Johannes moet instemmen. Onze toekomst staat op het spel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post heb ik al eerder gelezen vandaag.
like a bossquote:
Ik zou bananenschuimpjes overwegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef TLC het volgende:
Ik ben me misselijk aan het eten aan goldbaren vanwege de spanning
Bierworstjes doen het ook goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou bananenschuimpjes overwegen.
Wat een originele post. Hier stem ik mee in.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als onze teams willen doorgaan met de samenwerking moet je wel instemmen met deze stelling.
Roemenië! Ik ga enkel voor hem kijken. Anouk haar liedje stelt geen ruk voor, en ze staat daar puur voor zichzelf.
De winst van Cezar kan gelijk staan aan een kwalitatieve golf door de muziek wereld in plaats van de kwantitatieve welke momenteel rondspookt. Hij is de muzikale messias van onze generatie.
Wat een stem, wat een uitstraling
#TeamRoemenië!
Dit is inmiddels al het 3e voorbeschouwingstipicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het voorbeschouwingstopic is al in 20 minuten dicht
Je bent zelf kinderachtig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Die reclame van bolletje is verschrikkelijk kinderachtig.
Ik vind alleen die zanger leuk. Het liedje is meh.quote:
Natte ontbijtkoek lijkt net op poep.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nieuw van bolletje. Smeuige ontbijtkoek. Daar lik je je vingers bij af.
Zo'n volwassen baasje kinderachtig noemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind alle liedjes niks. Ik vind dit hele festival niks.
Fix het door er een laagje boter op te smeren. Leidt afquote:
Mooi. Hoe gaan we hem steunen. VI Televisie ring stijl wellicht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een originele post. Hier stem ik mee in.
Ben je die ook de hele tijd aan het irriteren met niets-toevoegende posts?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts doen me denken aan die debiel Syntix.
maar dat maakt het zo leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind alle liedjes niks. Ik vind dit hele festival niks.
Dit is nog niksquote:
en wat zeg jij?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen zegt: Anouk is een goede zangeres, en dit nummer is slecht.
Zet bepaalde gifjes van een toeterende Genee of een party hard Derksen maar onder je control+vquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Hoe gaan we hem steunen. VI Televisie ring stijl wellicht?
Met jou valt niet te pratenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je die ook de hele tijd aan het irriteren met niets-toevoegende posts?
Ik ook.quote:
Ik ga de grote Johan Derksen toch niet tegen spreken? Manager van Cuby and the Blizzards, Brotherhood of Man en Mike Vincent?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Ik zou eigenlijk willen opteren voor 3 topics tegelijk zodat het wat langzamer gaat
quote:
Een shitnummer. Een mainstream "oh deze had ik nog in de kast liggen Oranje lied" liedje. Schaamteloos je hiermee te durven vertonen en je dan ook nog zo arrogant op te stellen. Als je stoer denkt te moeten zijn kom dan met iets spannends aanzetten, iets nieuws en uitdagend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zweden had dit jaar Lykke Li moeten sturen
Goeie voor volgend jaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zweden had dit jaar Lykke Li moeten sturen
Als erkend hitzanger heeft hij hier dan ook wel recht van spreken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is alles wat Gerard Joling uit gedroomd had.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een shitnummer. Een mainstream "oh deze had ik nog in de kast liggen Oranje lied" liedje. Schaamteloos je hiermee te durven vertonen en je dan ook nog zo arrogant op te stellen. Als je stoer denkt te moeten zijn kom dan met iets spannends aanzetten, iets nieuws en uitdagend.
Denk bijvoorbeeld aan Roemenie
#TeamRoemenie
Het is een shitliedje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb fok op laptop, esf op tv met een kleine twitter live feed onder in het beeld van tvquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hier 3 schermen aan staan voor het ESF. Wat nou Second Screen
?
Laura Jansenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Anouk niet wint sturen we Elize.
caro emeraldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Anouk niet wint sturen we volgend jaar Elize.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Anouk niet wint sturen we Elize.
Alle Italianen zijn baas.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Italië had overigens Ludovico Einaudi moeten sturen. Wat een baas is dat zeg.
Onder onze Bonnie, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef remlof het volgende:
Ik doe ook maar even een loze voorspelling:
Anouk wordt zevende.
Ik weet niet of het tietenlied echt aanslaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Anouk niet wint sturen we volgend jaar Elize.
^^quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gewoon Armin van Buuren met Jacqueline Govaert of Eva Simons sturen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Zou een heel mooie plaats zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef remlof het volgende:
Ik doe ook maar even een loze voorspelling:
Anouk wordt zevende.
Queen of Elba is wel een grappig ESF-liedjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is ook een erg goede zangeres.
Armin hoor je toch niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Zet #TeamRoemenië in je sig. Dat heb je toch wel over voor Cezar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tietenlied echt aanslaat.
En dat wil je.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag op Anouk stemmen als ik dat zou willen
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Vast wel. Alleen even vertalen en Eliza topless het podium op sturen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tietenlied echt aanslaat.
Datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gewoon Armin van Buuren met Eva Simons sturen.
Deze posts ergens anders posten a.u.b. Deze topics gaan hard genoeg zonder deze totaal willekeurige nonsens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
Die reclame van Dubbelfris is ook enorm kinderachtig.
Vanaf nu geen Dubbelfris meer voor mij.
Doennnnnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft ook een engelstalige kerst hit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Zanger Rinus - Hey Marlous serieus aan kan slaan bij dat publiek in het buitenland.
twitter:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze posts ergens anders posten a.u.b. Deze topics gaan hard genoeg zonder deze totaal willekeurige nonsens.
Die is wel geinig jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de reclame van Dubbel Frisss wel grappig
#TeamRoemenië sluit zich aan bij Mark Ruttequote:
Dat nummer kan niet ingezonden worden, omdat het al een hit wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Zanger Rinus - Hey Marlous serieus aan kan slaan bij dat publiek in het buitenland.
Dat was voor de reclame werd utigezondenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is wel geinig ja. En ik merk nu al dat de horizon stream achterloopt op de tv
.
Amsterdam 2014 gaat hem sws niet worden. Wordt dan Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
we gaan beginnen
Anouk![]()
Amsterdam 2014
roemeniequote:
Dus:quote:
Rotterdamquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Amsterdam 2014 gaat hem sws niet worden. Wordt dan Rotterdam.
Ah Brussel heeft al besloten dat Roemenië wint.quote:
Helaas via TV... of heb je een stream - wil ik ook!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef bfx het volgende:
Jullie mogen ook even allemaal weten dat ik naar de BBC kijk .
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon op NED1 lekker ergeren is lekker
Die act is leuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk voor de Finse lesbische kus en verder maakt het allemaal toch geen ruk uit
Denemarken is wel lekker, maar niet goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Roemenie is tering slecht.Denemarken is het.
Omdat het commentaar van Graham 1000x beter is.quote:
Hoogtepunt van de avond!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk voor de Finse lesbische kus en verder maakt het allemaal toch geen ruk uit
maar wel Graham Norton !quote:
Nog loopt ie achterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was voor de reclame werd utigezonden
Zlata is prachtigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Denemarken is wel lekker, maar niet goed.
Net als Zlata
alsof Jantje zo veel boeiends te vertellen heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Geluid is slecht van het commentaar!
ik ook, elke jaarquote:
BBC One is primaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
Ligt het aan mij, of is er een probleem met de geluidskwaliteit?
Ja, ik trek nog maar een biertje losquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al zei: lekker ergeren is lekker.
Cornald Maas terug please!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alsof Jantje zo veel boeiends te vertellen heeft
Loop naar de helquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef Little_Dolls het volgende:
Frankrijk mag trouwens ook goed scoren. Lijkt mij echt een topnummer.
Mijn favoriet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef Little_Dolls het volgende:
Frankrijk mag trouwens ook goed scoren. Lijkt mij echt een topnummer.
Ben jij #TeamGriekenland? Eerlijk is eerlijk, die heeft de beste songtekst.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
#TeamRoemenië is present. Alle fans zet #TeamRoemenië in je ondertitel.
Wij buigen voor Keizer Cezar
Wij buigen voor Cezar
Willem van Beusekomquote:
De negatievelingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alsof Jantje zo veel boeiends te vertellen heeft
Daar ga ik ook naartoe zappen denk ik. prima commentaar altijd. En slechter dan Jantje kan het niet zijn natuurlijkquote:
gammaquote:
fantastisch...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef bfx het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de BBC. Goed ben ik hè?
Alleen Jan Smit en Daniel Dekker zijn slecht verstaanbaar. /carequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
En heul veul posts iedere keer dusquote:
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gekke naam trouwens 'Malmö'
Klinkt als Melmuh
YESquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Alleen Jan Smit en Daniel Dekker zijn slecht verstaanbaar. /care
Zijn vriendjes uit Volendam hebben al bewezen dat ze er niks van kunnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
De negatieveling. Net alsof ie het zelf beter zou kunnen
.
Wij buigen voor Cezar
Je kent Graham Norton niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef tralalala het volgende:
Die BBC commentator is ook een droogkloot volgens mij
#TeamGreecequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij #TeamGriekenland? Eerlijk is eerlijk, die heeft de beste songtekst.
Vind zijn talkshow 3x niksquote:
Is al geweest na het trosfilmpje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
Waar is dat leuke eurovision introfilmpje gebleven trouwens? Met die trompetten?
nog geen recessie in zweden dus hebben ze een koor ingehuurdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
Waar is dat leuke eurovision introfilmpje gebleven trouwens? Met die trompetten?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind zijn talkshow 3x niksMaar volgens mij is hij voor zo'n programma prima te pruimen
Die clip is ook grappig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
#TeamGreece
Geweldige songtekst. Sierd zou hem geschreven kunnen hebben
En toch durft ie negatief te zijn over anderequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn vriendjes uit Volendam hebben al bewezen dat ze er niks van kunnen
Wij buigen voor Cezar
Dat is bij mij altijd zo snel mogelijk zappenquote:
Aviciiquote:
Je kunt hem uitzetten en aanzetten.quote:
eurovision.tvquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef DeLuna het volgende:
Is er ook een stream ergens? Aangezien die niet in de OP staat
ze gaan je ook 100 keer waarschuwen dat het volgende optreden "flash lights" bevat.quote:
Die waren laatste van alle halve finalisten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Zijn vriendjes uit Volendam hebben al bewezen dat ze er niks van kunnen
Frustratie he .quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch durft ie negatief te zijn over andere.
Hij was niet negatief....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch durft ie negatief te zijn over andere.
Maar het commentaar daar is echt zoveel beter dan jan shit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze gaan je ook 100 keer waarschuwen dat het volgende optreden "flash lights" bevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |