Nee, afgaande op de meeste geluiden die ik hoor kun je Fastcardtech zekerheidshalve het beste mijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:15 schreef poldervrouwtje het volgende:
Bij panda is ie uitverkocht.. En ze heeft dus een plus versie (andere android).. uitgekozen.. Bij Fastcard is ie het goedkoopst.. Is dat betrouwbaar ?
Ik heb een g2 en g2s en beide hebben kleine defects idd. ze werken wel out of the box maar je moet niet te kritisch zijn voor die telefoons.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Mehari het volgende:
In iedergeval de G2 en G3 zijn direct zonder rom gesleutel goed te gebruiken.
Er glipt nog wel eens een defect door de eindcontrole, helaas.
oke.. nou.. uhh.. dat is dan lekker.. Ik kan die G3Plus nergens anders vinden vrees ik.. Of ik zoek niet goed natuurlijk..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:33 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Nee, afgaande op de meeste geluiden die ik hoor kun je Fastcardtech zekerheidshalve het beste mijden.
http://www.antelife.com/j(...)een-smart-phone.htmlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:48 schreef poldervrouwtje het volgende:
mmm.. inmiddels wel gevonden bij Lighttake maar dat is een pre-sale ? Niet helemaal helder of ie dan leverbaar is.. Er staat in stock.. maar gezien de dingen die ik lees moet ik dat met een korrel zout nemen ?
Je betaalt dan al echt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:08 schreef poldervrouwtje het volgende:
oke.. helder.. maar als ik hem dus nu bestel in presale, kom ik ergens op een lijstje ;-).. Hoe zit dat dan met belasten van je creditcard ? Is het dan een reservering of betaal je al echt ? En wordt de CC pas belast als het toestel daadwerkelijk geleverd gaat worden...
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Kenju het volgende:
Hoe zat het nou met die 50 dollar coupons bij Antelife?
Je krijgt geen 50 dollar korting. Je krijgt 10x $5 dollar coupon bij registreren. Te gebruiken als "firstregister".quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Kenju het volgende:
Hoe zat het nou met die 50 dollar coupons bij Antelife?
Zelf geen ervaring met Fastcard maar volgens mij zijn er wel mensen die succesvol daar een telefoon vandaan hebben gehaald.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:15 schreef poldervrouwtje het volgende:
Bij panda is ie uitverkocht.. En ze heeft dus een plus versie (andere android).. uitgekozen.. Bij Fastcard is ie het goedkoopst.. Is dat betrouwbaar ?
Eh? Amerikaanse consumentensites staan bol van negatieve beoordelingen. Maar goed, er zullen best ook mensen te vinden zijn die géén klachten hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:22 schreef asd1975 het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring met Fastcard maar volgens mij zijn er wel mensen die succesvol daar een telefoon vandaan hebben gehaald.
Als je wilt overstappen naar een Android smartphone met na genoeg gesloten beurs: waarom niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef supayoshii het volgende:
iPhone 4 verkopen en Jiayu G4 of Amoi kopen? = Doen?
Check http://www.chinaprices.us/ en typ Amoi N828 en Jiayu G4 inquote:Op zondag 26 mei 2013 13:36 schreef supayoshii het volgende:
ja... dat vind ik wel , maar wat gaat die G4 nu kosten? ik kan nergens ongeveer prijzen vinden.
Wow ben ik even blij dat je dat daar zegt van die sale!!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Check http://www.chinaprices.us/ en typ Amoi N828 en Jiayu G4 in
Ik zou het wel weten als het tussen die gaat: G4! Want hij is minder breed, 2mm langer en zelfs met 3000mAh accu 0,3mm minder dik! En daar krijg je dan een 4,7 inch schermpje voor met 1280x720 pixels wat toch serieus een mooiere upgrade is vanaf een iPhone 4. Designwise is de G4 ook mooier, heeft dus een grotere accu die het langer uithoudt. En dat voor $30 meer, terwijl je geheid nog coupons kunt vinden online die daar weer wat vanaf halen.
Het is dat Jiayu meester is in uitstelgedrag èn ik voor nog minder geld een full hd scherm met eveneens optie voor 3000mAh accu kon kopen die wel meteen beschikbaar is, dat ik niet langer wil wachten op de G4, maar gekozen heb voor de iOcean X7. Ook een mooi design, ook 3000mAh accu, full hd en dat voor minder geld. (a.s. dinsdag in de sale bij Pandawill voor $195 ipv $220) Plus echt stock android Jelly Bean, want Jiayu heeft de G4 Lewa os mee gegeven wat ik wel een bummer vind. Is geen kwestie van launcher omgooien, maar dat gooit gewoon een schil over Jelly Bean heen.
Waarom dan nog $20-30 ($215/225-$195) meer neerleggen voor:
- kleiner scherm
- geen stock android
- 1280 x 720
Maar enfin, ieder maakt zo zijn/haar eigen overweging en vindt weer wat anders belangrijker.
Ik evenmin want waar wacht je dan nog op: 2GB aan RAM in feite. Immers die youth editie 1GB RAM met 3000mAh accu valt binnen nu en enkele weken al wel te krijgen via menig webshop. Hoe dik ie is met 3000mAh accu weet ik niet, met 2000mAh accu issie 8,9mm, de G4 is met 3000mAh accu 10,2mm. Denk dat je dat wel kunt aanhouden bij die iOcean. En of dat meevalt ligt aan wat je zelf gewend bent. Ben je een dunne Samsung gewend dan valt het tegen. Ben je zoals ik met mijn ZTE Blade 12mm dikte gewend dan valt 10,2mm alleszins mee!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Jiayu zou idd nog net iets beter zijn omdat hij wat kleiner is, maar heb geen zin om tot juli/augustus daar op te wachten. BTW met die 3000mAh batterij en dan zo'n groot scherm, stoort die dikte van die grotere batterij dan niet? of valt dat goed mee?
Als je puur dat doet: browsen, whatsappen, bellen en facebook checken dan volstaat de meest eenvoudig uitgevoerde smartphone al. Ik denk gezien de specs van die Galaxy TXT dat een Neomobile N002i, een Amoi N820, een Jiayu G3 e.d. van de 'vorige' generatie al volstaat. Van de 'huidige' generatie zou je dan kunnen kijken naar Lenovo A820, Cubot GT89, Star B94M. Het kan altijd nog goedkoper, maar dan boet je in op een vlot en snel gebruikservaring.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef Martijn93 het volgende:
Zijn er aanraders voor dit licht gebruik?
Rond de 100/130 euro ongeveer is toch wel een beetje de max.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder een leuke prijs?
Dan zou ik eens in de V&A hier kijken of er Fokkers zijn die hun Neomobile N002i, Jiayu G3 e.d. voor zo'n prijs wegdoenquote:
Je bent bekend met de PW Happy hour, hè?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Wow ben ik even blij dat je dat daar zegt van die sale!!
Dinsdag koop ik dus de iOcean lijkt mij zoJiayu zou idd nog net iets beter zijn omdat hij wat kleiner is, maar heb geen zin om tot juli/augustus daar op te wachten. BTW met die 3000mAh batterij en dan zo'n groot scherm, stoort die dikte van die grotere batterij dan niet? of valt dat goed mee?
Over het algemeen dus een week of twee.quote:Free registered shipping verschilt niet veel met normale 'Free shipping'. Vaak bieden webshops voor orders van ongeveer meer dan 15 USD de mogelijkheid gratis je zending te kunnen tracken. Dit zijn vaak dezelfde postdiensten, carriers, als bij free shipping: o.a. Hong Kong Post, China Post en Singapore Post. Is je orderwaarde te laag om in aanmerking te komen voor free registered shipping, dan kun je toch kiezen voor de optie en dient dan een paar dollar bij te betalen.
Extra kosten service: geen, tenzij totale waarde order te laag is om in aanmerking te komen
Kwaliteit service: voldoende, maar tracking is wat onnauwkeurig en snelheid geen pijl op te trekken
Tracking mogelijkheden: ja, zie spoiler 'Tracking'
Tekenen voor ontvangst: ja
Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
Kans op importtoeslagen: klein, maar aanwezig
Oppo Find 5quote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef atleetje het volgende:
Ik zou wel een Chinese Smartphone willen proberen, nu mijn HTC One X gestolen is. Maar welke komt kwa prestaties een beetje overeen?
Nja ik zag het achteraf :p Ach ja kan maar proberen héquote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bent bekend met de PW Happy hour, hè?
Ze hebben maar 5 stuks en is max 1 p/p en waarschijnlijk binnen een oogwink uitverkocht.
Dat is vaak meer geluk dan wijsheid. Maar succes.
Ach zever niet, One X = tegra 3, Find 5 = S4 pro. De S4 is zeker dubbel zo krachtig, met de tegra 3 zal de MTK6589 wel ongeveer vergelijkbaar mee zijn.quote:
Ik vermoed $299, zo staat het op de webstores waar hij al in presale staat, en vermits de youth 220-230 kost momenteel...quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Azerdion het volgende:
Weet iemand ook wat de prijs is/wordt van de Iocean X7 Advanced?
Ik kan dat namelijk nergens vinden. Sowieso kan ik de telefoon nog nergens vinden, zelfs niet een presale.
Niet dat ik alle sites weet waar hij te koop kan staan...
Ok thx, ik heb momenteel een Neo dus ben niet heel dun gewend, en kan altijd eerst proberen met de 2000 mAh batterij héquote:Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
...
En ja, dun is anders. Maar hey: zelfs met zwaar gebruik een volle dag uithouden > fragiel dun ding!
Kweenie of dit dezelfde is?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Azerdion het volgende:
Weet iemand ook wat de prijs is/wordt van de Iocean X7 Advanced?
Ik kan dat namelijk nergens vinden. Sowieso kan ik de telefoon nog nergens vinden, zelfs niet een presale.
Niet dat ik alle sites weet waar hij te koop kan staan...
Nope, maar toch bedankt voor het zoekenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Kweenie of dit dezelfde is?
http://www.chinesetelefoo(...)ons/iocean-x7-detail
Ben aan het denken om gewoon een nieuwe Neo N002i te bestellen. Op het moment voor 121 op lightake te krijgen, mocht ik dan nog inklaringskosten en btw moeten betalen kom ik op zo'n 150 euro uit voor een nieuwe telefoon.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zou ik eens in de V&A hier kijken of er Fokkers zijn die hun Neomobile N002i, Jiayu G3 e.d. voor zo'n prijs wegdoenHeb je een prima upgrade vanaf je SGS TXT en het volstaat meer dan genoeg voor licht gebruik! En vergeet ook niet de V&A van Tweakers te checken
Verder is 100 euro 129 dollar en 130 euro 168 dollar. Dus struin eens Pandawill, Antelife, Merimobiles af in hun smartphone-afdeling en zie wat ze te koop aanbieden voor pak en beetje 130-170 dollar.
Verschilt volgens mij per telefoon. Over het algemeen is de GPS OK, maar er zijn uitschieters.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe zit het trouwens met de GPS op de jiayu g3? Ik meen ooit gelezen te hebben dat deze niet goed werkte ofzo? Ik ga de telefoon veel met fietsen gebruiken, vandaar.
Daar klagen wel veel mensen over. Dat geldt trouwens voor meer telefoons met die chipset.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe zit het trouwens met de GPS op de jiayu g3? Ik meen ooit gelezen te hebben dat deze niet goed werkte ofzo? Ik ga de telefoon veel met fietsen gebruiken, vandaar.
Hm.. Wat zou een alternatief zijn voor de G3 waarbij de GPS wel goed werkt? Iets in dezelfde prijsklasse dus. Ik ben het wachten op de G4 beu.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef glsf het volgende:
[..]
Daar klagen wel veel mensen over. Dat geldt trouwens voor meer telefoons met die chipset.
Als het belangrijk voor je is zou ik daar dus mee oppassen.
Waar besteld? Ik ben overigens op zoek naar een zwarte, geen witte.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef Feyen18 het volgende:
Wachten op de G4 beu?
Mijne is zojuist shipped.
Alleen weet ik nog niet hoe te tracken.
Huh, ik snap er nu niks meer van. Iedereen zit te wachten op de G4 advanced; de release date was zelf verplaatst naar Augustus. En daar kun je 'm gewoon bestellen? Zelfs in het zwart? Vage shit, is dat geen oplichterij o.i.d.?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:40 schreef Feyen18 het volgende:
www.mentoo.com, kreeg vanmorgen een foto en dat hij shipped was.
Hahah krijg je een baksteen in een doosjequote:Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huh, ik snap er nu niks meer van. Iedereen zit te wachten op de G4 advanced; de release date was zelf verplaatst naar Augustus. En daar kun je 'm gewoon bestellen? Zelfs in het zwart? Vage shit, is dat geen oplichterij o.i.d.?
Vreemdquote:Op maandag 27 mei 2013 18:40 schreef Feyen18 het volgende:
www.mentoo.com, kreeg vanmorgen een foto en dat hij shipped was.
Vaak genoeg vind je juist alleen negatieve ervaringen op internet aangezien weinig mensen de moeite nemen om een goede service daadwerkelijk positief te reviewen.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:48 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Eh? Amerikaanse consumentensites staan bol van negatieve beoordelingen. Maar goed, er zullen best ook mensen te vinden zijn die géén klachten hebben.
Deze 'fan page' uit Nederland weleens gezien?
http://fastcardtech.nl/Fastcardtech%20review%20ervaringen.htm
Je hebt gelijk, negatieve ervaringen worden eerder gemeld. Maar ik denk dat er zéker hier wel meer mensen zouden zijn die fastcardtech zouden aanraden als ze een goede reputatie zouden hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef asd1975 het volgende:
[..]
Vaak genoeg vind je juist alleen negatieve ervaringen op internet aangezien weinig mensen de moeite nemen om een goede service daadwerkelijk positief te reviewen.
En nogmaals benadruk ik dat ik geen ervaring heb met FCT en eigenlijk zou adviseren om naar een andere chinese webshop te gaan zoals Antelife of Pandawill alhoewel daar ook genoeg klachten over te vinden zijn.
Hier hetzelfde, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef Vincent_vd het volgende:
Wohow iOcean X7 is besteldDe echte deal van $195 jammer genoeg niet gehaald, maar de tweede van $205 wel, nog altijd een mooie prijs dus lijkt mij
Idd!quote:
Tjah, da Oppo Find 5 zou ik zo zeggen. Maar die is dan ook niet heel goedkoop/voordelig meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef MeneerBob het volgende:
Guys, wat is nou echt dé powerhouse qua chinese telefoons? Een beetje de Galaxy S4 of One van dit moment? De Ocean X7?
Wtf, maar was idd heel bedrieglijk, eerst kwam er op de paypal site een bedrag te staan, maar dan kwam je terug op pandawill en dan stond daar een nieuwe bedrag, heb 4 keer opnieuw add to cart gedaan voor er 205 stond ipv 219. Chinezen hé... :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wtf ik had die 195, toen ook betaald, kreeg ik een mail dat er eentje was betaald met 219
En als we in een iets lager prijssegment gaan zitten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Tjah, da Oppo Find 5 zou ik zo zeggen. Maar die is dan ook niet heel goedkoop/voordelig meer
Gister rond 2 uur besteld, kreeg vanmorgen om 10 uur al een mail dat hij verzonden was.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ben aan het denken om gewoon een nieuwe Neo N002i te bestellen. Op het moment voor 121 op lightake te krijgen, mocht ik dan nog inklaringskosten en btw moeten betalen kom ik op zo'n 150 euro uit voor een nieuwe telefoon.
En een hele vooruitgang ten opzichte van de samsung galaxy TXT of de htc wildfire die ik hiervoor heb gehad.
Wat heb je gevonden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef renzowen het volgende:
Hoi iedereen,
Ik zou graag ook zo'n chinese smartphone willen alleen ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. Ik wil graag een telefoon die groter is dan 5inch en met Android 4.0+. Mijn budget is ongeveer 120 tot 160 euro. Ik zou het erg waarderen als 1 van jullie me opweg kan helpen want ik heb zelf al gezoekt alleen ik kom er niet uit.
Bedankt,
De Hero 9300+ of de 9500+ lijkt me wel wat. En ik las me vorige post net even en ja ik weet dat ik gezoekt schreef, hahaquote:
Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat dacht je van de Iocean x7? Een prachtig toestel welke ik waarschijnlijk zelf ook ga halen. Kost op antelife 165 euro meen ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef renzowen het volgende:
[..]
De Hero 9300+ of de 9500+ lijkt me wel wat. En ik las me vorige post net even en ja ik weet dat ik gezoekt schreef, haha
Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat dacht je van de Iocean x7? Een prachtig toestel welke ik waarschijnlijk zelf ook ga halen. Kost op antelife 165 euro meen ik.
Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef renzowen het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij.
Moet officieel wel, praktisch gezien kom je ermee weg niets te betalen aan BTW bij de postbodequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef renzowen het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij.
165 euro x 1,21 = 199,65 + 13 inklaringskosten = 212,65 euro.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?
Dat weet ik eigelijk niet maar ik als ik een telefoon zie van 150 dollar dan doe ik meestal alsof me totaal bedrag dan 150 euro word.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?
Toch maar wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:08 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ook de Iocean maar gekocht, kosten incl extra batterij en case 220$ (en DHL).
En dat is een handige richtlijn ja om aan te houden!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef renzowen het volgende:
[..]
Dat weet ik eigelijk niet maar ik als ik een telefoon zie van 150 dollar dan doe ik meestal alsof me totaal bedrag dan 150 euro word.
Ja vooral nu mijn Z ter reparatie weg moet/gaat.quote:
Kunnen we hier niet gewoon in dollars pratenquote:[..]
En dat is een handige richtlijn ja om aan te houden!
Enfin, mijn X7 is vandaag door Antelife aan de Zwitserse post meegegeven. Ik verwacht hem met twee weken, max. drie weken in huis te hebbenKostte mij 161 euro, inclusief hopelijk twee accu's, twee screen protectors en wie weet een case. Hopen op extra goodies that is!
Wat mankeerde dan aan je Z?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja vooral nu mijn Z ter reparatie weg moet/gaat.
[..]
Kunnen we hier niet gewoon in dollars pratennu moet ik steeds terug rekenen
(ik denk bij China shopping in dollars
)
Ik heb wel gebruik gemaakt van die 'drop shipping service' 'free gift' bladiebla. Standaard doet Antelife al dat ze maar $30 noteren op je pakket zonder te vragen. Dus nu driedubbel 'zekerheid' hopelijk dat PostNL mijn pakketje ongezien door laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef renzowen het volgende:
Ik zat net te kijken op Antelife en ik zag dat je pakket als cadeau kan laten versturen. Zou je dan minder kans hebben om gepakt te worden bij de douane?
Ehm: www.chinaprices.us ftw?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht handig om een klein lijstje te maken wat hoeveel de X7 overal kost op dit momentHij wordt veel gekocht
Ik maak gebruik altijd van 'registered shipping'. Ofwel via Singapore Post ofwel via nu dus Swiss Post. China Airmal post kost vaak niets, maar duurt ook het langste (4-6 weken). DHL kost een $20 ofzo + is echt snel (3-5 dagen) maar geheid dat je mag bijbetalen (al hebben Shiznuts/Robert daar meer mazzel mee dan ik iig) Singapore doet er dikwijls 2-3 weken over, Swiss Post getuige menig tweaker ook. Vraag: wil je wachten? Die moet je zelf beantwoordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef renzowen het volgende:
Welke shipping service gebruiken jullie eigelijk? Als ik iets ga bestellen wil ik het wel binnen 2 weken i.v.m vakantie.
Hij is daar altijd in de aanbieding inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat mankeerde dan aan je Z?
En ik heb 209,34 dollar betaald. Antelife heeft vorige week de X7 vaak in de aanbieding gehad, ik geloof nu nog steeds voor 214,34 dollar. Gebruik de coupon: full hd voor $5 korting!
DHL als je snel wilquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef renzowen het volgende:
Welke shipping service gebruiken jullie eigelijk? Als ik iets ga bestellen wil ik het wel binnen 2 weken i.v.m vakantie.
Sale bij Pandawill is voorbijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ehm: www.chinaprices.us ftw?
Maarre..
Pandawill: $205 vandaag, morgen weer gewoon $220!
Antelife: $214,35 momenteel, met coupon code 'full hd' maar $209,35!
Ibuygou: $199.99(maar ik had al besteld, geen zin in opnieuw refund naar refund naar refund)
+ Ibuygou rekent $14,98 voor registered shipping waar Pandawill/Antelife maar $4,48 voor rekenen. Dus netto net zo duur als die andere twee tenzij je China Airmail accepteert met 4-6 weken wachten
Meer weet ik niet/niet in de gaten gehouden. Lightake/Merimobiles enzo verkopen hem ook hoor
Tja, hoe ik dat doequote:[..]
Ik maak gebruik altijd van 'registered shipping'. Ofwel via Singapore Post ofwel via nu dus Swiss Post. China Airmal post kost vaak niets, maar duurt ook het langste (4-6 weken). DHL kost een $20 ofzo + is echt snel (3-5 dagen) maar geheid dat je mag bijbetalen (al hebben Shiznuts/Robert daar meer mazzel mee dan ik iig) Singapore doet er dikwijls 2-3 weken over, Swiss Post getuige menig tweaker ook. Vraag: wil je wachten? Die moet je zelf beantwoorden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Toestel: Korting: Totaalprijs: Premium shipping prijs Antelife: $214 $5 $209.34 $231.54 Pandawill: $219 geen? $219.00 $237.04 FedEx / $243.22 DHL Alixprss 1B: $203,99 inbegrepen $203.99 $214.99 Alixprss 2B: $209,99 inbegrepen $209.99 $220.99 1B = 1 batterij, geen hoesje 2B = 2 batterij, wel hoesje |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: laatste mail van mijn Russische vrienden (vertaald), linkjes post ik wel als iemand ze nodig heeft.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Vanwege de looks, vanwege 3000mAh losse verkrijgbare accu + lage prijs, Dus daarmee valt de usp van Umi weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef Kenju het volgende:
Waarom zou je voor de Iocean X7 gaat vs de Umi X2? De laatst genoemde heeft immers een grotere batterij....
Maar met die 3000mAh-batterij wordt je toestel wel dikker. De looks is persoonlijk. Maar is er ook iets bekend over bijv. de bouwkwaliteit? Van de X7 valt de backlight van de touch sensitive knoppen me tegen omdat die niet helemaal achter de icoontjes staan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vanwege de looks, vanwegde 3000mAh losse verkrijgbare accu, Dus daarmee valt de usp van Umi weg.
Is dat niet het verschil tussen de Youth en de normale? Die heb je ook voor de Umi...quote:
Check en die premium X7 gaat niet de toonbank over voor maar 220 dollar. Dus daarin verschilt ie niet van de Umi.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dat niet het verschil tussen de Youth en de normale? Die heb je ook voor de Umi...
Verschil in prijs:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef Kenju het volgende:
Waarom zou je voor de Iocean X7 gaat vs de Umi X2? De laatst genoemde heeft immers een grotere batterij....
En daarom ben ik maar voor the next best thing gegaan. 2GB RAM is er wel, zie de Umi X2. Maar mooi voor 289 dollar, daar waar ik nu 209 dollar kwijt ben geweest. Beetje 80 dollar neerleggen voor alleen die 2GB ram en looks? Ik ben niet gek!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef shiznuts het volgende:
Maar de perfecte upgrade is er nog niet, als in 4.7" 720P of 5.0" 1080P IPS/G+G/Gorilla Glass, MTK6589(T) dualSIM, 2GB RAM, microSD, bovengemiddelde camera performance, notificatie LED, 2200+ accu, dun, ZWART endesign.
Voor mij was het de reden: 1) omdat het kan, 2) ik was JB gewend en ICS is dan toch echt een stap terug, 3) ik las de MTK6589 aankondiging en voor hetzelfde prijs een quadcore ipv dualcore? Me likes! Traag werd ie bij mij nooit, die 4GB ROM haalde ik nooit vol en 1GB RAM evenmin. Ik had hem net in januari en toen kwam Gizchina al met MTK6589 nieuws. Ja, dan is het net mosterd na de maaltijd door de gewildheid en lange uitstellen. Welnu: dan maar weg doen en iets nieuws halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef neo2000 het volgende:
Speaking of G3, wats de reden dat mensen 'm al gaan vervangen? Is het het scherm (groter is fijner) of wordt ie naar verloop van tijd traag o.i.d, of is het toch de soms shotty build quality waarover ik gelezen heb.. Of gewoon om af te wisselen? (lees: bij de matties te showen)
Alleen komt er geen andere kernel voor de normale versiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef Vincent_vd het volgende:
Zie dat hij op lightake ook $220 kost maar dan wel inclusief 3000mAh batterij. Misschien dus een mooie deal voor mensen die die sowieso willen
Over die turbo versie van de CPU, dat is waarschijnlijk toch gewoon een geoverclockte 6589, dus zou het dan eigenlijk niet mogelijk moeten zijn om de gewone 6589 ook op 1.5ghz te laten draaien?
Ik weet dat ik mijn Galaxy S bvb ook op 1.6ghz ipv 1.0 kon zetten met de juiste Kernel...
Moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen komt er geen andere kernel voor de normale versie
Hij werkt wel, na een goed ingesteld bestand genaamd gps.conf erop te gooien dan wel het bestaande gps.conf aan te passen. Want hij staat fabrieksaf ingesteld voor China en niet voor Nederland!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef nickhguitar het volgende:
Zou de GPS in de Iocean x7 overigens wel werken? Ik ben wel erg gecharmeerd van de zwarte variant op antelife moet ik zeggen
Tofquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hij werkt wel, na een goed ingesteld bestand genaamd gps.conf erop te gooien dan wel het bestaande gps.conf aan te passen. Want hij staat fabrieksaf ingesteld voor China en niet voor Nederland!
Klik voor een werkwijze om dat aan te passen en geniet van een werkende GPS
1 snap ik. Van 2 lees ik dat er toch een aantal roms zijn welke JB beschikbaar maken op de G3? O.a. iig een beta vanuit Jiayu zelf en wat alternatieve roms.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
Voor mij was het de reden: 1) omdat het kan, 2) ik was JB gewend en ICS is dan toch echt een stap terug, 3) ik las de MTK6589 aankondiging en voor hetzelfde prijs een quadcore ipv dualcore? Me likes! Traag werd ie bij mij nooit, die 4GB ROM haalde ik nooit vol en 1GB RAM evenmin. Ik had hem net in januari en toen kwam Gizchina al met MTK6589 nieuws. Ja, dan is het net mosterd na de maaltijd door de gewildheid en lange uitstellen. Welnu: dan maar weg doen en iets nieuws halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |