Johannes moet instemmen. Onze toekomst staat op het spel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post heb ik al eerder gelezen vandaag.
like a bossquote:
Ik zou bananenschuimpjes overwegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef TLC het volgende:
Ik ben me misselijk aan het eten aan goldbaren vanwege de spanning
Bierworstjes doen het ook goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou bananenschuimpjes overwegen.
Wat een originele post. Hier stem ik mee in.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als onze teams willen doorgaan met de samenwerking moet je wel instemmen met deze stelling.
Roemenië! Ik ga enkel voor hem kijken. Anouk haar liedje stelt geen ruk voor, en ze staat daar puur voor zichzelf.
De winst van Cezar kan gelijk staan aan een kwalitatieve golf door de muziek wereld in plaats van de kwantitatieve welke momenteel rondspookt. Hij is de muzikale messias van onze generatie.
Wat een stem, wat een uitstraling
#TeamRoemenië!
Dit is inmiddels al het 3e voorbeschouwingstipicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het voorbeschouwingstopic is al in 20 minuten dicht
Je bent zelf kinderachtig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Die reclame van bolletje is verschrikkelijk kinderachtig.
Ik vind alleen die zanger leuk. Het liedje is meh.quote:
Natte ontbijtkoek lijkt net op poep.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nieuw van bolletje. Smeuige ontbijtkoek. Daar lik je je vingers bij af.
Zo'n volwassen baasje kinderachtig noemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind alle liedjes niks. Ik vind dit hele festival niks.
Fix het door er een laagje boter op te smeren. Leidt afquote:
Mooi. Hoe gaan we hem steunen. VI Televisie ring stijl wellicht?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een originele post. Hier stem ik mee in.
Ben je die ook de hele tijd aan het irriteren met niets-toevoegende posts?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts doen me denken aan die debiel Syntix.
maar dat maakt het zo leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind alle liedjes niks. Ik vind dit hele festival niks.
Dit is nog niksquote:
en wat zeg jij?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen zegt: Anouk is een goede zangeres, en dit nummer is slecht.
Zet bepaalde gifjes van een toeterende Genee of een party hard Derksen maar onder je control+vquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Hoe gaan we hem steunen. VI Televisie ring stijl wellicht?
Met jou valt niet te pratenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je die ook de hele tijd aan het irriteren met niets-toevoegende posts?
Ik ook.quote:
Ik ga de grote Johan Derksen toch niet tegen spreken? Manager van Cuby and the Blizzards, Brotherhood of Man en Mike Vincent?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Ik zou eigenlijk willen opteren voor 3 topics tegelijk zodat het wat langzamer gaat
quote:
Een shitnummer. Een mainstream "oh deze had ik nog in de kast liggen Oranje lied" liedje. Schaamteloos je hiermee te durven vertonen en je dan ook nog zo arrogant op te stellen. Als je stoer denkt te moeten zijn kom dan met iets spannends aanzetten, iets nieuws en uitdagend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen zegt: Anouk is een goede zangeres, en dit nummer is slecht.
twitter:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zweden had dit jaar Lykke Li moeten sturen
Goeie voor volgend jaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zweden had dit jaar Lykke Li moeten sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |