Ik zal voor je op de barricade staan en de kogels opvangen. Als m'n schoen het scherm heel laat natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, bloeddruksgewijsgezien beter als ik niet kijk dan![]()
Cornald Maas zit er ook, en die vind ik wat deskundiger.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, bloeddruksgewijsgezien beter als ik niet kijk dan![]()
Jupz.. altijd smullen in SHOquote:Op maandag 20 mei 2013 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een hoop domme kutten op de wereld, heerlijk.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
Cornald wil een Armin van Buuren/Eva Simmons project.
Hm.. Armin ben ik het mee eens maar Eva.. moah.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
Hoe goed is die zangeres eigenlijk? Ik ken haar eerlijk gezegd maar van 1 nummer.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik denk niet dat Armin van Buuren mee wil doen aan het songfestival, als je kijkt hoeveel tijd er in gaat zitten. Eva Simons alleen zou wel kunnen maar dan moet het gewoon een ijzersterk nummer zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
Als Armin het nummer nou gewoon maakt, dan hoeft ie van mij niet persoonlijk meequote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Armin van Buuren mee wil doen aan het songfestival, als je kijkt hoeveel tijd er in gaat zitten. Eva Simons alleen zou wel kunnen maar dan moet het gewoon een ijzersterk nummer zijn.
Precies, er mag toch geen live muziek, dus dan kan hij daar wel op het podium achter zijn tafeltje gaan staan, maar dat voegt zo weinig toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Armin het nummer nou gewoon maakt, dan hoeft ie van mij niet persoonlijk mee
Nou, Armin heeft een enorme fanbase. Als hij op dat podium staat dan win je daar veel stemmen mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, er mag toch geen live muziek, dus dan kan hij daar wel op het podium achter zijn tafeltje gaan staan, maar dat voegt zo weinig toe.
Dat dachten ze ook bij Cascada.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, Armin heeft een enorme fanbase. Als hij op dat podium staat dan win je daar veel stemmen mee.
Cornald is allang blij dat ie een fles champagne kreegquote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef Cee het volgende:
Cornald krijgt een fles champagne van Winston.
Oh en geen Gordon maar die wordt later over LA the Voices geïnterviewd vanuit Curaçao dus misschien dat hij dan over het Songfestival zevert.
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 20-05-2013 om 21:51:13Italië eerste land met televotinguitslagen. #Anouk 9e in semi; 13e in finale. Geen jury bekend, uiteindelijk 1 punt in semi; geen in finale reageer retweet
Dat snap ik dus niet. Een jury zou toch moeten letten op kwaliteit van het lied en zangkwaliteit?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef Fred_B het volgende:
Als je kijkt wat Italië uiteindelijk stemde, heeft de Italiaanse vakjury dus sowieso Spanje en Litouwen zeer ruim boven Nederland geplaatst.
Tot zover het woord "vak" in juryquote:Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef Fred_B het volgende:
Als je kijkt wat Italië uiteindelijk stemde, heeft de Italiaanse vakjury dus sowieso Spanje en Litouwen zeer ruim boven Nederland geplaatst.
Bedankt.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijken jullie niet naar Pauw en Witteman Anouk is bij hen.
Daar kreeg Anouk pas rondom 23.45u een interview met P&Wquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bedankt.
http://pauwenwitteman.var(...)7d352dd4e3b7c08fca0d
Ja vond het ook een leuk interview.. Toffe Anoukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Gert het volgende:
Wel een leuk interview.
Anouk vindt Roemeen 'engerd' en Deense 'onaardig'
Superleuk interview!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt.
http://pauwenwitteman.var(...)7d352dd4e3b7c08fca0d
twitter:songfestivalNL twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 18:48:16Zweedse jury zette #Anouk op 5 in semi; op 2 in finale. NL kreeg in zowel finale als halve finale 8 punten vanuit Zweden reageer retweet
en terechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Veel tijd nam Anouk niet om te 'socializen', maar de mannen van Griekenland vond zij erg gezellig en aardig.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |