs van de fabrikant niet klopte en kunstmatig (te) hoog was gehouden :') Had dus een goedkoper abonnement kunnen krijgen -O- ) Is dat bij Chinese telefoons ook zo of zit er een meer gelijkmatige daling in de prijs?

Ik wil namelijk graag de iOcean X7 Advanced kopen en ik hoorde dat hij eind deze maand/begin volgende maand gelanceerd zou worden. Alleen loopt mijn abonnement tot eind oktober en zal ik hem dus pas begin oktober bestellen. Vandaar de vraag dus.
Bij de vorige generatie GSM's (Neo n02 en jiayu G3 enzo) zijn die prijzen tamelijk gelijk gebleven heb ik de indruk. Heb 160$ betaald voor de Neo en voor die prijs staat hij nog altijd op lightake. Denk dat de iOcean in oktober wel wat goedkoper zal zijn, maar het zal ook niet gigantisch zijn vermoed ik. Tenzij er tegen dan natuurlijk iets speciaals nieuws is uitgekomen ofzo :D
  vrijdag 31 mei 2013 @ 22:20:10 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127267674
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Enig idee hoe vaak het voorkomt dat een backlight niet werkt? Ik zie namelijk wel eens voorbij komen dat iemand dat heeft, maar mensen hebben meestal de neiging om negatieve dingen vaker te posten dan positieve dingen.

Oh, en weet iemand hoe snel prijzen eigenlijk dalen? Bij de bekende/dure merken in Nederland lijkt het alsof de prijzen (kunstmatig) zo lang mogelijk zo hoog mogelijk worden gehouden. Ook al lopen ze al achter qua technologie.(2 maanden nadat ik mijn telefoon kreeg bij mijn abonnement hoorde ik dat de prijs van de fabrikant niet klopte en kunstmatig (te) hoog was gehouden :') Had dus een goedkoper abonnement kunnen krijgen -O- ) Is dat bij Chinese telefoons ook zo of zit er een meer gelijkmatige daling in de prijs?

Ik wil namelijk graag de iOcean X7 Advanced kopen en ik hoorde dat hij eind deze maand/begin volgende maand gelanceerd zou worden. Alleen loopt mijn abonnement tot eind oktober en zal ik hem dus pas begin oktober bestellen. Vandaar de vraag dus.
De marges op de telefoons daar zijn niet heel groot. Alleen de marge voor de verkoper neemt af. Vaak blijven de prijzen in China redelijk gelijk tot de nieuwe generatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ik kan helaas geen Russich. Hoe kan ik die telefoon via deze site bestellen?
http://www.togetho.ru/iocean_mm.html
1. Ga naar aliexpress: http://www.aliexpress.com(...)03919_808870641.html
2. Maak een order
3. Schrijf in het bericht naar de seller de coupon code
4. betaal de order nog niet
5. Neem contact op met de seller en vraag of ze de prijs aanpassen omdat je de ''coupon'' hebt gezegd, of wacht tot hij handmatig is aangepast (tip doe het via Vinc als je met DHL wil andere medewerkers deden bij anderen wat lastiger).
6. Als de prijs aangepast is betaal je hem
7. Wacht tot het verzonden is
8. Win
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127269546
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Enig idee hoe vaak het voorkomt dat een backlight niet werkt? Ik zie namelijk wel eens voorbij komen dat iemand dat heeft, maar mensen hebben meestal de neiging om negatieve dingen vaker te posten dan positieve dingen.

Oh, en weet iemand hoe snel prijzen eigenlijk dalen? Bij de bekende/dure merken in Nederland lijkt het alsof de prijzen (kunstmatig) zo lang mogelijk zo hoog mogelijk worden gehouden. Ook al lopen ze al achter qua technologie.(2 maanden nadat ik mijn telefoon kreeg bij mijn abonnement hoorde ik dat de prijs van de fabrikant niet klopte en kunstmatig (te) hoog was gehouden :') Had dus een goedkoper abonnement kunnen krijgen -O- ) Is dat bij Chinese telefoons ook zo of zit er een meer gelijkmatige daling in de prijs?

Ik wil namelijk graag de iOcean X7 Advanced kopen en ik hoorde dat hij eind deze maand/begin volgende maand gelanceerd zou worden. Alleen loopt mijn abonnement tot eind oktober en zal ik hem dus pas begin oktober bestellen. Vandaar de vraag dus.
Ik weet niet hoevaak backlight problemen voorkomen, heb wel gemerkt dat als ik daar aandruk hij het weer gaat doen, het zit dus niet helemaal goed in elkaar dat stukje.

Wat de advanced betreft is nog niks zeker volgens mij. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik een bericht heb gelezen dat de 2gb ram problemen waren opgelost. Als je gaat wachten tot abbo is afgelopen zijn er denk ik wel de advanced modellen, maar de telefoons zijn simlock vrij dus de simkaart met huidig abbo werkt ook gewoon.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:37:27 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127271756
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef fissure het volgende:

[..]

Ik weet niet hoevaak backlight problemen voorkomen, heb wel gemerkt dat als ik daar aandruk hij het weer gaat doen, het zit dus niet helemaal goed in elkaar dat stukje.

Wat de advanced betreft is nog niks zeker volgens mij. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik een bericht heb gelezen dat de 2gb ram problemen waren opgelost. Als je gaat wachten tot abbo is afgelopen zijn er denk ik wel de advanced modellen, maar de telefoons zijn simlock vrij dus de simkaart met huidig abbo werkt ook gewoon.
Dat is opgelost wegens de overstap op de T versie van de MTK6589 de normale MTK6589 ondersteund het alleen met een patch (die nog niet altijd goed werkt) begreep ik ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127284276
nog 1 allerallerlaatste vraag.. Ik weet het zelf niet omdat ik een iPhone heb.. die 1gb intern geheugen.. is dat genoeg voor watsapp, facebook, candy crush . gmail app.. Ik ga dus een 3GS bestellen voor mijn dochter maar had zoiets van .. is dat wel genoeg voor haar apps .. Of kan je de apps ook op een SD cardje zetten ?


Ik vind het best "spannend" .. normaliter ging ik gewoon naar een winkel en zocht daar wat leuks uit. Dit is wel grappig..

Nu nog op zoek voor mijn zoon.. die gaat naar het VO en dat is dus een starter qua mobiel.. Daar ga ik dus mooi een sim only voor doen met een china phone.. Maar dan is dit net té hoog voor hem.. Hij kan wel een modelletje simpeler.. Tips ;-)
pi_127285516
X7 status op Antelife is Completed :D Hopen dat de verzending een beetje vlot gaat (en zonder onderschepping v.d. douane :P). Krijg ik de track 'n trace code toegestuurd of kan ik die nu al ergens vinden?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 14:34:09 #257
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127286645
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef nickhguitar het volgende:
X7 status op Antelife is Completed :D Hopen dat de verzending een beetje vlot gaat (en zonder onderschepping v.d. douane :P). Krijg ik de track 'n trace code toegestuurd of kan ik die nu al ergens vinden?
Staat dus in de openingspost van het Chinese webshoptopic, hoe je tracking binnen NL mogelijk maakt.
Moet je of bellen of op twitter PostNL contacteren voor een 3S-code.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef poldervrouwtje het volgende:
nog 1 allerallerlaatste vraag.. Ik weet het zelf niet omdat ik een iPhone heb.. die 1gb intern geheugen.. is dat genoeg voor watsapp, facebook, candy crush . gmail app.. Ik ga dus een 3GS bestellen voor mijn dochter maar had zoiets van .. is dat wel genoeg voor haar apps .. Of kan je de apps ook op een SD cardje zetten ?


Ik vind het best "spannend" .. normaliter ging ik gewoon naar een winkel en zocht daar wat leuks uit. Dit is wel grappig..

Nu nog op zoek voor mijn zoon.. die gaat naar het VO en dat is dus een starter qua mobiel.. Daar ga ik dus mooi een sim only voor doen met een china phone.. Maar dan is dit net té hoog voor hem.. Hij kan wel een modelletje simpeler.. Tips ;-)
1GB is het werkgeheugen, niet de opslagcapaciteit.
Opslagcapaciteit van de G3S is 4GB: http://ejiayu.com/Product-8.html . Of je moet het over een iPhone 3Gs gehad hebben, dat weet ik niet wat die intern heeft, vast 16/32GB ofzo, maar zeker níet uitbreidbaar met microSD, bij de meeste Chinese phones is dat wel mogelijk (behalve sommige in de highend range).

De G2s is mogelijk een van de nettere starterphones.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127288181
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:
...
....

De G2s is mogelijk een van de nettere starterphones.
Voor hetzelfde geld komt momenteel ook een Lenovo A820 aan bod
pi_127291788
Wow!
Ik zie net dat er bij de iOcean van pandawill standaard een tweede 2000mAh batterij bij zit, een screenprotector een een protection case. Wohow me happy :D :p
pi_127304960
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De marges op de telefoons daar zijn niet heel groot. Alleen de marge voor de verkoper neemt af. Vaak blijven de prijzen in China redelijk gelijk tot de nieuwe generatie.

[..]

1. Ga naar aliexpress: http://www.aliexpress.com(...)03919_808870641.html
2. Maak een order
3. Schrijf in het bericht naar de seller de coupon code
4. betaal de order nog niet
5. Neem contact op met de seller en vraag of ze de prijs aanpassen omdat je de ''coupon'' hebt gezegd, of wacht tot hij handmatig is aangepast (tip doe het via Vinc als je met DHL wil andere medewerkers deden bij anderen wat lastiger).
6. Als de prijs aangepast is betaal je hem
7. Wacht tot het verzonden is
8. Win
Done. Even wachten of het nog mogelijk is. Verder heb ik voor 'option 1' gekozen i.p.v. 'standard' . Kon nergens vinden wat het verschil was :')
Love is in the air!
pi_127307511
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:58 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Done. Even wachten of het nog mogelijk is. Verder heb ik voor 'option 1' gekozen i.p.v. 'standard' . Kon nergens vinden wat het verschil was :')
Standard come with 1 x 2000mAh battery

Option 1 come with 2 x 2000mAh battery+1xSilicone case+1xScreen protector+1 white back cover

Staat er echt bij, als je een beetje naar onder scrollt.
  zondag 2 juni 2013 @ 17:52:00 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127327043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:58 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Done. Even wachten of het nog mogelijk is. Verder heb ik voor 'option 1' gekozen i.p.v. 'standard' . Kon nergens vinden wat het verschil was :')
Met DHL of gewone post ;)?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 17:28 schreef Vincent_vd het volgende:
Wow!
Ik zie net dat er bij de iOcean van pandawill standaard een tweede 2000mAh batterij bij zit, een screenprotector een een protection case. Wohow me happy :D :p
Ik heb het idee dat ze gewoon standaard zo worden geleverd (tenzij de verkoper het er uit pakt).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127327422
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met DHL of gewone post ;)?

[..]

Ik heb het idee dat ze gewoon standaard zo worden geleverd (tenzij de verkoper het er uit pakt).
Precies ja, nice wel :)
Als ik gewoon een 2e batterij in men rugzak of auto ofzo kan leggen en zo dus men gsm lang kan gebruiken en toch dun houden vind ik dat eigenlijk even goed of zelfs beter dan een 3000mAh batterij :D
pi_127333865
coupon voor pandawill?
Gino ♥
pi_127335745
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met DHL of gewone post ;)?

[..]

Ik heb het idee dat ze gewoon standaard zo worden geleverd (tenzij de verkoper het er uit pakt).
Heb DHL aangevinkt. Echter nog geen reply op mijn bericht gekregen van die verkoper.
Love is in the air!
  zondag 2 juni 2013 @ 22:16:10 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127338207
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:34 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Heb DHL aangevinkt. Echter nog geen reply op mijn bericht gekregen van die verkoper.
Ah, ok. Je kan vaak beter even contact zoeken met de verkoper anders duurt het lang voordat ze de prijs aanpassen (daarom stond dat ook in de lijst ;)).

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
coupon voor pandawill?
Kan je voor mij een ananas googelen :D?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127338429
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, ok. Je kan vaak beter even contact zoeken met de verkoper anders duurt het lang voordat ze de prijs aanpassen (daarom stond dat ook in de lijst ;)).

[..]

Kan je voor mij een ananas googelen :D?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh
Gino ♥
  zondag 2 juni 2013 @ 22:25:12 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127338676
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef Tjacka het volgende:

[..]

oh
Sorry coupon doet het niet meer :'( Een week geleden nog wel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 juni 2013 @ 09:27:07 #269
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_127349316
Ik heb nog steeds niet besloten welke china-phone ik ga nemen. Mijn focus lag in eerste instantie vooral op de camera, maar eigenlijk bedacht ik me dat foto-kwaliteit niet het belangrijkste voor me is.
Veel belangrijker is het natuurlijk dat hij gewoon prettig en vlot werkt. En dat ik een redelijk snelle GPS fix heb.
Ik schat in dat ik bij bekendere merken als Huawei of Meizu wel goed zit. Maar hoe zit het met merken als jiayu of Star? Werken die net zo smooth?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_127350311
Ik denk dat ik heel algemeen kan zeggen dat de GPS van de MTK chipsets niet erg briljant is.
Camera kwaliteit is wisselend, waarbij vooral de firmware bepaald hoe de camera presteert.
pi_127351579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Staat dus in de openingspost van het Chinese webshoptopic, hoe je tracking binnen NL mogelijk maakt.
Moet je of bellen of op twitter PostNL contacteren voor een 3S-code.

[..]

1GB is het werkgeheugen, niet de opslagcapaciteit.
Opslagcapaciteit van de G3S is 4GB: http://ejiayu.com/Product-8.html . Of je moet het over een iPhone 3Gs gehad hebben, dat weet ik niet wat die intern heeft, vast 16/32GB ofzo, maar zeker níet uitbreidbaar met microSD, bij de meeste Chinese phones is dat wel mogelijk (behalve sommige in de highend range).

De G2s is mogelijk een van de nettere starterphones.
Het ging me idd om de interne opslag.. dat is dus 4gb.. dat lijkt me genoeg voor de standaard apps. Voor foto;s muziek etc. heeft ze SD kaartje..

Ik heb een iPhone5 met 16 gb opslag.. voor mij genoeg.. ik bewaar er niet zoveel extra's op..
  maandag 3 juni 2013 @ 11:16:18 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_127351877
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
coupon voor pandawill?
Graag :)
  maandag 3 juni 2013 @ 11:36:42 #273
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_127352447
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:15 schreef Mehari het volgende:
Ik denk dat ik heel algemeen kan zeggen dat de GPS van de MTK chipsets niet erg briljant is.
Camera kwaliteit is wisselend, waarbij vooral de firmware bepaald hoe de camera presteert.
is dat met Exynos4412 of APQ8064 veel beter?
Camera maakt me dus niet veel uit, soepelheid van het systeem des te meer

[ Bericht 1% gewijzigd door greatgonzo op 03-06-2013 12:58:25 ]
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_127353699
Chinaphones, nog even en ik blijf bestellen :P



Faea F1 aka Penguin F1 _O- (eens een keer wat anders dan Panda)
- 4.5 inch 720P screen, 1280*720 pixel display
- 1GB RAM + 4GB ROM
- Android 4.1
- Single sim
- Qualcomm Snapdragon S4 8225Q processor
- 8MP rear camera + 2MP front camera
- Support NFC
- 128mm * 63.8mm * 10.3mm
- 2000mAh accu

Quanta costa? :?
$160. Maar met coupon: 5ADPH 5% korting maakt $155,98 met registered shipping (DHL bieden ze niet aan) = ¤120.

Vooral de afmetingen zijn O+ En een MTK6589 overklast hem dan wel in gpu en cpu (Cortex A7 versus Cortex A5) Maar toch.. Qualcomm SoC geeft garantie op een beter GPS-signaal = fijn. 720p op een 4,5 inch scherm volstaat, evenals 2000mAh accu. En in the end blijft het hoe dan ook een flinke upgrade t.o.v. mijn still going strong ZTE Blade. First world problems, thou art a heartless bitch :+ De iOcean X7 is al met DHL onderweg (verwacht hem vrijdag thuis zoiets), maar dit is toch tempting. Want full hd op 5 inch en Android 4.2 voor 160 euro is tof omdat het kan. Maar om nou te zeggen dat het nodig is? Neuh. En dual sim functie heb ik niet nodig, is altijd handig om te hebben uiteraard. NFC is een gimmick want staat nog in de kinderschoenen.
mag het weten
  maandag 3 juni 2013 @ 13:12:09 #275
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_127356004
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef Joosie200 het volgende:
Chinaphones, nog even en ik blijf bestellen :P

[ afbeelding ]

Faea F1 aka Penguin F1 _O- (eens een keer wat anders dan Panda)
- 4.5 inch 720P screen, 1280*720 pixel display
- 1GB RAM + 4GB ROM
- Android 4.1
- Single sim
- Qualcomm Snapdragon S4 8225Q processor
- 8MP rear camera + 2MP front camera
- Support NFC
- 128mm * 63.8mm * 10.3mm
- 2000mAh accu

Quanta costa? :?
$160. Maar met coupon: 5ADPH 5% korting maakt $155,98 met registered shipping (DHL bieden ze niet aan) = ¤120.

Vooral de afmetingen zijn O+ En een MTK6589 overklast hem dan wel in gpu en cpu (Cortex A7 versus Cortex A5) Maar toch.. Qualcomm SoC geeft garantie op een beter GPS-signaal = fijn. 720p op een 4,5 inch scherm volstaat, evenals 2000mAh accu. En in the end blijft het hoe dan ook een flinke upgrade t.o.v. mijn still going strong ZTE Blade. First world problems, thou art a heartless bitch :+ De iOcean X7 is al met DHL onderweg (verwacht hem vrijdag thuis zoiets), maar dit is toch tempting. Want full hd op 5 inch en Android 4.2 voor 160 euro is tof omdat het kan. Maar om nou te zeggen dat het nodig is? Neuh. En dual sim functie heb ik niet nodig, is altijd handig om te hebben uiteraard. NFC is een gimmick want staat nog in de kinderschoenen.
Mooi dingetje maar lijkt teveel op een Apple, vind ik. Zit ook te kijken voor een Chinees toestel, zitten wel leuke dingen tot dusver tussen. Misschien dat ik de gok ga wagen. :')
pi_127356566
Nou.. De 3GS besteld bij AnteLife.. laat hem bezorgen via Swiss post.. We zullen zien hoe lang het gaat duren ;-)
  maandag 3 juni 2013 @ 14:00:17 #277
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_127357997
Ik ben op zoek naar een Chinese telefoon en heb geen reet verstand van al die codes zoals RAM geheugen en dergelijke, daarom enkele vragen:

Ik lees dat de kwaliteit van het scherm bij een Jiayu niet van erg goede kwaliteit is. Klopt dit?
Ik vind dit wel mooie toestellen.

De GPS schijnt niet te werken op een Jiayu. Klopt dit?
Kan ik bijvoorbeeld Bike Race spelen (simpel voorbeeld).

Enkele eisen: goede camera, geen gehaper en vastgeloop van de telefoon, app's kunnen downloaden/gebruiken. Batterij minimaal 1 dag mee. Geen groot koeiending als de Samsung galaxy S4.

Is dit hier het goede topic voor ja?
  maandag 3 juni 2013 @ 14:12:10 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127358510
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ben op zoek naar een Chinese telefoon en heb geen reet verstand van al die codes zoals RAM geheugen en dergelijke, daarom enkele vragen:

Ik lees dat de kwaliteit van het scherm bij een Jiayu niet van erg goede kwaliteit is. Klopt dit?
Ik vind dit wel mooie toestellen.
Nee, scherm is bij alle units die ik heb gezien echt prima. Wellicht alleen de kleurechtheid.
quote:
De GPS schijnt niet te werken op een Jiayu. Klopt dit?
Kan ik bijvoorbeeld Bike Race spelen (simpel voorbeeld).

Enkele eisen: goede camera, geen gehaper en vastgeloop van de telefoon, app's kunnen downloaden/gebruiken. Batterij minimaal 1 dag mee. Geen groot koeiending als de Samsung galaxy S4.

Is dit hier het goede topic voor ja?
Ja ;) , dan ben je hier aan het goede adres.
Camera's zijn zoals hier boven staat niet altijd even goed maar prima voor Facebook kiekjes.

Bikereace etc lukt prima, op een MTK6577 kan je met af en toe wat lagg ook GTA 3 spelen en Vice City werkt ook zover ik gespeeld heb (wellicht nog wel iets beter).

Een MTK6589 is voor het meer en deel van de mensen echt meer dan prima.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127358600
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]
Mooi dingetje maar lijkt teveel op een Apple, vind ik.
Als het aan Apple ligt lijkt alles teveel op een iPhone/iPad :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:00 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ben op zoek naar een Chinese telefoon..
Is dit hier het goede topic voor ja?
Jup, jup. Mijn advies: lees de OP door en dan met name het overzicht aan toestellen.

GPS is bij menig toestel in de OP niet vlot in het vinden van satellieten. Maar uiteindelijk vinden ze die wel, het duurt alleen best wel lang. Qua kwaliteit van het scherm, pay peanuts and you get monkeys is wat de Engelsen zeggen. Of gewoon in het Nederlands: alle waar naar zijn geld. Je kunt niet verwachten dat je in de prijscategorie van 150-300 euro de toeters en bellen schermen krijgt die HTC/Samsung/Sony in hun toptoestellen zoals de One, de Galaxy S4 en Z stoppen. Verder kun je gewoon pech hebben en een maandag-morgen-model krijgen met slechte afwerking. Want van quality checks hebben ze niet of nauwelijks gehoord. Over het algemeen krijg je echter gewoon een prima werkend toestel voor weinig geld.

Goede camera's hebben de chinaphones niet of nauwelijks. Tenzij je bereid bent 300+ euro uit te geven aan een Huawei Honor 2, een Xiaomi Mi-Two (s/a) Accu gaat met elk toestel wel een dag mee. En qua grootte zoek je dan eerder in de categorie: 4 tot 4,5 inch scherm. Alles met zo'n scherm is in verhouding grofweg kleiner dan zo'n koelkast als de S4 is. ;)
mag het weten
  maandag 3 juni 2013 @ 14:20:08 #280
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_127358803
Dank voor de respons!

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:14 schreef Joosie200 het volgende:
Als het aan Apple ligt lijkt alles teveel op een iPhone/iPad
Check die foto, zelfs een rond knopje in het midden onderaan zoals een Iphone... zelfs ik als leek vind dat op een Iphone lijken. :)
  maandag 3 juni 2013 @ 16:07:57 #281
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127363129
Ha, fout!
De iPhone heeft helemaal geen rondje, die heeft een vierkantje (afgebeeld in een kuiltje). :6

Als 'ie ergens op lijkt, dan eerder de Meizu MX2, een highend Chineesje.


Kan niet zeggen dat 'ie hierop lijkt:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127364740
ik ga de Iocean kopen :7

alleen eerst even mijn creditcard zoeken ;(
Gino ♥
  maandag 3 juni 2013 @ 18:41:57 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127369436
Iocean binnen, ziet er echt goed uit :)
Dinsdag besteld, vandaag binnen (geen kosten).

Prima via Eternal team :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127369765
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:41 schreef RobertNL het volgende:
Iocean binnen, ziet er echt goed uit :)
Dinsdag besteld, vandaag binnen (geen kosten).

Prima via Eternal team :D
Wow dat is wel heel snel! :D mijne wordt nog altijd geprocessed ergens in de HK post :p maar ja, liever wachten dan DHL en extra betalen, ik heb tijd :)
  maandag 3 juni 2013 @ 19:47:09 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127372052
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:51 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Wow dat is wel heel snel! :D mijne wordt nog altijd geprocessed ergens in de HK post :p maar ja, liever wachten dan DHL en extra betalen, ik heb tijd :)
Voor ¤8.06 heb ik nu DHL ipv Singapore post, en hoefde aan de deur niks extra te betalen. Dat was het mij wel waard ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127373793
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Voor ¤8.06 heb ik nu DHL ipv Singapore post, en hoefde aan de deur niks extra te betalen. Dat was het mij wel waard ;).
Nice, dan is het de 8 euro wel waard, maar de grote kans om wel extra te moeten betalen bij DHL vind ik toch te veel risico ^^
pi_127374281
Komen er ook nog leuke telefoons uit die kleiner dan de 4,7" van de G4 zijn? Alles wat ik vind heeft zo'n enorm krijtbord van 5" of groter.
  maandag 3 juni 2013 @ 20:35:07 #288
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127374443
Niet echt... ;(
Deze lijst wordt wel actueel gehouden, kijk er eens: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/2282.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127374622
Was ik al bang voor... In de TS en op gizchina zie je alleen die tabletten staan. Snap niet waarom de focus zo op die enorm grote joekels ligt.

De G4 is dan nog een kleintje volgens mij...
  maandag 3 juni 2013 @ 20:41:40 #290
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127374837
Met 2GB is al helemaal kansloos lijkt het wel. -O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127375175
2GB eis zou ik nog wel kunnen laten varen. De G3 was net te doen, maar groter never nooit niet. Liever kleiner. De G4 laat maar op zich wachten alternatief lijkt er gewoon niet te zijn.

Waar loop jij nu mee rond Shiz?
  maandag 3 juni 2013 @ 20:53:32 #292
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127375519
De N002. Ergonomisch erg fijn in de hand/broekzak e.d. . Accu heb ik nog geen tekort aan gehad overdag al is 'ie maar 1850mAh. Alleen de non-i versie, met TFT-scherm is niet bijster helder of met goede kijkhoeken en je hebt geen notificatie LED. Heb de G3 gehad, maar vond 'em niet zo heel fijn eigenlijk.

Wacht ook op zoiets als de G4. Niet te groot: smalle bezels, no bullshit design, wel leuke specs enzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127379754
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef shiznuts het volgende:
De N002. Ergonomisch erg fijn in de hand/broekzak e.d. . Accu heb ik nog geen tekort aan gehad overdag al is 'ie maar 1850mAh. Alleen de non-i versie, met TFT-scherm is niet bijster helder of met goede kijkhoeken en je hebt geen notificatie LED. Heb de G3 gehad, maar vond 'em niet zo heel fijn eigenlijk.

Wacht ook op zoiets als de G4. Niet te groot: smalle bezels, no bullshit design, wel leuke specs enzo.
Iocean x7 :D
  maandag 3 juni 2013 @ 22:22:12 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127381653
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Iocean x7 :D
Echt een top ding inderdaad. Zover ik nu heb kunnen zien dan.

Goed scherm, beetje lightbleeding maar verder prima ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127382470
Maar wel formaat surfplank :'(
pi_127382885
En wat vind je dan van de Faea F1? ;) Formaatje pinguïn uit Madagascar! :P
mag het weten
  maandag 3 juni 2013 @ 22:54:07 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127383516
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:36 schreef FreaZ het volgende:
Maar wel formaat surfplank :'(
Hij voelt / is dunner dan de Jiayu G3.
Ik heb hem hier niet meer liggen maar ik denk dat hij niet heel veel groter is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 juni 2013 @ 23:03:11 #298
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127384055
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:36 schreef FreaZ het volgende:
Maar wel formaat surfplank :'(
Hij is idd 5.0", maar vooral ook zo hoekig vierkant. :@ Niet mijn ding ben ik bang.
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
En wat vind je dan van de Faea F1? ;) Formaatje pinguïn uit Madagascar! :P
Niet dualSIM. Enkele hardware navigeerknop. Mweh.

Maar voor de singleSIM-gebruikers die het niet stoort alleen een homeknop te hebben, prima. De Snapdragon kan wel wat hoor en NFC kan best handig zijn en de 4.5" is natuurlijk niet te groot.

Maar nu ben ik toch meer van de HTC One en Jiayu's G4 4.7" gecharmeerd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127384125
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hij voelt / is dunner dan de Jiayu G3.
Ik heb hem hier niet meer liggen maar ik denk dat hij niet heel veel groter is.
G3 is toch.. 135x65x10,2cm?
X7 is.. 139x69x8,9cm meen ik.

Halve centimeter langer/breder dus, maar wel dik 1cm minder dik :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 03-06-2013 23:20:46 ]
mag het weten
  maandag 3 juni 2013 @ 23:14:30 #300
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_127384756
1cm? :P Mag toch hopen van niet. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127385142
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef shiznuts het volgende:
1cm? :P Mag toch hopen van niet. :+
Edit en hiermee klaar met numero 20!
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')