lukt het?quote:
quote:
Ik heb gezegd dat Groenland Denemarken is ja. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Groenland is Europa hoorde ik. Geografisch gezien. Geen idee wie die geniale info mij toespeelde, maar ik voel dat er iets niet klopt.
Groenland hoort bij Denemarken. Geografisch zou ik het niet weten, dat kan ook nogal arbitrair zijn toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Groenland is Europa hoorde ik. Geografisch gezien. Geen idee wie die geniale info mij toespeelde, maar ik voel dat er iets niet klopt.
Groenland is overzees gebied van Denemarken ja. Dat klopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat Groenland Denemarken is ja. Wat is daar mis mee?
Dat was net nogal duidelijk jaquote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef alors het volgende:
[..]
Groenland hoort bij Denemarken. Geografisch zou ik het niet weten, dat kan ook nogal arbitrair zijn toch?
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Groenland geografisch gezien Europa is.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groenland is overzees gebied van Denemarken ja. Dat klopt.
Nouja, je had het eerder over geografische liggingen. Zodoende.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Groenland geografisch gezien Europa is.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je had het eerder over geografische liggingen. Zodoende.
Geen idee, niemand heeft me een taak gegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was je taak om me te verwarren? Wat een baas ben je toch ook.
Ja verschrikkelijk, er is nu gewoon iemand die zijn/haar kind en vader en moeder kwijt isquote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Pool rijdt opa oma en kleinkind dood in Meijel
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Pool rijdt opa oma en kleinkind dood in Meijel
twitter:kaneofficial twitterde op zondag 19-05-2013 om 09:31:15In tegenstelling tot eerdere berichtgeving komt @kaneofficial dinsdag niet bij @giel3fm. reageer retweet
De winkels zijn hier altijd op zondag dicht en wij wonen niet eens in de bible belt. Gelukkig kun je je daar op aanpassen.quote:
Hier idem, helemaal aan gewend. Ik vind het zelfs raar als ik elders ben en daar op zondags wel naar de super kanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:44 schreef themauster het volgende:
[..]
De winkels zijn hier altijd op zondag dicht en wij wonen niet eens in de bible belt. Gelukkig kun je je daar op aanpassen.
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, helemaal aan gewend. Ik vind het zelfs raar als ik elders ben en daar op zondags wel naar de super kan
Precies! Idem voor tweede Pinksterdag, al is de lokale Welkoop wel open. Er wordt schande van gesprokenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.
nee hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.
ff kaplaarzen met stalen neus scorenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Idem voor tweede Pinksterdag, al is de lokale Welkoop wel open. Er wordt schande van gesproken
Ik heb al lieslaarzen met stalen neuzenquote:
ik ga hem niet inkopp..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb al lieslaarzen met stalen neuzen![]()
En een visnet, die kreeg je er gratis bij.
Naar jong toch!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ga hem niet inkopp..
VISWIJF!!!!11!11111
... shit
Als ik een stel kloten voor m'n neus heb hangen schop ik ze toch ook niet naar binnen?!quote:
Nee, ik verwacht dat je ze dan in je mond neemt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik een stel kloten voor m'n neus heb hangen schop ik ze toch ook niet naar binnen?!
Je verwachtingen zijn te hoogquote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat je ze dan in je mond neemt.
Zoveel rek heb ik sowieso niet, zeker niet als 'ie ook nog klopt...quote:
quote:
Ik ben het luisteren in de avond aardig aan het afleren, ik hou zeeën van tijd overquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hoor, ze hebben het weer voor elkaar.
echt te triest voor woordenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 grapje kan nog wel, maar sommige van die figuren kennen echt geen maat..quote:
dat sommige mensen een kritische noot aanslaan bij het hele media circus kan ik best begrijpen, maar een beetje respect kan geen kwaad bij dit soort berichtenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 grapje kan nog wel, maar sommige van die figuren kennen echt geen maat..
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wees eens iets duidelijker.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Persco op Ned 1 (over familiedrama Zeist' kwam precies na Studio Voetbal. Alle VBL-mensen kwamen dus naar dat topic. Vervolgens dus allerlei onzinposts in NWS met grapjes over dode kinderen. Resultaat is dat t topic weer op slot is en een paar figuren beetje janken in NWS SC/FBquote:
Zie vorige post.quote:
Echt, wat een hersendoden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Persco op Ned 1 kwam precies na Studio Voetbal. Alle VBL-mensen kwamen dus naar dat topic. Vervolgens dus allerlei onzinposts in NWS met grapjes over dode kinderen. Resultaat is dat t topic weer op slot is en een paar figuren beetje janken in NWS SC/FB
Dat geeft oprecht te denken welk niveau dat tuig daar heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Persco op Ned 1 (over familiedrama Zeist' kwam precies na Studio Voetbal. Alle VBL-mensen kwamen dus naar dat topic. Vervolgens dus allerlei onzinposts in NWS met grapjes over dode kinderen. Resultaat is dat t topic weer op slot is en een paar figuren beetje janken in NWS SC/FB
echt te sneu voor woorden gelukkig zijn er nog zat leuke users in VBLquote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt, wat een hersendoden.
Zombies hebben meer verstand. Want die eten hersenen.
zoals wolfrolfquote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt te sneu voor woorden gelukkig zijn er nog zat leuke users in VBL
Zijn zat prima users hoor, zelfs bij die veelposters, helaas zitten er ook gewoon een aantal kutusers tussen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt te sneu voor woorden gelukkig zijn er nog zat leuke users in VBL
zo kijk die isolatie cel eens vliegenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
http://www.koco.com/news/(...)/g0okba/-/index.html
Live beelden van supercell en tornado in USA.
Ja goeie vraag, het is echt een kei ruig nummer.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Evertjan het volgende:
zou 3fm het aandurven om Emmelie de Forest te gaan draaien
Dat ja.quote:
het blijft gewoon in je kop hangen!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja goeie vraag, het is echt een kei ruig nummer.
Dit bandje neem ik mee jongens, bedankt!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
altijd cool zoals hij post tijdens VI uitzendingen
Tatumtwitter:michielveenstra twitterde op maandag 20-05-2013 om 09:30:46Vandaag exact twee jaar geleden. Opdat wij niet vergeten. reageer retweet
ik vond em prachtigquote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef alors het volgende:
KakhaarlakEn hoor Rámon lachen om zijn eigen matige grap
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
http://now.3fm.nl/user/coen3fm/view/15320953
Sander is terug![]()
![]()
hoiquote:
correctquote:
Hier zijn al jaren de AH 364 dagen per jaar geopend (1e kerstdag alleen niet) en op 2 dagen in het jaar na van 8-22quote:Op maandag 20 mei 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Op Tweede Pinsterdag naar de supermarkt kunnen
Meestal hoef ik op feestdagen en zondagen niet na te denken over wat ik eet. Behalve vandaag. Dus ben ik blij dat supermarkt hier gewoon open is.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier zijn al jaren de AH 364 dagen per jaar geopend (1e kerstdag alleen niet) en op 2 dagen in het jaar na van 8-22
hier was het lekker rustig in de appie. En de kwarktaart staat in de koelkast nuquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer op zo'n dag naar de supermarkt... Nog niet zo druk als een Ikea, maar het leek erop alsof ook hier een familieuitje van gemaakt werd.
Tja. De meeste mensen balen van het weer en gaan dan maar overkapte activiteiten doenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer op zo'n dag naar de supermarkt... Nog niet zo druk als een Ikea, maar het leek erop alsof ook hier een familieuitje van gemaakt werd.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga dan gewoon thuis zitten mokken ipv je doordeweekse boodschappen doen!
Maargoe ik ging ook uit verveling naar de supermarkt
hoiquote:
Ik ben het echt én heb een topdag hoor! Zonder aanwijsbare reden, maar dat geeft nietquote:Op maandag 20 mei 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand je account gekraakt, Mint? Normaal gesproken ben je vrolijker... of je doet je tenminste vrolijker voor...
Gelukkigquote:Op maandag 20 mei 2013 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het echt én heb een topdag hoor! Zonder aanwijsbare reden, maar dat geeft niet
Waarom eigenlijk? Omdat er eenquote:
Het was zo negatief geladen en zo zonder enige vorm van sarcasme/ironie...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat er eenvoor m'n posts staat?
Die eerste was omdat ik sarcastisch was, ik zeg ook vaak hoi![]()
En die tweede was te flauw voor woorden, ik werd er ietwat droef van.
Mijn oprechte excuses dan...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was zo negatief geladen en zo zonder enige vorm van sarcasme/ironie...
Normaal gesproken ben je toch iets vrolijker...
nobody that i used i knowquote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
who gives a shit
Ik ben er jaloers op, het lijkt me verdomd gemakkelijkquote:
Mij ook... Vooral vroeger tijdens al die excursies.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er jaloers op, het lijkt me verdomd gemakkelijk
Je wil gewoon nog meer stickers, hè?quote:
M'n 3D film ontmaagding.quote:
Dan kun je met de bril op 1 oog afplakken. Dan zie je het normaalquote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk niet met 2 ogen, dus alles wat 3D zou moeten zijn, kan ik afschrijven. Ik baal er flink van, want elke leuke film wordt uitgebracht in 3D. Dus ik ben nooit meer in de bios te vinden.
Kindertrauma's aan ogen afplakkenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan kun je met de bril op 1 oog afplakken. Dan zie je het normaal
Dan plak je een brillenglas afquote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kindertrauma's aan ogen afplakken
Zelfde ideequote:
Vond dit juist wel een film die het extra goed deed in de bios. Geweldige muziek en vormgevingquote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfde idee
Ik bewonder een film thuis wel als ik hem echt wil zien.
Naar de bios gaan is dus iets heel fouts om bij mij voor te stellen als date optie.
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef minthy het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een film in 3D gezien
Ik toen ik klein was in het Dolfinarium.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef minthy het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een film in 3D gezien
Dolfinarium is andere 3D techniek. In de bios is het wat minder spectaculair. Geen dingen die over je heen vliegen enzoquote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik toen ik klein was in het Dolfinarium.
O wacht, iedereen zag hem in 3D met een leuk hip groen/rood brilletje en ik keek er gewoon na
Ik zou het niet weten. Beiden nog nooit gezienquote:Op maandag 20 mei 2013 20:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dolfinarium is andere 3D techniek. In de bios is het wat minder spectaculair. Geen dingen die over je heen vliegen enzo
*boks*quote:
Daar ben ik wel eens geweest, maar ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik toen ik klein was in het Dolfinarium.
O wacht, iedereen zag hem in 3D met een leuk hip groen/rood brilletje en ik keek er gewoon na
Mannen in pak kunnen me niet zoveel boeien. Daarentegen ga ik zo wel heerlijk op de bank hangen. In de blote kontquote:
Nou schat, stok hem erin.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent de stok kwijt, hij komt deze kant op
hoi rolfje voor de 2de keer vandaag.quote:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hoi rolfje voor de 2de keer vandaag.
nee en nu?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1
Alles goed
Hardinxveld - Giessendam?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, het is wel een provincie verderop...
Nee, daar hebben ze hem net opgepikt. Hij schijnt nu onderweg te zijn naar Gelderland. In ieder geval weer de goede kant van het landquote:
Hahaha, oke dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze hem net opgepikt. Hij schijnt nu onderweg te zijn naar Gelderland. In ieder geval weer de goede kant van het land
Nee, dat moet je niet oké vinden. Je hoort brullend op je kussen te liggen, dramatisch met je armen in de lucht te zwaaien...quote:
Ga jij naar feestjesquote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ze dit soort muziek nou eens draaide op feestjes waar ik ooit naar toe ging... dan gebeurde er tenminste nog eens wat op zo'n avond.
Ik ging naar feestjes ja. Mijn wilde jaren liggen alweer achter me.quote:
Ohja kut, ik las de 4e pagina en dacht dat dat de laatste wasquote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze hem net opgepikt. Hij schijnt nu onderweg te zijn naar Gelderland. In ieder geval weer de goede kant van het land
hihi party animalquote:Op maandag 20 mei 2013 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging naar feestjes ja. Mijn wilde jaren liggen alweer achter me.
Je zat mijn topografische beperkingen in gedachten al te bespotten, hè?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja kut, ik las de 4e pagina en dacht dat dat de laatste was
Ik was goed in feest vieren... en dansen en drinkenquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was goed in feest vieren... en dansen en drinken
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zat mijn topografische beperkingen in gedachten al te bespotten, hè?
Rolf!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie het
[ afbeelding ]
You go girl!!!1
je lust iig een aardige neut!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rolf!Wil je prive foto's niet op het wilde web zetten?
Ik noem het altijd zuiphoekers!!! HiHaHo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
2013 en niet weten hoe FB werkt...quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
Vriendin op Facebook, vraagt me nu de oren van de kop over hoe alles moet... Ik ga douchen, zoek het uit hoe je uit moet loggen![]()
!
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
Vriendin op Facebook, vraagt me nu de oren van de kop over hoe alles moet... Ik ga douchen, zoek het uit hoe je uit moet loggen![]()
!
alles ten oosten van Amersfoort is goed!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
En ten noorden van de Rijn...quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alles ten oosten van Amersfoort is goed!
Gelderland zonder dat Betuwe gedoe, Twente en Salland dus.quote:
Ik ken vrij veel mensen zonder Facebook, dus zo raar vind ik het eigenlijk niet. Mijn leeftijdsgenoten zijn vaak maar half opgegroeid met computers en het interesseert ze verdomd weinig. Ik heb er ooit een opleiding in gevolgd, dus had er logischerwijs meer interesse inquote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2013 en niet weten hoe FB werkt...
Ik ben eruit Henk! Wat betreft Blurred lines en de WHOOOOOOO gilletjesquote:
Ik was er inmiddels ook al uit. Alleen die breaks fucken het upquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
Punt is alleen dat bij de meeste breaks hij weggelaten wordt en omdat hij altijd op hetzelfde tijdstip zit en de tekst vreemd doorloopt, lijkt het alsof het heel willekeurig is
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik was er inmiddels ook al uit. Alleen die breaks fucken het up
Inconsequent gegil!quote:
Idd, lijkt m'n vriendin welquote:
Heb je een vriendin?quote:
Nee nog steeds nietquote:
Die ging niet door.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je had toch een date dit weekend? Of ben ik nou in de war
Dat was vorige week en die ging inderdaad niet doorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je had toch een date dit weekend? Of ben ik nou in de war
Wrijf het er lekker inquote:
Awesome. Hopen dat er wat tussen zitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was vorige week en die ging inderdaad niet door
A.s. zaterdag ga ik wel speeddaten![]()
Ik ga er niet vanuitquote:
De vrouwen schijnen sowieso wel leuk te zijn hoor, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
You never know. Er zal altijd wel een uitzondering zijn
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De vrouwen schijnen sowieso wel leuk te zijn hoor, dus dat komt wel goed. Maar ik ga er gewoon met 0,0 verwachtingen heen
Bovendien ga ik met 2 vrouwen, dus vraag me af hoe goed het staat als ik met 2 vrouwen binnenkom
We zullen zien... we zullen zienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]![]()
Als je een jaloers type als date hebt verwacht ze het ergste. Als je gewoon een vrolijke spontane meid hebt die denk vast van: Ah die jongen kan het goed vinden met vrouwen. BAM You're in!
Uiteraardquote:
Hoe weet je dat het een Fokster is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteraard
Zolang het geen Fokster is, zal ik alles blijven delen hier![]()
![]()
Goeie vraagquote:
Het is een kwestie van tijd voordat je een happende fokster treftquote:
Dat kanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd voordat je een happende fokster treft
Iets zeggen over '450' en 'fantastisch', kijken wat de reactie is.quote:
Kom maar richting Groningenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kanMaar dan deel ik het niet op Fok!
Dan moeten we toch dat biertje doen in de Zwarte Ruiter
Of gewoon als ze zegt: Wil je wat drinken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kanMaar dan deel ik het niet op Fok!
Dan moeten we toch dat biertje doen in de Zwarte Ruiter
De kans dat jij in deze omgeving bent is groter dan dat ik in die omgeving ben denk ikquote:
Of meenemen voor een etentje en vragen:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of gewoon als ze zegt: Wil je wat drinken?
Zeggen: veertien punt gif
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:46 schreef alors het volgende:
Cold War Kids >>>> dat gejatte nummer, maar die zal wel winnen![]()
Jou in bed krijgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen.
Ik weet niet wat moeilijker is; mij in bed krijgen of er weer uit.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jou in bed krijgen?
Ik voel een uitdaging![]()
Dat is geen uitdaging.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jou in bed krijgen?
Ik voel een uitdaging![]()
Er wordt hier veels te veel geïnsemineerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |