Ik zal voor je op de barricade staan en de kogels opvangen. Als m'n schoen het scherm heel laat natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, bloeddruksgewijsgezien beter als ik niet kijk dan![]()
Cornald Maas zit er ook, en die vind ik wat deskundiger.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, bloeddruksgewijsgezien beter als ik niet kijk dan![]()
Jupz.. altijd smullen in SHOquote:Op maandag 20 mei 2013 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een hoop domme kutten op de wereld, heerlijk.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
Cornald wil een Armin van Buuren/Eva Simmons project.
Hm.. Armin ben ik het mee eens maar Eva.. moah.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
Hoe goed is die zangeres eigenlijk? Ik ken haar eerlijk gezegd maar van 1 nummer.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik denk niet dat Armin van Buuren mee wil doen aan het songfestival, als je kijkt hoeveel tijd er in gaat zitten. Eva Simons alleen zou wel kunnen maar dan moet het gewoon een ijzersterk nummer zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |