abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126064164

Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.

SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
SPOILER: Ondersteuning van Android
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)

SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)

Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
SPOILER: AliExpress & DHGate
SPOILER: Taobao & Tmall
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
SPOILER: Aftersale: en nu?

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
pi_126064194
Nieuw deeltje..

Ook al hoef je dus maar 1 euro btw af te dragen, die 13 euro ben je altijd kwijt..

ik heb zelf vernomen dat mochten ze je pakketje schatten op btw, en je kan aantonen dat het onder de 22 euro is, je als nog die 13 euro dient te betalen.. }:|
pi_126082350
Gister heb ik een Lenovo K860i binnen gekregen, gekocht voor iemand anders en die neem ik terug mee naar Nederland.

In China kost die telefoon net iets meer dan 2000 yuan, namelijk 2088 yuan. Het is een behoorlijk grote telefoon, maar hij ziet er zeker niet verkeerd uit, alleen die skin van Lenovo vind ik maar niks, ik heb er even mee gespeeld.

Rooten dat gaat makkelijk met exyosabuse en hoeft dus niet via een custom recovery. Omdat de telefoon niet voor mij bedoeld is heb ik er maar heel even mee gespeeld, maar er is wel CM voor, dat vond ik met een beetje Googlen.

Je kunt hem krijgen via Mistertao.

Ik heb ook nog een Lenovo A820 besteld op taobao, die ontvang ik ook binnenkort, dat is een van de eerste A merken met een MK6589 chipset en die koste 839 yuan, iets meer dan ¤ 100 omgerekend.

Dus best een scherpe prijs, je krijgt dan wel geen 720p scherm of 1080p scherm, maar je hebt wel een telefoon van een A merk.

Die kun je ook krijgen via Mistertao.

Beide telefoons zijn niet voor mijzelf, ik hoef namelijk geen nieuwe telefoon en ik ga ook niet downgraden van een Huawei Honor 2 naar een MK6589 toestel.

Overigens aangezien ik een tussenstop op schiphol heb en de Lenovo K860i dan af geef, loop ik op Düsseldorf uiteindelijk met minder goederen door de doaune, dus ik kan nog een toestel mee nemen voor iemand dat onder de ¤ 250 is, of zelfs twee als ze rond ¤ 100 per stuk zitten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Diqiu-Long op 05-05-2013 05:05:24 ]
  zondag 5 mei 2013 @ 08:21:05 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126082708
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:47 schreef Downstar het volgende:
Nieuw deeltje..

Ook al hoef je dus maar 1 euro btw af te dragen, die 13 euro ben je altijd kwijt..

ik heb zelf vernomen dat mochten ze je pakketje schatten op btw, en je kan aantonen dat het onder de 22 euro is, je als nog die 13 euro dient te betalen.. }:|
Dat is alleen bij EMS zendingen het geval.

@Diqiu-Long Ziet er goed uit!

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 05-05-2013 11:10:01 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 5 mei 2013 @ 11:13:12 #5
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126084318
WAAR BLIJVEN DE OCTACORES!! ~~~~!!!

Lol eens gekeken:
quote:
MediaTek is about to launch octa-core processor MT6599 in early September but now had spread from Barclays Capital Securities land line of said MT6599 will be available next year (2013) in the fourth quarter launch, while recently have people in the industry said the first MediaTek octa-core processor or advance to the May 2013 officially on the market, all available when the handset / hardware will be available at the same time, and the source also said the the starting models may be come from domestic brands.
Ajax Amsterdam
  zondag 5 mei 2013 @ 18:02:39 #6
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_126098122
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 04:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gister heb ik een Lenovo K860i binnen gekregen, gekocht voor iemand anders en die neem ik terug mee naar Nederland.

In China kost die telefoon net iets meer dan 2000 yuan, namelijk 2088 yuan. Het is een behoorlijk grote telefoon, maar hij ziet er zeker niet verkeerd uit, alleen die skin van Lenovo vind ik maar niks, ik heb er even mee gespeeld.

Rooten dat gaat makkelijk met exyosabuse en hoeft dus niet via een custom recovery. Omdat de telefoon niet voor mij bedoeld is heb ik er maar heel even mee gespeeld, maar er is wel CM voor, dat vond ik met een beetje Googlen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je kunt hem krijgen via Mistertao.

Ik heb ook nog een Lenovo A820 besteld op taobao, die ontvang ik ook binnenkort, dat is een van de eerste A merken met een MK6589 chipset en die koste 839 yuan, iets meer dan ¤ 100 omgerekend.

Dus best een scherpe prijs, je krijgt dan wel geen 720p scherm of 1080p scherm, maar je hebt wel een telefoon van een A merk.

Die kun je ook krijgen via Mistertao.

Beide telefoons zijn niet voor mijzelf, ik hoef namelijk geen nieuwe telefoon en ik ga ook niet downgraden van een Huawei Honor 2 naar een MK6589 toestel.

Overigens aangezien ik een tussenstop op schiphol heb en de Lenovo K860i dan af geef, loop ik op Düsseldorf uiteindelijk met minder goederen door de doaune, dus ik kan nog een toestel mee nemen voor iemand dat onder de ¤ 250 is, of zelfs twee als ze rond ¤ 100 per stuk zitten.
Ik heb ook een tijdje gekeken in China zelf, maar kon de A820 nergens voor minder dan 1200 in de winkels zelf vinden. Waar heb jij hem gekocht dan, internet?
  zondag 5 mei 2013 @ 19:45:30 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_126101741
Ik ben de laatste tijd ook wat vaker in Shenzhen, en dus ook al op zoek geweest naar nieuwe phones. Jiayu nog niet echt tegengekomen vreemd genoeg, xiaomi(?) wel, en Lenovo ook. Morgen misschien naar zo'n buurt die alles zou moeten hebben wat betreft telecom, maar ik heb geen idee welke phone momenteel de must-haves zijn, en vaak is het in die shops ook een beetje lastig om te zien welk merk het is, wanneer het alleen in het chinees geschreven staat...
  zondag 5 mei 2013 @ 19:58:14 #8
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_126102373
Er zijn iets van 7 jaiyu winkels in Shenzen.

Kijk maar ;)

http://translate.google.c(...)w.ejiayu.com&act=url

Mijn G3 was 939 yuan in de officiele winkel.
  zondag 5 mei 2013 @ 19:58:59 #9
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_126102410
Probleem is vooral iets van de adressen weten te maken. Dat is moeilijker dan het lijkt :P
pi_126102453
Ik overweeg een smartphone te kopen.
Maar ik twijfel tussen de jiayu g3/g2s en de umi x1:
de jiayu g3 vindt ik nogal lang
de g2s heeft een minder goed scherm
de umi x1 heeft een slechtere batterij
Welke raden jullie aan?
  zondag 5 mei 2013 @ 20:21:27 #11
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_126103421
Ik vind de G3 echt super, geen klachten whatsoever.
pi_126108097
ik vindt dat hij nogal langwerpig lijkt en hij is wel even lang als de meeste smartphones maar wel een stuk smaller .
Of zit ik er naast ?
pi_126110341
En ook vindt ik het vreemd dat de g2s veel meer scoort op de benchmarks dan de g3 .
pi_126110498
Sorry voor het spammen want ik weet niet hoe ik kan editen .
De laatste vraag is dat de 480x800 display veel slechter is dan de 1280x720 display?
  zondag 5 mei 2013 @ 22:34:02 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126111178
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:39 schreef zik3100 het volgende:
ik vindt dat hij nogal langwerpig lijkt en hij is wel even lang als de meeste smartphones maar wel een stuk smaller .
Of zit ik er naast ?
Dat is sowieso de trend. Maar waarom ook niet? Compacter = fijner. De schermgrootte verandert niet zo, maar de ruimte eromheen wordt compacter (de randen om het scherm). Daardoor heb je niet minder beeld, maar wel een gangbaarder formaat. Kijk naar andere smartphones, gebeurt overal.
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:19 schreef zik3100 het volgende:
En ook vindt ik het vreemd dat de g2s veel meer scoort op de benchmarks dan de g3 .
Zelfde chipset maar kleinere resolutie. Minder moeite met de resolutie dus betere overal performance. Dat is alsof ik zeg: ok, trek met dit touw deze auto eens voort. En dan knoop ik aan dat touw nog een touw dat aan een andere auto vastzit (hogere resolutie). Dan ga je het er moeilijker mee hebben...
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:22 schreef zik3100 het volgende:
Sorry voor het spammen want ik weet niet hoe ik kan editen .
De laatste vraag is dat de 480x800 display veel slechter is dan de 1280x720 display?
Mja, als je niks gewend bent lijkt 480x800 best wel wat. Maar het verschil met 1280x720 als je ze naast elkaar houdt zou gewoon vrij zichtbaar moeten zijn, met een erg scherp beeld op de 720P. Maar ligt ook aan het schermformaat in fysieke vorm natuurlijk, hoe groter een scherm, hoe kleiner de dichtheid met eenzelfde resolutie.

Enne.. Wat dacht je van de edit-knop onder de timestamp van je post: edit.png
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126117909
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijdje gekeken in China zelf, maar kon de A820 nergens voor minder dan 1200 in de winkels zelf vinden. Waar heb jij hem gekocht dan, internet?
Ik koop het op taobao, dat is voor mij bijna net zo makkelijk als online shoppen in Nederland. En op taobao heb ik hem dus voor 839rmb, in winkels zijn ze inderdaad flink duurdere, ik heb dus ook totaal geen zin om in een winkel te gaan bargainen als ik het op taobao gewoon naar mijn hotel kan laten bezorgen.

Via Mistertao zou je dan toch kunnen kopen. Ik heb zelf een Chinese bankrekening, dus betaal via mijn bank altijd online, bij Mistertao heb ik alleen nog maar verdiensten uit mijn referral commissie besteed.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]
@Diqiu-Long Ziet er goed uit!
Ja dat zei de toekomstige eigenaar ook toen ik hem deze foto's liet zien. Ik zelf vind die skin van Lenovo maar niks, die zou ik direct door Apex launcher vervangen.

En mijn mijn scriptje om gapps erop te zetten werkte bij deze telefoon niet, dus dat zou echt via custom recovery moeten, maar dat mag de koper doen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Diqiu-Long op 06-05-2013 04:16:46 ]
pi_126121454
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 03:39 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik koop het op taobao, dat is voor mij bijna net zo makkelijk als online shoppen in Nederland. En op taobao heb ik hem dus voor 839rmb, in winkels zijn ze inderdaad flink duurdere, ik heb dus ook totaal geen zin om in een winkel te gaan bargainen als ik het op taobao gewoon naar mijn hotel kan laten bezorgen.

Via Mistertao zou je dan toch kunnen kopen. Ik heb zelf een Chinese bankrekening, dus betaal via mijn bank altijd online, bij Mistertao heb ik alleen nog maar verdiensten uit mijn referral commissie besteed.

[..]

Ja dat zei de toekomstige eigenaar ook toen ik hem deze foto's liet zien. Ik zelf vind die skin van Lenovo maar niks, die zou ik direct door Apex launcher vervangen.

En mijn mijn scriptje om gapps erop te zetten werkte bij deze telefoon niet, dus dat zou echt via custom recovery moeten, maar dat mag de koper doen.
Off-topic interesse vraagje: zit je voor je werk in China?
  maandag 6 mei 2013 @ 11:00:40 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126121514
Liefde kent geen grenzen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 mei 2013 @ 11:06:29 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_126121653
Hele dag al ziek in het hotel, dus ben nog nergens heen geweest. Morgen terug naar HK, dus het zal moeten wachten tot de volgende keer :'(
pi_126121873
Heb een HUAWEI W1 met Windows Phone 8, voor maar 150 bij Vodafone. Wat een toestel voor die prijs! Vloeiend, soepel en snel. Aanrader.
http://www.huaweidevice.c(...)01&treeId=3745&tab=0

de accu gaat echt ongekend lang mee
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 6 mei 2013 @ 11:20:56 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126122037
Maar hijs wel lelijk hea, verdammt nochmal. :D
Dat gelaag vind ik echt lelijk. Is net zo'n chocokoekje.

@ Yi-Long: so far for Shenzhen onveilig maken. Beterschap dan maar. ^O^
pi_126126829
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Maar hijs wel lelijk hea, verdammt nochmal. :D
Dat gelaag vind ik echt lelijk. Is net zo'n chocokoekje.
[ afbeelding ]

Hahaha.

Vanaf nu gaat die ocharme altijd aan dat koekje moeten denken als hij zijn gsm ziet :p
  maandag 6 mei 2013 @ 20:34:34 #23
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_126144438
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:06 schreef Yi-Long het volgende:
Hele dag al ziek in het hotel, dus ben nog nergens heen geweest. Morgen terug naar HK, dus het zal moeten wachten tot de volgende keer :'(
He tof! Daar zit ik ook nog de komende twee dagen. Waar zit je in HK?
pi_126146801
Ik wil graag de Jiayu G3 kopen bij PandaWill.
HongKong FedEx en DHL HongKong zijn dan 15/18 dollar shipping kosten.

Hoelang duurt het voordat je de telefoon binnen hebt bij een ander bedrijf dan deze twee? Dus is het het geld waard om iets meer te betalen voor shipping?
  maandag 6 mei 2013 @ 21:35:37 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126148240
Free registered shipping: 7~21 dagen. Onnauwkeurige tracking, weinig prioriteit, kleine kans op douane-aanslag.
Express service: 24hr~5 werkdagen, nauwkeurig, hoge prioriteit, best een aardige kans op belastingaanslag.
pi_126160856
Zo vandaag die Lenovo A820 goed aan de tand gevoeld, CPU wise dik in orde, GPU wise kun je het vergelijken met de dualcore chipsets die je in de HTC Evo 3D, Samsung SII hebt, ze hebben ook dezelfde resolutie.

Hier vind je mijn review op tweakers.net
pi_126162166
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Mr.West het volgende:
Ik wil graag de Jiayu G3 kopen bij PandaWill.
HongKong FedEx en DHL HongKong zijn dan 15/18 dollar shipping kosten.

Hoelang duurt het voordat je de telefoon binnen hebt bij een ander bedrijf dan deze twee? Dus is het het geld waard om iets meer te betalen voor shipping?
Ik heb mijn g2s bij pandawill gekocht met free shipping, met als gevolg douane kosten van 40euro kkkkk dus mijn advies is:
Bestel je G3 bij www.mixeshop.com(is iets goedkoper) en pak dhl voor verzenden. G2 voor mijn moeder daar besteld en ging prima zonder bijkomende kosten.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_126162799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:24 schreef Haque het volgende:

[..]

Ik heb mijn g2s bij pandawill gekocht met free shipping, met als gevolg douane kosten van 40euro kkkkk dus mijn advies is:
Bestel je G3 bij www.mixeshop.com(is iets goedkoper) en pak dhl voor verzenden. G2 voor mijn moeder daar besteld en ging prima zonder bijkomende kosten.
Je weet dat je eigenlijk sowieso de volle pond zou horen te betalen? Dus dit soort frustratie berichten dat je niet aan de douane bent ontkomen bent vind ik altijd zo nutteloos, het hoort er gewoon bij en je kunt het vooraf berekenen wat je in ergste geval mag betalen.

Je kunt bij DHL net zo goed mogen dokken, ligt er maar aan of de douane in valsheid in geschrifte van onze Chinese vrienden trappen, want dat is wat er gedaan word, er word een veel lagere waarde op gezet dan het echt waard is.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:55:39 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126164681
Wat hij zegt. Reken er gewoon op. Komt het afgiftevrij dan ben je gewoon gematst.
Moet je dokken, dan is het gegaan zoals de bedoeling van 'het systeem'.
Nog altijd is het risico bij free registered shipping kleiner, want minder aandacht en prioriteit.
Zo kwam m'n zusje d'r Neo N002 ook gewoon probleemloos aan.
pi_126165241
Net bij mixieshop de G3 besteld. Ik ben benieuwd!

Zijn er nog dingen waarop ik moet letten bij Chinese telefoons?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:18:13 #31
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126165369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:14 schreef Mr.West het volgende:
Net bij mixieshop de G3 besteld. Ik ben benieuwd!

Zijn er nog dingen waarop ik moet letten bij Chinese telefoons?
Bellen doe je met rood, ophangen met groen. Verder gaat het precies als hier bij ons ;-)
pi_126165508
Haha oke mooi zo:)
pi_126166124
quote:

[..]

Beetje omgedraaide wereld hoor. Boos worden omdat de douane zich aan de regels houdt.
pi_126167563
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Beetje omgedraaide wereld hoor. Boos worden omdat de douane zich aan de regels houdt.
Wie zegt dat ik boos ben. Ik verwachte enkel rond de 25euro. Ik adviseer hem alleen om met dhl te verzenden omdat het bij mij toen wel goed was gegaan.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:12:35 #35
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126171449
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:23 schreef Haque het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik boos ben.
"kkkkk" klinkt mij ook niet helemaal zen hoor :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:55:19 #36
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_126178090
Net de Star S5 binnengekregen, prima dingetje.

Antutu Benchmark score van 13550.

Alleen nog even uitvogelen hoe Google voice van taal te veranderen.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:29:46 #37
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_126179669
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef shiznuts het volgende:

Thanks, kwam pas rond 7 uur s'avonds voor het eerst buiten gisteren. Even naar Coco Park geweest naar de Burger King om wat te eten, en daarna bij Dunking Donuts even een Donut gehaald voor het geval ik s'nachts nog honger zou krijgen, maar uiteindelijk heb ik hem pas vanmorgen opgegeten als ontbijt. Was om half 6 ofzo al wakker, dus meteen al mijn shit ingepakt, uitgechecked, grens over, en snel terug naar mijn vriendin :)

quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

He tof! Daar zit ik ook nog de komende twee dagen. Waar zit je in HK?
Ik zit hier in de New Territories, in de buurt van Tai Po :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:04:11 #38
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126180917
Iemand hier nog een hippend toestel tegengekomen met een fysiek toetsenbord? De HTC desire z van m'n vriendin begint het te begeven en ze wil graag een phone met toetsenbord.
Enige wat ik tegen kom zijn pauper telefoons met toetsenbord. -O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:30:58 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126181689
Helaas zijn er in China zulke phones verder niet te vinden nee. Bevalt de Desire Z verder wel dan?
Ik wilde destijds ook een tobo-phone en ben toen op de Desire Z-tour gegaan want _O_ :

101120_195885_bamnowwhat.png

Heel erg fijne tobo zonder de phone er gaar uit te laten zien en ook een optische trackpad!
Ben toen echter voor de gein toch eens zo'n Neomobile N002 gaan proberen. Destijds liep ik met de Desire Z + een Sony Walkman rond (2 SIMs). En het dualSIM beviel goed, de snelheid was lekker en miste eigenlijk helemaal m'n toetsenbord niet meer. Zeker niet met bijkomst van m'n Ainol Novo7 Fire 7.0" tablet die ik dan geregeld getethered aan m'n N002 hing als ik wilde browsen en typen.

Dus ik had de Desire Z nog gehouden voor als ik nog terugwilde op toetsenboard. Maar da's eigenlijk niet van toepassing. Dus als zij daarmee blij zou zijn kunnen we vast iets regelen?
Is trouwens vast nog wel iets van Android 4x voor te regelen op Modaco/XDA?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:37:20 #40
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126181900
Desire z bevalt dr prima. Ik kan eens kijken als ik haar een dag of wat met mijn g3 laat rondlopen o ze dan het toetsenbord mist. Zo niet mag ze mijn g3 hebben als ik een G4 haal :P
Mocht dat niet zo zijn neem ik wel even contact op via pm/dm.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_126185763
Zoveel nieuwe krachtige en coole China/HK Android smartphones,het is gewoon niet bij te houden. :P
pi_126191062
Hier handige mensen die een Iocean cove/case kunnen vinden. Aliexpress is wel te vinden, maar slechte ervaringen met verzendingen enzo.
pi_126204381
Ik heb de Lenovo A820 uitgebreid getest gister en van de GPU performance ben ik niet onder de indruk, dat was slechtere dan verwacht.

Eerlijk gezegd is hetzelfde liedje als met de MT6577, de CPU performance is ongeveer even goed als de vorige generatie toestellen zoals de HTC One X, maar toch net minder goed, maar de GPU performance is vergelijkbaar met toestellen van twee generaties terug zoals de HTC Evo 3D.

Je hebt nu ook allemaal mensen die vreemd vinden dat hun MT6589 met 1080p scherm lag heeft en het toestel soms vast blijft hangen.

Ik wil niet zeggen dat 1080p met mt6589 niet gaat, maar het levert in iedere geval niet een stabiel toestel op en persoonlijk denk ik niet dat het zonder reden is dat een fabrikant als Lenovo voor een qHD scherm kiest, dat lijkt mij het beste, de sweet spot voor stabiliteit en goeie performance en het lijkt een goeie batterij duur op te leveren.

Mijn HTC Evo 3D scoort blijkbaar een stuk hogere in 3Dmark ook nog. De score van de Lenovo A820 is stuk lagere namelijk, beide hebben een qHD scherm.

( Het schijnt zo te zijn dat de GPU een single core versie is en op 158Mhz draait, je hebt andere mt6589 modellen die bijna twee keer zo snel draaien, maar die zijn bedoeld voor HD schermen. )

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-05-2013 11:14:57 ]
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:32:48 #44
259569 ZodiaX
pi_126212680
Star S5 met de Butterfly effect ROM

Antutu score 13550.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126214211
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 03:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb de Lenovo A820 uitgebreid getest gister en van de GPU performance ben ik niet onder de indruk, dat was slechtere dan verwacht.

Eerlijk gezegd is hetzelfde liedje als met de MT6577, de CPU performance is ongeveer even goed als de vorige generatie toestellen zoals de HTC One X, maar toch net minder goed, maar de GPU performance is vergelijkbaar met toestellen van twee generaties terug zoals de HTC Evo 3D.

Je hebt nu ook allemaal mensen die vreemd vinden dat hun MT6589 met 1080p scherm lag heeft en het toestel soms vast blijft hangen.

Ik wil niet zeggen dat 1080p met mt6589 niet gaat, maar het levert in iedere geval niet een stabiel toestel op en persoonlijk denk ik niet dat het zonder reden is dat een fabrikant als Lenovo voor een qHD scherm kiest, dat lijkt mij het beste, de sweet spot voor stabiliteit en goeie performance en het lijkt een goeie batterij duur op te leveren.

Mijn HTC Evo 3D scoort blijkbaar een stuk hogere in 3Dmark ook nog. De score van de Lenovo A820 is stuk lagere namelijk, beide hebben een qHD scherm.

( Het schijnt zo te zijn dat de GPU een single core versie is en op 158Mhz draait, je hebt andere mt6589 modellen die bijna twee keer zo snel draaien, maar die zijn bedoeld voor HD schermen. )
Serieus? Dat is heel jammer om te horen!
Ik dacht dat de gpu in de 6589 wel tamelijk goed was, maar blijkbaar dan toch niet... :(
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:18:43 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126214312
Is dat dan ook het verschil tussen de 1.5ghz versie met die van 1.2?
pi_126214890
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef RobertNL het volgende:
Is dat dan ook het verschil tussen de 1.5ghz versie met die van 1.2?
Het is een CPU en GPU clock verschil. Vooral de GPU clock kan verschil maken aangezien dat op dit moment de mindere kant is.
Echter acht ik die GPU nog steeds prima geschikt voor 1080p schermen, enkel qua high-end gaming zal hij teleurstellen maar dan moet je ook geen telefoon van 200 euro kopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ik dacht dat de gpu in de 6589 wel tamelijk goed was, maar blijkbaar dan toch niet... :(
Ik zou niet direct de chipset afschrijven. De GPU is enkel getest met benchmarks, er zijn nog weinig fabrikanten die hun 1080p telefoons uit kunnen leveren. Wel zijn er al genoeg besteld en verwacht ik snel deze ervaringen te horen.
pi_126216732
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:12 schreef funky_fart het volgende:

[..]

"kkkkk" klinkt mij ook niet helemaal zen hoor :)
:p oke ik was teleurgesteld, het pakte hoger uit dan de bedragen die in de OP genoemd worden.
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:33:14 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126217069
Eh. Het is gewoon zoals op de site van de douane staat: http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat en/of eventueel hier: http://invoercalculator.nl/ .
Die 12,50 (inmiddels 13 EUR) zijn alleen de handlingskosten van PostNL, daarbovenop komt nog eens de daadwerkelijke belastingtoeslag. Douanerechten blijven factor 0, maar btw (21% dus), dient wel afgedragen te worden. Maar is dus variabel afhankelijk van de (genomen) waarde van het product.

In de OP worden verder helemaal geen vaste waarden of voorbeelden genoemd.
Dus waar jij dan bedragen vandaan haalt? :D Zelfbedrog! 8)7

~ http://www.pandawill.com/(...)n-3g-gps-p71950.html
->

quote:

[..]

[..]
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:50:29 #50
259569 ZodiaX
pi_126217775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef shiznuts het volgende:
Eh. Het is gewoon zoals op de site van de douane staat: http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat en/of eventueel hier: http://invoercalculator.nl/ .
Die 12,50 (inmiddels 13 EUR) zijn alleen de handlingskosten van PostNL, daarbovenop komt nog eens de daadwerkelijke belastingtoeslag. Douanerechten blijven factor 0, maar btw (21% dus), dient wel afgedragen te worden. Maar is dus variabel afhankelijk van de (genomen) waarde van het product.

In de OP worden verder helemaal geen vaste waarden of voorbeelden genoemd.
Dus waar jij dan bedragen vandaan haalt? :D Zelfbedrog! 8)7

~ http://www.pandawill.com/(...)n-3g-gps-p71950.html
->
[ afbeelding ]

[..]

Gisteren mijn Star S5 ontvangen via Singapore air gestuurd, had portomonee al bij me toen het busje bij mijn huis stopte maar kreeg hem gewoon zonder te hoeven betalen.

Geluk gehad dus....ook Pandawill.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126217807
Hoe lang heb je ongeveer moeten wachten op je order?
pi_126217951
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Er zijn drie uitvoeringen van de mt6589 blijkbaar, waar verschillen voornamelijk zitten in de ondersteunde resolutie en GPU kloksnelheid, alleen de turbo uitvoering heeft de CPU hogere geklokt.

Je hebt dus een uitvoering voor qHD schermen waar de GPU op 156Mhz geklokt is, ik vermoed dat ze deze versie dus in telefoons met een qHD scherm stoppen, want ze hebben ook nog een versie waar de GPU op 286Mhz geklokt is, dat is de originele versie en die ondersteund 1080p schermen.

Het is me echter onduidelijk of de Lenovo A820 de lagere geklokte GPU versie heeft of de normale. En de Turbo versie van de mt6589 heeft de GPU op 357Mhz.

Anyway het zijn alle drie single core versies, ik denk niet dat de GPU on par is met bestaande quadcore chip sets en ik denk dat 1080p ook een little to much is voor de hogere geklokte gpu versies, dus ik denk dat je in dat geval het beste voor de turbo zou kunnen gaan als je perse een 1080p scherm wilt in combinatie met mt6589.

Ik denk persoonlijk dat 720p de sweetspot is voor deze chipset, maar ik heb nu alleen de Lenovo A820 kunnen testen en daar waren de resultaten een beetje terleur stellend.

1080p is trouwens 2x de resolutie die qHD is, dus uiteraard hoef je geen hoge resultaten te verwachten zoals bij de 1080p telefoons die al op de markt zijn.
pi_126217974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef cb2013 het volgende:
Hier handige mensen die een Iocean cove/case kunnen vinden. Aliexpress is wel te vinden, maar slechte ervaringen met verzendingen enzo.
Ik keek zojuist op de Facebook van Antelife en ze hebben nu een case in stock!
Hij kost $10 maar met deze coupon (caseforx7) nog maar $5.
Je krijgt er ook nog een backcover bij, die moet je wel persé voor de case gebruiken. Maar niks mis met 2 backcovers hebben!

http://www.antelife.com/o(...)r-for-iocean-x7.html
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:58:41 #54
259569 ZodiaX
pi_126218124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef demichiel het volgende:
Hoe lang heb je ongeveer moeten wachten op je order?
Order date: 16 April. Maar waren toen niet op voorraad.
Bericht van Singapore air dat ze het pakket in behandeling hebben genomen: 24 April.

Ontvangen: 7 Mei
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126218194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef ZodiaX het volgende:
Star S5 met de Butterfly effect ROM

[ afbeelding ]

Antutu score 13550.
Deze mt6589 heeft een 720p scherm he? Dus dan bevat deze de gewone mt6589, waar de gpu op 286Mhz geklokt is.

Zou je eens de Ice Storm Extreme willen uitvoeren? Dan weet je ongeveer hoe hij scoort als hij een 1080p scherm had, de Ice Storm Extreme word namelijk op 1080p uitgevoerd.

GL Benchmark is ook interessant ben Nenamark 2 ook, ik zelf heb de nieuwe GL Benchmark 2.7.1 uitgevoerd.

De score die ik had was 2674 met Ice Storm en Ice Storm Extreme was 1296.

[ Bericht 3% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-05-2013 15:16:07 ]
pi_126218207
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Order date: 16 April. Maar waren toen niet op voorraad.
Bericht van Singapore air dat ze het pakket in behandeling hebben genomen: 24 April.

Ontvangen: 7 Mei
Bedankt! Ik heb gisteren een Star B94M besteld. Ook Pandawill en ook Singapore Post. Ben benieuwd!
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:12:16 #57
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_126218746
Kan iemand misschien voor mij opzoeken wat de Huawei Ascend W1 kost bij mistertao? Ik kom geen wijs uit op die site, zie alleen maar hoesjes en stickers, en sorteren op prijs werkt niet :(
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_126218783
Zo Antutu battery tester is klaar, de score was 639. Dus ik schat dat je met de Lenovo A820 ongeveer 4 uur achter elkaar de telefoon kan gebruiken tot hij op 15% a 20% zit, maar dan zou je echt vier uur achter elkaar de smartphone moeten gebruiken.

Het kan wat langere zijn uiteraard, maar het lijkt me wel een redelijke indicatie en ik vind het een goeie score. Overigens werkt Antutu battery tester niet op iedere smartphone, op sommige smartphones geeft het een vertekend beeld, komt vaak door een eigen governer die de chipset gebruikt.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:46:06 #59
259569 ZodiaX
pi_126220191
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Deze mt6589 heeft een 720p scherm he? Dus dan bevat deze de gewone mt6589, waar de gpu op 286Mhz geklokt is.

Zou je eens de Ice Storm Extreme willen uitvoeren? Dan weet je ongeveer hoe hij scoort als hij een 1080p scherm had, de Ice Storm Extreme word namelijk op 1080p uitgevoerd.

GL Benchmark is ook interessant ben Nenamark 2 ook, ik zelf heb de nieuwe GL Benchmark 2.7.1 uitgevoerd.

De score die ik had was 2674 met Ice Storm en Ice Storm Extreme was 1296.
Ja 720p scherm.
En hier de uitslag van de Extreme test.

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126221501
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef Draganta het volgende:
Kan iemand misschien voor mij opzoeken wat de Huawei Ascend W1 kost bij mistertao? Ik kom geen wijs uit op die site, zie alleen maar hoesjes en stickers, en sorteren op prijs werkt niet :(
Als het je al niet lukt om dat ding überhaupt te vinden raad ik je niet aan om via Mistertao te bestellen.

Dat ding kost nieuw in NL 149,- en heb je hem morgen in huis. Bespaar je de moeite en koop hem gewoon in NL zou ik zeggen.

http://www.vodafone.nl/sh(...)cend-w1/sku53740029/
pi_126222165
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Ja 720p scherm.
En hier de uitslag van de Extreme test.

[ afbeelding ]
Dankjewel, jij scoort dan met de Ice Storm 408 punten meer scoort en in de Ice Storm Extreme versie

257 punten meer scoort. Jou score is dan wel weer hogere dan de Samsung Galaxy S3, maar niet de extreme, maja waarom de S3 zo laag scoort? De HTC One X scoort namelijk hogere in 3DMark.

donderdag 9 mei 2013 @ 13:48:08 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126260208
540P... 1GB... 2012 looks... meh.
Anno 2013 wil je toch 720P/1080P en 2GB zou ik zeggen.
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:52:04 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126260386
http://www.gizchina.com/2(...)589-and-mt6589t-soc/

Andi heeft het allemaal nog even op een rij gezet ;)
Denk dat het met de yields te maken heeft, hoe beter de chip hoe minder voltage om een bepaalde kloksnelheid te halen. De beste yields worden wel vaker verkocht als turbo / hoger geklokte versie ;)
pi_126264098
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef shiznuts het volgende:
540P... 1GB... 2012 looks... meh.
Anno 2013 wil je toch 720P/1080P en 2GB zou ik zeggen.
Maar wel met een quadcore chipset, dat maakt het behoorlijk wat snellere dan die mt6577.

qHD is trouwens meer dan prima, het is dat ik alk een 720p device heb, maar qHD is een prima resolutie ook anno 2013 vooral als de prijs er naar is, maar liever 720p natuurlijk.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:50:48 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126265192
Nou ja, een klein stapje hoger en je zit al op die 720P. :) Die neem ik dan wel.
Zodra de van de Jiayu G4, met z'n 4.7" 720P, 2GB RAM en 3000mAh, de productie een beetje vaart neemt, zal ik die vast wel gaan halen. Lijkt me een perfecte balans van prijs vs specs en design/compactheid.

Groter dan 5.0" kan me niet interesseren en om echt een upgrade eruit te halen wil ik dan wel quadcore met 2GB. Geen 1080P op 4.7" (denk HTC One) kun je zien als een concessie, maar is het niet echt, aangezien 720P de 'nieuwe' standaard is op 4.5" en dat dus nauwelijks verschilt.

Dus de N828 is wel leuk en alles. Maar dat is dan meer voor mensen die echt budget een quadcore willen. Ik heb nu ook een Neomobile N002. Die is ook 4.5" met 540P met 1GB RAM en 1850mAh. Nu kan ik 'em wel 'upgraden' naar een N828 die dan quadcore is, maar wat is de upgrade dan nu eenmaal? Ik zeg niet dat zo'n phone onzin is, het is een prima budgetphone, maar persoonlijk leg ik net dat beetje meer neer voor 2GB, hogere resolutie, betere accucapaciteit en design omdat dat mij een nog betere bang-for-buck en upgrade oplevert. ;)

De hele MTK6589-range toestellen zijn gewoon budget gerichte dualSIM phones. Dus als je daar het beste uitpikt, dan ben je alsnog geen vermogen kwijt. Dat is de hele aantrekkingskracht ervan. Zodra je van MediaTek afstapt en gaat kijken naar een phone met een Exynos, Qualcomm of Huawei's HiSilicon, dan zul je zien dat die fors duurder zijn en hebben een andere doelgroep. Zie je ook veelal geen dualSIM terug.
pi_126267253
Nee dat klopt natuurlijk ook allemaal wel hoor, al zijn de Huawei Honor 2, Xiaomi Mi2 etc ook niet echt duur als je naar het totaal plaatje kijkt, zo hebben die ook nog best een goeie firmware, Jiayu levert kale Android, ik vind dat een goeie skin voordelen bied tegenover een kale Android.

En ik heb het idee dat die telefoons ook betere bouw kwaliteit hebben en zo. Maar ik ben redelijk onder de indruk van de Lenovo A820, als ik geen Huawei Honor 2 had of af kwam van een HTC Desire of HTC Desire HD dan had ik er waarschijnlijk eentje voor mezelf besteld.

Maar design van die A820 vind ik niet echt mooi, dus ik hou mooi bij mijn Huawei Honor 2, die heb ik nu toch al langer dan drie maanden en nu komen pas de mt6589's op gang en Jiayu is natuurlijk weer vertraagd zoals normaal.
  donderdag 9 mei 2013 @ 17:12:49 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126268219
Skin is veelal heel persoonlijk. Zelf zou ik echt niet met een S4 kunnen rondlopen zonder daar aan iets aan te passen. De (minimale) aanpassingen die Sony doet bevallen mij dan weer heel goed. Zelf was ik met wat kleine aanpassingen ook heel tevreden met de Jiayu G3 ;)
Één van de plaatjes met een aangepaste skin van de G4 stond mij ook niet heel erg aan :P
pi_126272209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef cb2013 het volgende:
Heb jijdie iocean al? Reviewtje :)
pi_126292959
Iocean X7 is onderweg :)
pi_126293498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:12 schreef RobertNL het volgende:
Skin is veelal heel persoonlijk. Zelf zou ik echt niet met een S4 kunnen rondlopen zonder daar aan iets aan te passen. De (minimale) aanpassingen die Sony doet bevallen mij dan weer heel goed. Zelf was ik met wat kleine aanpassingen ook heel tevreden met de Jiayu G3 ;)
Één van de plaatjes met een aangepaste skin van de G4 stond mij ook niet heel erg aan :P
Huawei heeft bijvoorbeeld een profiel switcher, dat is gewoon zo handig, want je zet hem zeer snel zeg maar in de slaapstand profiel, dan word je niet wakker door mensen die je midden in de nacht bellen.

Gaat mij dus niet zo zeer om de skin, maar om de toegevoegde features van die skin die ik ook kan gebruiken in combinatie met een andere launcher.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:53:36 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126295937
Bij standaard Android heb je toch ook gewoon profielen als 'silent', 'meeting' en 'outdoor'? Alle functionaliteit is in ieder geval na te rusten met apps en launchers. Alleen die keuze wil ik graag zelf hebben, dat is juist het voordeel van Android, dat je niet alles de strot wordt ingeduwd. Dus als een fabrikant dan beslist een eigen layer te gebruiken is dat wel leuk om naar buiten een identiteit te kweken, maar velen overdrijven het nogal en maken het onnodig 'bloated'. Dan heb ik liever een clean versie. ;)
pi_126296047
Hoe groot is nou die kans op douanekosten? Ik lees overal klein indien je niet met DHL etc. invoerd, maar wat is klein? 10% of 40%?
pi_126296337
Werken de MTK6589 überhaupt al lekker met 2GB RAM, kan me herinneren dat ik ergens gelezen had dat er wat stabiliteitsproblemen mee waren?
pi_126298143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:58 schreef Peter1.2 het volgende:
Hoe groot is nou die kans op douanekosten? Ik lees overal klein indien je niet met DHL etc. invoerd, maar wat is klein? 10% of 40%?
Reken het bedrag gewoon uit, dit soort vragen zijn gewoon kansloos, eigenlijk zouden we allemaal douane moeten betalen.

Maar ze controleren het niet allemaal.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:13:23 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126299868
Ligt er inderdaad maar net aan hoe de wind en de sterren staan. ;(

Reken er gewoon op. En if not, then consider yourself gematst. Zo simpel is het, het kan vriezen, het kan dooien.
pi_126300393
umix1s ziet er ook wel interessant uit :Y.

Ik kan niet wachten op de G4 en/of NEO003 archhh ! (Houdt zich toch maar in, anders zit ik hier binnenkort met 3,4 gsm's uit china _O- )
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:24:03 #78
259569 ZodiaX
pi_126302366
Bij mij op de verpakking stond:

Aangevinkt als 'Gift'
Beschrijving: Office supplies.
Waarde: $20

De webshops helpen je vaak wel zo, maar dan nog moet je hopen dat ze het niet open maken om het te controleren.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:39:30 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126302935
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:11 schreef bierjoost het volgende:
Werken de MTK6589 überhaupt al lekker met 2GB RAM, kan me herinneren dat ik ergens gelezen had dat er wat stabiliteitsproblemen mee waren?
Ja, werkt nu goed met de nieuwere firmware(s)
pi_126310454
http://www.gizchina.com/2...es-you-can-buy-right-now/ gelijk weer zin om een telefoon te kopen. Alleen zoveel keus, zopo zp810 vind ik alleen qua uiterlijk niet zo bijzonder maar ook niet leijk. Miz z2 of hdc butterfly x920 zijn weer goedkoper en vind ik nog wat mooier, maar is weer een clone. En anders is er ook nog de Xiaocai G6. keuzes,keuzes,twijfel. Denk niet dat ik het geduld heb om op 2gb ram te wachten:P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:04:34 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126310527
Wachten is heel makkelijk, je hoeft er immers niks voor te doen. :P
pi_126311882
Hmm, die Goophone X7 is ook nice! Full hd 5' en 2800mAh accu maar met 1GB RAM/4GB ROM als bummer. Kost bij Lightake $246,92 maar met MAY5 als coupon 5% eraf = $234,57 = ¤180 :) Beetje de Xiaomi look maar in zwart ipv al dat wit :D
mag het weten
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:05:51 #83
259569 ZodiaX
pi_126312979
Weet iemand trouwens een manier om de ongebruikte Sim slot uit te schakelen?
Nu zie ik steeds de ongebruikte no signal icon van Slot 1.

En bij het opnieuw opstarten va nde telefoon de waarschuwing dat slot 1 leeg is.

(Bij mij is Slot 1 micro Sim slot, en slot 2 gewone Sim slot...daarom slot 2 in gebruik)

Nog een vraagje, Werkt Google Now al in het nederlands? Dat zoeken op google via stem doet die prima. De rest zoals terugpraten, agenda taken maken en dergelijke doet die niet.
Alleen als ik de system locale op English US zet met Root toegang. Dan doet die het wel, maar dat heb ik alles in het engels en dat wil ik ook weer niet.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:12:40 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126313220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef ZodiaX het volgende:
Weet iemand trouwens een manier om de ongebruikte Sim slot uit te schakelen?
Nu zie ik steeds de ongebruikte no signal icon van Slot 1.

En bij het opnieuw opstarten va nde telefoon de waarschuwing dat slot 1 leeg is.

(Bij mij is Slot 1 micro Sim slot, en slot 2 gewone Sim slot...daarom slot 2 in gebruik)
Die melding bij het opstarten kan niet weg (maar zo vaak doe je dat toch niet?!). Icoontje zou normaal gewoon uit moeten gaan, hier staan ze er niet als er geen sim in zit.
quote:
Nog een vraagje, Werkt Google Now al in het nederlands? Dat zoeken op google via stem doet die prima. De rest zoals terugpraten, agenda taken maken en dergelijke doet die niet.
Alleen als ik de system locale op English US zet met Root toegang. Dan doet die het wel, maar dat heb ik alles in het engels en dat wil ik ook weer niet.
Je geeft zelf het antwoord al ;)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:16:26 #85
259569 ZodiaX
pi_126313394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die melding bij het opstarten kan niet weg (maar zo vaak doe je dat toch niet?!). Icoontje zou normaal gewoon uit moeten gaan, hier staan ze er niet als er geen sim in zit.
Nee het is ook niet echt een probleem, vroeg het me alleen af, je zou denken dat er wel een optie in zou zitten om het uit te schakelen.

quote:
Je geeft zelf het antwoord al ;)
Ah dus nog niet in het nederlands, jammer :)
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126315715
7% korting bij Merimobiles : Mother
Geldig tot 12 mei.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:28:36 #87
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126330262
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
Hmm, die Goophone X7 is ook nice! Full hd 5' en 2800mAh accu maar met 1GB RAM/4GB ROM als bummer. Kost bij Lightake $246,92 maar met MAY5 als coupon 5% eraf = $234,57 = ¤180 :) Beetje de Xiaomi look maar in zwart ipv al dat wit :D
Heb ik besteld, is aangekomen in nl ondertussen. Hopelijk zsm hierrr. Rawr
Ajax Amsterdam
pi_126338914
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Heb ik besteld, is aangekomen in nl ondertussen. Hopelijk zsm hierrr. Rawr
Als hij is aangekomen dan....
Review review review! _O_
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:32:35 #89
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126339444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:56 schreef jonasr het volgende:

[..]

Als hij is aangekomen dan....
Review review review! _O_
Woensdag was hij Arrived at overseas, kan hij dus vandaag komen, tochtochtoch
Ajax Amsterdam
pi_126340080
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
Mooi ding!! Alleen jammer van het scherm. De max voor mij is echt 4.7", dit in combinatie met een grote accu betekend enkel nog de jiayu. Heb nu een neo n002 alleen die accu is met 1850mAh te klein.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:28:06 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126340494
Je moet niet alleen kijken naar de grootte van het scherm het gaat om de buitenste maten ;) . Mijn Xperia Z is echt niet (veel) groter dan een Galaxy SIII terwijl het scherm wel degelijk verschild ;)

Als je een telefoon met dunnere rand hebt is het verschil 4.5/4.7 VS 5'' vaak niet eens groot. :)
pi_126340976
Dat snap ik uiteraard. Maar een 5" telefoon met smalle rand is alsnog groter dan de 4.5" grote neo. Groter moet het van mij gewoon niet worden.
pi_126348797
Weet iemand toevalig waar je de laatste updates voor de Jiayu G3 kan downloaden? Jullie hadden altijd mooie guides en howto's. Kan ze alleen niet meer vinden helaas.

Jiayu G3, Android 4.04 Build:.20130223-071508
-> is er een nieuwere? Graag zou ik het dan willen weten xD

Oh en ook voor de Neo N02:
Android 4.04 Built: V11M_Neo_T12

Graag reactie :D dank is zeer groot fokkers :3
Is back
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:39:52 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126352027
1. Het G3 topic is hier: DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!
2.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Waarom, daar staat toch alle uitgelegd. Meer heb je niet nodig.
Laatste ROMS kun je van het Jiayu-forum plukken...
http://bbs.ejiayu.com/forum-33-1.htmlhttp://bbs.ejiayu.com/forum-27-1.html
Er is natuurlijk wel iets wat je zelf moet doen...
3.
quote:
_ _ _
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:44 schreef Tonkey het volgende:
Dat snap ik uiteraard. Maar een 5" telefoon met smalle rand is alsnog groter dan de 4.5" grote neo. Groter moet het van mij gewoon niet worden.
De G4 is geloof ik compacter dan de G3 (hoewel scherm 0.2" groter is). :7 Doe mij die maar.
pi_126352476
1. Confused, hier staan ook roms:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526524/0

En hier zeggen ze dat je die moet nemen,

Deze site is nieuwer idd
http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3-12/

Mhm wat te doen?
Is back
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:57:59 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126352814
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:50 schreef supayoshii het volgende:
1. Confused, hier staan ook roms:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526524/0

En hier zeggen ze dat je die moet nemen,

Deze site is nieuwer idd
http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3-12/

Mhm wat te doen?
Ik draai(de) gewoon de officele 4.1.2 beta en die bevalt prima ;)

Die laatste die je linkt is een custom rom op basis van een aangepast OS (LEWA) daar moet je maar net van houden ;)
pi_126352985
Oeh nee, dan doe ik gewoon de officiele beta, ;) Thnx!

Hey nog een vraagje, ze hebben het daar over de clockworkmod.

Nu heb ik deze gedownload hier:

En dan geven ze deze instructies voor het installeren van de clockworkmod?
Bestanden downloaden + bestanden downloaden (De eerst elink doet het niet)
Rom-update van 29-11-2012 installeren met permanente ClockWorkMod-recovery:
Bij sommige mensen werkte het installeren van de ClockWorkMod-recovery niet permanent. Met de MobileUncle app
kan je dan eenmalig booten in CWM-recovery. Met deze update, wordt ClockWorkMod permanent geinstalleerd,
en je hebt rootacces met SuperSU!Gebruik deze versie dus alleen wanneer je de CWM-recovery niet permanent hebt!)
Hiervoor heb je dus al wel rootacces nodig!
- Bestanden downloaden + bestanden downloaden
- Zet de map 'clockworkmod' in de root van je SD-kaartje
- Zet het bestand 'recovery_cwm5.5.0.4_ENG' in de root van je SD-kaartje
- Start de MobileUncle applicatie en kies voor 'Update recovery' en kies voor 'recovery_cwm5.5.0.4_ENG'
- Klik in CWM op 'backup and restore' en daarna op 'restore'
- Kies daarna de backup '2012-12-06.19.00.27' en bevestigen maar
LET OP: Telefoon wordt gewiped dus instellingen & apps worden gewist (dus gebruik 'n backup!)
Credits to: Chris.nl

Maar hun eerste link van de clockworkmod doet het niet?
Heb jij een betere link?
Is back
  zaterdag 11 mei 2013 @ 17:57:33 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126355092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef supayoshii het volgende:
-
Again, dit is het algemene topic. Er is echt al werkelijk tonnen discussiemateriaal in het Jiayu-topic, waar ik je al naar gelinkt had. Ga je daar eens inlezen. Kom je o.a. posts als deze tegen:
DIG / [Jiayu] G3 #21 - G4 met 4G?

- Dat was nog een antwoord op je eigen vraag destijds ook nog. :') Foei!
pi_126357234
=/ Ja maar die link naar dropbox werkt niet meer =/! Dus ik kan die Clockworkmod niet downloaden, same voor Neo 002 btw. Die clockworkmod kan ik daarvoor ook nergens vinden, rom wel :)
Is back
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:25:05 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126358099
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:04 schreef supayoshii het volgende:
=/ Ja maar die link naar dropbox werkt niet meer =/! Dus ik kan die Clockworkmod niet downloaden, same voor Neo 002 btw. Die clockworkmod kan ik daarvoor ook nergens vinden, rom wel :)
Alle linkjes behalve die ene zijn gewoon geldig. Doe je toch gewoon ff googlen op de naam van die image... :?
www.google.nl/#output=sea(...)y_cwm5.5.0.4_ENG.img
Hier staat 'ie gewoon genoemd... http://forum.xda-develope(...)5835919&postcount=66 , directlink: https://www.dropbox.com/s(...)y_cwm5.5.0.4_ENG.img .

Beetje pro-actief blijven hè.
pi_126358764
Ow sorry! Heel erg bedankt :o Dankjewel, ik zag die naam nergens, en dacht dat ze misschien wel weer allemaal heel anders waren. =/

Nog 1 vraag, is de Clockwordmod hetzelfde voor alle toetstellen? Dus ook voor de Neo?

edit:

Ik heb namelik deze gevonden in deel 16
http://81.171.99.24/neon002i/

Alleen, die recovery, daarbij volg ik de instructies in mijn Neo zoals hier:
DIG / Chinese Smartphones #16 - Happy new yeal!

maar dan kan ik nooit bij mijn zip bestand komen =/

[ Bericht 40% gewijzigd door supayoshii op 11-05-2013 19:49:17 ]
Is back
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:49:36 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126359324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef supayoshii het volgende:
Ow sorry! Heel erg bedankt :o Dankjewel, ik zag die naam nergens, en dacht dat ze misschien wel weer allemaal heel anders waren. =/

Nog 1 vraag, is de Clockwordmod hetzelfde voor alle toetstellen? Dus ook voor de Neo?
Nee, die is device specific geport.
Maar die image voor de N002 is in de volgende link er gewoon bij hoor...

En als je nou eens zelf de topics doorleest en doorzoekt, hoef ik dat niet voor je te doen...

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Downstar het volgende:
CUSTOM RECOVERY FLASHEN TUTORIAL

[..] • De aangepaste CWR ( met dank aan Xenorium ^O^ ) [..]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:28:19 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126363794
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:24 schreef shiznuts het volgende:
You've got to be kidding me...

[ Yes, the presell time of G4 is delayed to August 15th. Sorry for that. If you don't want to wait any more, please contact our CS for refund. ]

~ http://www.pandawillforum(...)iewfull=1#post108221 // http://www.pandawill.com/(...)yroscope-p71208.html :')

Advanced versie (2GB) en bron alleen Pandawill for teh time, maar toch.
Als dat zo blijft... toch maar eens kijken voor iets anders met 2GB en 5.0" of kleiner...
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:52:16 #104
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126364963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als dat zo blijft... toch maar eens kijken voor iets anders met 2GB en 5.0" of kleiner...
toch weer voor een neo' tje gaan shiz :D
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:06:50 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126365813
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

toch weer voor een neo' tje gaan shiz :D
Nou weetje. Ik zat net ff te kijken. En de N003 is wel top en alles, maar ik mot eigenlijk geen 5.3". En de UMI X2 is ook wel leuk en alles, maar die hebben ze alleen in het wit. :') Dus... mja. De 2GB 3000mAh zou gewoon perfect zijn geweest. 4.7" maar niet echt groter dan de huidige 4.5" omdat de bezel dan smaller is. Alles erop eraan, in het zwart erg mooi. Maar als je nog een kwartaal moet gaan wachten voordat je 'em eens hebt... dan kijk ik wel ff naar iets anders.

Nog eens door de database gaan op MTKSJ: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/2282.html en de nieuwe phonetool van Andi... http://www.gizchina.com/compare-chinese-phones/
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:11:11 #106
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126366063
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou weetje. Ik zat net ff te kijken. En de N003 is wel top en alles, maar ik mot eigenlijk geen 5.3". En de UMI X2 is ook wel leuk en alles, maar die hebben ze alleen in het wit. :') Dus... mja. De 2GB 3000mAh zou gewoon perfect zijn geweest. 4.7" maar niet echt groter dan de huidige 4.5" omdat de bezel dan smaller is. Alles erop eraan, in het zwart erg mooi. Maar als je nog een kwartaal moet gaan wachten voordat je 'em eens hebt... dan kijk ik wel ff naar iets anders.

Nog eens door de database gaan op MTKSJ: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/2282.html en de nieuwe phonetool van Andi... http://www.gizchina.com/compare-chinese-phones/
Sinds wanneer is de Neo n003 5.3 inch? hij is toch gewoon 5 inch?

Goophone X7 ziet er wel verdomde sexy uit zeg, mooiste design tot nu toe vind ik :O
daarvan is alleen een 1 GB versie ofniet?

Update: laat maar, in dit review filmpje zie ik dat hij boot met een HTC logo..
design lijkt me niet afkomstig te zijn van HTC toch :O?

zaterdag 11 mei 2013 @ 22:20:09 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126366593
Humm, stimmt eigentlich... :P

En de X2 komt er toch ook in het 'carbon black' lijkt het...
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:22:35 #108
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126366757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Humm, stimmt eigentlich... :P
[ afbeelding ]
En de X2 komt er toch ook in het 'carbon black' lijkt het...
[ afbeelding ]
Als die Goophone x7 nou eens met 2 Gb werd uitgebracht..
leek me dat een hele mooie telefoon.. zeker gezien hij nu dus al leverbaar is..
( zie in andere filmpjes dat hij gewoon ook in normale goophone logo boot, die gast zal wel andere rom draaien met HTC logo)

Nu maar wachten op de Neo n003, al staat me het design eigenlijk nog helemaal niet zo aan..
of hij moet in heelmaal zwart komen..
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:25:57 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126366952
Neo komt helemaal in het zwart. :Y
Alleen wel een beetje erge plastic fanastic look.

X7 is idd niet 2GB. Verder ziet 'ie er wel fraai uit qua design.
Maar vind 'Goophone' nou niet echt een merk waarmee ik me identificeren kan. :P
pi_126368294
Wat is 3 maandjes wachten nou joh? ;) Gewoon een jiehajuu
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:03:17 #111
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126368627
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Neo komt helemaal in het zwart. :Y
Alleen wel een beetje erge plastic fanastic look.
[ afbeelding ]
X7 is idd niet 2GB. Verder ziet 'ie er wel fraai uit qua design.
Maar vind 'Goophone' nou niet echt een merk waarmee ik me identificeren kan. :P
Dat was de eerst gelekte foto geloof ik, die zwarte versie...
voorlopig heb ik alleen nog maar 1 zwarte gezien, waarbij zon witte rand omheen zit ala Iphone 3g :'(

deze:

Dan heb ik toch liever dat de achterkant ook helemaal wit is, zeg maar zoals die Goophone X7 design
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:06:36 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126368746
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef FreaZ het volgende:
Wat is 3 maandjes wachten nou joh? ;) Gewoon een jiehajuu
3 maandjes... ;( we wachten al sinds 'ie geteased werd back in january.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat was de eerst gelekte foto geloof ik, die zwarte versie...
voorlopig heb ik alleen nog maar 1 zwarte gezien, waarbij zon witte rand omheen zit ala Iphone 3g :'(
Tijd om te verkassen naar Shenzhen en een eigen merk op te zetten. :9 ;(
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:08:35 #113
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126368837
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Tijd om te verkassen naar Shenzhen en een eigen merk op te zetten. :9 ;(
We kunnen samen wel eens wat business gaan doen?

de Shizstar NX001 _O_
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:12:27 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126369015
pi_126371661
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Tough love baby, tough love

8-)
  zondag 12 mei 2013 @ 00:17:34 #116
259569 ZodiaX
pi_126372009
Het scheelt met deze smartphones kun je prima meerdere per jaar bestellen en dan ben je nog goedkoper uit als 1 A merk smartphone :)
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zondag 12 mei 2013 @ 00:20:20 #117
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_126372131
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zopo c2 wordt nu als alternatief aangeboden @ pandawill schijnt. :p
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_126374429
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de Neo n003 5.3 inch? hij is toch gewoon 5 inch?

Goophone X7 ziet er wel verdomde sexy uit zeg, mooiste design tot nu toe vind ik :O
daarvan is alleen een 1 GB versie ofniet?

Update: laat maar, in dit review filmpje zie ik dat hij boot met een HTC logo..
design lijkt me niet afkomstig te zijn van HTC toch :O?

Fuck, die 5 inch telefoon is me toch kolossaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door McNulty op 12-05-2013 02:07:14 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 12 mei 2013 @ 15:11:34 #119
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126386386
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 01:54 schreef McNulty het volgende:

[..]

Fuck, die 5 inch telefoon is me toch kolossaal.
Dat dacht ik ook toen in de 4,5 inch telefoon in een chinees handje zag..
hij is inderdaad groot, maar in een volwassen Europese mannen hand valt dat kolossale wel mee..
pi_126400342
Misschien niet helemaal een chinaphone (alhoewel hij vast daar gemaakt wordt) maar wel interessant idee:
wwww.fairphone.com
Morgen onthullen ze de specs.
pi_126400569
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef tankstar het volgende:
Misschien niet helemaal een chinaphone (alhoewel hij vast daar gemaakt wordt) maar wel interessant idee:
wwww.fairphone.com
Morgen onthullen ze de specs.
Die hippyfone zal lagere specs hebben voor een hogere prijs.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 12 mei 2013 @ 20:14:18 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126400729
;( Gaar idd. En wat is dat voor een scherm. 3.5" ofzo? En dan runt het op Java ook nog?
pi_126410322
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:11 schreef McNulty het volgende:
hippyfone zal lagere specs hebben voor een hogere prijs.
Zou kunnen, maar betere omstandigheden voor de mensen die ze inelkaar zetten en gebruik van grondstoffen die op een eerlijke manier verkregen zijn.
Dat is ook wat waard.
pi_126412833
Scherm van de neo n02-m gebarsten :( jammerjammer
  zondag 12 mei 2013 @ 23:25:55 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126413322
Hoeveel mensen er niet met een iPhone rondlopen die een gebarsten scherm heeft. _O- (serieus though! :o )
En die blijven daarmee rondlopen omdat het geld op is voor een nieuwe. :P :D
Nog een mooi voordeel van Chinaphones. ;)
pi_126413510
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Hoeveel mensen er niet met een iPhone rondlopen die een gebarsten scherm heeft. _O- (serieus though! :o )
En die blijven daarmee rondlopen omdat het geld op is voor een nieuwe. :P :D
Nog een mooi voordeel van Chinaphones. ;)
Vind t ook niet zo heel erg, hij doet t nog dus op het gemakje kijken naar een andere chinees
  zondag 12 mei 2013 @ 23:31:54 #127
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126413655
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef mtchel112 het volgende:
Scherm van de neo n02-m gebarsten :( jammerjammer
Aan de andere kant; goeie reden om weer iets anders te mogen kiezen :)
  zondag 12 mei 2013 @ 23:35:54 #128
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126413866
(Post verwijderd, voegde niks meer toe)
  maandag 13 mei 2013 @ 09:12:54 #129
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_126419525
Is er al duidelijkheid over heet plastic van de Neo N003? Op sommige foto's lijkt het mat, sommige super shiny. De N002i heeft een prachtige parelwitte matte finish, en ik wil niet van dat cheape super shiny plastic xD dan kan ik ook een ripoff halen, die hebben dat allemaal xD
Koekje d'r bij?
pi_126419835
Weet iemand of dit pakketje dezelfde dag bezorgd wordt of dat er nog tijd tussen zit?

Mon 13.05.2013 07:38 Arrival at border point of destination country NLAMSA
  maandag 13 mei 2013 @ 09:36:45 #131
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126419911
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:32 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Weet iemand of dit pakketje dezelfde dag bezorgd wordt of dat er nog tijd tussen zit?

Mon 13.05.2013 07:38 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Welke shipping company is het?
Bij DHL/UPS zou het wel kunnen zelfde dag, al is dat even afwachten.
Als het PostNL is kan er zo nog een weekje tussen zitten voordat hij echt bij jou thuis is ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_126419930
quote:
16s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Welke shipping company is het?
Bij DHL/UPS zou het wel kunnen zelfde dag, al is dat even afwachten.
Als het PostNL is kan er zo nog een weekje tussen zitten voordat hij echt bij jou thuis is ;)
Swiss Post, dus PostNL ;(
Ik hoop dat de douane het met rust laat, maar daar ga ik niet van uit.
  maandag 13 mei 2013 @ 09:39:32 #133
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126419967
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:37 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Swiss Post, dus PostNL ;(
Ik hoop dat de douane het met rust laat, maar daar ga ik niet van uit.
Wat ik je aanraad is even PostNL bellen om je tracking om te zetten (zie de OP voor tel. nr.), of via Twitter/ander medium je tracking nummer om zetten.
Dan kan je het pakketje weer verder in NL ook traceren.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_126419975
quote:
16s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat ik je aanraad is even PostNL bellen om je tracking om te zetten (zie de OP voor tel. nr.), of via Twitter/ander medium je tracking nummer om zetten.
Dan kan je het pakketje weer verder in NL ook traceren.
Goed idee, dank!
pi_126420504
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Aan de andere kant; goeie reden om weer iets anders te mogen kiezen :)
Stiekem helemaal waar, vorige week zei ik nog stoer: ik wil een andere telefoon!

Ik ga denk ik voor de jiayu g3, zou toch net wat beter moeten zijn als de neo en ik betaal 174,7 dollar bij pandawill incl 5% coupon.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:13:17 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126420719
Waarom geen mkt6589 voor een beetje meer?
  maandag 13 mei 2013 @ 11:09:15 #137
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126422254
Hmmm slecht nieuws waarschijnlijk.

Neo n003 zou pas 25 juni gereleased worden.. bron is verkoopmanager van lightake.
lightake heeft goede banden met Neo mobile zover ik weet, en zijn ook bij een rondleiding geweest door het bedrijf heen etc.

Delay komt voornamelijk doordat ze erg matig scoren in de antutu benchmark, en ze hun rom dus nog willen aan passen voor hij om de markt gaat komen..
pi_126422744
Enig idee wat die prijs ongeveer wordt?
  maandag 13 mei 2013 @ 11:43:05 #139
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126423357
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:24 schreef Peter1.2 het volgende:
Enig idee wat die prijs ongeveer wordt?
voor de neo n003 ?

check lightake website :P

al zou ik mogelijk nog wel kunnen zorgen voor een betere prijs, indien er meerdere mensen weer willen afnemen. ( zelfde idee als bij Jiayu G3 van vorig jaar)

echter wacht ik nu dus nog even af totdat ik zeker weet dat lightake ze kan leveren ;)
pi_126423559
Ik heb 7 mei telefoon besteld bij mixeshop.com. Alleen de status staat nu nog op processing. Is dit normaal voor die sites of zal ik er achteraan gaan?
  maandag 13 mei 2013 @ 11:51:45 #141
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126423629
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:49 schreef Mr.West het volgende:
Ik heb 7 mei telefoon besteld bij mixeshop.com. Alleen de status staat nu nog op processing. Is dit normaal voor die sites of zal ik er achteraan gaan?
ken de shop, maar heb er geen ervaring mee..
zelf ga ik er vanuit dat ik vandaag of morgen wel naar shipped zal gaan.
Er zit een weekend tussen, en meestal word er dan niks gedaan..

even tot morgen afwachten dus, zoniet gewoon eens vragen wat ze aan het doen zijn ;)
pi_126423865
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

voor de neo n003 ?

check lightake website :P

al zou ik mogelijk nog wel kunnen zorgen voor een betere prijs, indien er meerdere mensen weer willen afnemen. ( zelfde idee als bij Jiayu G3 van vorig jaar)

echter wacht ik nu dus nog even af totdat ik zeker weet dat lightake ze kan leveren ;)
Ah, had hem nog niet gezien. Ziet er erg interessant uit. Andere opties die ik evt. wil zijn de Star 5, iOcean X7 en de Umi X2. Maar de premium versie van de N003 is een stuk beter voor slechts een paar tientjes meer.. :)

Hoeveel gaat er nog vanaf als we bulk-inkoop kunnen doen?
pi_126432598
Hoi Chinaphone addicts...

Graag jullie tips/advies, ik heb een Neo N002 maar ben er niet echt happy mee, batterijduur is niet best en de fotocamera is gewoon slecht. Vindt het gewoon handig als ik een goede foto kan maken van die kleine van me als er leuke situatie zich voor doet. Dus tijd voor weer wat anders. Belangrijkste is dus een phone met camera die goede foto's maakt want wat de Neo nu produceert is zeer ondermaats. Als het 5 megapixel is en maakt goede foto's prima..dan de batterijduur die moet echt stukken beter, ik bel veel voor mijn werk en batterij is nu rond 17.30 bijna leeg. Liefst een quadcore maar een dualcore vindt ik ook prima...tips zijn van harte welkom. Waar het op neer komt is dat mijn volgende dual sim geen teleurstelling wordt aangaande mijn eisen.

Thanks Gr. Zorba
pi_126435273
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Zorbathagreek het volgende:

Graag jullie tips/advies, ik heb een Neo N002 maar ben er niet echt happy mee, batterijduur is niet best en de fotocamera is gewoon slecht. Vindt het gewoon handig als ik een goede foto kan maken van die kleine van me als er leuke situatie zich voor doet. Dus tijd voor weer wat anders. Belangrijkste is dus een phone met camera die goede foto's maakt want wat de Neo nu produceert is zeer ondermaats. Als het 5 megapixel is en maakt goede foto's prima..dan de batterijduur die moet echt stukken beter, ik bel veel voor mijn werk en batterij is nu rond 17.30 bijna leeg. Liefst een quadcore maar een dualcore vindt ik ook prima...tips zijn van harte welkom. Waar het op neer komt is dat mijn volgende dual sim geen teleurstelling wordt aangaande mijn eisen.

Thanks Gr. Zorba
Camera viel mij ook idd erg tegen, batterijduur wordt ook steeds slechter bij mij en ook was mn 3.5mm ingang defect, een extra ipod meezeulen dus.

Ik ga wss voor een jiayu g3, voor 135 euro een koopje. Quadcore heb ik naar mijn idee niet nodig
pi_126435556
Ga dan voor de Star S5, voor die 2 tientjes meer zou ik quadcore nemen. ;)
  maandag 13 mei 2013 @ 17:01:52 #146
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_126435891
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Zorbathagreek het volgende:

Thanks Gr. Zorba
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Camera viel mij ook idd erg tegen, batterijduur wordt ook steeds slechter bij mij en ook was mn 3.5mm ingang defect, een extra ipod meezeulen dus.

Ik ga wss voor een jiayu g3, voor 135 euro een koopje. Quadcore heb ik naar mijn idee niet nodig
Als jullie er beiden écht op vooruit willen gaan, wacht dan even. Er zijn ZAT telefoons aangekondigd/al op de markt (n003, G4, Find5, en meerdere foons zoals hier besproken) met een flinke batterij en een veel betere camera. Qua kwaliteit maken de G3 en de N002 vrij weinig verschil. Je komt met batterijduur wel beter uit bij de G3, met 2750mah. Als dat je enige concern is, dan zou ik ook een G3 halen. Ik zie echter zoveel meer potentie in de nieuwe toestellen dat ik nog even zou wachten. Gooi er eventueel nog even 5$ tegenaan voor een nieuwe accu, dat zal altijd wat schelen. Wil je er voor het komend jaar weer klaar voor zijn, wacht dan even een maandje (of 2) tot de G4 en N003 uit zijn, dan heb je ook geen spijt dat je niet gewacht hebt.

Ik merk bij mijn N002 dat de batterij heel erg wispelturig is, ik denk dat een wipe battery stats in CWM wel eens zou kunnen helpen. Soms is ie na een paar uur leeg, en soms zit ik de hele dag tot een uur of 11 s' avonds er mee te kloten en heb ik nog 42%... :')

De reden dat ik nog even wacht met overstappen, is dat zowel NEO als Jiayu hebben er een handje van hebben dat de eerste batch een beetje brak is. Dus ik wacht op de initiele reviews van medefokkers en satedroid/xda, en dan nog een paar week. Zo lang mijn foon kan internetten en bellen (mijn GPS heeft het nooit gedaan ;( ) huppelt deze dame vrolijk rond met haar N002.

Ennneeehhh, mag zeker voor mij wel een 5 inch scherm worden. Ik kom er vrolijk voor uit, 4,5" vind ik af en toe nog wel eens wat magertjes O-) We wachten de boel af! :)
Koekje d'r bij?
pi_126437644
5" vind ik prima te doen, mits dunne bezel en niet te hoog gewicht.
pi_126438477
Zit ernstig te twijfelen of ik nu een Star S5 moet halen of moet wachten tot de Neo N003 wat nog even kan duren..
  maandag 13 mei 2013 @ 18:15:01 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126439186
Star S5.
1. Star is een C-merk en de S5 is een knock-off :')
2. 1GB RAM
3. Op 5.0" vind ik 720P een beetje underwhelming (720P < 5" =/< 1080P)
4. 2500mAh. Yeah right. ;( Dat ze je er meteen een tweede accu bijgeven zegt mij al genoeg

Zou ik persoonlijk niet halen, maar moet je natuurlijk zelf weten.
Helaas moet je nog een maand (of twee) geduld hebben voor iets dat ultiem bang-for-buck is.
Nu zitten er niet echte gamechangers tussen.
pi_126439339
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:01 schreef eleganza het volgende:

[..]

[..]

Als jullie er beiden écht op vooruit willen gaan, wacht dan even. Er zijn ZAT telefoons aangekondigd/al op de markt (n003, G4, Find5, en meerdere foons zoals hier besproken) met een flinke batterij en een veel betere camera. Qua kwaliteit maken de G3 en de N002 vrij weinig verschil. Je komt met batterijduur wel beter uit bij de G3, met 2750mah. Als dat je enige concern is, dan zou ik ook een G3 halen. Ik zie echter zoveel meer potentie in de nieuwe toestellen dat ik nog even zou wachten. Gooi er eventueel nog even 5$ tegenaan voor een nieuwe accu, dat zal altijd wat schelen. Wil je er voor het komend jaar weer klaar voor zijn, wacht dan even een maandje (of 2) tot de G4 en N003 uit zijn, dan heb je ook geen spijt dat je niet gewacht hebt.

Ik merk bij mijn N002 dat de batterij heel erg wispelturig is, ik denk dat een wipe battery stats in CWM wel eens zou kunnen helpen. Soms is ie na een paar uur leeg, en soms zit ik de hele dag tot een uur of 11 s' avonds er mee te kloten en heb ik nog 42%... :')

De reden dat ik nog even wacht met overstappen, is dat zowel NEO als Jiayu hebben er een handje van hebben dat de eerste batch een beetje brak is. Dus ik wacht op de initiele reviews van medefokkers en satedroid/xda, en dan nog een paar week. Zo lang mijn foon kan internetten en bellen (mijn GPS heeft het nooit gedaan ;( ) huppelt deze dame vrolijk rond met haar N002.

Ennneeehhh, mag zeker voor mij wel een 5 inch scherm worden. Ik kom er vrolijk voor uit, 4,5" vind ik af en toe nog wel eens wat magertjes O-) We wachten de boel af! :)
Maar wie zegt dat de kwaliteit van de camera's ook beter worden, het gaat alleen maar over de hoeveelheid Cores, CPU, pixels etc etc en maar heel weinig over de kwaliteit van de camera, ja 13 mp maar dat zegt helemaal niks, mijn 4 jaar oude HTC Desire maakt betere foto's....
  maandag 13 mei 2013 @ 18:30:40 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126439874
Koop een camera dan. Het is niet waarschijnlijk dat camera's in Chinese phone snel heel veel beter worden inderdaad.
Ik gebruik m'n phone's camera alleen om foto's van dingen te maken als geheugensteuntjes, niet als fotocamera.
  maandag 13 mei 2013 @ 18:50:49 #152
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_126440875
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:15 schreef shiznuts het volgende:
Star S5.
2. 1GB RAM
4. 2500mAh. Yeah right. ;( Dat ze je er meteen een tweede accu bijgeven zegt mij al genoeg

Helaas moet je nog een maand (of twee) geduld hebben voor iets dat ultiem bang-for-buck is.
Die 2500mAh lijkt in de praktijk wel te kloppen hoor, vond het zelf eerst ook een beetje verdacht dat ze er 2 accu's bijstoppen, maar de accuduur is bij allebei de accu's prima in orde.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  maandag 13 mei 2013 @ 18:51:03 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126440891
Zelfs op de Xperia Z (ruis/compressie bij superior mode, burst is beter :')!), HTC ONE (4MP weinig detail) en de Samsung Galaxy S4 (ruis/detail) is nog genoeg aan te merken.

Wil je iets meer wacht dan even op Samsung, Nokia en Sony die wellicht allemaal met een camera telefoon komen (zie het als een compact camera met telefoon ipv andersom :P)
  maandag 13 mei 2013 @ 18:56:19 #154
259569 ZodiaX
pi_126441176
quote:
Star S5.
2. 1GB RAM

1080p vind ik onnodig veel eigenlijk, 720p op een 5 inch scherm is prima.
Bij bijna alle chinese smartphones krijg je 2 accu's bij, niets aparts.
De accu werkt gewoon prima en gaat net zo lang mee als de A merken.

Ik heb de Star S5 en ik vind het echt een prima ding, beter dan ik gehoopt had.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 13 mei 2013 @ 18:58:21 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126441284
Is dit echt de doos waarin 'ie komt?
pi_126441475
quote:
Star S5.
2. 1GB RAM

1. C-merk, nou en?
2. 1GB is echt niet slecht n de S2 zit evenveel..
3. 720p is prima voor 5.0''
4. Al is het iets minder is het nog altijd goed best goed, 2500mAh is sowieso al absurd veel vergeleken met de toestellen hier in NL in die prijsklasse.
  maandag 13 mei 2013 @ 19:04:45 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126441629
Zoals ik zei:
quote:
Dit is een forum. Ik gaf alleen m'n mening. :W
For me it isn't good enough. ~O>

Krijg net mail, ALDI gooit ook weer een Chineesje in de schappen: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1505_48_5_544_5664.html
pi_126441731
Voor wat voor eentje zou jij dan gaan in die prijsklasse? Op de Neo N003 na, want die moet nog uitkomen..
pi_126441835
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Peter1.2 het volgende:
Voor wat voor eentje zou jij dan gaan in die prijsklasse? Op de Neo N003 na, want die moet nog uitkomen..
Ik krijg morgen als het goed is mijn iOcean X7 binnen die voor $215 te bestellen is. Dat is weer een klasse hoger als de Star S5 voor dezelfde prijs.
  maandag 13 mei 2013 @ 19:09:14 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126441890
Ik zou nergens voor gaan op dit moment. En daarom wacht ik geduldig tot iets op de markt komt dat me wel overtuigt van kwaliteit/prijs en goed bij m'n wensen past. ;)

Als je er per se nu eentje wilt hebben en niet al teveel kwijt wil zin, kom je mogelijk idd niet om zo'n Star heen. Alleen heb je met een Freelander I30 ofzo i.i.g. een B-merk voor die prijs.
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Ik krijg morgen als het goed is mijn iOcean X7 binnen die voor $215 te bestellen is. Dat is weer een klasse hoger als de Star S5 voor dezelfde prijs.
Is inderdaad ook een leuk beestje. Al sprak het design me niet aan. :@
pi_126441921
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Die heeft wel slechts 2000mAh batterij voor een FHD scherm, dat vind ik weer een nadeel aan dat toestel. Vraag me af hoelang die batterij dan meegaat..
pi_126442197
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Peter1.2 het volgende:

[..]

Die heeft wel slechts 2000mAh batterij voor een FHD scherm, dat vind ik weer een nadeel aan dat toestel. Vraag me af hoelang die batterij dan meegaat..
Als je gaat kijken naar de HTC One X, daar zit een 1800mAh batterij in die niet (moeilijk) vervangbaar is. Moet je je eens voorstellen hoeveel capaciteit daar nog van over is na een jaar zwaar gebruik.

Bij de iOcean krijg je tenminste nog 2 batterijen die je elk moment kan vervangen. En er zijn ook 3000mAh batterijen voor de iOcean te koop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 19:16:49 ]
pi_126444745
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Koop een camera dan. Het is niet waarschijnlijk dat camera's in Chinese phone snel heel veel beter worden inderdaad.
Ik gebruik m'n phone's camera alleen om foto's van dingen te maken als geheugensteuntjes, niet als fotocamera.
@Shiznuts zat al te wachten op zo'n opmerking :) Ik probeerde het ook zo goed mogelijk uit te leggen in mijn post ...er moet toch wel ergens een phone zijn die net zulke foto's maakt als een HTC Desire? iig geen groene lucht ipv blauwe zoals nu op mijn NEO :'(
  maandag 13 mei 2013 @ 19:59:35 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126445000
Groene lucht? Dat doet mijn N002 niet hoor! :D

T.o.v. de Jiayu G3 vind ik dat de camera teveel scherpte-effect toevoegt.
Maar verder, echt webcamkwaliteit, dat zou ik nou ook weer niet zeggen, 't is best bruikbaar.
  maandag 13 mei 2013 @ 20:02:30 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126445183
Heb je ook een volledige versie (''high ress'')?
Dan kan je pas goed zien wat de compressie etc doet ;)
pi_126445207
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:59 schreef shiznuts het volgende:
Groene lucht? Dat doet mijn N002 niet hoor! :D
[ afbeelding ]
T.o.v. de Jiayu G3 vind ik dat de camera teveel scherpte-effect toevoegt.
Maar verder, echt webcamkwaliteit, dat zou ik nou ook weer niet zeggen, 't is best bruikbaar.
mmm das vele malen beter dan die van mij ik probeer ff een foto up te loaden
  maandag 13 mei 2013 @ 20:06:40 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126445441
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Heb je ook een volledige versie (''high ress'')?
Dan kan je pas goed zien wat de compressie etc doet ;)
Bruikbaar voor het web bedoel ik dan ook. Zei ik eerder al eens met betrekking tot A-merk smartphones...
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:41 schreef shiznuts het volgende:
Als je 's avonds in de bar een foto maakt gaat 'ie beter zijn, want meer lichtval per pixel. Dus minder last van bewegingsonscherpte, ruis en dergelijke. 13MP is een beetje overkill sowieso imho, maar 8MP zou wel erg fijn zijn, 4MP is inderdaad wat aan de karige kant, al begrijp ik de redenering erachter. Overdag haal je dan gewoon relaxtere foto's uit zo'n andere phone, omdat er overdag genoeg licht is om die pixels tevreden te stellen en je dan gewoon meer detail vastlegt. Maar als je gewoon van te voren je foto framed en je dus geen delen gaat croppen om dat als plaatje te gebruiken en je foto's alleen op Facebook mikt ofzo, waarom dan niet voor de HTC One gaan? _O_ Zou mijn keuze zijn i.i.g. ook. Mooi dingetje. Alleen ben ik al van de Chinese dualSIM smartphones die goedkoper zijn. >:)
Zulke foto's als 1920x1080 wallpaper gebruiken zou ik ook niet graag doen. But then again, ik denk dat ik dat met haast geen enkele foto uit een smartphonecamera zou willen doen. Nou ja, misschien de Nokia 808 Pureview. Die heeft geloof ik zo'n beetje de beste camera die we ooit in een smartphone hebben gezien. :P
pi_126445866
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:01 schreef eleganza het volgende:

[..]

[..]

Interessante post. Hoe zien anderen dit?
Nog even wachten voor 1-2 maanden?
Love is in the air!
  maandag 13 mei 2013 @ 20:14:39 #169
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126445914
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Interessante post. Hoe zien anderen dit?
Nog even wachten voor 1-2 maanden?
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou nergens voor gaan op dit moment. En daarom wacht ik geduldig tot iets op de markt komt dat me wel overtuigt van kwaliteit/prijs en goed bij m'n wensen past. ;)

[..]
pi_126445942
ehmm foto posten hoe?
pi_126445979
quote:
12s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

zoals G4 bijvoorbeeld?
Love is in the air!
  maandag 13 mei 2013 @ 20:17:00 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126446052
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Zorbathagreek het volgende:
ehmm foto posten hoe?
[ img ] linkje [ /img ] offe picture.png , hosten op bijv. http://imgur.com

zonder spaties in de img-tag. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Landgeld het volgende:

[..]

zoals G4 bijvoorbeeld?
Dat zou optimaal zijn... bevalt me perfect qua design, specs en prijs.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken in 1 á 2 maanden. :')
  maandag 13 mei 2013 @ 20:20:08 #173
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_126446249
quote:
12s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Kan zijn dat je bijdraait natuurlijk als je de reviews van de full black G4 ziet :P
Koekje d'r bij?
pi_126446689

Et Voila
  maandag 13 mei 2013 @ 20:28:31 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126446724
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:20 schreef eleganza het volgende:

[..]

Kan zijn dat je bijdraait natuurlijk als je de reviews van de full black G4 ziet :P
Die UI die ik voorbij zag komen is in ieder geval. ;( Maar verder is het wel een mooi dingetje om te zien. En voor mij is 4.7" perfect, zonder fysiek groter te worden dan een G3. De modellen die nu uit zijn, zijn een gelimiteerde oplage van 2000 stuks die mogelijk nog allerlei bugs e.d. bevatten. Dus het is sowieso wachten op reviews van de daadwerkelijke advanced (3000mAh/2GB RAM) G4 black, of de moed om die zelf als een van de eerste te halen als 'ie uitkomt.

Maar mijn wensen zijn dus
- :9~ design
- Zwarte front ( :r phones met witte fronts)
- 5.0" of kleiner, i.i.g. niet groter. Met op 5.0" 1080P en kleinere afmetingen min. 720P
- MTK6589 DualSIM met 2GB RAM
- Min 2200mAh
- Populair en bewezen Chinees merk (B-merk) met internationale community
- Prijs 225~279 USD

Iets anders dan een Jiayu sluit ik verder zeker niet uit. ^O^
  maandag 13 mei 2013 @ 20:29:06 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126446762
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Zorbathagreek het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Et Voila
Whatteh. Holy crapgh!1!!! :o :D
Da's nie goed nie.

Niet een of andere 'creative filter' of whatnot aanstaan toevallig?
Anders kan ik het ook niet verklaren, behalve dat je dan eentje hebt met verneukte camera idd.
  maandag 13 mei 2013 @ 20:33:32 #177
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126447049
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Et Voila
hahah wat de fuck is dit dan, dit heeft niks met een neo te maken die slechte fotos maakt..
of je cam module is gewoon stuk, of je hebt toevallig 1 of ander filter aanstaan :P
pi_126447079
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Whatteh. Holy crapgh!1!!! :o :D
Da's nie goed nie.
dat bedoel ik dus staat allemaal op standaard zou het door de etotalk mod rom komen of een defect ergens anders in?
  maandag 13 mei 2013 @ 20:35:17 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126447163
Kan beide in principe. :P I.i.g. is het niet zoals het zou horen op de N002.
  maandag 13 mei 2013 @ 20:39:11 #180
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126447440
hier ff een foto'tje van mij waar de lucht op te zien is:

pi_126447453
hier de details van de eerste foto
  maandag 13 mei 2013 @ 20:44:37 #182
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126447842

ondanks de hoge exposure, niks geks te zien..
is die kleur alleen bij hele lichte oppervlakten?(zoals horizon etc?)

of is het binnenshuis ook groen/roze?
pi_126450749
deze is van binnen ook een groene zweem maar dat kan dan ook weer door tl licht komen
pi_126450814
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Zorbathagreek het volgende:
deze is van binnen ook een groene zweem maar dat kan dan ook weer door tl licht komen
[ afbeelding ]
Ik heb over alle fotos een rode gloed, maar niet zo extreem als bij jou
pi_126451226
Toestel is geroot kan ik ergens wat veranderen qua instellingen? Of in mobile uncle ergens?
pi_126451230
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef shiznuts het volgende:

Dat zou optimaal zijn... bevalt me perfect qua design, specs en prijs.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken in 1 á 2 maanden. :')
Zou dan eerder voor de Neo N003 gaan als de Jiayu G4, beide schelen elkaar weinig alleen heeft de N003 een FHD scherm tegenover een HD van de Jiayu.. ;) Daarnaast is de verwachting dat de N003 eerder komt als ik 't goed heb.
  maandag 13 mei 2013 @ 22:41:51 #187
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_126456515
Mn moeder moet ook een smartphone, is zo'n G2S of G2 nog iets? ;) Zo'n witte, of kan dat echt niet meer? Doet er niet veel mee, alleen bellen en eerste smartphone.. dus.. wat zal ik doen qua prijs?

Jiayu G2, of Neo.. of iets anders? o.o Star? Kleine prijsklasse
Is back
  maandag 13 mei 2013 @ 22:49:58 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126457044
Ik heb behalve het TFT-display eigenlijk niks te klagen over de prijs/kwaliteit van m'n N002. Dus als je de N002i haalt met IPS-display is dat eigenlijk best een toppertje. De G2 had ik daarvoor, was best ok, maar niet heel veel aan verder. De G2s schijnt overal wel aardig ontvangen te worden door gebruikers. Qua firmware en modden (store / taal) misschien wat handiger om voor een Jiayu te gaan.
  maandag 13 mei 2013 @ 22:54:42 #189
259569 ZodiaX
pi_126457376
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Zorbathagreek het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er niet wat RGB waarden aangepast?
Voornamelijk groen en rood komen eruit, ik betwijfel of dit een hardware fout is maar denk eerder ergens een RGB filter verkeerd ingesteld.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 13 mei 2013 @ 22:57:38 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126457569
Of de camera denkt dat 'ie in een stereoscopic red-cyan picturestyle moet schieten. :P
3D brilletje op bij het kijken dus!
pi_126460105
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Zorbathagreek het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus staat allemaal op standaard zou het door de etotalk mod rom komen of een defect ergens anders in?
Ik had een kleurprobleem met de Taiwan101 ROM icm met de 4.2 camera.
Het zou dus best een gevolg van deze ROM kunnen zijn.
Ik weet niet of je Root en CWM hebt, want als dat het geval is kan je een Nandroid backup maken en de standaard T16 ROM eens uitproberen.
pi_126461720
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Et Voila
Probeer eens bij de camera instellingen "standaard waarden herstellen".
Ik heb iets dergelijks al bij een aantal telefoons gehad en dat deed de truc.
pi_126463914

Valt deze er ook onder? Blijkt erg goed te zijn.

EDIT: Zie het al, is dus bekend in dit topic.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 03:17:36 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_126464308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 01:45 schreef Skillstorm het volgende:

Valt deze er ook onder? Blijkt erg goed te zijn.

EDIT: Zie het al, is dus bekend in dit topic.
Ziet er zeer goed uit, maar kost al snel 350-400 euro, wat ik weer vrij prijzig vind voor een chinese smartphone.
pi_126464322
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 03:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ziet er zeer goed uit, maar kost al snel 350-400 euro, wat ik weer vrij prijzig vind voor een chinese smartphone.
Klopt, maar het is weinig vergeleken met de S4/HTC One. :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 07:18:35 #196
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126464620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 03:31 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dat misschien wel, maar hoeveel ga je er voor terug krijgen ivm met de S4 of HTC one..
dat is een afweging die je moet maken :P

Voor mij valt zon telefoon al snel buiten het bang for buck gehalte... en dat is nou juist de reden voor mij op chinese telefoons te bemachtigen :)
pi_126464635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 07:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat misschien wel, maar hoeveel ga je er voor terug krijgen ivm met de S4 of HTC one..
dat is een afweging die je moet maken :P

Voor mij valt zon telefoon al snel buiten het bang for buck gehalte... en dat is nou juist de reden voor mij op chinese telefoons te bemachtigen :)
Nou, volgens die video heel veel. :D

Vandaag haal ik wel een HTC One. (Als T-mobile het toelaat en niet systeem onderhoud heeft.)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 07:29:38 #198
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126464693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 07:21 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nou, volgens die video heel veel. :D

Vandaag haal ik wel een HTC One. (Als T-mobile het toelaat en niet systeem onderhoud heeft.)
Hahah ja die Oppo Find 5 is zeker een toppertje, maar toch, zou ik alleen al voor de garantie claims endergelijke er geen uit die prijs klasse te halen.. In Nederland trouwens ook niet hoor..
500 a 600 neertellen voor een smartphone die een half jaar later ruimschoots verouderd is :N :W

Ik zit meer in de 100-200 euro klasse, das nog eens leuk. dat kun je na verloop van tijd gewoon weer eens kijken naar een nieuwere versie in China, zonder dat het je klauwen vol geld gaat kosten.. en loop je dus weer wat beter mee met de tijd qua technieken en specificaties :)
pi_126464721
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 07:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hahah ja die Oppo Find 5 is zeker een toppertje, maar toch, zou ik alleen al voor de garantie claims endergelijke er geen uit die prijs klasse te halen.. In Nederland trouwens ook niet hoor..
500 a 600 neertellen voor een smartphone die een half jaar later ruimschoots verouderd is :N :W

Ik zit meer in de 100-200 euro klasse, das nog eens leuk. dat kun je na verloop van tijd gewoon weer eens kijken naar een nieuwere versie in China, zonder dat het je klauwen vol geld gaat kosten.. en loop je dus weer wat beter mee met de tijd qua technieken en specificaties :)
Ik weet het niet, 1080p zal toch echt een tijdje de limiet blijven voor smartphones neem ik aan. :P
(4K is al net nieuw op monitoren en dat kost al onwijs veel geld.) wellicht dat ze nog even naar 1440p gaan met smartphones maar reken er maar niet op.

Processoren en batterij kunnen ze wel verbeteren. RAM ook.

Onwijs veel beter dan Gorilla Glass 2 gaat er binnenkort niet komen neem ik aan.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 07:45:00 #200
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126464807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 07:33 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik weet het niet, 1080p zal toch echt een tijdje de limiet blijven voor smartphones neem ik aan. :P
(4K is al net nieuw op monitoren en dat kost al onwijs veel veel geld.) wellicht dat ze nog even naar 1440p gaan met smartphones maar reken er maar niet op.

Processoren en batterij kunnen ze wel verbeteren. RAM ook.

Onwijs veel beter dan Gorilla Glass 2 gaat er binnenkort niet komen neem ik aan.
Dat zijn dus voor mij al de verbeteringen, om een goedkopere smartphone te halen..
om die dan later eens te vervangen, Kijkend bijvoorbeeld naar de Neo n002.

QHD(960x540), MTK6577(1ghz dualcore) en 1 GB ram + 1850 mah batterij
koste +- 130-150 euro ofzo toen wij hem aanschafte, nu is de IPS versie voor +-110 euro verkrijgbaar op lightake zonder coupons..

als we nu dan( > 6maanden tot een jaar) zijn opvolger gaan bekijken (Neo N003)

Basic:

FHD(1080p), MTK6589(1,2 Ghz quadcore) 1 GB ram + 3000 mah batterij + 32 GB
(+ Betere camera wss (sony module), gorilla glass)

voor +-140 euro (zonder coupons en preorder prijs)

Advanced:

FHD(1080p), MTK6589(1,2 Ghz quadcore) 2 GB ram + 3000 mah batterij + 32 GB

voor +-200 euro (zonder coupons en preorder prijs)

dan zijn dat toch hele leuke upgrades alweer, voor relatief weinig extra geld
pi_126465649
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 07:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat zijn dus voor mij al de verbeteringen, om een goedkopere smartphone te halen..
om die dan later eens te vervangen, Kijkend bijvoorbeeld naar de Neo n002.

QHD(960x540), MTK6577(1ghz dualcore) en 1 GB ram + 1850 mah batterij
koste +- 130-150 euro ofzo toen wij hem aanschafte, nu is de IPS versie voor +-110 euro verkrijgbaar op lightake zonder coupons..

als we nu dan( > 6maanden tot een jaar) zijn opvolger gaan bekijken (Neo N003)

Basic:

FHD(1080p), MTK6589(1,2 Ghz quadcore) 1 GB ram + 3000 mah batterij + 32 GB

voor +-140 euro (zonder coupons en preorder prijs)

Advanced:

FHD(1080p), MTK6589(1,2 Ghz quadcore) 2 GB ram + 3000 mah batterij + 32 GB

voor +-200 euro (zonder coupons en preorder prijs)

dan zijn dat toch hele leuke upgrades alweer, voor relatief weinig extra geld
Tja, maar dat zijn 1,2 Ghz processoren he. :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:41:10 #202
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126466399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 08:56 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Tja, maar dat zijn 1,2 Ghz processoren he. :P
Dan nog, ik heb het niet over de vergelijking met de OPPO FIND 5 he :P..

het is een verbetering ten opzichte van vorige mijn vorige model..
je krijgt gewoon een verbetering voor een klein bedrag extra

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 14-05-2013 09:46:55 ]
pi_126466621
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 03:31 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Die telefoon is dan ook een stuk minder dan de S4/One. Lees de review op Tweakers maar eens, 350/400 euro is echt geen prijsdoorbraak voor die telefoon. Hij is ook niet te duur, maar ook maar net iets onder de Xperia Z geprijsd, die dan weer wel een stukje beter is.
pi_126467305
Heeft iemand eigenlijk al een foto gezien van de neo n002 naast de n003? Dit ivm het verschil in grootte (zelf helaas niets kunnen vinden)
pi_126467500
De Oppo Find 5 blijkt een flink beter scherm te hebben, ten koste van de accu, ten koste van een karige camera-module. Welnu, het is maar net waar je de voorkeur aan geeft, maar ik doe toch graag minimaal 16u met willekeurig welk toestel zodat ik een dagje zonder stroom toe kan en hem 's nachts aan de oplader prik. Dat maakt dat ik twijfels heb bij die iOcean X7 en Goophone X7. De eerste heeft 2000mAh en de tweede net zoals de Oppo 2500mAh (kom ik meer tegen dan de 2800mAh van Lightake)

En met de accu van Oppo kom je dan 14u met zwaar verbruik de dag niet door (lees: 8 uur standby, 2 uur bellen, 2 uur video kijken en 4 uur browsen) Video kijken doe ik niet, maar ik browse wel meer op mijn telefoon dan 4 uur per dag. Treinreis van 2,5 uur helpt al veel :P en de rest v/d dag check ik toch graag de gebruikelijke fora, whatsapp/email. En i.p.v. zoveel bellen wil ik mijn mobiel nog wel inzetten als muziekspeler dus dat slokt ook veel accu op.

Kortom.. <2500mAh en 5 inch doesn't cut it. Alleen daarom is het al de moeite waard te wachten op die plastic fantastic Neo3 basic geval. Tegelijkertijd valt zo'n iOcean nu te bestellen voor $214,87 (met 'full hd' als coupon :+) en via Aliexpress tik je een aanvullende officiële 3000mAh accu op de kop voor $35 (min $5 coupon bij eerste bestelling > maak nieuw account aan O-)) Ofwel.. totaal: $250 = ¤190 voor een X7 met 3000mAh accu, full hd scherm en leverbaar atm. Wanneer Neo ooit met die #3 aan komt zetten is afwachten, dito met Jiayu.

En hoe je het dan went of keert, zo'n Star S5/X920 of Goophone 7 kunnen zoiets niet aanbieden atm. Daarmee is die X7 toch wel pretty tempting (en het verzamelde fijnstof onder het scherm van mijn ZTE Blade hoopt zich inmiddels toch wel storend op :')) oftewel.. het is kiezen of delen. Die 2GB ram komt vanzelf zodra Neo en Jiayu net zoals Umi kiezen voor de MTK6589T SoC die makkelijker met zoveel ram uit te leveren valt aldus de geruchten. (check Gizchina voor de Umi X2 maar) Maar die Umi X2 is wat mij betreft zo lelijk als de nacht en het oog wil ook wat :7
mag het weten
pi_126468968
quote:
7s.gif [b]

En hoe je het dan went of keert, zo'n Star S5/X920 of Goophone 7 kunnen zoiets niet aanbieden atm. Daarmee is die X7 toch wel pretty tempting (en het verzamelde fijnstof onder het scherm van mijn ZTE Blade hoopt zich inmiddels toch wel storend op :')) oftewel.. het is kiezen of delen. Die 2GB ram komt vanzelf zodra Neo en Jiayu net zoals Umi kiezen voor de MTK6589T SoC die makkelijker met zoveel ram uit te leveren valt aldus de geruchten. (check Gizchina voor de Umi X2 maar) Maar die Umi X2 is wat mij betreft zo lelijk als de nacht en het oog wil ook wat :7
He he hou je is in over de UMI X2 :P . Heb hem al een paar weken (youth van antelife) maar is wel een pracht van een telefoon. Ben wel van mening dat je de MTK6589T voor 1080p schermen nodig heb, want de gewone is niet altijd even snappy hier.

Over de batterij kan ik niet heel veel zeggen, heb hem ook niet altijd bij me want heb nog geen hoesje.
pi_126469074
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
De Oppo Find 5 blijkt een flink beter scherm te hebben, ten koste van de accu, ten koste van een karige camera-module.
Die 'karige' camera module is dezelfde als in de S4 en Xperia Z. :') Niks mis mee. Alleen bij weinig licht presteert hij kut.

Accu verhaal is ook overdreven. Met CM 10.1 (vroege build) haal ik makkelijk een dag, en meer optimalisaties zijn onderweg. Zie sowieso geen reden om de stock ROM te draaien.

De Find 5 is een high-end telefoon, gebouwd met high-end componenten en materialen. De vergelijking met goedkopere toestellen (C-merken en knock-offs) is oneerlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 14-05-2013 11:23:13 ]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:31 #208
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126470097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:10 schreef RedVultures het volgende:

[..]

He he hou je is in over de UMI X2 :P . Heb hem al een paar weken (youth van antelife) maar is wel een pracht van een telefoon. Ben wel van mening dat je de MTK6589T voor 1080p schermen nodig heb, want de gewone is niet altijd even snappy hier.

Over de batterij kan ik niet heel veel zeggen, heb hem ook niet altijd bij me want heb nog geen hoesje.
maar er is nergens bekend gemaakt nog of die Neo n003 advanced, de Turbo editie heeft ofwel?
ik hoor inderdaad meerklachten dat de GPU van de MTK6589 niet even lekker loopt op 1080..
(al moet standaard lauchen enzo toch prima gaan lijkt me, gamen kan ik voorstellen dat t misschien wat minder is..)
pi_126470587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

maar er is nergens bekend gemaakt nog of die Neo n003 advanced, de Turbo editie heeft ofwel?
ik hoor inderdaad meerklachten dat de GPU van de MTK6589 niet even lekker loopt op 1080..
(al moet standaard lauchen enzo toch prima gaan lijkt me, gamen kan ik voorstellen dat t misschien wat minder is..)
Er staat een poll op hum forum volgens mij. Gebruik Nova Launcher en met de optie in geheugen houden werkt die gewoon snel, al zorgt de Currents widget soms wel voor enige vertraging. Gamen gaat over het algemeen goed, alleen de zwaardere games zoals Modern Combat is niet echt een plezier om te spelen door de lagere fps. Ik denk dus zelf dat de Turbo versie een must is voor 1080p schermen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:26:20 #210
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126479532
Ik heb zo het vermoeden dat mijn telefoon bij de douane ligt, arg. Hopelijk houden ze het netjes ;(
Ajax Amsterdam
pi_126481938
Ben benieuwd wanneer de eerste 2GB RAM op de markt komt in deze prijsklasse..
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:41:27 #212
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_126483243
Is de G2 nog een beetje een goed toestel? Ik wil graag eentje kopen voor me moeder, of kan ik beter een G2S kopen? Of iets anders? Heeft nog nooit een smartphone gehad, en doet er waarsch. niet heel veel mee in het begin.

EDIT: bedoel dus Jiayu G2, of G2S

Oh en nog een vraag, weet iemand of er ook Jelly Bean 4.1.2 uit is voor de Neo N002? ;) ik kan alleen 4.04 vinden

[ Bericht 19% gewijzigd door supayoshii op 14-05-2013 18:36:25 ]
Is back
pi_126491523
Hierbij de specs van de fairphone die ik eerder postte:
buy-a-phone-start-a-movement.fairphone.com/specs
Voor de geïnteresseerden :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:48:26 #214
259569 ZodiaX
pi_126496352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef tankstar het volgende:
Hierbij de specs van de fairphone die ik eerder postte:
buy-a-phone-start-a-movement.fairphone.com/specs
Voor de geïnteresseerden :)
Vind het best tegenvallen.
1 GB werkgeheugen.
2000mAh accu.
MTK6589M:
quote:
For the even more budget minded consumer, MediaTek will be releasing the MTK6589M as well. The MTK6589M contains a significantly reduced SGX544 GPU and reduced MP support for cameras from 13mp down to 8mp. The SGX544 MHz will be ramped down to 156Mhz from 286 in the standard MTK6589. Gizbeat recommends gamers stay away from this one in 720p devices, though units with 960*540 LCDs should be fine. This will be a great budget option for those not wanting an HD LCD.
Deze zal qua snelheid hetzelfde of zelfs minder zijn dan de goedkopere chinese smartphones als ik het zo bekijk.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_126504592
Zit er over te denken om deze te kopen. http://www.fastcardtech.com/VOWNEY-V5 Wou eerst voor de xiaocai g6 gaan maar die heb ik nog niet in het zwart gevonden,op wat verkopers zonder feedback op aliexpres na. Wel minder mp dan de xiaocai maar ook weer goedkoper, en 1080p hoeft van mij niet.
pi_126513449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef fissure het volgende:
Zit er over te denken om deze te kopen. http://www.fastcardtech.com/VOWNEY-V5 Wou eerst voor de xiaocai g6 gaan maar die heb ik nog niet in het zwart gevonden,op wat verkopers zonder feedback op aliexpres na. Wel minder mp dan de xiaocai maar ook weer goedkoper, en 1080p hoeft van mij niet.
+1 :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 23:35:25 #217
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_126514452
Deze ziet er wel gaaf uit ;) Slick, is die kleiner / even groot als de Jiayu G3?
Is back
pi_126521507
Best wel groter dan de G3.
Dimensions: 141.8*72.6*9.2 , de G3 meet ik met hoes op 136x67x12.
Wel dunner, G3 is 10mm zonder hoes.
pi_126522629
Umi X2 Turbo versie schijnt 20 Mei uit te komen..

http://www.chinapadmall.c(...)t-phone#.UZNEJKLJRns
pi_126524453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:17 schreef Peter1.2 het volgende:
Umi X2 Turbo versie schijnt 20 Mei uit te komen..

http://www.chinapadmall.c(...)t-phone#.UZNEJKLJRns
Ik geloof er vrij weinig van.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:40:38 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126528075
quote:
>>>>it will be released on 10th-20th May.. (Posted on 5/7/13)
Ja, m'n oma. ;( De meeste van zulke webshops liegen aan alle kanten als ze daarmee jou als koper over de streep krijgen. En daarna een zielig gezicht gaan trekken dat het helaas toch langer gaat duren, kunnen zij niks aan doen, want ze hadden info van de fabrikant en dat je nog maar ff hoeft te wachten en je je order kunt laten staan, want elders bestellen heeft geen zin, da's gedoe en daar hebben ze 'em ook niet eerder... :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:44:54 #222
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126530633
22 euro extra kosten, en was zelf niet eens thuis. Straks maar eens naar het postkantoor hopelijk dat ze hem vandaag al hebben.
Ajax Amsterdam
pi_126536004
Een verkoper gevonden die de Xiaocai in het zwart zou hebben, nu nog op wat antwoorden wachten en dan waarschijnlijk bestellen. Betalen jullie op Aliexpress met bank transfer of met een cc? Weet iemand of er nog extra kosten bij komen? Moneybookers doen ze helaas niet meer aan.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:07:52 #224
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_126537352
Ik heb een JiaYu G4 besteld, maar helaas is die uitgesteld.
Dus nu is het wachten opeens wel heel vervelend geworden.

Nu zit ik te twijfelen om een XiaoMi m2s te kopen.

Is dit een goede keuze?
Is dit toestel beter dan de JiaYu G4?

Ik vind hem alleen wat minder mooi, en het formaat is wat kleiner.
pi_126539167
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Feyen18 het volgende:
Ik heb een JiaYu G4 besteld, maar helaas is die uitgesteld.
Dus nu is het wachten opeens wel heel vervelend geworden.

Nu zit ik te twijfelen om een XiaoMi m2s te kopen.

Is dit een goede keuze?
Is dit toestel beter dan de JiaYu G4?

Ik vind hem alleen wat minder mooi, en het formaat is wat kleiner.
Ik zou googlen naar de specs van de telefoon. Dan kom je erachter dat die beter is, maar dat ga je ook in de prijs zien. Zijn namelijk telefoons van 2 verschillende prijsklasses die je nu noemt.
pi_126558202
Neo N002 Android 4.1.2 rom? Anyone? :D
Is back
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:37:00 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126558573
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef supayoshii het volgende:
Neo N002 Android 4.2.1 rom? Anyone? :D
I.p.v. te wachten op antwoord, ga ff op eigen onderzoek uit...
Ga hier eens rondstekkeren voor een 4.2.1 ROM (waarvan ik toch niet geloof dat die er gaat zijn) op http://bbs.neomobile.com.cn/forum.php .

Volgens mij zit iedereen nog op T15/T16.
pi_126559600
Ah echt =/ dat valt tegen.... :3 Maar weet je of iemand een phone app heeft zoals op android 4.1.2? Die phone interface is zoveel beter, en makkelijker. met gemiste oproepen etc. zeg maar.

Thnx
Is back
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:36:40 #229
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126579471
Ik heb de Goophone x7 binnen!

Alleen een probleem, de playstore werkt niet. Als ik hem wil openen stopt hij direct weer. Dus ik dacht even nieuwe gapps erop flashen en klaar. Alleen nu had ik CWM uit een oude post erop gedaan maar die werkt niet. Iemand een idee hoe ik dit wel kan laten werken :@
Ajax Amsterdam
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:39:31 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126579613
En terug naar factory settings dan?
Data wissen bij app properties?
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:46:21 #231
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126579947
Beide gedaan, geen resultaat. Nieuwe play store erop geinstalleerd. Dan geeft ie steeds aan dat hij geen verbinding heeft. Internet etc doet het perfect!

Ben ondertussen nieuwe rom aan het downloaden, maar die download met 20kb/s dus opzoek naar evt andere oplossingen.
Ajax Amsterdam
pi_126587329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef Kuhly het volgende:
Beide gedaan, geen resultaat. Nieuwe play store erop geinstalleerd. Dan geeft ie steeds aan dat hij geen verbinding heeft. Internet etc doet het perfect!

Ben ondertussen nieuwe rom aan het downloaden, maar die download met 20kb/s dus opzoek naar evt andere oplossingen.
Probeer dit eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=31236432
pi_126587824
Change of plans.. als je voor $211,60=¤164 een iOcean X7 mèt 3000mAh accu kunt krijgen weet ik genoeg! Grote accu: check, JB: check, leuk design: check, fhd en 5 inch? Mooi meegenomen! :Y
mag het weten
pi_126587896
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
Change of plans.. als je voor $211,60=¤164 een iOcean X7 mèt 3000mAh accu kunt krijgen weet ik genoeg! Grote accu: check, JB: check, leuk design: check, fhd en 5 inch? Mooi meegenomen! :Y
Nice!!!

Maar gaat die dan niet heel dik worden? :s
pi_126588235
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nice!!!

Maar gaat die dan niet heel dik worden? :s
Dat zullen we wel zien :) Met 2000mAh accu erin issie 8,95mm dik.

Als ik dit plaatje zo zie, wordt ie wellicht 10mm dik, zo dik is de G4 met 3000mAh accu erin ook ;)
mag het weten
pi_126588377
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat zullen we wel zien :) Met 2000mAh accu erin issie 8,95mm dik.

Als ik dit plaatje zo zie, wordt ie wellicht 10mm dik, zo dik is de G4 met 3000mAh accu erin ook ;)
Zie net dat de neo 10.5 mm dik is, zal idd wel goed meevallen dan, sweet! :D
pi_126590777
Net navraag gedaan bij Pandawill.. de X7 voor $199,99 is volgende week leverbaar met 1x accu van 2000mAh. De X7 voor $224,99 is meteen leverbaar met 2x accu's van 2000mAh èn een case. Bepaal zelf maar hoeveel je wilt betalen voor een extra accu en case :+
mag het weten
pi_126592431
jiayu g3 besteld bij pandawill voor 135 euro, en gelijk een aantal hoesjes bij antelife ;d
pi_126594054
opgelost

[ Bericht 97% gewijzigd door glsf op 16-05-2013 19:16:25 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:34:13 #240
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126598896
quote:
Er staat al een playstore op, dus ook die bestanden. ;(
Ajax Amsterdam
pi_126602905
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
Via die link staat de telefoon al voor 199$. klopt dat?
Wel een mooie deal zo samen :)

edit: geen gorilla-glas. Ik wacht op de NEO N003

[ Bericht 2% gewijzigd door Landgeld op 16-05-2013 22:46:45 ]
Love is in the air!
pi_126612151
iOCean X7 is binnen!!! :D en blijkbaar heeft antelife me twee batterijen gegeven.

alleen ik ben niet thuis. Ben vrijdag avond pas weer thuis dan komen er wat meer foto's en mijn eerste indruk.

[ Bericht 13% gewijzigd door Majinster op 16-05-2013 23:42:36 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:43:47 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126615524
Damn, het begint te kriebelen :')
Maar de Xperia doet het nog prima :P
pi_126615810
Ach, mijn Blade doet het ook nog. Maar voor hoe lang, das de vraag :+ En die iOcean + 3000mAh bij Pandawill met 5% korting vond ik 'an offer you can't refuse' except for the missing 1GB RAM ;( Geheid dat ik gewoon de premium haal en mijn youth versie t.z.t. door verkoop, waarom? Omdat het kan! :P
mag het weten
pi_126616427
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ach, mijn Blade doet het ook nog. Maar voor hoe lang, das de vraag :+ En die iOcean + 3000mAh bij Pandawill met 5% korting vond ik 'an offer you can't refuse' except for the missing 1GB RAM ;( Geheid dat ik gewoon de premium haal en mijn youth versie t.z.t. door verkoop, waarom? Omdat het kan! :P
wat is de coupon code voor pandawill?
pi_126616695
Truc bij Pandawill: eerst account aanmaken + inloggen, daarna toestel naar keuze uitkiezen. Vervolgens panda4fok of pandaforyou5 invoeren als coupon, een van beide geeft dan 5% korting :)
mag het weten
pi_126617579
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Joosie200 het volgende:
Truc bij Pandawill: eerst account aanmaken + inloggen, daarna toestel naar keuze uitkiezen. Vervolgens panda4fok of pandaforyou5 invoeren als coupon, een van beide geeft dan 5% korting :)
Damn 152 euro voor een iOcean X7. Ik had er 176 voor betaald
pi_126618552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef Majinster het volgende:

[..]

Damn 152 euro voor een iOcean X7. Ik had er 176 voor betaald
Een van beide hé, zou helemaal mooi wezen als je beide coupons tegelijk kon gebruiken :D Heb zelf de iOcean met 3000mAh voor $209,34=¤167,97 (¤161,11 betaald.. had nog ¤6,86 als Paypalsaldo staan) besteld, dat vond ik nou 'an offer you can't refuse' Bedoel.. om nou $300 = ¤232, kortom: ¤70 meer betalen, alleen maar om 2GB ram/32GB rom en usb OTG te krijgen vond ik het niet waard. Ik heb het dan over de Umi X2 die Antelife aanbied en spoedig zal uitleveren..

Bedoel.. dat verschil in prijs is alweer goed voor 70,89/167,97 x 100 = 42,20% van een tweede X7 :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 17-05-2013 01:07:21 ]
mag het weten
pi_126625303
Edit: mag je in v&a doen..

[ Bericht 73% gewijzigd door Sjowhan op 17-05-2013 11:43:59 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:54:57 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126628957
Wacht met smart af wat Majinster over de X7 te zeggen heeft :P Grote kans dat ik het niet kan weerstaan en toch één ga halen :D (met 3000mAh batterij).
pi_126629342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:54 schreef RobertNL het volgende:
Wacht met smart af wat Majinster over de X7 te zeggen heeft :P Grote kans dat ik het niet kan weerstaan en toch één ga halen :D (met 3000mAh batterij).
Haha idem, die X7 heeft vanaf het begin eigenlijk al mijn aandacht getrokken omdat hij ondanks zijn 5" niet té groot en dik is, dus als zijn review positief is ga ik mij ook niet meer kunnen houden vrees ik ^^ :D
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:13:27 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126629703
Daarnast heeft hij ook weer de goede looks :9

Zou mooi zijn als er een T versie met 2GB ram en 4/8GB rom zou komen :P voor niet te veel extra. 32GB is nergens voor nodig als je ook een SD slot hebt (in vergelijking met de kosten).
pi_126629967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Haha idem, die X7 heeft vanaf het begin eigenlijk al mijn aandacht getrokken omdat hij ondanks zijn 5" niet té groot en dik is, dus als zijn review positief is ga ik mij ook niet meer kunnen houden vrees ik ^^ :D
Hopelijk zijn mijn bevindingen beter dan de Newman N2 / Freelander i20. En tsja voor 152 is het moeilijk om de X7 te laten liggen :P
pi_126630197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef RobertNL het volgende:
Daarnast heeft hij ook weer de goede looks :9

Zou mooi zijn als er een T versie met 2GB ram en 4/8GB rom zou komen :P voor niet te veel extra. 32GB is nergens voor nodig als je ook een SD slot hebt (in vergelijking met de kosten).
Ja de looks inderdaad ook!

En was zo een betere versie normaal ook niet aangekondigd met inderdaad 2GB RAM en wat nog? Had dat in het begin van al de rumors enzo precies toch wel op heel wat sites zien staan
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:41:21 #255
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126630750
Ik wacht nogsteeds op een Mooie Jiayu phone met NFC....
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_126631280
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:41 schreef tokko1 het volgende:
Ik wacht nogsteeds op een Mooie Jiayu phone met NFC....
Zal wel niet voor dit jaar zijn denk ik als ik het zo zie evolueren :)
pi_126632147
Yah Jiayu G3 binnen. Heerlijk ding tot nu toe!
pi_126632152
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]
En was zo een betere versie normaal ook niet aangekondigd met inderdaad 2GB RAM en wat nog? Had dat in het begin van al de rumors enzo precies toch wel op heel wat sites zien staan
Klopt, de premium variant :) Sowieso was het idee om die met 2GB ram uit te rusten en wellicht dan ook 13 megapixel camera variant? Want de youth heeft 8 megapixels.
mag het weten
pi_126647875
Ok eerste indruk van de iOcean X7

Ik kom van de Samsung galaxy S (i9000). Het formaat vergeleken is misschien 2cm langer en een halve cm breder dus dat valt reuze mee. Het scherm is echt ontzettend mooi en je kunt GEEN pixeltjes onderscheiden, wat me bij 720p en 4,7 inch nog veel eens op viel als je echt HEEL goed ging kijken. Bouw is wel goed te noemen alleen is de backcover niet 100% naadloos voor de mierenneukers.

Wifi is nogal een raar geval, ik krijg wel 3 strepen als ik boven ben en normaal is dat maar 1 of geen bij mijn Galaxy S, maar desondanks dat ik 3 strepen wifi heb verbind die niet of heel traag. Dus een beetje hetzelfde zoals de Galaxy S. Er is wel backlight voor de touchknoppen onder maar alleen de linkerkant heeft een klein beetje licht, bij de home en back button zie je het nauwelijks. Geluid is prima. Camera is ook prima met genoeg licht als je niet genoeg licht heb dan krijg je echt baggere foto's.

Er staat superuser op maar het toestel is niet geroot, verder staat er een werkende playstore op. Alle Chinese troep heb ik gewoon kunnen unistallen maar er staat bijvoorbeeld een quickstart guide en een google setup app er tussen wat je niet er van af krijgt zonder root. Als laatst het voornaamste reden waarom ik de iOcean X7 heb gekocht is omdat de mtk 6577 met de power531 niet de MKV bestanden kon afspelen wat ik wou afspelen (anime) en de iOcean X7 doet het super vloeiend! :D Je merkt soms een klein beetje lag als je snel door het app/widget menu scrolled maar dit komt volgens mij door de 1080p scherm?

//
Mijn conclusie is dat het gewoon een top telefoon is voor rond de 155 euro. Waar je voorheen 125 euro betaald voor Neo N002 is de iOcean X7 VELEN stappen beter voor zijn prijs (scherm, snelheid, camera). Ik weet niet of de Goophone X7 Gorilla Glass heeft maar voor mij zou de UMI X2 wel een geduchte concurrent zijn vanwege het Gorilla Glass. Ik heb toch maar een screen protector gebruikt omdat ik altijd bang ben voor krasjes.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:50:14 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126648341
Nice, maar ik ben nogal een mierenneukert :') Vandaar dat ik niet met de Neo door 1 deur kon :P
Mijn Jiayu G3 was nagenoeg perfect (werkende GPS, geen wakelock) en daardoor heb ik het er zolang mee volgehouden :P.

Kan je een foto posten van de verlichting achter de knopjes en het randje van de cover ;)?

Zelf vind ik grorilla glass steeds meer overrated. Als je een gewoon (gehard) glas scherm hebt is het verschil niet heel groot ;)
pi_126648379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef Majinster het volgende:
Ok eerste indruk van de iOcean X7

Ik kom van de Samsung galaxy S (i9000). Het formaat vergeleken is misschien 2cm langer en een halve cm breder dus dat valt reuze mee. Het scherm is echt ontzettend mooi en je kunt GEEN pixeltjes onderscheiden, wat me bij 720p en 4,7 inch nog veel eens op viel als je echt HEEL goed ging kijken. Bouw is wel goed te noemen alleen is de backcover niet 100% naadloos voor de mierenneukers.

Wifi is nogal een raar geval, ik krijg wel 3 strepen als ik boven ben en normaal is dat maar 1 of geen bij mijn Galaxy S, maar desondanks dat ik 3 strepen wifi heb verbind die niet of heel traag. Dus een beetje hetzelfde zoals de Galaxy S. Er is wel backlight voor de touchknoppen onder maar alleen de linkerkant heeft een klein beetje licht, bij de home en back button zie je het nauwelijks. Geluid is prima. Camera is ook prima met genoeg licht als je niet genoeg licht heb dan krijg je echt baggere foto's.

Er staat superuser op maar het toestel is niet geroot, verder staat er een werkende playstore op. Alle Chinese troep heb ik gewoon kunnen unistallen maar er staat bijvoorbeeld een quickstart guide en een google setup app er tussen wat je niet er van af krijgt zonder root. Als laatst het voornaamste reden waarom ik de iOcean X7 heb gekocht is omdat de mtk 6577 met de power531 niet de MKV bestanden kon afspelen wat ik wou afspelen (anime) en de iOcean X7 doet het super vloeiend! :D Je merkt soms een klein beetje lag als je snel door het app/widget menu scrolled maar dit komt volgens mij door de 1080p scherm?

//
Mijn conclusie is dat het gewoon een top telefoon is voor rond de 155 euro. Waar je voorheen 125 euro betaald voor Neo N002 is de iOcean X7 VELEN stappen beter voor zijn prijs (scherm, snelheid, camera). Ik weet niet of de Goophone X7 Gorilla Glass heeft maar voor mij zou de UMI X2 wel een geduchte concurrent zijn vanwege het Gorilla Glass. Ik heb toch maar een screen protector gebruikt omdat ik altijd bang ben voor krasjes.
Bedankt voor je reviewtje! Ik ben eigenlijk ook druk op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb nu ook een i9000, maar vind hem toch wat te langzaam worden. Ik heb me nog niet aan een 5 inch durven wagen, omdat ik bang ben dat ik dat ding niet meer in mn broekzak krijg. Hoe ervaar jij dat? Anders misschien toch maar eentje bestellen. ¤155 euro is natuurlijk best leuk!. En wat is je antutu score (niet heel belangrijk, maar ben gewoon benieuwd) Thanks
pi_126648550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef RobertNL het volgende:
Nice, maar ik ben nogal een mierenneukert :') Vandaar dat ik niet met de Neo door 1 deur kon :P
Mijn Jiayu G3 was nagenoeg perfect (werkende GPS, geen wakelock) en daardoor heb ik het er zolang mee volgehouden :P.

Kan je een foto posten van de verlichting achter de knopjes en het randje van de cover ;)?

Zelf vind ik grorilla glass steeds meer overrated. Als je een gewoon (gehard) glas scherm hebt is het verschil niet heel groot ;)
Foto's gaat atm een beetje moeilijk omdat mijn Galaxy S niet meer naar mass storage mode kan gaan en ik heb geen SD card reader voor mijn digicam. Ik probeer het later wel met de Neo n002 van mijn vader.

//

Ik heb altijd een gigantische portemonnee in mijn broekzak dus ik zoek dan ook voornamelijk spijkerbroeken met wat grotere zakken. Als de i9000 bij jou net in je broekzak past dan zou de iOcean toch wat uitsteken in dat geval. Knip het formaat van de iOcean uit met papier en bekijk zelf of het te groot is of niet.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:01:52 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126649061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Majinster het volgende:

[..]

Foto's gaat atm een beetje moeilijk omdat mijn Galaxy S niet meer naar mass storage mode kan gaan en ik heb geen SD card reader voor mijn digicam. Ik probeer het later wel met de Neo n002 van mijn vader.

//

Ik heb altijd een gigantische portemonnee in mijn broekzak dus ik zoek dan ook voornamelijk spijkerbroeken met wat grotere zakken. Als de i9000 bij jou net in je broekzak past dan zou de iOcean toch wat uitsteken in dat geval. Knip het formaat van de iOcean uit met papier en bekijk zelf of het te groot is of niet.
Imgur account aanmaken (altijd handig :D) en dan Imgur voor android app installeren :D Werkt perfect voor snapshots ;)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:30:49 #264
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126650779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef Majinster het volgende:
iOCean X7 is binnen!!! :D en blijkbaar heeft antelife me twee batterijen gegeven.

[ afbeelding ]

alleen ik ben niet thuis. Ben vrijdag avond pas weer thuis dan komen er wat meer foto's en mijn eerste indruk.
Hoe is de batterijduur? Heb je die extra batterij echt nodig?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_126651191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Majinster het volgende:

[..]

//

Zou je voor mij is een foto willen maken waarop de 2 telefoons op elkaar liggen?
pi_126654382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef RobertNL het volgende:

Batterijduur weet ik nog niet ik heb hem pas paar uurtjes en foto naast de neo komt nog

kon geen focus krijgen met me Galaxy S
pi_126657183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Majinster het volgende:

[..]

Batterijduur weet ik nog niet ik heb hem pas paar uurtjes en foto naast de neo komt nog

[ afbeelding ]

kon geen focus krijgen met me Galaxy S
[ afbeelding ]
Hmm die battery cover wist ik niet dat die er zo wat bovenop zou liggen, maar kan ik mee leven ^^
Die backlight lijkt mij wel storend, maar is hopelijk gewoon een foutje bij die van jou en niet bij iedereen.

Wat je daar zegt van af en toe lag bij het app menu vind ik ook wel beetje jammer om te horen, ik had gehoopt dat dat met de quad cores nu toch echt verleden tijd zou zijn, maar zal idd wel aan het 1080p scherm liggen.

Hoe is de snelheid voor de rest? Bij wisselen tussen programma's en programma's openen enzo? :)
pi_126658028
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Hmm die battery cover wist ik niet dat die er zo wat bovenop zou liggen, maar kan ik mee leven ^^
Die backlight lijkt mij wel storend, maar is hopelijk gewoon een foutje bij die van jou en niet bij iedereen.

Wat je daar zegt van af en toe lag bij het app menu vind ik ook wel beetje jammer om te horen, ik had gehoopt dat dat met de quad cores nu toch echt verleden tijd zou zijn, maar zal idd wel aan het 1080p scherm liggen.

Hoe is de snelheid voor de rest? Bij wisselen tussen programma's en programma's openen enzo? :)
Nouja die lag gebeurt alleen bij toevallig één widget pagina dus misschien kan het daar aan liggen. Voor de rest wel tevreden ermee. Ik stoor me niet aan 0,3 seconde lag ofzo dus ik vind het wel gewoon snel.
pi_126658241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef Majinster het volgende:

[..]

Nouja die lag gebeurt alleen bij toevallig één widget pagina dus misschien kan het daar aan liggen. Voor de rest wel tevreden ermee. Ik stoor me niet aan 0,3 seconde lag ofzo dus ik vind het wel gewoon snel.
héhé ok, ja widget pagina stoort lag mij ook niet. Maar echt bij de apps vind ik dat wel irritant als je dan snel ergens wil zijn ^^

Maar voor de rest wel smooth en snel dus in openen van apps? Al is het waarschijnlijk sowieso extreem snel komende van een Galaxy S :)
pi_126666587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ik heb ook de iOcean, en bij mij zit die back-cover er prima op.

Maar de backlight voor de buttons is inderdaad bij elke iOcean X7 niet zo goed afgewerkt. Het is puur cosmetisch, want in het donker kan je ze gewoon zien maar het licht is ongelijkmatig verdeeld.
pi_126669717
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:05 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Ik heb ook de iOcean, en bij mij zit die back-cover er prima op.

Maar de backlight voor de buttons is inderdaad bij elke iOcean X7 niet zo goed afgewerkt. Het is puur cosmetisch, want in het donker kan je ze gewoon zien maar het licht is ongelijkmatig verdeeld.
Ook hier is de Iocean X7 inmiddels binnen.

Zelf heb ik al een Samsung S3 in bezit en als ik em daarmee vergelijk moet ik zeggen dat hij op alle fronten ietsje pietsje minder goed aanvoelt. Maar dit verschil is zo klein, dat je t met het enorme prjisverschil eigenlijk gelijk wegwuift.

Om de nadeeltjes maar even op te sommen: Ten opzichte van de S3 is de Iocean is net ~1mm dikker, iets minder ergonomisch door het hoekige ontwerp en de aanraakgevoeligheid van het scherm + tiptoetsen is ook net iets minder. Dus zo af en toe een keer extra klikken of een woordje opnieuw typen. De afwerking is idd ook niet perfect, bij de backcover kan je inderdaad een miniscule spleet zien zitten, maar dan ben je echt een extreme muggezifter (dit heeft mn S3 ook wel, maar valt gewoon minder op door de kleur, bovendien heeft mijn S3 ook al een kraak geluidje in zich als ik er in knijp, dus ook bij westerse telefoons is afwerking niet altijd 100%). Ook is de verlichting achter de tiptoetsen niet egaal.

Aan de andere kant is het scherm van de iocean visueel beter dan die van de samsung, wat ik niet had verwacht, maar misschien ook wel logisch is vanwege de 1080p vs 720p van de S3, maar ook op kleur helderheid doet de iocean het niets onder naar mijn gevoel. Pixels zijn inderdaad onmogelijk van elkaar te onderscheiden!

Batterij heb ik ook nog niet kunnen testen aangezien ik em pas gisteravond binnen heb gekregen. Geluid van het speakertje op de achterzijde was prima en ook het belgeluid is goed te noemen.

De antutu score van mijn iocean was bijna gelijk aan die van de S3, ondanks de 1080p vs 720p. Beide rond de 11800. Aan de andere kant is de iocean nog vrij clean en is de s3 inmiddels al een jaar in gebruik en staat daardoor vol meuk.

GPS heb ik nog niet echt getest, maar ik had al wel gezien dat ie i ieder geval wel een goede lock kreeg, maar ik heb geen idee hoe lang ie daarover gedaan had.

Een kleine bonus was dat hij al getest leek te zijn (belletje gemaakt) en de engelse taal stond al vooraf ingesteld. Playmarket werkt inderdaad perfect.

Ik heb de Neo N002 IPS trouwens ook nog in huis. Als ik bedenk dat die een paar maandjes terug nog 120 euro kostte, dan zijn er voor een meerprijs van slechts 3 tientjes toch wel ENORME stappen gemaakt.

Kortom: Voor 150 euro kan dit gewoon geen miskoop zijn :)
pi_126670767
Mooi toestel die X7.

Waar ik wél benieuwd naar ben is welke telefoons nu in de 'pijplijn' zitten en de Iocean X7 gaan overtreffen qua specs....

Dat zijn nu volgens mij de Jiayu G4 en Neo 003. Duurt alleen nog even voordat die komen.
Love is in the air!
pi_126671068
Is dit één van de betere op dit moment?

http://www.pandawill.com/(...)nt-touch-p71166.html
Love is in the air!
pi_126672278
Op zich wel..

SoC gelijk aan de SGS S3
Scherm gelijk aan de Nexus 4
Sony camera-module inbegrepen
Goede ondersteuning met custom roms (check Tweakers topic laatste pagina's)

Nadeel: best prijzig i.v.m. Neo 3/Jiayu G4, micro-sim single sim, 'maar' 2500mAh accu.
mag het weten
pi_126672360
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:10 schreef Joosie200 het volgende:
Nadeel: best prijzig i.v.m. Neo 3/Jiayu G4, micro-sim single sim, 'maar' 2500mAh accu.
Klopt, al scheelt dit "maar" 50-60 euro. Nadeel van Neo 3 en Jiayu is dat die pas na de zomer zullen komen vrees ik.
Love is in the air!
pi_126672468
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:14 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Nadeel van Neo 3 en Jiayu is dat die pas na de zomer zullen komen vrees ik.
Ben ik ook bang voor.. bedoel als ze nu al moeite hebben met de 'youth/basic' variant uit te brengen met slechts 1GB ram, hoe lang gaan ze dan wel niet treuzelen met 2GB ram?

Overigens is de Freelander i20 gelijk aan de Newman N2. Kost daar $228 + $25 btw + onbekend shipping. Het blijkt ook een Chinees te zijn, maar nu met een Amerikaansachtige website :') En die accepteert alleen Western Union of Moneygram.. vergeet die dus maar!
mag het weten
pi_126672608
Daarom heb ik dez nu op het oog: http://www.pandawill.com/(...)nt-touch-p71166.html

Of zijn er andere (betere) tegenhangers voor dezelfde prijs?
Love is in the air!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:44:22 #278
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126673235
Ik kom er echt niet uit, probeer nu te flashen via de flash tool maar de drivers willen echt niet lukken. Heb het ook al op 3 verschillende computers geprobeerd. Als de MTK65xx preloader verschijnt gaat hij net zo snel weer weg dus kan ik de drivers niet installeren. Iemand misschien een idee wat het kan zijn?

Voorderest echt een mooie telefoon hoor! Batterij gaat nu al 2 dagen mee, dat is wel tofjes. Alleen krijg steeds errors en gedoe door dat er gewoon iets niet klopt.
Ajax Amsterdam
pi_126673371
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:23 schreef Landgeld het volgende:
Daarom heb ik dez nu op het oog: http://www.pandawill.com/(...)nt-touch-p71166.html

Of zijn er andere (betere) tegenhangers voor dezelfde prijs?
Waar je met de Newman N2/Freelander i20 mee moet oppassen is dat het veel defecten heeft. Denk hierbij aan het niet pakken van de simkaart als eentje waar velen last van hebben.

foto van de X7 naast de Neo n002

zaterdag 18 mei 2013 @ 16:42:22 #280
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_126679111
gelukt! hij doet het eindelijk. Zal binnenkort even een review maakten voor de geïnteresseerde.
Ajax Amsterdam
pi_126681199
Is er hier iemand die met succes CWM (of een andere recovery ROM) op zijn Jiayu G2 heeft kunnen plaatsen?

Heb o.a. http://forum.xda-develope(...)38337401&postcount=5 gevonden, maar ik vroeg me af of het makkelijker kan.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:56:41 #282
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_126683671
Vraag
Misschien als eens gesteld
In de highend telef heb je nu
Samsung galaxcy s4
Htc one
Sony xperia

Welke China Phone kan hier aan tippen? Maar dan wel voor minimaal de helft van de prijs?

THnx
pi_126684147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef zarGon het volgende:
Is er hier iemand die met succes CWM (of een andere recovery ROM) op zijn Jiayu G2 heeft kunnen plaatsen?

Heb o.a. http://forum.xda-develope(...)38337401&postcount=5 gevonden, maar ik vroeg me af of het makkelijker kan.
http://www.modaco.com/top(...)st__140#entry2074200. 14.gif. Werkt voor de Jiayu G2 512 MB-versie (MTK6577).

Alleen komt Powerknop + Geluid omlaag wel in de oude recovery menu. 'Reboot into Recovery' in de ROM Manager-app werkt wel. Kom je in CWM 5.5.0.4. Verder niet getest.

Edit:
Back-uppen met ROM Manager werkt (CWM 3.x+ selecteren), zal ook wel werken via de recovery menu.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 19:12:55 ]
pi_126687372
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
Welke China Phone kan hier aan tippen? Maar dan wel voor minimaal de helft van de prijs?
Pick one out of two :{w

Toestellen die er aan tippen:
Oppo Find 5
Xiaomi Mi2s
Huawei Honor 2

Gezien de HTC One, SGS S4 grofweg ¤625+ kosten en de Sony Xperia Z ¤530 zoek je dus in de prijscategorie van: ¤265 - ¤315.

De Oppo kost $499 (16GB) /$569 (32GB) (¤387,87 of ¤442,28)
De Xiaomi Mi2s $456 (32GB) of $396 (16GB) (¤354,45 of ¤387,81)
De Huawei Honor 2 $382 = ¤296,93 (2GB RAM) of ¤274,90 (1GB RAM)

Dus alleen de Huawei valt binnen je budget. De andere twee kun je vergeten voor de helft van een HTC, Sony of Samsung :P
mag het weten
  zondag 19 mei 2013 @ 00:44:13 #285
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_126709619
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Pick one out of two :{w

Toestellen die er aan tippen:
Oppo Find 5
Xiaomi Mi2s
Huawei Honor 2

Gezien de HTC One, SGS S4 grofweg ¤625+ kosten en de Sony Xperia Z ¤530 zoek je dus in de prijscategorie van: ¤265 - ¤315.

De Oppo kost $499 (16GB) /$569 (32GB) (¤387,87 of ¤442,28)
De Xiaomi Mi2s $456 (32GB) of $396 (16GB) (¤354,45 of ¤387,81)
De Huawei Honor 2 $382 = ¤296,93 (2GB RAM) of ¤274,90 (1GB RAM)

Dus alleen de Huawei valt binnen je budget. De andere twee kun je vergeten voor de helft van een HTC, Sony of Samsung :P
Thnx mooie selectie
pi_126715124
Hey mensen! Ik ben nieuw in dit topic en ik wil graag aan de iOCean X7. Waar kan ik deze bestellen en wat is de levertijd? Het zal vast al ergens in het topic staan maar er komt zo'n bak aan informatie voorbij dat ik het er niet zo 1-2-3 uit haal.. Wie begeleid me? :D

Moet ik dit toestel ook nog rooten of is de default Android goed die erop staat?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 10:26:33 ]
pi_126715224
Antelife heeft hem op voorraad, daar heb ik hem gehaald en inmiddels al een klein weekje in huis.

Levertijd is afhankelijk van bezorgmethode. Ik had de gratis Swiss Post gekozen en na verzending in 11 dagen thuis. Met DHL zijn misschien maar 3 dagen nodig maar dat kost extra ($22,20)

Ook bij Swiss Post geen belasting hoeven betalen, bij DHL moet dat vaak wel.

Standaard rom is prima. Gewoon stock android.
pi_126715298
Ik hou van snel en daar heb ik die $22,22 wel voor over. En komt er dan gewoon 21% BTW overheen via DHL? En is dit het beste toestel op het moment voor die prijs?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 10:37:56 ]
pi_126715429
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Silven het volgende:
Ik hou van snel en daar heb ik die $22,22 wel voor over. En komt er dan gewoon 21% BTW overheen via DHL? En is dit het beste toestel op het moment voor die prijs?
bijna wel ja als je toch een wat snellere ervaring wilt is misschien een 720p scherm wellicht beter maar als je van een 1080p scherm houdt dan is het wel het beste volgens mij.
pi_126716566
Heb hem besteld!
  zondag 19 mei 2013 @ 12:40:12 #291
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_126718059
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Silven het volgende:
Hou er bij dhl wel ff rekening mee dat ze de prijs rekenen die op de doos staat, bijv $50 PLUS verzendkosten. Omdat deze NIET op de doos staan neemt de douane doodleuk een bedrag à 80-90¤. Vaak kom je uit op een bedrag tussen de 20 en 40 ¤ extra. Als er een bedrag lager dan 22¤ is aangegeven betaal je niets.

@Majinster Klinkt leuk, zeker gezien ik nog mijn N002i gebruik. Hoe voelt de bouwkwaliteit over het algemeen? Je zegt iets minder dan de S3, maar als je het vergelijkt met je N002i? Al vind ik persoonlijk dat de afwerking van de N002i er zeker mag wezen en op sommige fronten zeer veel sterker is dan sommige samsungs en LGs...
Koekje d'r bij?
pi_126718064
Hoe is de prijs in China zelf bij deze toestellen? veel goedkoper? of min of meer zelfde prijs?
pi_126718655
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Majinster het volgende:

[..]

Waar je met de Newman N2/Freelander i20 mee moet oppassen is dat het veel defecten heeft. Denk hierbij aan het niet pakken van de simkaart als eentje waar velen last van hebben.

foto van de X7 naast de Neo n002

[ afbeelding ]
Dat valt wel reuze goed mee precies voor een scherm te hebben dat 0.5" groter is. Lijkt mij zelfs niet breder, alleen hoger? :D

quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef coffeebiscuit1 het volgende:

[..]

Ook hier is de Iocean X7 inmiddels binnen.

Zelf heb ik al een Samsung S3 in bezit en als ik em daarmee vergelijk moet ik zeggen dat hij op alle fronten ietsje pietsje minder goed aanvoelt. Maar dit verschil is zo klein, dat je t met het enorme prjisverschil eigenlijk gelijk wegwuift.

Om de nadeeltjes maar even op te sommen: Ten opzichte van de S3 is de Iocean is net ~1mm dikker, iets minder ergonomisch door het hoekige ontwerp en de aanraakgevoeligheid van het scherm + tiptoetsen is ook net iets minder. Dus zo af en toe een keer extra klikken of een woordje opnieuw typen. De afwerking is idd ook niet perfect, bij de backcover kan je inderdaad een miniscule spleet zien zitten, maar dan ben je echt een extreme muggezifter (dit heeft mn S3 ook wel, maar valt gewoon minder op door de kleur, bovendien heeft mijn S3 ook al een kraak geluidje in zich als ik er in knijp, dus ook bij westerse telefoons is afwerking niet altijd 100%). Ook is de verlichting achter de tiptoetsen niet egaal.

Aan de andere kant is het scherm van de iocean visueel beter dan die van de samsung, wat ik niet had verwacht, maar misschien ook wel logisch is vanwege de 1080p vs 720p van de S3, maar ook op kleur helderheid doet de iocean het niets onder naar mijn gevoel. Pixels zijn inderdaad onmogelijk van elkaar te onderscheiden!

Batterij heb ik ook nog niet kunnen testen aangezien ik em pas gisteravond binnen heb gekregen. Geluid van het speakertje op de achterzijde was prima en ook het belgeluid is goed te noemen.

De antutu score van mijn iocean was bijna gelijk aan die van de S3, ondanks de 1080p vs 720p. Beide rond de 11800. Aan de andere kant is de iocean nog vrij clean en is de s3 inmiddels al een jaar in gebruik en staat daardoor vol meuk.

GPS heb ik nog niet echt getest, maar ik had al wel gezien dat ie i ieder geval wel een goede lock kreeg, maar ik heb geen idee hoe lang ie daarover gedaan had.

Een kleine bonus was dat hij al getest leek te zijn (belletje gemaakt) en de engelse taal stond al vooraf ingesteld. Playmarket werkt inderdaad perfect.

Ik heb de Neo N002 IPS trouwens ook nog in huis. Als ik bedenk dat die een paar maandjes terug nog 120 euro kostte, dan zijn er voor een meerprijs van slechts 3 tientjes toch wel ENORME stappen gemaakt.

Kortom: Voor 150 euro kan dit gewoon geen miskoop zijn :)
Wow dat klinkt super! Dat je hem zo goed als even goed vindt als een S3 had ik nooit durven hopen eigenlijk, ik kan mij bijna niet meer houden nu :p
  zondag 19 mei 2013 @ 13:01:34 #294
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_126718951
quote:
wtf -_- Dus als apple zijn iPhone laat maken voor 100 euro en verkoopt voor 700 ==> noo problem!
Maar als bedrijven gsm's op de markt brengen tegen deftige prijzen en zo beginnen concurreren dan is het meteen illegaal natuurlijk.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:36:43 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126719799
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

wtf -_- Dus als apple zijn iPhone laat maken voor 100 euro en verkoopt voor 700 ==> noo problem!
Maar als bedrijven gsm's op de markt brengen tegen deftige prijzen en zo beginnen concurreren dan is het meteen illegaal natuurlijk.
Het gaat hier niet zozeer om mobiele telefoons maar om masten, knooppunten en al dat soort spul ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 14:47:38 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126722405
True true. :Y ZTE en Huawei zijn waarschijnlijk veel meer met expertproducten bezig dan wat ze erbuiten aan consumentenproducten maken.

Desondanks is het natuurlijk wel lekker 'huilie :'( '. China heeft de mentaliteit een product te maken tegen minimum cost voor de afnemer. In Europa maakt men een product zo duur als men het nog bereid af te nemen is, zodat er royaal winst op kan worden gemaakt en de CEO lekker z'n bonus kan opstrijken. Tja... lullig en alles, maar dan kijk ik er niet van op dat China klandizie wegneemt. Moet je maar een product neerzetten dat óf innovatiever en beter is, of het tegen een aantrekkelijke prijs leveren.
  zondag 19 mei 2013 @ 15:02:56 #298
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126722946
quote:
Helaas heeft de Nu-redacteur er zelf ook niet veel van begrepen, beetje te kort door de bocht vertaald.

Je moet onze vrije economie niet vergelijken met de Chinese staatsgeleide economie. Waar bezwaar tegen wordt gemaakt, is het verkopen van artikelen op de Europese markt tegen een niet-reëel lage prijs.

De Chinese overheid is belanghebbend in vrijwel alle grote bedrijven en investeert daar dan ook flink in om de economie maar te kunnen blijven aanjagen. (houdt de motor op, dan barst de toch al oververhitte China-bubble, maar dat is een ander verhaal).

Om buitenlands marktaandeel te vergroten is de Chinese overheid bereid desnoods geld toe te leggen op producten. In onze vrije markt wordt dat gezien als valse concurrentie, vandaar het bezwaar vanuit Brussel.

Dus als Apple een iPhone zou produceren in de VS die 800 euro kostprijs heeft terwijl ie voor 700 euro in Europa verkocht wordt, dan piepen we óók. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik door die oneerlijke overheidssteun míjn baan zou dreigen te verliezen, dan zou ik blij zijn met dit Europese bezwaar.
  zondag 19 mei 2013 @ 15:05:41 #299
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126723033
Maar dit is natuurlijk veel te genuanceerd allemaal ;-)
  zondag 19 mei 2013 @ 15:07:06 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126723084
Natuurlijk stimuleert China de export. Hoe kunnen we anders al onze China gadgetry met free shipping hier krijgen. :9
  zondag 19 mei 2013 @ 15:08:37 #301
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126723125
Met een Chinese drone met een giga-accu? :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')