Ik heb over alle fotos een rode gloed, maar niet zo extreem als bij jouquote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Zorbathagreek het volgende:
deze is van binnen ook een groene zweem maar dat kan dan ook weer door tl licht komen
[ afbeelding ]
Zou dan eerder voor de Neo N003 gaan als de Jiayu G4, beide schelen elkaar weinig alleen heeft de N003 een FHD scherm tegenover een HD van de Jiayu..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef shiznuts het volgende:
Dat zou optimaal zijn... bevalt me perfect qua design, specs en prijs.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken in 1 á 2 maanden.
Zijn er niet wat RGB waarden aangepast?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Zorbathagreek het volgende:
deze is van binnen ook een groene zweem maar dat kan dan ook weer door tl licht komen
[ afbeelding ]
Ik had een kleurprobleem met de Taiwan101 ROM icm met de 4.2 camera.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Zorbathagreek het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus staat allemaal op standaard zou het door de etotalk mod rom komen of een defect ergens anders in?
Probeer eens bij de camera instellingen "standaard waarden herstellen".quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Zorbathagreek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Et Voila
Ziet er zeer goed uit, maar kost al snel 350-400 euro, wat ik weer vrij prijzig vind voor een chinese smartphone.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:45 schreef Skillstorm het volgende:
Valt deze er ook onder? Blijkt erg goed te zijn.
EDIT: Zie het al, is dus bekend in dit topic.
Klopt, maar het is weinig vergeleken met de S4/HTC One.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ziet er zeer goed uit, maar kost al snel 350-400 euro, wat ik weer vrij prijzig vind voor een chinese smartphone.
Dat misschien wel, maar hoeveel ga je er voor terug krijgen ivm met de S4 of HTC one..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, maar het is weinig vergeleken met de S4/HTC One.
Nou, volgens die video heel veel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar hoeveel ga je er voor terug krijgen ivm met de S4 of HTC one..
dat is een afweging die je moet maken
Voor mij valt zon telefoon al snel buiten het bang for buck gehalte... en dat is nou juist de reden voor mij op chinese telefoons te bemachtigen
Hahah ja die Oppo Find 5 is zeker een toppertje, maar toch, zou ik alleen al voor de garantie claims endergelijke er geen uit die prijs klasse te halen.. In Nederland trouwens ook niet hoor..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, volgens die video heel veel.
Vandaag haal ik wel een HTC One. (Als T-mobile het toelaat en niet systeem onderhoud heeft.)
Ik weet het niet, 1080p zal toch echt een tijdje de limiet blijven voor smartphones neem ik aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hahah ja die Oppo Find 5 is zeker een toppertje, maar toch, zou ik alleen al voor de garantie claims endergelijke er geen uit die prijs klasse te halen.. In Nederland trouwens ook niet hoor..
500 a 600 neertellen voor een smartphone die een half jaar later ruimschoots verouderd is![]()
![]()
Ik zit meer in de 100-200 euro klasse, das nog eens leuk. dat kun je na verloop van tijd gewoon weer eens kijken naar een nieuwere versie in China, zonder dat het je klauwen vol geld gaat kosten.. en loop je dus weer wat beter mee met de tijd qua technieken en specificaties
Dat zijn dus voor mij al de verbeteringen, om een goedkopere smartphone te halen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, 1080p zal toch echt een tijdje de limiet blijven voor smartphones neem ik aan.
(4K is al net nieuw op monitoren en dat kost al onwijs veel veel geld.) wellicht dat ze nog even naar 1440p gaan met smartphones maar reken er maar niet op.
Processoren en batterij kunnen ze wel verbeteren. RAM ook.
Onwijs veel beter dan Gorilla Glass 2 gaat er binnenkort niet komen neem ik aan.
Tja, maar dat zijn 1,2 Ghz processoren he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat zijn dus voor mij al de verbeteringen, om een goedkopere smartphone te halen..
om die dan later eens te vervangen, Kijkend bijvoorbeeld naar de Neo n002.
QHD(960x540), MTK6577(1ghz dualcore) en 1 GB ram + 1850 mah batterij
koste +- 130-150 euro ofzo toen wij hem aanschafte, nu is de IPS versie voor +-110 euro verkrijgbaar op lightake zonder coupons..
als we nu dan( > 6maanden tot een jaar) zijn opvolger gaan bekijken (Neo N003)
Basic:
FHD(1080p), MTK6589(1,2 Ghz quadcore) 1 GB ram + 3000 mah batterij + 32 GB
(+ Betere camera wss (sony module), gorilla glass)
voor +-140 euro (zonder coupons en preorder prijs)
Advanced:
FHD(1080p), MTK6589(1,2 Ghz quadcore) 2 GB ram + 3000 mah batterij + 32 GB
(+ Betere camera wss (sony module), gorilla glass)
voor +-200 euro (zonder coupons en preorder prijs)
dan zijn dat toch hele leuke upgrades alweer, voor relatief weinig extra geld
Dan nog, ik heb het niet over de vergelijking met de OPPO FIND 5 hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, maar dat zijn 1,2 Ghz processoren he.
Die telefoon is dan ook een stuk minder dan de S4/One. Lees de review op Tweakers maar eens, 350/400 euro is echt geen prijsdoorbraak voor die telefoon. Hij is ook niet te duur, maar ook maar net iets onder de Xperia Z geprijsd, die dan weer wel een stukje beter is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, maar het is weinig vergeleken met de S4/HTC One.
He he hou je is in over de UMI X2quote:[b]
En hoe je het dan went of keert, zo'n Star S5/X920 of Goophone 7 kunnen zoiets niet aanbieden atm. Daarmee is die X7 toch wel pretty tempting (en het verzamelde fijnstof onder het scherm van mijn ZTE Blade hoopt zich inmiddels toch wel storend op) oftewel.. het is kiezen of delen. Die 2GB ram komt vanzelf zodra Neo en Jiayu net zoals Umi kiezen voor de MTK6589T SoC die makkelijker met zoveel ram uit te leveren valt aldus de geruchten. (check Gizchina voor de Umi X2 maar) Maar die Umi X2 is wat mij betreft zo lelijk als de nacht en het oog wil ook wat
Die 'karige' camera module is dezelfde als in de S4 en Xperia Z.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Joosie200 het volgende:
De Oppo Find 5 blijkt een flink beter scherm te hebben, ten koste van de accu, ten koste van een karige camera-module.
maar er is nergens bekend gemaakt nog of die Neo n003 advanced, de Turbo editie heeft ofwel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:10 schreef RedVultures het volgende:
[..]
He he hou je is in over de UMI X2. Heb hem al een paar weken (youth van antelife) maar is wel een pracht van een telefoon. Ben wel van mening dat je de MTK6589T voor 1080p schermen nodig heb, want de gewone is niet altijd even snappy hier.
Over de batterij kan ik niet heel veel zeggen, heb hem ook niet altijd bij me want heb nog geen hoesje.
Er staat een poll op hum forum volgens mij. Gebruik Nova Launcher en met de optie in geheugen houden werkt die gewoon snel, al zorgt de Currents widget soms wel voor enige vertraging. Gamen gaat over het algemeen goed, alleen de zwaardere games zoals Modern Combat is niet echt een plezier om te spelen door de lagere fps. Ik denk dus zelf dat de Turbo versie een must is voor 1080p schermen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar er is nergens bekend gemaakt nog of die Neo n003 advanced, de Turbo editie heeft ofwel?
ik hoor inderdaad meerklachten dat de GPU van de MTK6589 niet even lekker loopt op 1080..
(al moet standaard lauchen enzo toch prima gaan lijkt me, gamen kan ik voorstellen dat t misschien wat minder is..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |