lukt het?quote:
quote:
Ik heb gezegd dat Groenland Denemarken is ja. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Groenland is Europa hoorde ik. Geografisch gezien. Geen idee wie die geniale info mij toespeelde, maar ik voel dat er iets niet klopt.
Groenland hoort bij Denemarken. Geografisch zou ik het niet weten, dat kan ook nogal arbitrair zijn toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Groenland is Europa hoorde ik. Geografisch gezien. Geen idee wie die geniale info mij toespeelde, maar ik voel dat er iets niet klopt.
Groenland is overzees gebied van Denemarken ja. Dat klopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat Groenland Denemarken is ja. Wat is daar mis mee?
Dat was net nogal duidelijk jaquote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef alors het volgende:
[..]
Groenland hoort bij Denemarken. Geografisch zou ik het niet weten, dat kan ook nogal arbitrair zijn toch?
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Groenland geografisch gezien Europa is.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groenland is overzees gebied van Denemarken ja. Dat klopt.
Nouja, je had het eerder over geografische liggingen. Zodoende.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Groenland geografisch gezien Europa is.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je had het eerder over geografische liggingen. Zodoende.
Geen idee, niemand heeft me een taak gegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was je taak om me te verwarren? Wat een baas ben je toch ook.
Ja verschrikkelijk, er is nu gewoon iemand die zijn/haar kind en vader en moeder kwijt isquote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Pool rijdt opa oma en kleinkind dood in Meijel
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Pool rijdt opa oma en kleinkind dood in Meijel
twitter:kaneofficial twitterde op zondag 19-05-2013 om 09:31:15In tegenstelling tot eerdere berichtgeving komt @kaneofficial dinsdag niet bij @giel3fm. reageer retweet
De winkels zijn hier altijd op zondag dicht en wij wonen niet eens in de bible belt. Gelukkig kun je je daar op aanpassen.quote:
Hier idem, helemaal aan gewend. Ik vind het zelfs raar als ik elders ben en daar op zondags wel naar de super kanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:44 schreef themauster het volgende:
[..]
De winkels zijn hier altijd op zondag dicht en wij wonen niet eens in de bible belt. Gelukkig kun je je daar op aanpassen.
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, helemaal aan gewend. Ik vind het zelfs raar als ik elders ben en daar op zondags wel naar de super kan
Precies! Idem voor tweede Pinksterdag, al is de lokale Welkoop wel open. Er wordt schande van gesprokenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.
nee hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.
ff kaplaarzen met stalen neus scorenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Idem voor tweede Pinksterdag, al is de lokale Welkoop wel open. Er wordt schande van gesproken
Ik heb al lieslaarzen met stalen neuzenquote:
ik ga hem niet inkopp..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb al lieslaarzen met stalen neuzen![]()
En een visnet, die kreeg je er gratis bij.
Naar jong toch!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ga hem niet inkopp..
VISWIJF!!!!11!11111
... shit
Als ik een stel kloten voor m'n neus heb hangen schop ik ze toch ook niet naar binnen?!quote:
Nee, ik verwacht dat je ze dan in je mond neemt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik een stel kloten voor m'n neus heb hangen schop ik ze toch ook niet naar binnen?!
Je verwachtingen zijn te hoogquote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat je ze dan in je mond neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |