Ik heb zelf met zwaar gebruik met continu screen on 5-6 uur. Dus het scherm staat dan 5-6 uur achter elkaar aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie iets zeggen over de batterijduur??
125 is ook weinigquote:Op maandag 20 mei 2013 00:08 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ik lees op de eerste sites die ik google 125 gram. Lijkt mij iets realistischer
Met een newman is het verschil groot en beide zijn 5inch phones, daarom ben ik zo verbaasd erover.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef funky_fart het volgende:
Wat maakt het uit? Verschillen zijn zo klein, komt toch niet op vijftig gram aan?
Dank voor de reviewquote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Kuhly het volgende:
--- Goophone x7 ---
Heb erg slecht internet lijkt wel, ook als hij een h aangeeft.. Ik hoop dat hier iets aan te doen is eigenlijk. (De locatie was ook erg afgelegen maar als ik het thuis probeer gaat hij ook niet heel snel, ook vaak het internet eerst even aan en uit voordat hij het doet.)
Misschien iemand een tip wat betreft het internet? En is het mogelijk de 2e sim module uit te schakelen?
quote:Rumours on Weibo now suggest that the Advanced version of the X7 could go on sale as early as the end of May. The X7 Advanced will come with the same Oppo Find 5 inspired body but with 2GB RAM and 13 mega-pixel rear sensor.
Ik zal het proberen, die enge melden met extra kosten is dus niet het geval? Heb zelf wel vodafone, maar wie weet.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dank voor de reviewMet mijn Blade heb ik ook slechte 3G verbinding, die mag ik ook in en uitschakelen wil ie eens opgepikt worden. Maar ik heb het idee dat dat ligt aan mijn telco: hollandsnieuwe qua bereik. Die moet perse roaming aan hebben staan bijv. + gegevenstoegang aan want hij lift mee op het Vodafone netwerk. Misschien dat dit het is?
iOcean x7 met 2GB RAM release in zicht volgende maand?
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een enkeling op Tweakers liet zich daar al over uit
[..]
Thnx. Gewoon redelijk dus...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:03 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Ik heb zelf met zwaar gebruik met continu screen on 5-6 uur. Dus het scherm staat dan 5-6 uur achter elkaar aan.
Zeer licht gebruik haal ik de 2 dagen wel mee. Dan doe ik af en toe mijn mail checken, social media, whatsapp.
Batterij is dus voldoende.
Haha, props voor China.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef RobertNL het volgende:
Hallo iOcean X7 met 2GB RAM....
...... dag lieve Xperia Z met helaas een te krappe batterij
Welke telefoon is die witte?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:41 schreef Vincent_vd het volgende:
Als dit filmpje echt is zie je wel duidelijk het verschil in 3D prestaties tussen de iOcean en de Jiayu G4
G4 scoort iets van 3370 en de iOcean 2200 ofzo op 3D gebied.
Volgens die filmpje heeft Fastcardtech de G4 ook op voorraad, seems legit hahaha :p
Die Goophone x7 ziet me er tof strak uitquote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef Kuhly het volgende:
--- Goophone x7 ---
[ afbeelding ]
Dit zijn de renders maar in het echt ziet hij er ook zo uit!
De telefoon kwam binnen in het volgende doosje:
[ afbeelding ]
Ik heb hem in het zwart besteld met een witte achterkant erbij, de zwarte is mat en de witte glimmend. Er staat helemaal niets op de telefoon, vind ik zelf mooier dan Goophone op de achterkant.
Na de eerste keer opstarten bleek dat er een of andere launcher was geïnstalleerd (die op het doosje zichtbaar is), deze heb ik direct uitgeschakeld en verwijderd om bij het originele te komen. Vervolgens kreeg ik al snel een aantal foutmeldingen omdat de playstore niet werkteUiteindelijk had ik dit opgelost door 3 bestanden opnieuw te plaatsen en deze de juiste permissies te geven.
Vervolgens een aantal keren getest of ik op locatie kwam met de GPS en dit is iedere keer snel het geval. Via wifi is er ook geen enkel probleem en werkt de telefoon erg fijn. Ik had voorheen een galaxy nexus en hiervoor een 3310 model, dus was sowieso weer erg fijn een smartphone te gebruiken. De Antutu gaf een score van 11500.
Het scherm is heel mooi! Super helder en scherp, goede kleuren, dit verraste mij erg positief.
De batterij houdt mij de hele dag op de been, en als hij dat in de begin fase al doet zal dit alleen nog maar beter kunnen worden (Door minder gebruiken en de accu zelf).
Gister voor het eerst echt ergens geweest waar ik geen wifi kon gebruiken dus werd even overgelaten aan het mobiele internet, dit was niet echt een succes. Heb erg slecht internet lijkt wel, ook als hij een h aangeeft.. Ik hoop dat hier iets aan te doen is eigenlijk. (De locatie was ook erg afgelegen maar als ik het thuis probeer gaat hij ook niet heel snel, ook vaak het internet eerst even aan en uit voordat hij het doet.)
De foto hierboven is genomen met de camera van de telefoon. Hier nog een foto:
[ afbeelding ]
In het donker nog niet echt een foto kunnen maken.
Gelukkig is er tegenwoordig nagenoeg overal wifi, alleen zou het ook wel tof zijn als het mobiele internet wat beter werkte. Voor de rest erg tevreden met deze telefoon. Zal nog wel meer gaan testen met spelletjes etc.
Misschien iemand een tip wat betreft het internet? En is het mogelijk de 2e sim module uit te schakelen?
Ik heb via Swiss Post geen belasting over mijn iOcean hoeven te betalen. Kan net geluk zijn, maar je hoeft in ieder geval minder vaak als bij DHL af te tikken.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:42 schreef tharonny het volgende:
Zo even de afmetingen van de telefoon uit een stuk hout zagen. Begin nu toch wel erg te twijfelen om de Iocean x7 te kopen!. Dus zeg het maar: Doen of niet doen?
Las trouwens ergens dat mensen de telefoon kochten bij antelife (wat ik ook wil doen denk) via swizz post lieten bezorgen om zo de china bezorging (die moeilijk kan doen over accu's) te omzeilen, en de kans op douane kosten kleiner te maken. Klopt dit een beetje denken jullie?
Ja oke, blijft kwestie van geluk hebben. Jij had hem ook via antelife besteld? (kost 219 daar nu geloof ik). En geen spijt van?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Ik heb via Swiss Post geen belasting over mijn iOcean hoeven te betalen. Kan net geluk zijn, maar je hoeft in ieder geval minder vaak als bij DHL af te tikken.
Nee, gewoon een degelijke telefoon. Nog nooit zo een mooi scherm gezien en hij werkt toch een stuk vlotter als mijn vorige telefoon, de Samsung Galaxy Nexus.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ja oke, blijft kwestie van geluk hebben. Jij had hem ook via antelife besteld? (kost 219 daar nu geloof ik). En geen spijt van?
Jazeker, prijzen weer mee naar huis! Goede dag.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef Zorbathagreek het volgende:
Leuke review Kuhly was wel gezellig hè gisteren in Sint Maarten....
Dat mag ook wel, de Galaxy Nexus is 1,5 jaar oud...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Nee, gewoon een degelijke telefoon. Nog nooit zo een mooi scherm gezien en hij werkt toch een stuk vlotter als mijn vorige telefoon, de Samsung Galaxy Nexus.
Ik kan bijna niet geloven dat hij maar 170 euro inclusief alles was.
Ik heb hem inderdaad bij Antelife besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |