Haha idem, die X7 heeft vanaf het begin eigenlijk al mijn aandacht getrokken omdat hij ondanks zijn 5" niet té groot en dik is, dus als zijn review positief is ga ik mij ook niet meer kunnen houden vrees ik ^^quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:54 schreef RobertNL het volgende:
Wacht met smart af wat Majinster over de X7 te zeggen heeftGrote kans dat ik het niet kan weerstaan en toch één ga halen
(met 3000mAh batterij).
Hopelijk zijn mijn bevindingen beter dan de Newman N2 / Freelander i20. En tsja voor 152 is het moeilijk om de X7 te laten liggenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Haha idem, die X7 heeft vanaf het begin eigenlijk al mijn aandacht getrokken omdat hij ondanks zijn 5" niet té groot en dik is, dus als zijn review positief is ga ik mij ook niet meer kunnen houden vrees ik ^^
Ja de looks inderdaad ook!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef RobertNL het volgende:
Daarnast heeft hij ook weer de goede looks![]()
Zou mooi zijn als er een T versie met 2GB ram en 4/8GB rom zou komenvoor niet te veel extra. 32GB is nergens voor nodig als je ook een SD slot hebt (in vergelijking met de kosten).
Zal wel niet voor dit jaar zijn denk ik als ik het zo zie evoluerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:41 schreef tokko1 het volgende:
Ik wacht nogsteeds op een Mooie Jiayu phone met NFC....
Klopt, de premium variantquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
En was zo een betere versie normaal ook niet aangekondigd met inderdaad 2GB RAM en wat nog? Had dat in het begin van al de rumors enzo precies toch wel op heel wat sites zien staan
Bedankt voor je reviewtje! Ik ben eigenlijk ook druk op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb nu ook een i9000, maar vind hem toch wat te langzaam worden. Ik heb me nog niet aan een 5 inch durven wagen, omdat ik bang ben dat ik dat ding niet meer in mn broekzak krijg. Hoe ervaar jij dat? Anders misschien toch maar eentje bestellen. ¤155 euro is natuurlijk best leuk!. En wat is je antutu score (niet heel belangrijk, maar ben gewoon benieuwd) Thanksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef Majinster het volgende:
Ok eerste indruk van de iOcean X7
Ik kom van de Samsung galaxy S (i9000). Het formaat vergeleken is misschien 2cm langer en een halve cm breder dus dat valt reuze mee. Het scherm is echt ontzettend mooi en je kunt GEEN pixeltjes onderscheiden, wat me bij 720p en 4,7 inch nog veel eens op viel als je echt HEEL goed ging kijken. Bouw is wel goed te noemen alleen is de backcover niet 100% naadloos voor de mierenneukers.
Wifi is nogal een raar geval, ik krijg wel 3 strepen als ik boven ben en normaal is dat maar 1 of geen bij mijn Galaxy S, maar desondanks dat ik 3 strepen wifi heb verbind die niet of heel traag. Dus een beetje hetzelfde zoals de Galaxy S. Er is wel backlight voor de touchknoppen onder maar alleen de linkerkant heeft een klein beetje licht, bij de home en back button zie je het nauwelijks. Geluid is prima. Camera is ook prima met genoeg licht als je niet genoeg licht heb dan krijg je echt baggere foto's.
Er staat superuser op maar het toestel is niet geroot, verder staat er een werkende playstore op. Alle Chinese troep heb ik gewoon kunnen unistallen maar er staat bijvoorbeeld een quickstart guide en een google setup app er tussen wat je niet er van af krijgt zonder root. Als laatst het voornaamste reden waarom ik de iOcean X7 heb gekocht is omdat de mtk 6577 met de power531 niet de MKV bestanden kon afspelen wat ik wou afspelen (anime) en de iOcean X7 doet het super vloeiend!Je merkt soms een klein beetje lag als je snel door het app/widget menu scrolled maar dit komt volgens mij door de 1080p scherm?
//
Mijn conclusie is dat het gewoon een top telefoon is voor rond de 155 euro. Waar je voorheen 125 euro betaald voor Neo N002 is de iOcean X7 VELEN stappen beter voor zijn prijs (scherm, snelheid, camera). Ik weet niet of de Goophone X7 Gorilla Glass heeft maar voor mij zou de UMI X2 wel een geduchte concurrent zijn vanwege het Gorilla Glass. Ik heb toch maar een screen protector gebruikt omdat ik altijd bang ben voor krasjes.
Foto's gaat atm een beetje moeilijk omdat mijn Galaxy S niet meer naar mass storage mode kan gaan en ik heb geen SD card reader voor mijn digicam. Ik probeer het later wel met de Neo n002 van mijn vader.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef RobertNL het volgende:
Nice, maar ik ben nogal een mierenneukertVandaar dat ik niet met de Neo door 1 deur kon
![]()
Mijn Jiayu G3 was nagenoeg perfect (werkende GPS, geen wakelock) en daardoor heb ik het er zolang mee volgehouden.
Kan je een foto posten van de verlichting achter de knopjes en het randje van de cover?
Zelf vind ik grorilla glass steeds meer overrated. Als je een gewoon (gehard) glas scherm hebt is het verschil niet heel groot
Imgur account aanmaken (altijd handigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Majinster het volgende:
[..]
Foto's gaat atm een beetje moeilijk omdat mijn Galaxy S niet meer naar mass storage mode kan gaan en ik heb geen SD card reader voor mijn digicam. Ik probeer het later wel met de Neo n002 van mijn vader.
//
Ik heb altijd een gigantische portemonnee in mijn broekzak dus ik zoek dan ook voornamelijk spijkerbroeken met wat grotere zakken. Als de i9000 bij jou net in je broekzak past dan zou de iOcean toch wat uitsteken in dat geval. Knip het formaat van de iOcean uit met papier en bekijk zelf of het te groot is of niet.
Hoe is de batterijduur? Heb je die extra batterij echt nodig?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef Majinster het volgende:
iOCean X7 is binnen!!!en blijkbaar heeft antelife me twee batterijen gegeven.
[ afbeelding ]
alleen ik ben niet thuis. Ben vrijdag avond pas weer thuis dan komen er wat meer foto's en mijn eerste indruk.
Zou je voor mij is een foto willen maken waarop de 2 telefoons op elkaar liggen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Majinster het volgende:
[..]
Foto's gaat atm een beetje moeilijk omdat mijn Galaxy S niet meer naar mass storage mode kan gaan en ik heb geen SD card reader voor mijn digicam. Ik probeer het later wel met de Neo n002 van mijn vader.
//
Ik heb altijd een gigantische portemonnee in mijn broekzak dus ik zoek dan ook voornamelijk spijkerbroeken met wat grotere zakken. Als de i9000 bij jou net in je broekzak past dan zou de iOcean toch wat uitsteken in dat geval. Knip het formaat van de iOcean uit met papier en bekijk zelf of het te groot is of niet.
Batterijduur weet ik nog niet ik heb hem pas paar uurtjes en foto naast de neo komt nogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef RobertNL het volgende:
Nice, maar ik ben nogal een mierenneukertVandaar dat ik niet met de Neo door 1 deur kon
![]()
Mijn Jiayu G3 was nagenoeg perfect (werkende GPS, geen wakelock) en daardoor heb ik het er zolang mee volgehouden.
Kan je een foto posten van de verlichting achter de knopjes en het randje van de cover?
Zelf vind ik grorilla glass steeds meer overrated. Als je een gewoon (gehard) glas scherm hebt is het verschil niet heel groot
Hmm die battery cover wist ik niet dat die er zo wat bovenop zou liggen, maar kan ik mee leven ^^quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Majinster het volgende:
[..]
Batterijduur weet ik nog niet ik heb hem pas paar uurtjes en foto naast de neo komt nog
[ afbeelding ]
kon geen focus krijgen met me Galaxy S
[ afbeelding ]
Nouja die lag gebeurt alleen bij toevallig één widget pagina dus misschien kan het daar aan liggen. Voor de rest wel tevreden ermee. Ik stoor me niet aan 0,3 seconde lag ofzo dus ik vind het wel gewoon snel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Hmm die battery cover wist ik niet dat die er zo wat bovenop zou liggen, maar kan ik mee leven ^^
Die backlight lijkt mij wel storend, maar is hopelijk gewoon een foutje bij die van jou en niet bij iedereen.
Wat je daar zegt van af en toe lag bij het app menu vind ik ook wel beetje jammer om te horen, ik had gehoopt dat dat met de quad cores nu toch echt verleden tijd zou zijn, maar zal idd wel aan het 1080p scherm liggen.
Hoe is de snelheid voor de rest? Bij wisselen tussen programma's en programma's openen enzo?
héhé ok, ja widget pagina stoort lag mij ook niet. Maar echt bij de apps vind ik dat wel irritant als je dan snel ergens wil zijn ^^quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef Majinster het volgende:
[..]
Nouja die lag gebeurt alleen bij toevallig één widget pagina dus misschien kan het daar aan liggen. Voor de rest wel tevreden ermee. Ik stoor me niet aan 0,3 seconde lag ofzo dus ik vind het wel gewoon snel.
Ik heb ook de iOcean, en bij mij zit die back-cover er prima op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Hmm die battery cover wist ik niet dat die er zo wat bovenop zou liggen, maar kan ik mee leven ^^
Die backlight lijkt mij wel storend, maar is hopelijk gewoon een foutje bij die van jou en niet bij iedereen.
Wat je daar zegt van af en toe lag bij het app menu vind ik ook wel beetje jammer om te horen, ik had gehoopt dat dat met de quad cores nu toch echt verleden tijd zou zijn, maar zal idd wel aan het 1080p scherm liggen.
Hoe is de snelheid voor de rest? Bij wisselen tussen programma's en programma's openen enzo?
Ook hier is de Iocean X7 inmiddels binnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:05 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Ik heb ook de iOcean, en bij mij zit die back-cover er prima op.
Maar de backlight voor de buttons is inderdaad bij elke iOcean X7 niet zo goed afgewerkt. Het is puur cosmetisch, want in het donker kan je ze gewoon zien maar het licht is ongelijkmatig verdeeld.
Klopt, al scheelt dit "maar" 50-60 euro. Nadeel van Neo 3 en Jiayu is dat die pas na de zomer zullen komen vrees ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:10 schreef Joosie200 het volgende:
Nadeel: best prijzig i.v.m. Neo 3/Jiayu G4, micro-sim single sim, 'maar' 2500mAh accu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |