abonnement Unibet Coolblue
pi_126672593


Deel 11 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3
KLB / Mensen op klacht.nl #4
KLB / Mensen op klacht.nl #5
KLB / Mensen op klacht.nl #6
KLB / Mensen op klacht.nl #7
KLB / Mensen op klacht.nl #8 Waar kinderen het moeten ophouden
KLB / Mensen op klacht.nl #9 zonder garantie

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)
pi_126672601
En weer verder :)
pi_126672818
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Tot mijn grote verbazing zit ik ondanks mijn HI VIB abonnement, toch steeds weer over mijn abonnement heen.
Nu kwam ik onlangs er achter dat één van de redenen hiervan de onbekende post `Internetdiensten:zie www.payinfo.nl´.

Nu heb ik mij afgemeld voor alle diensten door middel van het smsen `Blok aan´ naar 1500, Ook de site van Payinfo heb ik mij afgemeld voor de dienst `xTubes.TV´ van verkoper ´Kimiasol´. Nu heb ik mij nooit ingeschreven voor welke diensten dan ook van deze aanbieder.

In totaal is er over drie facturen verspreid van de afgelopen maanden een bedrag van E 40,92 excl. BTW onterecht gefactureerd. De site ´Payinfo.nl´ heeft het zelfs over 13 maal E 4,50, Oftewel E 58,50. Zie bijlage.

Deze diensten heb ik nooit aangevraagd, noch gebruikt.

Via deze weg wil ik u dan ook verzoeken tot restitutie van dit onwettelijk afgeschreven bedrag voor diensten waar ik nooit toestemming aan heb gegeven, niet aan derde partij ´Kimiasol´, noch aan KPN BV. Ik acht u verantwoordelijk voor deze onjuiste facturering, aangezien u deze zonder verdere specificatie of enig overleg met mij als uw klant zijnde door factureert voor een, voor mij, onbekende partij.

Hopende op een passende reactie van uw kant, naar mij toe als zogenaamde ´Very important beller´.

Aangezien mijn vorige klachten niet zijn behandeld, geef ik u bij deze 10 werkdagen tot reactie voordat ik contact opneem met de geschillen commissie telecommunicatie.

Bij voorbaat dank,

Abonneren op porno en vervolgens schuld bij Hi leggen :')
pi_126673050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef Ceviche het volgende:
-----
Toen ik vanmiddag het filiaal aan de bilderdijkstraat uit wou lopen werd ik tegengehouden. Ik had geen producten gekocht waardoor zij het recht hadden om in mijn tas te kijken. Ik had eerder die dag al producten gekocht bij het filiaal aan het heinekenplein, maar ging nog even langs die van de bilderdijkstraat omdat het procust dat ik zocht niet aanwezig was bij het eerste filiaal. De bewaker die mijn tas doorzocht vond de producten. Ik zei dat ik ze bij een ander filiaal had gekocht en dat ze de camerabeelden moesten bekijken. toen de medewerkster die dit ging afhandelen na een tijdje terugkwam, vroeg zij mij welk filiaal dat was, wanneer ik die aankoop had gedaan en bij welke kassa dat was. Toen zij na een vrij lange tijd terugkwam vroeg zij mij als ‘laatste test’ nog op wat voor manier ik had betaald. nadat ik had aangegeven hoe ik dat had gedaan werd mij geen excuses aangeboden, bijvoorbeeld voor het in beslag nemen voor mijn tijd of de nare behandeling, maar kreeg ik het advies dat ik voortaan beter mijn spullen bij de kassa kon laten als ik de winkel binnen ging. Ik ben hier erg boos over en vind het belachelijk dat er zo met klanten wordt omgegaan bij deze winkel. Voor iedereen die van plan is deze winkel binnen te gaan een boodschap: Als je geen geld uitgeeft denkt het personeel dat ze je mogen behandelen als een 1e klas crimineel!

Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn de medewerkers worden aangepakt om hun belachelijke houding en een excuus van hen zou ook geen kwaad kunnen
-----

Omfg.
Terechte klacht. Winkelpersoneel heeft maar normaal te doen.
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_126673452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Terechte klacht. Winkelpersoneel heeft maar normaal te doen.
dit is idd een terechte klacht. zowaar.

Ten eerste is "niets kopen" geen grond voor tas doorzoeken en ten tweede mogen ze dat niet, zelfs de politie mag het niet zomaar.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:39:25 #6
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126675303
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
pi_126675637
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
Over een bonnetje wordt niks gezegd?
En dan nog, laat ze hun eigen beveiligingsbeelden maar nachecken. Als de klant zegt dat hij het elders gekocht heeft en nergens is te zien dat hij het uit schappen gepakt heeft dan houdt het behoorlijk op voor de winkel.
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_126675811
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
Tot het moment dat je het zelf meemaakt. Dan is het huilen.

Verdacht gedragen is geen aanleiding tot een burgerarrest. Pas bij heterdaad mag dat.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:17:38 #9
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126676500
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef jamesb het volgende:

[..]

Tot het moment dat je het zelf meemaakt. Dan is het huilen.

Verdacht gedragen is geen aanleiding tot een burgerarrest. Pas bij heterdaad mag dat.
Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:20:20 #10
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126676567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:49 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Over een bonnetje wordt niks gezegd?
En dan nog, laat ze hun eigen beveiligingsbeelden maar nachecken. Als de klant zegt dat hij het elders gekocht heeft en nergens is te zien dat hij het uit schappen gepakt heeft dan houdt het behoorlijk op voor de winkel.
Het lijkt me logisch dat er met een bonnetje niet zo'n probleem was geweest. Maar het kijken van de beelden had ook gekund ja :)
pi_126676650
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
Dat jij problemen wil voorkomen valt wat voor te zeggen.

Maar hoe dan ook, het geeft die verkopers geen recht iemand zonder rede aan te houden.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:28:48 #12
67670 Skv
Cynist.
pi_126676851
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
_O- Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:46:56 #13
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126677381
Ik werk dan ook zelf in een winkel, het valt niet mee om dieven te herkennen maar er wordt ontzettend veel gestolen. Op een gegeven moment moet je wel dit soort maatregelen treffen anders kun je alles wel gratis weggeven. Soms betekent dat inderdaad dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.

Gisteren nog, bij een klant ging het alarmpoortje af. 'Ik denk dat het aan de kinderwagen ligt.' zegt ze. Toen ze binnenkwam ging het alarm niet af, dus dat was het waarschijnlijk niet. Alle boodschappen weer over de plaat, zonder resultaat. Haalt ze op een gegeven moment een make-upartikel tevoorschijn t.w.v. 15 euro, 'die er per ongeluk in de kinderwagen gevallen was'. Ze heeft het artikel alsnog afgerekend.
Dit soort incidenten maken je erg aan het twijfelen, zoiets kan gebeuren natuurlijk maar het is ook wel erg discutabel.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:47:49 #14
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126677402
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef Skv het volgende:

[..]

_O- Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
Dat is ook zo maar dan moet je ook niet zeuren als het personeel gaat je gaat twijfelen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:51:36 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126677487
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef Skv het volgende:

[..]

_O- Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
dus dan zou je zo kunnen stelen. Het staat in het winkelregelement meestal. Als je er niet mee akkoord gaat moet je er niet heen gaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:53:21 #16
67670 Skv
Cynist.
pi_126677528
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dus dan zou je zo kunnen stelen. Het staat in het winkelregelement meestal. Als je er niet mee akkoord gaat moet je er niet heen gaan
Je kan nog wel meer in je reglementen zetten, daar wordt het niet rechtsgeldiger van.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat is ook zo maar dan moet je ook niet zeuren als het personeel gaat je gaat twijfelen.
Ook nog nooit gehad overigens, heb denk ik een betrouwbare kop :+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:06:36 #17
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126677949
quote:
Klacht Zorgtoeslag.nl: Kosten absurd.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zorgtoeslag.nl
Lezers van deze klacht: 9

Overheid moet zich schamen om studenten geld afpakt om hun eigen product aan te vragen. Leuker kunnen we het niet maken, wel duurder….

Gewenste oplossing
Geen kosten berekenen
Weer iemand die denkt dat zorgtoeslag.nl van de belastingdienst is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:09:29 #18
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126678031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Weer iemand die denkt dat zorgtoeslag.nl van de belastingdienst is :')
Omfg. Hetzelfde als mensen die kaartjes kopen bij www.ticketsfornotmuchmonnie.nl.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:11:51 #19
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126678102
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Omfg. Hetzelfde als mensen die kaartjes kopen bij www.ticketsfornotmuchmonnie.nl.
Dan vraag je ook om keihard genaaid te worden.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 16:28:00 #20
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:32:30 #21
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126678776
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:11 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dan vraag je ook om keihard genaaid te worden.
Aan de ene kant is het natuurlijk ook geldklopperij en oplichting, aan de andere kant verdien je het ook wel als je hierin trapt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:36:51 #22
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126678896
Is dat zorgtoeslag.nl 'n nieuwe poging van die Bulgaren in dat dorpje om geld aan ons te verdienen? :( :')
Hallon!
pi_126679169
http://www.klacht.nl/hoendermis-en-van-loenhout-advieskantoor/

Een klacht, week later een compliment. Vandaag weer een klacht. Het is nu wachten tot er weer een compliment komt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:48:18 #24
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126679340
quote:
Voor mijn zoon heb ik via de webwinkel 3 spijkerbroeken tegelijk gekocht in januari 2013. Hij is ze niet meteen gaan dragen omdat ze nog wat ruim zaten. Al na 4/5 x dragen van de 1e broek was het stof kapot bij het zitvlak alsof het versleten was. Ben toen naar de winkel gegaan waar hij vaker koopt. Er werd gezegd dat het te maken had met een verkeerde wassing en dat dat wel eens voorkwam. Geen probleem verder, het geld werd geretourneerd. Toen hij de 2e broek, onlangs is gaan dragen gebeurde precies hetzelfde. Ben weer teruggegaan naar de winkel maar er werd me verteld dat de klacht niet meer bij de winkel opgelost werd omdat men de klachten van producten van de webshop in kaart wil brengen en men er anders geen duidelijk beeld van krijgt. Ik moest me bij jullie melden met mijn klacht.
Whut? Hij moest zich hier komen melden? Ze hebben vast gezegd: 'u kunt online een klacht indienen' of iets dergelijks.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:01:56 #25
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126686134
quote:
Klacht CJIB: 20 euro te weinig betaald–> 213.00 euro verhoging! 2 cijfers omgedraaid!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CJIB
Lezers van deze klacht: 9

Ik kreeg een boete binnen van het cjib. Ikmoest 397, 00 euro betalen maar ik heb perongeluk 279.00 euro overgemaakt. Deze menselijke fout heb ik niet gezien. Niets van gehoord totdat ik een aanmaning kreeg. Of ik even 213, 00 euro wil betalen. Dus omdat ik 20 euro te weinig heb betaald, komt u maar lekker de volle pont betalen..
Ik vind dit echt niet normaal, hoe krijg je mensen nog meer in het nauw.
De bekeuring zelf is natuurlijk mijn fout maar kom op moet die aanmaning gelijk, kan er niet eerst even een herringering uit!!

Gewenste oplossing
Ik zou erg blij zijn als ik een herringering had gehad en dat ik het resterend bedrag gewoon over kan maken.
Rekenen kan je ook blijkbaar niet, want je hebt niet 20 euro te weinig betaald, maar wel liefst 118 euro :')

quote:
Klacht Jumbo: Stukje bot in de kip-kerrie salade

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 10


In mijn kip-kerrie salade voor op toast en boterham vond ik een stukje bot van zeker 1 cm. Ik verslikte me hier bijna in.


Gewenste oplossing
maakt me niet zoveel uit, wil het alleen melden dat er misschien beter op gelet kan worden in de fabriek. Ik 'durf' het product niet meer te kopen.
Omdat er een stukje bot van een kip in zit, wat gewoon een keertje kan gebeuren durf je geen kip-kerrie salade meer te nemen? :|W

quote:
Klacht Lidl: 6 stuks croisants

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 13


per 17-05-2013is er een blik met de voorbereidde croisants met een knal uit elkaar gespat.
datum op blik 9-05-2013
code 03 065 22:14 S2.
Gekocht bij Lidl in Puttershoek.

Gewenste oplossing
zal de verpakking indien nodig voor uw onderzoek ca 1 week in de koelkast bewaren.
Ehh, zie ik het wel goed?
Een blik croissant deeg wat houdbaar was tot 9 mei is uit elkaar geklapt op 17 mei? :|W

quote:
Klacht primera: <naam verwijderd>

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden primera
Lezers van deze klacht: 8


Zie hierboven

Gewenste oplossing
150 i.p.v. 240 punten of teruggaan naar de spaarkaart
:? :?

[ Bericht 18% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 18-05-2013 20:10:07 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')