Behoorlijk wat en tel daarbij de gastoptredens op die gaan komen in het buitenland en tv opnames en concerten etc. Per download pakt ze maar 10 cent ofzo trouwens dus dat loopt niet echt op. Radio 25 cent ofzo per keer.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af hoeveel cash het haar oplevert, ze heeft Birds en de liedjes van het album meegeschreven toch?
De voorsprong op Servië was wel een geruststellende marge van 29 punten, ook al hadden die dan misschien wel iets meer punten gepakt, waardoor het krap had kunnen worden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hadden we er waarschijnlijk uitgelegen
Er zitten best wel behoorlijk wat Nederlandse diplomaten en anderen in Kenia. Misschien dat die massaal Birds zijn gaan downloadenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef grazz het volgende:
itunes updateje Europa
Birds
#1 Netherlands
#2 Latvia
#8 Sweden
#12 Estonia
#18 Finland
#18 Luxembourg
#22 Belgium
#30 Norway
#32 Lithuania
#42 Hungary
#46 Denmark
#52 Germany
#57 Czech Republic
#59 Malta
#65 Ireland
#66 Slovenia
#73 Austria
#99 Azerbaijan![]()
#104 Russia
#108 Switzerland
#134 Kenya WTF!?![]()
#141 Australia![]()
#159 United Kingdom
#175 Spain
#281 Ukraine
Nou ja, de startpositie van Ierland toont aan dat als ze het wisten, en daar ga ik wel vanuit. Dat laatste wat je zegt niet zo waarschijnlijk hoeft te zijn. Ierland werd (krap) 8e in de halve finale, maar mocht wel als laatste. Die hadden ze ook kunnen wegmoffelen in het eerste gedeelte van de tweede helft. Ik denk dat de samenstellers Birds bewust op die 13e plek hebben gezet, om zo na de onderbreking als eerste te beginnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De voorsprong op Servië was wel een geruststellende marge van 29 punten, ook al hadden die dan misschien wel iets meer punten gepakt, waardoor het krap had kunnen worden.
Ik weet niet of de samenstellers van de finale de uitslag van de halve finale kenden, maar als we daarin maar 8e of 9e waren geworden, hadden we misschien wel een mindere startpositie gekregen bij de eerste 5 van de finale ofzo.
In de tweede helft, terwijl ze toch duidelijk in de eerste helft was gelootquote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, de startpositie van Ierland toont aan dat als ze het wisten, en daar ga ik wel vanuit. Dat laatste wat je zegt niet zo waarschijnlijk hoeft te zijn. Ierland werd (krap) 8e in de halve finale, maar mocht wel als laatste. Die hadden ze ook kunnen wegmoffelen in het eerste gedeelte van de tweede helft. Ik denk dat de samenstellers Birds bewust op die 13e plek hebben gezet, om zo na de onderbreking als eerste te beginnen.
Nee, totaal 26 nummers, dus 13 is de helft. Anouk zat dus nog in de eerste helft. Het was dan ook de meest gunstige startpositie die nog mogelijk was na het loting gedeelte.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:53 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
In de tweede helft, terwijl ze toch duidelijk in de eerste helft was geloot
Ja, maar dat is een keuze geweest van de producenten. En denk ik wel degelijk bewust om het zo toe doen. Want normaal gesproken verdeel je het gewoon 13 - 13. Dus het staat verder los van de loting, ze zat in de eerste helft. Maar de makers wilden het graag zo verdelen. En daar hoor je ons zeker niet over klagen natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
Nee, maar het was raar dat ze de 'pauze' na nr 12 deden, terwijl hij qua helft na nr 13 had gemoeten
Oh super! Hopelijk gaan ze haar muziek buiten de BeNeLux nog vaker draaien!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:24 schreef Pluto1975 het volgende:
Ook Sad Singalong Songs doet het erg goed op iTunes
#1 Netherlands
#8 Sweden
#10 Hungary
#26 Germany
#27 Belgium
#32 Finland
#50 Denmark
#64 Switzerland
#66 Austria
#71 Spain
#120 Norway
#153 Latvia
#156 Ireland
#213 Greece
#215 Singapore
#270 Czech Republic
#283 Russia
#324 Romania
#336 Australia
Volgens mij wil ze toch niet meer zo vaak optreden?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Behoorlijk wat en tel daarbij de gastoptredens op die gaan komen in het buitenland en tv opnames en concerten etc. Per download pakt ze maar 10 cent ofzo trouwens dus dat loopt niet echt op. Radio 25 cent ofzo per keer.
Ik dacht misschien vanwege de backingsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten best wel behoorlijk wat Nederlandse diplomaten en anderen in Kenia. Misschien dat die massaal Birds zijn gaan downloaden
Die kwamen juist uit Suriname/De Antillen. Mede daarom toonden ze ook die vlaggen.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kwamen juist uit Suriname/De Antillen. Mede daarom toonden ze ook die vlaggen.
Gaaf! Ik zie dat ze op nummer 9 staat in de Online top 40 van Megapolquote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef hplaserjet het volgende:
Birds gehoord op de Zweedse radiozender Megapol!![]()
![]()
. Ze noemden het nummer jättebra (supergoed)!
Waarom ben jij mij voor Bennyquote:Op maandag 20 mei 2013 15:16 schreef iBenny het volgende:
Anouk is vanavond tafelgast bij Pauw & Witteman
De grote kennerquote:Op maandag 20 mei 2013 18:39 schreef Cee het volgende:
Volgens mij hoorde ik net bij RTL Boulevard een vooraankondiging dat Gordon (![]()
) zometeen mee komt praten over het Songfestival.
Is het al geweest, of komt het nog?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:39 schreef Cee het volgende:
Volgens mij hoorde ik net bij RTL Boulevard een vooraankondiging dat Gordon (![]()
Ik zit nog geduldig te wachten met een schoen in m'n hand.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Is het al geweest, of komt het nog?
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nog geduldig te wachten met een schoen in m'n hand.
Bedankt voor de waarschuwing, bloeddruksgewijsgezien beter als ik niet kijk danquote:Op maandag 20 mei 2013 18:39 schreef Cee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |