Helaas via TV... of heb je een stream - wil ik ook!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef bfx het volgende:
Jullie mogen ook even allemaal weten dat ik naar de BBC kijk .

quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon op NED1 lekker ergeren is lekker

Die act is leuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk voor de Finse lesbische kus en verder maakt het allemaal toch geen ruk uit

Denemarken is wel lekker, maar niet goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Roemenie is tering slecht.Denemarken is het.

Omdat het commentaar van Graham 1000x beter is.quote:

Hoogtepunt van de avond!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk voor de Finse lesbische kus en verder maakt het allemaal toch geen ruk uit

maar wel Graham Norton !quote:

Nog loopt ie achterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was voor de reclame werd utigezonden

Zlata is prachtigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Denemarken is wel lekker, maar niet goed.
Net als Zlata

alsof Jantje zo veel boeiends te vertellen heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Geluid is slecht van het commentaar!

ik ook, elke jaarquote:

BBC One is primaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef OverRated het volgende:
Ligt het aan mij, of is er een probleem met de geluidskwaliteit?

Ja, ik trek nog maar een biertje losquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al zei: lekker ergeren is lekker.

Cornald Maas terug please!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alsof Jantje zo veel boeiends te vertellen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |