Vaak genoeg vind je juist alleen negatieve ervaringen op internet aangezien weinig mensen de moeite nemen om een goede service daadwerkelijk positief te reviewen.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:48 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Eh? Amerikaanse consumentensites staan bol van negatieve beoordelingen. Maar goed, er zullen best ook mensen te vinden zijn die géén klachten hebben.
Deze 'fan page' uit Nederland weleens gezien?
http://fastcardtech.nl/Fastcardtech%20review%20ervaringen.htm
Je hebt gelijk, negatieve ervaringen worden eerder gemeld. Maar ik denk dat er zéker hier wel meer mensen zouden zijn die fastcardtech zouden aanraden als ze een goede reputatie zouden hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef asd1975 het volgende:
[..]
Vaak genoeg vind je juist alleen negatieve ervaringen op internet aangezien weinig mensen de moeite nemen om een goede service daadwerkelijk positief te reviewen.
En nogmaals benadruk ik dat ik geen ervaring heb met FCT en eigenlijk zou adviseren om naar een andere chinese webshop te gaan zoals Antelife of Pandawill alhoewel daar ook genoeg klachten over te vinden zijn.
Hier hetzelfde, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef Vincent_vd het volgende:
Wohow iOcean X7 is besteldDe echte deal van $195 jammer genoeg niet gehaald, maar de tweede van $205 wel, nog altijd een mooie prijs dus lijkt mij
Idd!quote:
Tjah, da Oppo Find 5 zou ik zo zeggen. Maar die is dan ook niet heel goedkoop/voordelig meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef MeneerBob het volgende:
Guys, wat is nou echt dé powerhouse qua chinese telefoons? Een beetje de Galaxy S4 of One van dit moment? De Ocean X7?
Wtf, maar was idd heel bedrieglijk, eerst kwam er op de paypal site een bedrag te staan, maar dan kwam je terug op pandawill en dan stond daar een nieuwe bedrag, heb 4 keer opnieuw add to cart gedaan voor er 205 stond ipv 219. Chinezen hé... :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wtf ik had die 195, toen ook betaald, kreeg ik een mail dat er eentje was betaald met 219
En als we in een iets lager prijssegment gaan zitten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Tjah, da Oppo Find 5 zou ik zo zeggen. Maar die is dan ook niet heel goedkoop/voordelig meer
Gister rond 2 uur besteld, kreeg vanmorgen om 10 uur al een mail dat hij verzonden was.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ben aan het denken om gewoon een nieuwe Neo N002i te bestellen. Op het moment voor 121 op lightake te krijgen, mocht ik dan nog inklaringskosten en btw moeten betalen kom ik op zo'n 150 euro uit voor een nieuwe telefoon.
En een hele vooruitgang ten opzichte van de samsung galaxy TXT of de htc wildfire die ik hiervoor heb gehad.
Wat heb je gevonden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef renzowen het volgende:
Hoi iedereen,
Ik zou graag ook zo'n chinese smartphone willen alleen ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. Ik wil graag een telefoon die groter is dan 5inch en met Android 4.0+. Mijn budget is ongeveer 120 tot 160 euro. Ik zou het erg waarderen als 1 van jullie me opweg kan helpen want ik heb zelf al gezoekt alleen ik kom er niet uit.
Bedankt,
De Hero 9300+ of de 9500+ lijkt me wel wat. En ik las me vorige post net even en ja ik weet dat ik gezoekt schreef, hahaquote:
Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat dacht je van de Iocean x7? Een prachtig toestel welke ik waarschijnlijk zelf ook ga halen. Kost op antelife 165 euro meen ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef renzowen het volgende:
[..]
De Hero 9300+ of de 9500+ lijkt me wel wat. En ik las me vorige post net even en ja ik weet dat ik gezoekt schreef, haha
Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk persoonlijk, maar wat dacht je van de Iocean x7? Een prachtig toestel welke ik waarschijnlijk zelf ook ga halen. Kost op antelife 165 euro meen ik.
Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef renzowen het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij.
Moet officieel wel, praktisch gezien kom je ermee weg niets te betalen aan BTW bij de postbodequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef renzowen het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje duur voor mijn budget, want er komen ook nog BTW op en Douane kosten bij.
165 euro x 1,21 = 199,65 + 13 inklaringskosten = 212,65 euro.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?
Dat weet ik eigelijk niet maar ik als ik een telefoon zie van 150 dollar dan doe ik meestal alsof me totaal bedrag dan 150 euro word.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Op hoeveel % van het aankoop bedrag kun je dan ongeveer rekenen? Wat kost zo'n mobiel van 165 euro dan nog in totaal?
Toch maar wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:08 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ook de Iocean maar gekocht, kosten incl extra batterij en case 220$ (en DHL).
En dat is een handige richtlijn ja om aan te houden!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef renzowen het volgende:
[..]
Dat weet ik eigelijk niet maar ik als ik een telefoon zie van 150 dollar dan doe ik meestal alsof me totaal bedrag dan 150 euro word.
Ja vooral nu mijn Z ter reparatie weg moet/gaat.quote:
Kunnen we hier niet gewoon in dollars pratenquote:[..]
En dat is een handige richtlijn ja om aan te houden!
Enfin, mijn X7 is vandaag door Antelife aan de Zwitserse post meegegeven. Ik verwacht hem met twee weken, max. drie weken in huis te hebbenKostte mij 161 euro, inclusief hopelijk twee accu's, twee screen protectors en wie weet een case. Hopen op extra goodies that is!
Wat mankeerde dan aan je Z?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja vooral nu mijn Z ter reparatie weg moet/gaat.
[..]
Kunnen we hier niet gewoon in dollars pratennu moet ik steeds terug rekenen
(ik denk bij China shopping in dollars
)
Ik heb wel gebruik gemaakt van die 'drop shipping service' 'free gift' bladiebla. Standaard doet Antelife al dat ze maar $30 noteren op je pakket zonder te vragen. Dus nu driedubbel 'zekerheid' hopelijk dat PostNL mijn pakketje ongezien door laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:17 schreef renzowen het volgende:
Ik zat net te kijken op Antelife en ik zag dat je pakket als cadeau kan laten versturen. Zou je dan minder kans hebben om gepakt te worden bij de douane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |