quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef TLC het volgende:
Dit nummer had nooit door de voorronde gekomen
Ik ook niet. Ik snap ook niet waar het opportunisme omtrent Birds vandaan komt. Een beetje nationalisme kan geen kwaad, maar zelfs deze eerste kandidaat blaast Anouk weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit niet slecht hoor. Maar geen winnaar.
en dat allemaal van onze belastingcenten!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die livestream via omroep.nl is net een diashowgeen bewegend beeld
oortjes mogen niet is geen WT dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
Er is wat mis met dr geluid? Ze zitt telkens aan dr oor
Kijk in de OP. Hoe lang kom je nou al op Fok!, D.?quote:
wat zeggie?...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
Er is wat mis met dr geluid? Ze zitt telkens aan dr oor
nee die van jouwquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Geeft ze de piemolgrootte van haar ex aan?
Trololololoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit niet slecht hoor. Maar geen winnaar.
Ik ook niet. Ik snap ook niet waar het opportunisme omtrent Birds vandaan komt. Een beetje nationalisme kan geen kwaad, maar zelfs deze eerste kandidaat blaast Anouk weg.
#teamstrootgodquote:
fixedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
jammer dat je niet kan doorspoelen terugspoelen
Het gaat niet alleen om blazenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik snap ook niet waar het opportunisme omtrent Birds vandaan komt. Een beetje nationalisme kan geen kwaad, maar zelfs deze eerste kandidaat blaast Anouk weg.
Hoe doe je datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Wel grappig, meteen vertaling :
[ afbeelding ]
Pleeborstel.quote:
Grahamquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
"The stylist should be sacked, honestly, you'd even dress better to SEE the contest."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |