abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126672593


Deel 11 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3
KLB / Mensen op klacht.nl #4
KLB / Mensen op klacht.nl #5
KLB / Mensen op klacht.nl #6
KLB / Mensen op klacht.nl #7
KLB / Mensen op klacht.nl #8 Waar kinderen het moeten ophouden
KLB / Mensen op klacht.nl #9 zonder garantie

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)
pi_126672601
En weer verder :)
pi_126672818
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Tot mijn grote verbazing zit ik ondanks mijn HI VIB abonnement, toch steeds weer over mijn abonnement heen.
Nu kwam ik onlangs er achter dat één van de redenen hiervan de onbekende post `Internetdiensten:zie www.payinfo.nl´.

Nu heb ik mij afgemeld voor alle diensten door middel van het smsen `Blok aan´ naar 1500, Ook de site van Payinfo heb ik mij afgemeld voor de dienst `xTubes.TV´ van verkoper ´Kimiasol´. Nu heb ik mij nooit ingeschreven voor welke diensten dan ook van deze aanbieder.

In totaal is er over drie facturen verspreid van de afgelopen maanden een bedrag van E 40,92 excl. BTW onterecht gefactureerd. De site ´Payinfo.nl´ heeft het zelfs over 13 maal E 4,50, Oftewel E 58,50. Zie bijlage.

Deze diensten heb ik nooit aangevraagd, noch gebruikt.

Via deze weg wil ik u dan ook verzoeken tot restitutie van dit onwettelijk afgeschreven bedrag voor diensten waar ik nooit toestemming aan heb gegeven, niet aan derde partij ´Kimiasol´, noch aan KPN BV. Ik acht u verantwoordelijk voor deze onjuiste facturering, aangezien u deze zonder verdere specificatie of enig overleg met mij als uw klant zijnde door factureert voor een, voor mij, onbekende partij.

Hopende op een passende reactie van uw kant, naar mij toe als zogenaamde ´Very important beller´.

Aangezien mijn vorige klachten niet zijn behandeld, geef ik u bij deze 10 werkdagen tot reactie voordat ik contact opneem met de geschillen commissie telecommunicatie.

Bij voorbaat dank,

Abonneren op porno en vervolgens schuld bij Hi leggen :')
pi_126673050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef Ceviche het volgende:
-----
Toen ik vanmiddag het filiaal aan de bilderdijkstraat uit wou lopen werd ik tegengehouden. Ik had geen producten gekocht waardoor zij het recht hadden om in mijn tas te kijken. Ik had eerder die dag al producten gekocht bij het filiaal aan het heinekenplein, maar ging nog even langs die van de bilderdijkstraat omdat het procust dat ik zocht niet aanwezig was bij het eerste filiaal. De bewaker die mijn tas doorzocht vond de producten. Ik zei dat ik ze bij een ander filiaal had gekocht en dat ze de camerabeelden moesten bekijken. toen de medewerkster die dit ging afhandelen na een tijdje terugkwam, vroeg zij mij welk filiaal dat was, wanneer ik die aankoop had gedaan en bij welke kassa dat was. Toen zij na een vrij lange tijd terugkwam vroeg zij mij als ‘laatste test’ nog op wat voor manier ik had betaald. nadat ik had aangegeven hoe ik dat had gedaan werd mij geen excuses aangeboden, bijvoorbeeld voor het in beslag nemen voor mijn tijd of de nare behandeling, maar kreeg ik het advies dat ik voortaan beter mijn spullen bij de kassa kon laten als ik de winkel binnen ging. Ik ben hier erg boos over en vind het belachelijk dat er zo met klanten wordt omgegaan bij deze winkel. Voor iedereen die van plan is deze winkel binnen te gaan een boodschap: Als je geen geld uitgeeft denkt het personeel dat ze je mogen behandelen als een 1e klas crimineel!

Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn de medewerkers worden aangepakt om hun belachelijke houding en een excuus van hen zou ook geen kwaad kunnen
-----

Omfg.
Terechte klacht. Winkelpersoneel heeft maar normaal te doen.
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_126673452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Terechte klacht. Winkelpersoneel heeft maar normaal te doen.
dit is idd een terechte klacht. zowaar.

Ten eerste is "niets kopen" geen grond voor tas doorzoeken en ten tweede mogen ze dat niet, zelfs de politie mag het niet zomaar.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:39:25 #6
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126675303
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
pi_126675637
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
Over een bonnetje wordt niks gezegd?
En dan nog, laat ze hun eigen beveiligingsbeelden maar nachecken. Als de klant zegt dat hij het elders gekocht heeft en nergens is te zien dat hij het uit schappen gepakt heeft dan houdt het behoorlijk op voor de winkel.
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_126675811
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
Tot het moment dat je het zelf meemaakt. Dan is het huilen.

Verdacht gedragen is geen aanleiding tot een burgerarrest. Pas bij heterdaad mag dat.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:17:38 #9
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126676500
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef jamesb het volgende:

[..]

Tot het moment dat je het zelf meemaakt. Dan is het huilen.

Verdacht gedragen is geen aanleiding tot een burgerarrest. Pas bij heterdaad mag dat.
Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:20:20 #10
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126676567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:49 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Over een bonnetje wordt niks gezegd?
En dan nog, laat ze hun eigen beveiligingsbeelden maar nachecken. Als de klant zegt dat hij het elders gekocht heeft en nergens is te zien dat hij het uit schappen gepakt heeft dan houdt het behoorlijk op voor de winkel.
Het lijkt me logisch dat er met een bonnetje niet zo'n probleem was geweest. Maar het kijken van de beelden had ook gekund ja :)
pi_126676650
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
Dat jij problemen wil voorkomen valt wat voor te zeggen.

Maar hoe dan ook, het geeft die verkopers geen recht iemand zonder rede aan te houden.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:28:48 #12
67670 Skv
Cynist.
pi_126676851
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
_O- Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:46:56 #13
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126677381
Ik werk dan ook zelf in een winkel, het valt niet mee om dieven te herkennen maar er wordt ontzettend veel gestolen. Op een gegeven moment moet je wel dit soort maatregelen treffen anders kun je alles wel gratis weggeven. Soms betekent dat inderdaad dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.

Gisteren nog, bij een klant ging het alarmpoortje af. 'Ik denk dat het aan de kinderwagen ligt.' zegt ze. Toen ze binnenkwam ging het alarm niet af, dus dat was het waarschijnlijk niet. Alle boodschappen weer over de plaat, zonder resultaat. Haalt ze op een gegeven moment een make-upartikel tevoorschijn t.w.v. 15 euro, 'die er per ongeluk in de kinderwagen gevallen was'. Ze heeft het artikel alsnog afgerekend.
Dit soort incidenten maken je erg aan het twijfelen, zoiets kan gebeuren natuurlijk maar het is ook wel erg discutabel.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:47:49 #14
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126677402
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef Skv het volgende:

[..]

_O- Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
Dat is ook zo maar dan moet je ook niet zeuren als het personeel gaat je gaat twijfelen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:51:36 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126677487
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef Skv het volgende:

[..]

_O- Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
dus dan zou je zo kunnen stelen. Het staat in het winkelregelement meestal. Als je er niet mee akkoord gaat moet je er niet heen gaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:53:21 #16
67670 Skv
Cynist.
pi_126677528
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dus dan zou je zo kunnen stelen. Het staat in het winkelregelement meestal. Als je er niet mee akkoord gaat moet je er niet heen gaan
Je kan nog wel meer in je reglementen zetten, daar wordt het niet rechtsgeldiger van.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat is ook zo maar dan moet je ook niet zeuren als het personeel gaat je gaat twijfelen.
Ook nog nooit gehad overigens, heb denk ik een betrouwbare kop :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:06:36 #17
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126677949
quote:
Klacht Zorgtoeslag.nl: Kosten absurd.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zorgtoeslag.nl
Lezers van deze klacht: 9

Overheid moet zich schamen om studenten geld afpakt om hun eigen product aan te vragen. Leuker kunnen we het niet maken, wel duurder….

Gewenste oplossing
Geen kosten berekenen
Weer iemand die denkt dat zorgtoeslag.nl van de belastingdienst is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:09:29 #18
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126678031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Weer iemand die denkt dat zorgtoeslag.nl van de belastingdienst is :')
Omfg. Hetzelfde als mensen die kaartjes kopen bij www.ticketsfornotmuchmonnie.nl.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:11:51 #19
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126678102
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Omfg. Hetzelfde als mensen die kaartjes kopen bij www.ticketsfornotmuchmonnie.nl.
Dan vraag je ook om keihard genaaid te worden.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 16:28:00 #20
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:32:30 #21
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126678776
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:11 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dan vraag je ook om keihard genaaid te worden.
Aan de ene kant is het natuurlijk ook geldklopperij en oplichting, aan de andere kant verdien je het ook wel als je hierin trapt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:36:51 #22
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126678896
Is dat zorgtoeslag.nl 'n nieuwe poging van die Bulgaren in dat dorpje om geld aan ons te verdienen? :( :')
Hallon!
pi_126679169
http://www.klacht.nl/hoendermis-en-van-loenhout-advieskantoor/

Een klacht, week later een compliment. Vandaag weer een klacht. Het is nu wachten tot er weer een compliment komt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:48:18 #24
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126679340
quote:
Voor mijn zoon heb ik via de webwinkel 3 spijkerbroeken tegelijk gekocht in januari 2013. Hij is ze niet meteen gaan dragen omdat ze nog wat ruim zaten. Al na 4/5 x dragen van de 1e broek was het stof kapot bij het zitvlak alsof het versleten was. Ben toen naar de winkel gegaan waar hij vaker koopt. Er werd gezegd dat het te maken had met een verkeerde wassing en dat dat wel eens voorkwam. Geen probleem verder, het geld werd geretourneerd. Toen hij de 2e broek, onlangs is gaan dragen gebeurde precies hetzelfde. Ben weer teruggegaan naar de winkel maar er werd me verteld dat de klacht niet meer bij de winkel opgelost werd omdat men de klachten van producten van de webshop in kaart wil brengen en men er anders geen duidelijk beeld van krijgt. Ik moest me bij jullie melden met mijn klacht.
Whut? Hij moest zich hier komen melden? Ze hebben vast gezegd: 'u kunt online een klacht indienen' of iets dergelijks.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:01:56 #25
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126686134
quote:
Klacht CJIB: 20 euro te weinig betaald–> 213.00 euro verhoging! 2 cijfers omgedraaid!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CJIB
Lezers van deze klacht: 9

Ik kreeg een boete binnen van het cjib. Ikmoest 397, 00 euro betalen maar ik heb perongeluk 279.00 euro overgemaakt. Deze menselijke fout heb ik niet gezien. Niets van gehoord totdat ik een aanmaning kreeg. Of ik even 213, 00 euro wil betalen. Dus omdat ik 20 euro te weinig heb betaald, komt u maar lekker de volle pont betalen..
Ik vind dit echt niet normaal, hoe krijg je mensen nog meer in het nauw.
De bekeuring zelf is natuurlijk mijn fout maar kom op moet die aanmaning gelijk, kan er niet eerst even een herringering uit!!

Gewenste oplossing
Ik zou erg blij zijn als ik een herringering had gehad en dat ik het resterend bedrag gewoon over kan maken.
Rekenen kan je ook blijkbaar niet, want je hebt niet 20 euro te weinig betaald, maar wel liefst 118 euro :')

quote:
Klacht Jumbo: Stukje bot in de kip-kerrie salade

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 10


In mijn kip-kerrie salade voor op toast en boterham vond ik een stukje bot van zeker 1 cm. Ik verslikte me hier bijna in.


Gewenste oplossing
maakt me niet zoveel uit, wil het alleen melden dat er misschien beter op gelet kan worden in de fabriek. Ik 'durf' het product niet meer te kopen.
Omdat er een stukje bot van een kip in zit, wat gewoon een keertje kan gebeuren durf je geen kip-kerrie salade meer te nemen? :|W

quote:
Klacht Lidl: 6 stuks croisants

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 13


per 17-05-2013is er een blik met de voorbereidde croisants met een knal uit elkaar gespat.
datum op blik 9-05-2013
code 03 065 22:14 S2.
Gekocht bij Lidl in Puttershoek.

Gewenste oplossing
zal de verpakking indien nodig voor uw onderzoek ca 1 week in de koelkast bewaren.
Ehh, zie ik het wel goed?
Een blik croissant deeg wat houdbaar was tot 9 mei is uit elkaar geklapt op 17 mei? :|W

quote:
Klacht primera: <naam verwijderd>

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden primera
Lezers van deze klacht: 8


Zie hierboven

Gewenste oplossing
150 i.p.v. 240 punten of teruggaan naar de spaarkaart
:? :?

[ Bericht 18% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 18-05-2013 20:10:07 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:11:57 #26
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126686529
Omfg. Het niveau lijkt te dalen op die site ;(
pi_126686691
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
Omfg. Het niveau lijkt te dalen op die site ;(
Niveau?
Is die er ooit geweest?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:17:38 #28
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126686788
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Niveau?
Is die er ooit geweest?
Nee dus kun je nagaan hoe er het nu is :T
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:34:44 #29
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126687607
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
Omfg. Het niveau lijkt te dalen op die site ;(
"Call MIT: we've reached a new absolute zero!" :')
Hallon!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:35:59 #30
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126692146
quote:
Klacht Hollandsnieuwe: mobiel nooit ontvangen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hollandsnieuwe
Lezers van deze klacht: 5

Geen fatsoenlijk antwoord meer van Hollandsnieuwe ontvangen. Telkens het zelfde antwoord.
Als ik vraag waar vermeld staat dat de advertentie over een andere periode gaat dan dat ik de abbo en mobiel heb besteldd krijg ik een antwoord wat nergens op slaat en dat ik reeds op vier de zelfde vragen krijg.

Gewenste oplossing
Als nog de mobiel ontvangen.
Deze persoon blijft het maar proberen, terwijl Hollandsnieuwe al heel vaak antwoord gaf :')
Zoals onderstaande:
quote:
Beste klant,

Zoals hollandsnieuwe u eerder heeft meegedeeld; hebben wij uitvoerig onderzoek gedaan en uw klacht uiterst serieus genomen. Hierbij mag u ervan uitgaan dat het belang van u, als klant, voorop heeft gestaan. De uitkomst van het onderzoek is telefonisch met u besproken; de door u aangeleverde stukken en benoemde situatie geven u geen recht op de Samsung Galaxy Ace.

Dit komt voort uit de volgende feiten;
– De order is geplaatst op 19-12-2011. U heeft een orderbevestiging ontvangen, waarin er geen toestel wordt benoemd.
– U overhandigt ons een advertentie van een abonnement met een toestel. Deze aanbieding heeft gelopen van 03-01-2012 tot 28-02-2012. Uw orderdatum is voorafgaand aan de activeringsdatum van het abonnement.

Uit de bovenstaande feiten, en de door u aangeleverde stukken, kan niet herleidt worden dat u recht heeft op het door u geclaimde toestel. Gezien dit feit, zal het toestel dan ook niet worden verstrekt.
Ondanks dat dit niet het gewenste antwoord is, gaan wij ervan uit dat u het besluit van hollandsnieuwe zal accepteren.

Aangezien het besluit door hollandsnieuwe is gemaakt, behandelen wij deze vraag als afgehandeld, en zullen vragen omtrent deze klacht niet meer in behandeling genomen worden.

Vriendelijke groeten, hollandsnieuwe
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126702538
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
Dit. Als ik geen bonnetje heb neem ik die producten niet zomaar een andere winkel in waar ze het ook verkopen.
----
  zondag 19 mei 2013 @ 00:02:20 #32
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_126706109
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Niveau?
Is die dat er ooit geweest?
  zondag 19 mei 2013 @ 00:29:11 #33
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_126708675
quote:
Vlucht CI 0066 Bangkok.
Incheck tijd 28 december 2012 12.30 uur. Vertrek 14.00 uur
Gate F06

Hoogedelgestenge heer/vrouwe,

Op boven genoemd tijdstip passeerde ik samen met mijn reisgenote de security van Schiphol voor een groepsreis naar Thailand, georganiseerd door Fox reizen. Aldaar werd mijn handbagage gecontroleerd, er hing een opgewekte en jolige sfeer onder het personeel van de security, mijn tas werd gescanned evenals mijn schoudertasje dat ik gebruik als opbergplaats voor mijn telefoon, paspoort, portemonnee en huissleutel, dit kleine tasje werd door een van de personeelsleden van de security van de scan band gehaald voor nader onderzoek, mijn opmerking was, meegaand in de stemming van het personeel of dit tasje wordt gecontroleerd op een pistool, Toen een van de medewerkers een ritsje opende van een vakje, niet groter dan 8 cm, zei ik schertsend dat daar het pistool in zat. De onderzoeker van mijn tasje, kon duidelijk zien dat omvang van dit opberg vakje hooguit plaats was voor wat bank pasjes een absoluut niet groter. Deze onderzoeker riep zijn collega en vertelde hem dat ik 2 x het woord pistool in mijn mond had genomen, waarop de marechaussee werd ingeschakeld. Ik weet dat de security goed werk verricht en een serieuze baan is voor een ieders veiligheid, doch gezien de omvang van het vakje in mijn tasje is dit een zeer sterk overdreven reactie. Ik kreeg te horen dat ik maar even moest wachten, waarna 4 man marechaussee om mij heen kwam staan en werd mij verteld dat er gekeken zal worden, of ik mijn reis nog wel zou kunnen vervolgen. Na enige tijd werd mij op een intimiderende en zeer autoritaire wijze medegedeeld dat ik mijn vakantie reis kon voortzetten, doch werd er wel een procesverbaal opgemaakt. Dit verbaal, genoteerd in een klein notitieboekje nam veel tijd in beslag, zoveel tijd, dat alle passagiers al in het vliegtuig zaten, ik voelde mij behoorlijk bekeken en onder tijdsdruk staan Na dat ik mijn verhaal aan de ambtenaar van de marechaussee had gedaan waarin ik mijn spijt moest uitspreken en dat het allemaal heel erg was wat ik had gedaan, ook de ambtenaar kon duidelijk zien dat het vakje in het tasje te klein was om daar enig wapen in te huisvesten. ik moest het proces verbaal in dit mini boekje ondertekenen, mij is niet de gelegenheid geboden om hetgeen de ambtenaar op papier had gezet na te lezen, al hoe wel het voor mij moeilijk zou zijn geweest om het handschrift van deze ambtenaar te kunnen ontcijferen, de tijdsdruk genoodzaakte mij om mijn handtekening in het boekje te zetten. De ambtenaar van de marechaussee kwam intimiderend en op een chantage achtige manier op mij over, zo van een kleine tegen strubbeling en u wordt aangehouden en dan kunt u uw vakantie vergeten. Achteraf had ik ook beter mijn mond kunnen houden omdat het niet als grappig werd opgenomen. Jammer dat de man van de security het inzicht miste van het vakje waarin hij ging kijken en voor hem over duidelijk te zien was dat er totaal geen sprake kon zijn van enige wapen in dit opbergvakje. Ik heb onder druk aan een ieder mijn excuus aan moeten bieden, die betrokken waren bij deze in mijn ogen zeer opgeblazen situatie.
Nogmaals ik realiseer me heel goed, dat er jammer genoeg in deze tijd strenge controle’s noodzakelijk zijn en gelukkig zijn deze er ook. Maar zoals er naar mij is opgetreden, kunnen de heren van de koninklijke marechaussee wel iets efficiënter omgaan met ons dure belasting geld, kort samenvattend voelde ik me behoorlijk beetgenomen en lacht de man van de security in zijn vuistje. Een misselijk makend stukje machtsmisbruik, alwaar ik overweeg, dit kenbaar te maken aan de media, getuige het schoudertasje zal overduidelijk te zien zijn dat deze opgeblazen kwestie te belachelijk is voor woorden.

Om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen met dergelijke situatie’s lijkt het mij gepast het personeel die de controleerde taak van bagage van de reizigers moeten uitvoeren, te selecteren en op te leiden, met een bredere visie en dat deze het inschatting vermogen bezitten of het om een serieuze kwestie gaat of om een mug in een olifanten kooi.

Gaarne zie ik dat dit schrijven wordt meegenomen, tijdens de afhandeling van mijn proces verbaal, dat ik niet op juistheid heb kunnen controleren.

In afwachting op uw reactie verblijf ik hoogachtend,

ja

Afschrift aan :

Luchthaven Schiphol NV Hoofdkantoor
Evert van de Beekstraat 202
1118 CP Schiphol

Contact Schiphol Group
Hoofd afdeling Security
Luchthaven Schiphol
Postbus 7501
1118 ZG Schiphol
Nederland

Gewenste oplossing
Zoals vermeld in mijn schrijven


[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 22-05-2013 07:27:03 ]
  Eindredactie Games zondag 19 mei 2013 @ 00:50:06 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126709887
quote:
15s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Printerkabel het volgende:
k mijn reis nog wel zou kunnen vervolgen. Na enige tijd werd mij op een intimiderende en zeer autoritaire wijze medegedeeld dat ik mijn vakantie reis kon voortzetten, doch werd er wel een procesverbaal opgemaakt. Dit verbaal, genoteerd in een klein notitieboekje nam veel tijd in beslag, zoveel tijd, dat alle passagiers al in het vliegtuig zaten, ik voelde mij behoorlijk bekeken en onder tijdsdruk staan Na dat ik mijn verhaal aan de ambtenaar van de marechaussee had gedaan waarin ik mijn spijt moest uitspreken en dat het allemaal heel erg was wat ik had gedaan, ook de ambtenaar kon duidelijk zien dat het vakje in het tasje te klein was om daar enig wapen in te huisvesten. ik moest het proces verbaal in dit mini boekje ondertekenen, mij is niet de gelegenheid geboden om hetgeen de ambtenaar op papier had gezet na te lezen, al hoe wel het voor mij moeilijk zou zijn geweest om het handschrift van deze ambtenaar te kunnen ontcijferen, de tijdsdruk genoodzaakte mij om mijn handtekening in het boekje te zetten. De ambtenaar van de marechaussee kwam intimiderend en op een chantage achtige manier op mij over, zo van een kleine tegen strubbeling en u wordt aangehouden en dan kunt u uw vakantie vergeten. Achteraf had ik ook beter mijn mond kunnen houden omdat het niet als grappig werd opgenomen. Jammer dat de man van de security het inzicht miste van het vakje waarin hij ging kijken en voor hem over duidelijk te zien was dat er totaal geen sprake kon zijn van enige wapen in dit opbergvakje. Ik heb onder druk aan een ieder mijn excuus aan moeten bieden, die betrokken waren bij deze in mijn ogen zeer opgeblazen situatie.
Nogmaals ik realiseer me heel goed, dat er jammer genoeg in deze tijd strenge controle’s noodzakelijk zijn en gelukkig zijn deze er ook. Maar zoals er naar mij is opgetreden, kunnen de heren van de koninklijke marechaussee wel iets efficiënter omgaan met ons dure belasting geld, kort samenvattend voelde ik me behoorlijk beetgenomen en lacht de man van de security in zijn vuistje. Een misselijk makend stukje machtsmisbruik, alwaar ik overweeg, dit kenbaar te maken aan de media, getuige het schoudertasje zal overduidelijk te zien zijn dat deze opgeblazen kwestie te belachelijk is voor woorden.
serieus, hoe dom ben je dan :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_126713311
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:02 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

sorry
  zondag 19 mei 2013 @ 08:08:11 #36
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126714217
quote:
Klacht SC Johnson: Produkt is waardeloos

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden SC Johnson
Lezers van deze klacht: 6

De toilet tabs van mr Muscle speol je er met 1x spoelen al af.
Heb dit nu 3 dagen achter elkaar gehad dus ik zeg mensen niet kopen neem er eentje MET HOUDER. Jullie suggereren dat de gel blijft zitten is niet goed spoelt er gelijk af.

Gewenste oplossing
Als de gel inderdaad blijft zitten!!!!!!!!!!
Dan doe je toch iets verkeerd, ik gebruik dat zelf ook maar nog nooit meegemaakt dat het gelijk wegspoelt in het toilet.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 19 mei 2013 @ 08:20:30 #37
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126714240
quote:
Klacht Overheid: ik ben geen criminel

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Overheid
Lezers van deze klacht: 145

ik ben all in onderzoek.ik word verdacht dat ik en medebewooner heb,om dat vrinden, vaan mijn overlijdene zoon bij mij kommen,ik word als legenarr uit gemaakt,als de laste dreck behandeld.zij zeggen dat mannenfigueren uit mij huis kommen,en ik lieg.ik ben 64,met diab. hartoperatie, hooge blood,ezv.hun drijgen mij,dat mij uitkering word stopgezet, zo word je bang, dat wollen hun ook zo.dat ik met mijn ziekte zeer kwetbaar tegen hun strees ben, en druckte intesiert hun niet, ik find did scandaalig, zo kunnen menschen niet behandeld worden.warom zijn wij niets anders als dreck in hun oogen?voor wat reeden ook hebben wij de uitkeering niet gekoosen,stoppen met de verneederingen.

Gewenste oplossing
laat mij mijn zoon endlijk met rust rouwen
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126724862
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 08:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
64? Bedoelt ze niet 460? :')
Fok it
  zondag 19 mei 2013 @ 16:16:50 #39
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126725549
quote:
Snijbonen en broccoli zijn zodanig voorverpakt, dat de klant haast niet zelf kan bepalen welke hoeveelheid hij wil kopen.
De met barcode voorverpakte producten in kwestie zijn naar mijn smaak niet bestemd voor een alleenstaande of twee personen, maar voor een groep van minimaal vier personen.Komt nog bij dat deze producten na het invriezen onbruikbaar zijn. Kook je voor vier personen of meer dan heb je dus geen probleem. Maar kook je voor minder dan vier personen en wil je niet de helft van de groenten weggooien, dan kan je alleen maar bij de groenteman terecht.

Gewenste oplossing
Weg met de voorverpakking van deze producten of halveer de huidige hoeveelheid per verpakking, zodat klanten evenals bij de sperziebonen zelf de hoeveelheid die hebben willen kunnen bepalen.
Het is toch ook allemaal wat.
  zondag 19 mei 2013 @ 16:19:28 #40
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126725647
quote:
Op 17 mei ga ik met mijn schoonmoeder de laatste boodschapjes doen voor de verjaardag van mijn dochter ik pak 3 kleine kratjes bavaria bier en zet deze op het uitschuifbare gedeelte achter de kar ga naar de kassa en reken mijn boodschappen af. We lopen richting uitgang en worden toegeschreeuwd door de bewaker met het verzoek mijn kassabon te laten zien. Ik pak mijn bon en laat deze zien waarop de bewaker mij zegt komt u maar mee u bent aangehouden voor diefstal. Tot mijn verbazing vraag ik waarom zegt hij u heeft die kratjes gestolen ik krijg dan pas in de gaten dat ik die kratjes niet heb betaald. Dom van mij natuurlijk en ik bied mijn verontschuldiging aan en zeg dat ik ze gewoon wil betalen waarop hij antwoord dat is te laat u bent nu aangehouden. Stomverbaasd stonden mijn schoonmoeder en ik te kijken en natuurlijk heel de Albert Heijn. Het gevolg daarvan was dus dat we opgehaald werden door de politie en daar enige tijd hebben gezeten en een winkelverkoop van 1 jaar gekregen van de bewaker.ik heb me nog nooit zo naar gevoeld als toen.

Gewenste oplossing
Dat winkel verbod laat maar ik kom dus nooit meer bij Albert Heijn ik heb ook gezien in een kantoor dat bewakers continu achter een scherm zitten om de boel in de gaten te houden en ook echt doorgeven aan collega's dat ze mensen bij de cosmetica in de gaten moeten houden. Excuses hoef ik ook niet daar is het te laat voor. Het gaat mij om mijn eer die mag wel hersteld worden.
Tja dit vind ik iets anders dan die man bij de Aldi, die later naar een ander filiaal ging met zijn boodschappen. Dit lijkt op gewoon pech. Maar once again: dit zou mij niet gebeuren omdat ik dat dus tegen de caissière zeg.
  zondag 19 mei 2013 @ 17:01:49 #41
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126727381
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 08:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Dat lijkt wel Duits oid, is weer eens wat anders als de Turkse variant van het Nederlands wat je veel vindt op klacht.nl. :D
Hallon!
  zondag 19 mei 2013 @ 17:06:24 #42
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126727563
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Tja dit vind ik iets anders dan die man bij de Aldi, die later naar een ander filiaal ging met zijn boodschappen. Dit lijkt op gewoon pech. Maar once again: dit zou mij niet gebeuren omdat ik dat dus tegen de caissière zeg.
Dit zou jou ook overkomen, kassamuts maakt hier de fout door die kratten niet aan te slaan en ja was idd handiger geweest als de klant even gezegd had dat ie daar dria kratten had staan maar hij was dat zelf waarschijnlijk ook vergeten. Menselijke fouten dus, dat zo'n beveiligingsbaviaan dan gelijk een winkelverbod oplegt...volgens mij maak je een goeie kans als je dat gaat aanvechten zeker aangezien hij het gewoon wilde gaan betalen.

Ik heb zo het gevoel dat als jou zoiets zou gebeuren je gelijk in KLB (en WGR) zou gaan zitten jammeren. :')
Hallon!
  zondag 19 mei 2013 @ 17:15:51 #43
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126727891
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit zou jou ook overkomen, kassamuts maakt hier de fout door die kratten niet aan te slaan en ja was idd handiger geweest als de klant even gezegd had dat ie daar dria kratten had staan maar hij was dat zelf waarschijnlijk ook vergeten. Menselijke fouten dus, dat zo'n beveiligingsbaviaan dan gelijk een winkelverbod oplegt...volgens mij maak je een goeie kans als je dat gaat aanvechten zeker aangezien hij het gewoon wilde gaan betalen.

Ik heb zo het gevoel dat als jou zoiets zou gebeuren je gelijk in KLB (en WGR) zou gaan zitten jammeren. :')
Ja maar stel nou dat ze het wel expres deed? Dan is het verhaal heel anders.
  zondag 19 mei 2013 @ 18:35:54 #44
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126731166
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja maar stel nou dat ze het wel expres deed? Dan is het verhaal heel anders.
Nee hoor. Zelfs al deed ie het bewust onder het motto "even kijken of ze er in trappen" hij wilde de kratten naar eigen zeggen betalen. Als ie betaalt is het toch gewoon opgelost? Natuurlijk zou ik als AHpersoneel die man extra in de gaten gaan houden zeker als er het vermoeden is dat ie het expres deed. (of was het een zij, haal ik niet uit het verhaal?)
Hallon!
  zondag 19 mei 2013 @ 19:11:49 #45
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126732676
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nee hoor. Zelfs al deed ie het bewust onder het motto "even kijken of ze er in trappen" hij wilde de kratten naar eigen zeggen betalen. Als ie betaalt is het toch gewoon opgelost? Natuurlijk zou ik als AHpersoneel die man extra in de gaten gaan houden zeker als er het vermoeden is dat ie het expres deed. (of was het een zij, haal ik niet uit het verhaal?)
Dan blijft iedereen stelen. 'Als ik steel en ze hebben niets door: dan kan ik gewoon blijven stelen. Als ik steel en ze hebben het wel door, kan ik het alsnog betalen en dan is er alsnog niets aan de hand.'
  Eindredactie Games zondag 19 mei 2013 @ 20:07:07 #46
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126735099
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nee hoor. Zelfs al deed ie het bewust onder het motto "even kijken of ze er in trappen" hij wilde de kratten naar eigen zeggen betalen. Als ie betaalt is het toch gewoon opgelost? Natuurlijk zou ik als AHpersoneel die man extra in de gaten gaan houden zeker als er het vermoeden is dat ie het expres deed. (of was het een zij, haal ik niet uit het verhaal?)
zo kan je alles jatten en als je gepakt wordt betaal je het :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 19 mei 2013 @ 20:40:22 #47
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_126736754
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken.
Wat jij vind is nogal irrelevant wettelijk gezien.

quote:
Wat moeten ze anders doen?
Eh, iets anders doen dan maar een beetje bij de uitgang lanterfanten. Je kunt alleen iets doen als je mensen op heterdaad betrapt, laten ze dan ook mensen op heterdaad gaan betrappen.

quote:
Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden.
Hoezo moeten ze daar ontevreden van worden dan? Eer dat de politie er is, is de klant allang weg. En als dat niet zo is, dan komt de politie voor de klant vanwege onterechte opsluiting.

quote:
En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje.
Nou en? Zolang er geen enkele aanwijzing tot diefstal is mag je álles rondsjouwen in een winkel wat je wil en geeft dat mensen geen recht op grove wijze de wet te overtreden.

quote:
Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
Wow, ze overtreden de wet, maar omdat ze niet direct de politie bellen om nog erger de wet te overtreden, zijn ze goed bezig? :|W
  zondag 19 mei 2013 @ 21:05:59 #48
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126738077
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat jij vind is nogal irrelevant wettelijk gezien.

[..]

Eh, iets anders doen dan maar een beetje bij de uitgang lanterfanten. Je kunt alleen iets doen als je mensen op heterdaad betrapt, laten ze dan ook mensen op heterdaad gaan betrappen.

[..]

Hoezo moeten ze daar ontevreden van worden dan? Eer dat de politie er is, is de klant allang weg. En als dat niet zo is, dan komt de politie voor de klant vanwege onterechte opsluiting.

[..]

Nou en? Zolang er geen enkele aanwijzing tot diefstal is mag je álles rondsjouwen in een winkel wat je wil en geeft dat mensen geen recht op grove wijze de wet te overtreden.

[..]

Wow, ze overtreden de wet, maar omdat ze niet direct de politie bellen om nog erger de wet te overtreden, zijn ze goed bezig? :|W
Mensen op heterdaad betrappen is bijna onmogelijk, zeker bij grote winkels en drukke winkels. Tassencontrole is het enige wat een beetje betaalbaar blijft. Het is een ontzettend lastig en groot probleem en dan is tassencontrole gewoon het makkelijkst en snelst. En dat klanten dat dan een probleem vinden, dat zegt meer over de klant dan over de winkel.
  maandag 20 mei 2013 @ 08:05:58 #49
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126755893
quote:
Klacht Unox: Blik smaak

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Unox
Lezers van deze klacht: 27

Ik heb twee blikjes kip ragout in pan gedaan, om te warmen,
maar de ragout had een blik smaak. Kan dit!
Nog nooit eerder gehad.

Gewenste oplossing
Een antwoord graag, of dit mogelijk is.
Met blik en al? :P :+
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126756485
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Mensen op heterdaad betrappen is bijna onmogelijk, zeker bij grote winkels en drukke winkels. Tassencontrole is het enige wat een beetje betaalbaar blijft. Het is een ontzettend lastig en groot probleem en dan is tassencontrole gewoon het makkelijkst en snelst. En dat klanten dat dan een probleem vinden, dat zegt meer over de klant dan over de winkel.
Maakt dat ene hol uit dat het bijna onmogelijk is? Je moet iemand op heterdaad betrappen. Een winkel staat niet boven de wet.

Verder vind ik je laatste opmerking echt achterlijk.
  maandag 20 mei 2013 @ 09:52:38 #51
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_126756751
quote:
4s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef donald_dick het volgende:

[..]

serieus, hoe dom ben je dan :')
Ja inderdaad, zon pistool past nooit in dat handtasje
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Eindredactie Games maandag 20 mei 2013 @ 09:58:17 #52
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126756833
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:52 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

Ja inderdaad, zon pistool past nooit in dat handtasje
say again? Als die cunt nou gewoon niet zo grappig deed, dan was er niets aan de hand geweest?

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 20 mei 2013 @ 10:47:19 #53
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126757773
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:34 schreef jamesb het volgende:

[..]

Maakt dat ene hol uit dat het bijna onmogelijk is? Je moet iemand op heterdaad betrappen. Een winkel staat niet boven de wet.

Verder vind ik je laatste opmerking echt achterlijk.
Dat kun je vinden, je zal ongetwijfeld het recht aan je kant hebben staan. Ik blijf het onzin vinden, of dat er nou toe doet of niet.
  maandag 20 mei 2013 @ 10:47:57 #54
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126757788
quote:
4s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

say again? Als die cunt nou gewoon niet zo grappig deed, dan was er niets aan de hand geweest?

[ afbeelding ]
Dat plaatje :')
  maandag 20 mei 2013 @ 10:59:51 #55
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126758067
quote:
4s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

say again? Als die cunt nou gewoon niet zo grappig deed, dan was er niets aan de hand geweest?

[ afbeelding ]
Geen grappen uithalen met airport security inderdaad. Als je dat nu nog niet weet...

Tevens:


Past makkelijk in dat vakje.
Ok stelletje hokboeren
pi_126774540
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef Ceviche het volgende:
Ik werk dan ook zelf in een winkel, het valt niet mee om dieven te herkennen maar er wordt ontzettend veel gestolen. Op een gegeven moment moet je wel dit soort maatregelen treffen anders kun je alles wel gratis weggeven. Soms betekent dat inderdaad dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.

Gisteren nog, bij een klant ging het alarmpoortje af. 'Ik denk dat het aan de kinderwagen ligt.' zegt ze. Toen ze binnenkwam ging het alarm niet af, dus dat was het waarschijnlijk niet. Alle boodschappen weer over de plaat, zonder resultaat. Haalt ze op een gegeven moment een make-upartikel tevoorschijn t.w.v. 15 euro, 'die er per ongeluk in de kinderwagen gevallen was'. Ze heeft het artikel alsnog afgerekend.
Dit soort incidenten maken je erg aan het twijfelen, zoiets kan gebeuren natuurlijk maar het is ook wel erg discutabel.
En het zijn heel toevallig ook nooit satéprikkertjes van 30 cent die ergens per ongeluk tussenvallen
  maandag 20 mei 2013 @ 19:20:21 #57
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126777714
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En het zijn heel toevallig ook nooit satéprikkertjes van 30 cent die ergens per ongeluk tussenvallen
Ook zoiets, het zijn nooit goedkope dingen die er 'per ongeluk tussenvallen'.
pi_126778107
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ook zoiets, het zijn nooit goedkope dingen die er 'per ongeluk tussenvallen'.
Ja dat is mijn punt dus ;)
  maandag 20 mei 2013 @ 19:30:32 #59
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126778208
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja dat is mijn punt dus ;)
Ja :@

Nou ja we zijn het in ieder geval eens. :')
  maandag 20 mei 2013 @ 19:41:27 #60
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126778766
quote:
Henkreageerde op mei 20th, 2013 at 11:59

20 mei 2013. De opzegging had u al 28 maart 2013 moeten uitvoeren. De afgeschreven ¤ 9,95 zie ik daarom graag retour op mijn rekening -cijfers-.
Met vriendelijke groet,

Henk

Antwoorden

henk reageerde op mei 17th, 2013 at 13:44

Ik neem aan dat ik nú in Klacht,nl zit. Ik vind dat Lexa mij de afgenomen ¤ 9,95 behoort terug te betalen. Al
28 maart 2013 heb ik Lexa geschreven waaruit duidelijk blijkt dat ik wil stoppen. Het is ook ruim voldoende voor 9 mei 2013 afgemeld en ook ruim voor afschrijvingstermijn. Graag dit bedrag terug op rekeningnummer -cijfers- t.n.v. mevrouw Henk te Plaatsnaam. Aanvankelijk gaf ik een reactie met SUPÉRRRR. U begrijpt, pas echt SUPËRRRRR wanneer ook geld terug is. Lexa heeft mij die periode ook NIETS gemeld. Ook geen nieuwe bezoeken. etc. Lexa kan alles wel open en online laten staat. U merkt, ja ik ben boos op Lexa.
Voor u, met vriendelijke groet en voor tot nu toe gedane moeite hartelijke dank.
Henk

Gewenste oplossing
Ik zie graag de ¤ 9,95 retour. Uitschrijving bij Lexa m.i.v. 28 maart 2013.
Ik geloof niet dat deze mevrouw doorheeft dat haar klacht voor iedereen te lezen is :')
  maandag 20 mei 2013 @ 19:44:16 #61
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126778936
quote:
Gisteren, ik ben naar de Jumbo nieuwegein/Centrum gegaan om kleine boodschappen te halen. Het viel me meteen gelijk al opdat de winkel best heel klein is terwijl ik veel reclames zie van de JUMBO op de tv. Ik zou toch denken dat bij een zodanige naam een grotere winkel hoort maar nee. Kan de supermarkt geen kleinere naam krijgen?
Zeker de leukste thuis :{w
pi_126778965
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat deze mevrouw doorheeft dat haar klacht voor iedereen te lezen is :')
Dat heeft 50% van de mensen niet.

Er staan zoveel privégegevens, zoals e-mailadressen, namen, naam van hun hond, rekeningnummers etc.
  maandag 20 mei 2013 @ 19:46:34 #63
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126779051
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dat heeft 50% van de mensen niet.

Er staan zoveel privégegevens, zoals e-mailadressen, namen, naam van hun hond, rekeningnummers etc.
Silly people.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat ze van klacht.nl zelf niet daar op letten.
  maandag 20 mei 2013 @ 20:08:33 #64
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126780343
quote:
Klacht GGN Incasso: dieven jokke brokken en medogeloose mensen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden GGN Incasso
Lezers van deze klacht: 2

zonder kennis geving 4 keer geld van mijn geld gehaald en de rabo bank werkt gewoon mee voor derde geslag legging vragen ze 100 euro terwijl ggn 45 tegoed was toen gebeld gezegt nu geen inkomemn halenze de maand er naa weer geld er af ik ben muziekant ik rap heb 1230 volgers en ik ga een liedje maken tegen ggd steun mij ik ben schreeeuwlelijk uit adam weg met ggn!! ga ik hem noemen check volghende week op internet

Gewenste oplossing
gaarne geen geld halen van mijn rekening als ik geen inkomen heb dat gaat tog te ver kom net uit de ww na 16 maanden duurt 2-3 maanden voor je uitkering ron dis hun wachtte 1 maand en gaan egwoon weer geld er af halen
Lekker kansloos :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126780621
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef tjoptjop het volgende:

En het zijn heel toevallig ook nooit satéprikkertjes van 30 cent die ergens per ongeluk tussenvallen
Die uitspraak deed me denken aan een gesprek wat ik heel lang geleden met iemand van de ziekenhuisapotheek had. Over personeel (zoals verpleegkundigen ed) dat slaapmiddelen en pijnstillers mee naar huis neemt. Ik vroeg of voorraad en wat wordt voorgeschreven niet moeten kloppen? Zij zei dat er dan gezegd wordt dat dingen in de wasbak zijn gevallen of op de grond en dan moet je het weg gooien. Daarna zei ze dat het nou nooit andere medicijnen zijn die vallen, altijd slaapmiddelen en pijnstillers :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 mei 2013 @ 20:15:07 #66
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126780768
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dan blijft iedereen stelen. 'Als ik steel en ze hebben niets door: dan kan ik gewoon blijven stelen. Als ik steel en ze hebben het wel door, kan ik het alsnog betalen en dan is er alsnog niets aan de hand.'
quote:
4s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zo kan je alles jatten en als je gepakt wordt betaal je het :)
...daarom zeg ik ook "natuurlijk dat ze zo iemand goed in de gaten houden". :') Ik heb dit wel eens totaal per ongeluk gedaan met een blik cola, meteen betaald uiteraard maar beveiliging hield me wel ff een tijdje wat meer in de gaten :@ vond ik niet meer dan logisch. :P 'n Winkelverbod voor zoiets is totale flauwekul. :') Volgens mij heb jij niet veel klanten in je winkel op deze manier. :') ...en als je achter de kassa zit/staat...dan vraag ik me oprecht af waar je je in godsnaam druk over maakt. :') Voor dat loon kunnen ze wat mij betreft de hele winkel leegjatten, mijn verantwoordelijkheid ook niet. :')
Hallon!
pi_126781278
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die uitspraak deed me denken aan een gesprek wat ik heel lang geleden met iemand van de ziekenhuisapotheek had. Over personeel (zoals verpleegkundigen ed) dat slaapmiddelen en pijnstillers mee naar huis neemt. Ik vroeg of voorraad en wat wordt voorgeschreven niet moeten kloppen? Zij zei dat er dan gezegd wordt dat dingen in de wasbak zijn gevallen of op de grond en dan moet je het weg gooien. Daarna zei ze dat het nou nooit andere medicijnen zijn die vallen, altijd slaapmiddelen en pijnstillers :D
Nee, dat is denk ik wel gewoon toeval
pi_126781551
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]

[..]

...daarom zeg ik ook "natuurlijk dat ze zo iemand goed in de gaten houden". :') Ik heb dit wel eens totaal per ongeluk gedaan met een blik cola, meteen betaald uiteraard maar beveiliging hield me wel ff een tijdje wat meer in de gaten :@ vond ik niet meer dan logisch. :P 'n Winkelverbod voor zoiets is totale flauwekul. :') Volgens mij heb jij niet veel klanten in je winkel op deze manier. :') ...en als je achter de kassa zit/staat...dan vraag ik me oprecht af waar je je in godsnaam druk over maakt. :') Voor dat loon kunnen ze wat mij betreft de hele winkel leegjatten, mijn verantwoordelijkheid ook niet. :')
Zal een beetje ervaren bedrijfsleider niet al heel snel doorhebben of het een bewuste actie was of daadwerkelijk een onbewuste vergeting ( :') ) ? Zoals bij het vorige voorbeeld, iemand die "per ongeluk" een duur cosmeticaproduct in de kinderwagen heeft gelegd vs iemand die per ongeluk een product van 40 cent vergeet op de band te leggen.
pi_126781833
Mensen die spullen op internet gaan bestellen. En dan gaan klagen dat ze het niet op een bepaalde dag hebben gekregen. En dan zeggen van het is niet meer nodig omdat het voor een verjaardag was.

Bestel dan gewoon eerder. Dat je het al bijvoorbeeld een maand van te voren in huis hebt. :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_126782216
Staan er ook wel eens terechte klachten op die website? :P
  maandag 20 mei 2013 @ 20:55:01 #71
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126783148
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]


[..]

...daarom zeg ik ook "natuurlijk dat ze zo iemand goed in de gaten houden". :') Ik heb dit wel eens totaal per ongeluk gedaan met een blik cola, meteen betaald uiteraard maar beveiliging hield me wel ff een tijdje wat meer in de gaten :@ vond ik niet meer dan logisch. :P 'n Winkelverbod voor zoiets is totale flauwekul. :') Volgens mij heb jij niet veel klanten in je winkel op deze manier. :') ...en als je achter de kassa zit/staat...dan vraag ik me oprecht af waar je je in godsnaam druk over maakt. :') Voor dat loon kunnen ze wat mij betreft de hele winkel leegjatten, mijn verantwoordelijkheid ook niet. :')
Wij werken hard genoeg in die winkel, maken lange dagen, zijn het aanspreekpunt voor klanten die klachten hebben over dingen waar wij niet eens iets aan kunnen doen. Dan is het ontzettend frustrerend als je weer een leeg doosje tegenkomt, alles wat je doet is in feite voor de klant (nette winkel, gevulde schappen, snelle kassa-afhandeling etc.) en die 'klant' neemt het gewoon mee.
En het systeem werkt met de voorraad. Als we er drie verkopen krijgen we er drie binnen bij wijze van spreken, als er een gejat wordt en wij weten dat niet, krijgen we er maar twee binnen en grijpt een klant ernaast. Die klant komt vervolgens bij ons verhaal halen 'want ze komt helemaal naar onze winkel voor dat product en het is helemaal op :( '.

Geloof mij, dagelijkse gang van zaken.
  maandag 20 mei 2013 @ 20:58:20 #72
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126783315
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zal een beetje ervaren bedrijfsleider niet al heel snel doorhebben of het een bewuste actie was of daadwerkelijk een onbewuste vergeting ( :') ) ? Zoals bij het vorige voorbeeld, iemand die "per ongeluk" een duur cosmeticaproduct in de kinderwagen heeft gelegd vs iemand die per ongeluk een product van 40 cent vergeet op de band te leggen.
Bij dit soort acties laten we de klant alsnog afrekenen, je kunt het immers niet controleren en je kunt iemand niet vasthouden tot de beveiliging of de politie er is. Dat is dan het snelst en makkelijkst. En dan maar gezichten onthouden :P
  maandag 20 mei 2013 @ 20:59:20 #73
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126783369
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Justinn het volgende:
Staan er ook wel eens terechte klachten op die website? :P
Zelden maar ze zijn er wel.
Jammer genoeg gaan deze dan wel weer gepaard met spelfouten of gewenste oplossingen die nergens op slaan.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:32:58 #74
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_126805426
De klachten over Ryanair zijn ook altijd vermakelijk. In 90% van de gevallen heeft het te maken dat de namen op het ticket en het paspoort/identiteitsbewijs niet overeen komen.

quote:
Klacht Ryanair: extra kosten opgedrongen door Ryanair

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 41

Mijn echtgenote en jongste dochter hebben een reisje naar Londen kado gekregen van onze oudste dochter, die in Londen woont. Helaas had zij de gehuwde naam en niet de meisjesnaam en roepnaam die afwijkt van de naam op het ID bewijs van mijn echtgenote vermeld. Telefonische navraag bij de helpdesk leerde ons dat het geen probleem was en dat het op het vliegveld gratis aangepast zou worden. Bij vertrek vanaf Maastricht leverde dat bij het vriendelijke en behulpzame personeel geen probleem op. Er werd nog even met Ryanair gebeld en akkoord werd verkregen en vervolgens werd een nieuwe boardingkaart uitgeprint. Daar de terugreis een aparte boeking was met andere aankomstplaats (Eindhoven) kon niet de boardingkaart voor de terugreis alvast uitgeprint worden anders zou dit gelijktijdig zijn gebeurd.
Bij de terugreis werd door de zeer onvriendelijke en absoluut niet cooperatieve of klantvriendelijke mevrouw van Ryanair in Stansted botweg geweigerd hun door te laten op grond van de onjuiste roepnaam en er moest een aanpassing a raison van 160 pond plaatsvinden. De dame waarbij opnieuw moest worden ingecheckt en een nieuwe boardingkaart moest worden gehaald toonde zich zeer verbaasd dat om deze reden een nieuwe boardingkaart moest worden afgegeven. Bovendien werd de koffer van onze jongste dochter geweigerd welke volgens de gangbare standaardnormen als handbagage mag worden beschouwd. De Ryanair normen en proefrekken zijn blijkbaar iets kleiner en daarom mocht ze niet mee. Deze moest alsnog worden ingecheckt en dit leverde nog een extra kostenpost van 60 pond op. Dit was een enorme domper op een leuk weekend in Londen en het vertrouwen in Ryanair heeft een enorme domper gekregen. Het lijkt er op dat de goedkope aanbiedingen alleen maar gedaan worden om er zoveel mogelijk extra kosten uit te slepen om toch aan een forse kostenprijs te komen. De slogan dat ze de goedkoopste zijn gaat naar onze mening dan ook niet op en als ik vandaag hoor dat de winst van Ryanair is toegenomen begin ik te begrijpen hoe dat komt.

Gewenste oplossing
Vergoeding van de extra kosten van 220 pond tegen de door Ryanair gebruikte wisselkoers (¤ 1.26) die ook nog eens belangrijk hoger ligt dan de gebruikelijke koers (¤ 1.19) en een behoorlijk excuus.
quote:
Klacht Rayanair: Ryanair

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rayanair
Lezers van deze klacht: 173

Mijn zoon heeft via internet geboekt met zijn roepnaam. Op zijn I.D. staan zijn doopnamen. De stoel en alles was dus al gereserveerd en betaald. Ryanair wil dan niet de boeking aanpassen zodat de namen overeenkomen. Ryanair wil dat je opnieuw boekt en betaald anders nemen ze je niet mee. De eerste boeking kostte ¤. 122,00 de tweede boeking ¤. 170,00. Dit soort “vergissingen” zijn heel makkelijk te voorkomen op een boekingsite. Je hoeft alleen maar te vragen om de tenaamstelling van het reisdocument paspoort of ID. Ik krijg de indruk dat dit willens en wetens gebeurd. Het is een knap staaltje van machtmisbruik. Je heb immer geen keus. Mn zoon vloog voor de eerste keer, had snipperdagen opgenomen. Ik voel me bedondert en gedwongen om voor een tweede keer voor dezelfde vlucht te betalen.

Gewenste oplossing
Ik wil op zijn minst de kosten van de tweede ticket terug.
quote:
Klacht Ryanair: opgelicht door ryanair.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 336

Mijn dochter heeft een vlucht geboekt bij ryanair met aansluiting op een internationale vlucht. Zij gebruikt overal waar zij boekt haar roepnaam ‘Sach’ de Vries. Op haar ID staat, ‘Socha’ de Vries. Ryanair dwingt haar 160 Euro te betalen omdat haar naam Sach, die zij haar hele leven al gebruikt en op bijna alle dokumenten staat niet hetzelfde is als ‘Socha’. Zou ze dat niet betalen dan zou zij haar vlucht-aansluiting missen. Zij heeft de Marechaussee erbij gehaald en hun bevestigen dat zij dezelde persoon is, maar Ryanair schuilt zich achter eigen regels die men moet goedvinden anders kan men niet boeken en nog meer van zulke.. Het is gewoon oplichterij en machtsmisbruik. Waardeloze Firma. Gelukking komen stap voor stap ander maatschappijen op die dezelfe aansluitingen hebben.

Gewenste oplossing
retour betaling, berisping van ryanair , fatsoenlijk dienstverlening.
Verder is onwetendheid ook een vorm van vermaak voor mij:

quote:
Klacht Gamma: Geen oplossing voor defecte accuboormachine van Gamma

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gamma
Lezers van deze klacht: 83


Ik ben vrijdag 26 april naar de gamma vestiging Utrecht Centrum geweest met mijn defecte accuboormachine van het eigen merk Gamma. Ik heb de boormachine in 2011 gekocht en destijds gebruikt voor het in elkaar zetten van enkele meubels. Daarna heeft de boormachine 2 jaar onder mijn bank gelegen, in de koffer. Ik pakte de boormachine op 26 april uit de koffer om de meubels af te breken die ik in 2011 in elkaar gezet heb. De boormachine deed niks. Accu opgeladen. Nog steeds niks. Alles geprobeerd, maar machine blijft dood. Naar de Gamma vestiging geweest en daar dit verhaal verteld. Daar heeft men gekeken en men kan niet verklaren waarom de boormachine niks meer doet. Ik heb aangegeven dat het vreemd is dat een boormachine maar 2 jaar lang mee gaat en dat dit niet wenselijk is. Vervolgens gevraagd hoe dit op te lossen. Het antwoord is helemaal niks, want ik had geen bonnetje. Dit gaat me te ver. veel te ver. Als ik iets koop mag ik er toch vanuit gaan dat iets werkt? Ik sta echt te kijken dat ze me niet helpen. Ze hebben zelfs gezegd dat ik de boormachine niet bij hen gekocht heb (omdat ik geen bonnetje heb). Dit schiet helemaal in het verkeerde keelgat, hiermee maakt men me tot een leugenaar, iets wat ik toch echt niet ben.

Gewenste oplossing
Graag een nieuwe boormachine, maar als ik een tegoedbon bij de Gamma krijg ook prima. Gaat erom dat ik destijds 90 euro heb betaald. Het is toch te gek voor woorden dat dat voor een paar schroefjes is geweest.. Duur grapje.. Al krijg ik een bon voor 50 euro. dan voel ik me geholpen en niet in mn hemd gezet, wat ik nu wel voel. ben zeer ontevreden en voel me niet eerlijk geholpen.
Gek vinden dat een accu na twee jaar niet op/ontladen het niet meer doet...

quote:
Klacht Karwei: Karwei dik 20% duurder dan Gamma

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Karwei
Lezers van deze klacht: 187


Mijn vriend en ik hebben vorige maand samen een huis gekocht. We hebben een hoop bij de karwei gekocht, waaronder laminaat, plinten, gordijnen, tegels etc.
Bij elkaar voor meer dan ¤700,- (bonnen aanwezig)

Nu hebben wij vorige week bij Karwei 3m2 Stone design Odyssee gekocht
(wij moeten 8 km rijden voor een Karwei, terwijl we binnen 3 km een Formido, Praxis en Gamma hebben. Als u persoonlijk contact opneemt kan ik ook dit bewijzen)

Later gingen wij naar de Gamma en daar zag ik exact dezelfde stenen voor ¤5,- per halve vierkante meter goedkoper!!

Ik vind dit verschil belachelijk groot!

Gewenste oplossing
Normaal gesproken zou ik niet eens de moeite nemen om een klacht te sturen of alleen ter info. Maar aangezien ik voor zoveel besteed heb zou ik alleen tevreden zijn als ik het verschil (eventueel als een tegoedbon) terug krijg.
Tja, iets met meerdere bouwmarkten afgaan om zo een aanzienlijk bedrag te kunnen besparen...

[ Bericht 12% gewijzigd door mime_negert op 21-05-2013 12:38:46 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:48:19 #75
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126805949
quote:
Klacht KPN Vaste Telefonie: 6 uur lang gevangen in huis met boete als je even weg gaat.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Vaste Telefonie
Lezers van deze klacht: 10

Per sms weet ik dat ik vandaag tussen 12.00 en 18.00 thuis moet zijn omdat de monteur langskomt. Ik vind het nogal wat dat je voor de komende 6uur geen dagppanning kan maken of het huis even kan verlaten. Dus ik bel de Kpn of ze mij misschien kunnen aangeven hoe laat de monteur ongeveer komt. Met een tijdsbestek van 3 uur ben ik op dat moment al dik tevreden. Maar helaas kon de telefoniste mij alleen melden dat ik de gehele tijd moet wachten tot hij komt en als ik weg ga krijg ik een boete van minimaal 45 euro. Fijne dag, zei ze er nog bij. KPN misschien een idee om eens goed naar de agenda te kijken en het tijdsbestek wat korter te maken, lijkt mij wel zo klantvriendelijk. Want 6 uur is toch wel behoorlijk overdreven en geeft kij het beeld dat jullie niet de moeite willen nemen om na te denken over een dagplanning.

Gewenste oplossing
Dat jullie hier wat aan gaan doen en mij in de toekomst niet weer 6 uur aan het huis gekluisterd laat zitten.
Iemand die denkt dat hij de enigste is die op de planning staat van de monteur :')

quote:
Klacht La Place: Teleurgesteld

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden La Place
Lezers van deze klacht: 11


Ongeveer 3 weken geleden moest ik voor een kleine yoghurt, die je kunt nemen bij een ontbijt, 2,55 betalen.
Ik dacht dat kan niet, maar de dame bij de kassa hield vol. Een ontbijt kost 3,95 en dan kun je 7 lekkernijen nemen.
Ik ben een goede klant van La Place, ik drink elke zaterdag ook koffie met gebak bij jullie, maar hierin ben ik teleurgesteld.

Gewenste oplossing
De gedachte blijft nog steeds in mijn hoofd zitten. Ik wil niet elke week bij La place ontbijten, maar soms wil ik alleen yoghurt of jus, maar dan kost het erg veel. In Almere zit ook een La Place beneden en toen ik het vertelde vonden zij het ook wel erg duur. Graag zou ik het prijsverschil terug krijgen, mocht de kassadame het toch fout hebben gerekend. ING <rek. nummer en tnv verwijderd>.
Ook zo kansloos :')

quote:
Klacht William S: leugens en nog meer leugens

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden William S
Lezers van deze klacht: 13


is makelijk gezegt dan gedaan zonder scheldworden maar die instellingen leven van leugens en hoe groter de leugens zijn hoe meer geld ze krijgen via schrikker stichting is aan jeugdzorg groningen verteld ik drink nog steeds alcohol en werdt gezegt me andere kinderen zijn allemaal uit huis geplaatst door deze situactie zie ik me kinderen niet meer moest er via via achter komen achter die leugen van die meneer met dat bekende naamplaatje dat verboden is in nederland ze moeten die mensen eens doorlichten en laten zien wat ze doen met al die leugens

Gewenste oplossing
als die meneer ontslagen is en dat er in de krant komt te staan van sorry
Ehh? :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Pharkus op 22-05-2013 07:32:22 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')