lukt het?quote:
quote:
Ik heb gezegd dat Groenland Denemarken is ja. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Groenland is Europa hoorde ik. Geografisch gezien. Geen idee wie die geniale info mij toespeelde, maar ik voel dat er iets niet klopt.
Groenland hoort bij Denemarken. Geografisch zou ik het niet weten, dat kan ook nogal arbitrair zijn toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Groenland is Europa hoorde ik. Geografisch gezien. Geen idee wie die geniale info mij toespeelde, maar ik voel dat er iets niet klopt.
Groenland is overzees gebied van Denemarken ja. Dat klopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat Groenland Denemarken is ja. Wat is daar mis mee?
Dat was net nogal duidelijk jaquote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef alors het volgende:
[..]
Groenland hoort bij Denemarken. Geografisch zou ik het niet weten, dat kan ook nogal arbitrair zijn toch?
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Groenland geografisch gezien Europa is.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groenland is overzees gebied van Denemarken ja. Dat klopt.
Nouja, je had het eerder over geografische liggingen. Zodoende.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Groenland geografisch gezien Europa is.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je had het eerder over geografische liggingen. Zodoende.
Geen idee, niemand heeft me een taak gegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was je taak om me te verwarren? Wat een baas ben je toch ook.
Ja verschrikkelijk, er is nu gewoon iemand die zijn/haar kind en vader en moeder kwijt isquote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Pool rijdt opa oma en kleinkind dood in Meijel
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Pool rijdt opa oma en kleinkind dood in Meijel
twitter:kaneofficial twitterde op zondag 19-05-2013 om 09:31:15In tegenstelling tot eerdere berichtgeving komt @kaneofficial dinsdag niet bij @giel3fm. reageer retweet
De winkels zijn hier altijd op zondag dicht en wij wonen niet eens in de bible belt. Gelukkig kun je je daar op aanpassen.quote:
Hier idem, helemaal aan gewend. Ik vind het zelfs raar als ik elders ben en daar op zondags wel naar de super kanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:44 schreef themauster het volgende:
[..]
De winkels zijn hier altijd op zondag dicht en wij wonen niet eens in de bible belt. Gelukkig kun je je daar op aanpassen.
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, helemaal aan gewend. Ik vind het zelfs raar als ik elders ben en daar op zondags wel naar de super kan
Precies! Idem voor tweede Pinksterdag, al is de lokale Welkoop wel open. Er wordt schande van gesprokenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.
nee hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit idd. Zondag is gewoon alles dicht. Klaar. Punt.
ff kaplaarzen met stalen neus scorenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Idem voor tweede Pinksterdag, al is de lokale Welkoop wel open. Er wordt schande van gesproken
Ik heb al lieslaarzen met stalen neuzenquote:
ik ga hem niet inkopp..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb al lieslaarzen met stalen neuzen![]()
En een visnet, die kreeg je er gratis bij.
Naar jong toch!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ga hem niet inkopp..
VISWIJF!!!!11!11111
... shit
Als ik een stel kloten voor m'n neus heb hangen schop ik ze toch ook niet naar binnen?!quote:
Nee, ik verwacht dat je ze dan in je mond neemt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik een stel kloten voor m'n neus heb hangen schop ik ze toch ook niet naar binnen?!
Je verwachtingen zijn te hoogquote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat je ze dan in je mond neemt.
Zoveel rek heb ik sowieso niet, zeker niet als 'ie ook nog klopt...quote:
quote:
Ik ben het luisteren in de avond aardig aan het afleren, ik hou zeeën van tijd overquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hoor, ze hebben het weer voor elkaar.
echt te triest voor woordenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 grapje kan nog wel, maar sommige van die figuren kennen echt geen maat..quote:
dat sommige mensen een kritische noot aanslaan bij het hele media circus kan ik best begrijpen, maar een beetje respect kan geen kwaad bij dit soort berichtenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 grapje kan nog wel, maar sommige van die figuren kennen echt geen maat..
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wees eens iets duidelijker.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Persco op Ned 1 (over familiedrama Zeist' kwam precies na Studio Voetbal. Alle VBL-mensen kwamen dus naar dat topic. Vervolgens dus allerlei onzinposts in NWS met grapjes over dode kinderen. Resultaat is dat t topic weer op slot is en een paar figuren beetje janken in NWS SC/FBquote:
Zie vorige post.quote:
Echt, wat een hersendoden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Persco op Ned 1 kwam precies na Studio Voetbal. Alle VBL-mensen kwamen dus naar dat topic. Vervolgens dus allerlei onzinposts in NWS met grapjes over dode kinderen. Resultaat is dat t topic weer op slot is en een paar figuren beetje janken in NWS SC/FB
Dat geeft oprecht te denken welk niveau dat tuig daar heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Persco op Ned 1 (over familiedrama Zeist' kwam precies na Studio Voetbal. Alle VBL-mensen kwamen dus naar dat topic. Vervolgens dus allerlei onzinposts in NWS met grapjes over dode kinderen. Resultaat is dat t topic weer op slot is en een paar figuren beetje janken in NWS SC/FB
echt te sneu voor woorden gelukkig zijn er nog zat leuke users in VBLquote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt, wat een hersendoden.
Zombies hebben meer verstand. Want die eten hersenen.
zoals wolfrolfquote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt te sneu voor woorden gelukkig zijn er nog zat leuke users in VBL
Zijn zat prima users hoor, zelfs bij die veelposters, helaas zitten er ook gewoon een aantal kutusers tussen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt te sneu voor woorden gelukkig zijn er nog zat leuke users in VBL
zo kijk die isolatie cel eens vliegenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
http://www.koco.com/news/(...)/g0okba/-/index.html
Live beelden van supercell en tornado in USA.
Ja goeie vraag, het is echt een kei ruig nummer.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Evertjan het volgende:
zou 3fm het aandurven om Emmelie de Forest te gaan draaien
Dat ja.quote:
het blijft gewoon in je kop hangen!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja goeie vraag, het is echt een kei ruig nummer.
Dit bandje neem ik mee jongens, bedankt!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
altijd cool zoals hij post tijdens VI uitzendingen
Tatumtwitter:michielveenstra twitterde op maandag 20-05-2013 om 09:30:46Vandaag exact twee jaar geleden. Opdat wij niet vergeten. reageer retweet
ik vond em prachtigquote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef alors het volgende:
KakhaarlakEn hoor Rámon lachen om zijn eigen matige grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |