SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.
...en weer verder.![]()
![]()
Abonneren op porno en vervolgens schuld bij Hi leggenquote:Geachte heer, mevrouw,
Tot mijn grote verbazing zit ik ondanks mijn HI VIB abonnement, toch steeds weer over mijn abonnement heen.
Nu kwam ik onlangs er achter dat één van de redenen hiervan de onbekende post `Internetdiensten:zie www.payinfo.nl´.
Nu heb ik mij afgemeld voor alle diensten door middel van het smsen `Blok aan´ naar 1500, Ook de site van Payinfo heb ik mij afgemeld voor de dienst `xTubes.TV´ van verkoper ´Kimiasol´. Nu heb ik mij nooit ingeschreven voor welke diensten dan ook van deze aanbieder.
In totaal is er over drie facturen verspreid van de afgelopen maanden een bedrag van E 40,92 excl. BTW onterecht gefactureerd. De site ´Payinfo.nl´ heeft het zelfs over 13 maal E 4,50, Oftewel E 58,50. Zie bijlage.
Deze diensten heb ik nooit aangevraagd, noch gebruikt.
Via deze weg wil ik u dan ook verzoeken tot restitutie van dit onwettelijk afgeschreven bedrag voor diensten waar ik nooit toestemming aan heb gegeven, niet aan derde partij ´Kimiasol´, noch aan KPN BV. Ik acht u verantwoordelijk voor deze onjuiste facturering, aangezien u deze zonder verdere specificatie of enig overleg met mij als uw klant zijnde door factureert voor een, voor mij, onbekende partij.
Hopende op een passende reactie van uw kant, naar mij toe als zogenaamde ´Very important beller´.
Aangezien mijn vorige klachten niet zijn behandeld, geef ik u bij deze 10 werkdagen tot reactie voordat ik contact opneem met de geschillen commissie telecommunicatie.
Bij voorbaat dank,![]()
![]()
Terechte klacht. Winkelpersoneel heeft maar normaal te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef Ceviche het volgende:
-----
Toen ik vanmiddag het filiaal aan de bilderdijkstraat uit wou lopen werd ik tegengehouden. Ik had geen producten gekocht waardoor zij het recht hadden om in mijn tas te kijken. Ik had eerder die dag al producten gekocht bij het filiaal aan het heinekenplein, maar ging nog even langs die van de bilderdijkstraat omdat het procust dat ik zocht niet aanwezig was bij het eerste filiaal. De bewaker die mijn tas doorzocht vond de producten. Ik zei dat ik ze bij een ander filiaal had gekocht en dat ze de camerabeelden moesten bekijken. toen de medewerkster die dit ging afhandelen na een tijdje terugkwam, vroeg zij mij welk filiaal dat was, wanneer ik die aankoop had gedaan en bij welke kassa dat was. Toen zij na een vrij lange tijd terugkwam vroeg zij mij als ‘laatste test’ nog op wat voor manier ik had betaald. nadat ik had aangegeven hoe ik dat had gedaan werd mij geen excuses aangeboden, bijvoorbeeld voor het in beslag nemen voor mijn tijd of de nare behandeling, maar kreeg ik het advies dat ik voortaan beter mijn spullen bij de kassa kon laten als ik de winkel binnen ging. Ik ben hier erg boos over en vind het belachelijk dat er zo met klanten wordt omgegaan bij deze winkel. Voor iedereen die van plan is deze winkel binnen te gaan een boodschap: Als je geen geld uitgeeft denkt het personeel dat ze je mogen behandelen als een 1e klas crimineel!
Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn de medewerkers worden aangepakt om hun belachelijke houding en een excuus van hen zou ook geen kwaad kunnen
-----
Omfg.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk![]()
dit is idd een terechte klacht. zowaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Terechte klacht. Winkelpersoneel heeft maar normaal te doen.
Ten eerste is "niets kopen" geen grond voor tas doorzoeken en ten tweede mogen ze dat niet, zelfs de politie mag het niet zomaar.![]()
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.![]()
Over een bonnetje wordt niks gezegd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
En dan nog, laat ze hun eigen beveiligingsbeelden maar nachecken. Als de klant zegt dat hij het elders gekocht heeft en nergens is te zien dat hij het uit schappen gepakt heeft dan houdt het behoorlijk op voor de winkel.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk![]()
Tot het moment dat je het zelf meemaakt. Dan is het huilen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken. Wat moeten ze anders doen? Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden. En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje. Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.
Verdacht gedragen is geen aanleiding tot een burgerarrest. Pas bij heterdaad mag dat.![]()
Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef jamesb het volgende:
[..]
Tot het moment dat je het zelf meemaakt. Dan is het huilen.
Verdacht gedragen is geen aanleiding tot een burgerarrest. Pas bij heterdaad mag dat.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.![]()
Het lijkt me logisch dat er met een bonnetje niet zo'n probleem was geweest. Maar het kijken van de beelden had ook gekund jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:49 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Over een bonnetje wordt niks gezegd?
En dan nog, laat ze hun eigen beveiligingsbeelden maar nachecken. Als de klant zegt dat hij het elders gekocht heeft en nergens is te zien dat hij het uit schappen gepakt heeft dan houdt het behoorlijk op voor de winkel.![]()
![]()
Dat jij problemen wil voorkomen valt wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
Maar hoe dan ook, het geeft die verkopers geen recht iemand zonder rede aan te houden.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ik werk dan ook zelf in een winkel, het valt niet mee om dieven te herkennen maar er wordt ontzettend veel gestolen. Op een gegeven moment moet je wel dit soort maatregelen treffen anders kun je alles wel gratis weggeven. Soms betekent dat inderdaad dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.
Gisteren nog, bij een klant ging het alarmpoortje af. 'Ik denk dat het aan de kinderwagen ligt.' zegt ze. Toen ze binnenkwam ging het alarm niet af, dus dat was het waarschijnlijk niet. Alle boodschappen weer over de plaat, zonder resultaat. Haalt ze op een gegeven moment een make-upartikel tevoorschijn t.w.v. 15 euro, 'die er per ongeluk in de kinderwagen gevallen was'. Ze heeft het artikel alsnog afgerekend.
Dit soort incidenten maken je erg aan het twijfelen, zoiets kan gebeuren natuurlijk maar het is ook wel erg discutabel.![]()
Dat is ook zo maar dan moet je ook niet zeuren als het personeel gaat je gaat twijfelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
![]()
dus dan zou je zo kunnen stelen. Het staat in het winkelregelement meestal. Als je er niet mee akkoord gaat moet je er niet heen gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]Echt? Ik heb wel wat beters te doen zeg. Het gaat winkelpersoneel niks aan wat ik in mijn tas heb. Laat staan dat ik het preventief ga mededelen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je kan nog wel meer in je reglementen zetten, daar wordt het niet rechtsgeldiger van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dus dan zou je zo kunnen stelen. Het staat in het winkelregelement meestal. Als je er niet mee akkoord gaat moet je er niet heen gaanOok nog nooit gehad overigens, heb denk ik een betrouwbare kopquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dan moet je ook niet zeuren als het personeel gaat je gaat twijfelen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Weer iemand die denkt dat zorgtoeslag.nl van de belastingdienst isquote:Klacht Zorgtoeslag.nl: Kosten absurd.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zorgtoeslag.nl
Lezers van deze klacht: 9
Overheid moet zich schamen om studenten geld afpakt om hun eigen product aan te vragen. Leuker kunnen we het niet maken, wel duurder….
Gewenste oplossing
Geen kosten berekenen
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Omfg. Hetzelfde als mensen die kaartjes kopen bij www.ticketsfornotmuchmonnie.nl.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Weer iemand die denkt dat zorgtoeslag.nl van de belastingdienst is![]()
Dan vraag je ook om keihard genaaid te worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg. Hetzelfde als mensen die kaartjes kopen bij www.ticketsfornotmuchmonnie.nl.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Kost je 25 EUR, deze 'service'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Weer iemand die denkt dat zorgtoeslag.nl van de belastingdienst is![]()
![]()
Aan de ene kant is het natuurlijk ook geldklopperij en oplichting, aan de andere kant verdien je het ook wel als je hierin trapt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:11 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dan vraag je ook om keihard genaaid te worden.![]()
Is dat zorgtoeslag.nl 'n nieuwe poging van die Bulgaren in dat dorpje om geld aan ons te verdienen?![]()
Hallon!![]()
http://www.klacht.nl/hoendermis-en-van-loenhout-advieskantoor/
Een klacht, week later een compliment. Vandaag weer een klacht. Het is nu wachten tot er weer een compliment komt.![]()
Whut? Hij moest zich hier komen melden? Ze hebben vast gezegd: 'u kunt online een klacht indienen' of iets dergelijks.quote:Voor mijn zoon heb ik via de webwinkel 3 spijkerbroeken tegelijk gekocht in januari 2013. Hij is ze niet meteen gaan dragen omdat ze nog wat ruim zaten. Al na 4/5 x dragen van de 1e broek was het stof kapot bij het zitvlak alsof het versleten was. Ben toen naar de winkel gegaan waar hij vaker koopt. Er werd gezegd dat het te maken had met een verkeerde wassing en dat dat wel eens voorkwam. Geen probleem verder, het geld werd geretourneerd. Toen hij de 2e broek, onlangs is gaan dragen gebeurde precies hetzelfde. Ben weer teruggegaan naar de winkel maar er werd me verteld dat de klacht niet meer bij de winkel opgelost werd omdat men de klachten van producten van de webshop in kaart wil brengen en men er anders geen duidelijk beeld van krijgt. Ik moest me bij jullie melden met mijn klacht.![]()
Rekenen kan je ook blijkbaar niet, want je hebt niet 20 euro te weinig betaald, maar wel liefst 118 euroquote:Klacht CJIB: 20 euro te weinig betaald–> 213.00 euro verhoging! 2 cijfers omgedraaid!!!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CJIB
Lezers van deze klacht: 9
Ik kreeg een boete binnen van het cjib. Ikmoest 397, 00 euro betalen maar ik heb perongeluk 279.00 euro overgemaakt. Deze menselijke fout heb ik niet gezien. Niets van gehoord totdat ik een aanmaning kreeg. Of ik even 213, 00 euro wil betalen. Dus omdat ik 20 euro te weinig heb betaald, komt u maar lekker de volle pont betalen..
Ik vind dit echt niet normaal, hoe krijg je mensen nog meer in het nauw.
De bekeuring zelf is natuurlijk mijn fout maar kom op moet die aanmaning gelijk, kan er niet eerst even een herringering uit!!
Gewenste oplossing
Ik zou erg blij zijn als ik een herringering had gehad en dat ik het resterend bedrag gewoon over kan maken.Omdat er een stukje bot van een kip in zit, wat gewoon een keertje kan gebeuren durf je geen kip-kerrie salade meer te nemen?quote:Klacht Jumbo: Stukje bot in de kip-kerrie salade
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 10
In mijn kip-kerrie salade voor op toast en boterham vond ik een stukje bot van zeker 1 cm. Ik verslikte me hier bijna in.
Gewenste oplossing
maakt me niet zoveel uit, wil het alleen melden dat er misschien beter op gelet kan worden in de fabriek. Ik 'durf' het product niet meer te kopen.
Ehh, zie ik het wel goed?quote:Klacht Lidl: 6 stuks croisants
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 13
per 17-05-2013is er een blik met de voorbereidde croisants met een knal uit elkaar gespat.
datum op blik 9-05-2013
code 03 065 22:14 S2.
Gekocht bij Lidl in Puttershoek.
Gewenste oplossing
zal de verpakking indien nodig voor uw onderzoek ca 1 week in de koelkast bewaren.
Een blik croissant deeg wat houdbaar was tot 9 mei is uit elkaar geklapt op 17 mei?
quote:Klacht primera: <naam verwijderd>
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden primera
Lezers van deze klacht: 8
Zie hierboven
Gewenste oplossing
150 i.p.v. 240 punten of teruggaan naar de spaarkaart![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 18-05-2013 20:10:07 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Niveau?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
Omfg. Het niveau lijkt te dalen op die site
Is die er ooit geweest?![]()
"Call MIT: we've reached a new absolute zero!"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Ceviche het volgende:
Omfg. Het niveau lijkt te dalen op die site
Hallon!![]()
Deze persoon blijft het maar proberen, terwijl Hollandsnieuwe al heel vaak antwoord gafquote:Klacht Hollandsnieuwe: mobiel nooit ontvangen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hollandsnieuwe
Lezers van deze klacht: 5
Geen fatsoenlijk antwoord meer van Hollandsnieuwe ontvangen. Telkens het zelfde antwoord.
Als ik vraag waar vermeld staat dat de advertentie over een andere periode gaat dan dat ik de abbo en mobiel heb besteldd krijg ik een antwoord wat nergens op slaat en dat ik reeds op vier de zelfde vragen krijg.
Gewenste oplossing
Als nog de mobiel ontvangen.
Zoals onderstaande:quote:Beste klant,
Zoals hollandsnieuwe u eerder heeft meegedeeld; hebben wij uitvoerig onderzoek gedaan en uw klacht uiterst serieus genomen. Hierbij mag u ervan uitgaan dat het belang van u, als klant, voorop heeft gestaan. De uitkomst van het onderzoek is telefonisch met u besproken; de door u aangeleverde stukken en benoemde situatie geven u geen recht op de Samsung Galaxy Ace.
Dit komt voort uit de volgende feiten;
– De order is geplaatst op 19-12-2011. U heeft een orderbevestiging ontvangen, waarin er geen toestel wordt benoemd.
– U overhandigt ons een advertentie van een abonnement met een toestel. Deze aanbieding heeft gelopen van 03-01-2012 tot 28-02-2012. Uw orderdatum is voorafgaand aan de activeringsdatum van het abonnement.
Uit de bovenstaande feiten, en de door u aangeleverde stukken, kan niet herleidt worden dat u recht heeft op het door u geclaimde toestel. Gezien dit feit, zal het toestel dan ook niet worden verstrekt.
Ondanks dat dit niet het gewenste antwoord is, gaan wij ervan uit dat u het besluit van hollandsnieuwe zal accepteren.
Aangezien het besluit door hollandsnieuwe is gemaakt, behandelen wij deze vraag als afgehandeld, en zullen vragen omtrent deze klacht niet meer in behandeling genomen worden.
Vriendelijke groeten, hollandsnieuweDat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Dit. Als ik geen bonnetje heb neem ik die producten niet zomaar een andere winkel in waar ze het ook verkopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als ik bij een winkel iets koop, en ik ga vervolgens naar een ander filiaal van dezelfde keten, dan vraag ik eerst aan een medewerker of het okee is als ik het meeneem de winkel in.
Als ik bij de kruidvat een deo koop en ik ga dan naar de jumbo, hetzelfde verhaal. En dan heb ik zelfs een bonnetje, juist om dit soort misverstanden te voorkomen.----![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Niveau?
Is die dat er ooit geweest?![]()
quote:Vlucht CI 0066 Bangkok.
Incheck tijd 28 december 2012 12.30 uur. Vertrek 14.00 uur
Gate F06
Hoogedelgestenge heer/vrouwe,
Op boven genoemd tijdstip passeerde ik samen met mijn reisgenote de security van Schiphol voor een groepsreis naar Thailand, georganiseerd door Fox reizen. Aldaar werd mijn handbagage gecontroleerd, er hing een opgewekte en jolige sfeer onder het personeel van de security, mijn tas werd gescanned evenals mijn schoudertasje dat ik gebruik als opbergplaats voor mijn telefoon, paspoort, portemonnee en huissleutel, dit kleine tasje werd door een van de personeelsleden van de security van de scan band gehaald voor nader onderzoek, mijn opmerking was, meegaand in de stemming van het personeel of dit tasje wordt gecontroleerd op een pistool, Toen een van de medewerkers een ritsje opende van een vakje, niet groter dan 8 cm, zei ik schertsend dat daar het pistool in zat. De onderzoeker van mijn tasje, kon duidelijk zien dat omvang van dit opberg vakje hooguit plaats was voor wat bank pasjes een absoluut niet groter. Deze onderzoeker riep zijn collega en vertelde hem dat ik 2 x het woord pistool in mijn mond had genomen, waarop de marechaussee werd ingeschakeld. Ik weet dat de security goed werk verricht en een serieuze baan is voor een ieders veiligheid, doch gezien de omvang van het vakje in mijn tasje is dit een zeer sterk overdreven reactie. Ik kreeg te horen dat ik maar even moest wachten, waarna 4 man marechaussee om mij heen kwam staan en werd mij verteld dat er gekeken zal worden, of ik mijn reis nog wel zou kunnen vervolgen. Na enige tijd werd mij op een intimiderende en zeer autoritaire wijze medegedeeld dat ik mijn vakantie reis kon voortzetten, doch werd er wel een procesverbaal opgemaakt. Dit verbaal, genoteerd in een klein notitieboekje nam veel tijd in beslag, zoveel tijd, dat alle passagiers al in het vliegtuig zaten, ik voelde mij behoorlijk bekeken en onder tijdsdruk staan Na dat ik mijn verhaal aan de ambtenaar van de marechaussee had gedaan waarin ik mijn spijt moest uitspreken en dat het allemaal heel erg was wat ik had gedaan, ook de ambtenaar kon duidelijk zien dat het vakje in het tasje te klein was om daar enig wapen in te huisvesten. ik moest het proces verbaal in dit mini boekje ondertekenen, mij is niet de gelegenheid geboden om hetgeen de ambtenaar op papier had gezet na te lezen, al hoe wel het voor mij moeilijk zou zijn geweest om het handschrift van deze ambtenaar te kunnen ontcijferen, de tijdsdruk genoodzaakte mij om mijn handtekening in het boekje te zetten. De ambtenaar van de marechaussee kwam intimiderend en op een chantage achtige manier op mij over, zo van een kleine tegen strubbeling en u wordt aangehouden en dan kunt u uw vakantie vergeten. Achteraf had ik ook beter mijn mond kunnen houden omdat het niet als grappig werd opgenomen. Jammer dat de man van de security het inzicht miste van het vakje waarin hij ging kijken en voor hem over duidelijk te zien was dat er totaal geen sprake kon zijn van enige wapen in dit opbergvakje. Ik heb onder druk aan een ieder mijn excuus aan moeten bieden, die betrokken waren bij deze in mijn ogen zeer opgeblazen situatie.
Nogmaals ik realiseer me heel goed, dat er jammer genoeg in deze tijd strenge controle’s noodzakelijk zijn en gelukkig zijn deze er ook. Maar zoals er naar mij is opgetreden, kunnen de heren van de koninklijke marechaussee wel iets efficiënter omgaan met ons dure belasting geld, kort samenvattend voelde ik me behoorlijk beetgenomen en lacht de man van de security in zijn vuistje. Een misselijk makend stukje machtsmisbruik, alwaar ik overweeg, dit kenbaar te maken aan de media, getuige het schoudertasje zal overduidelijk te zien zijn dat deze opgeblazen kwestie te belachelijk is voor woorden.
Om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen met dergelijke situatie’s lijkt het mij gepast het personeel die de controleerde taak van bagage van de reizigers moeten uitvoeren, te selecteren en op te leiden, met een bredere visie en dat deze het inschatting vermogen bezitten of het om een serieuze kwestie gaat of om een mug in een olifanten kooi.
Gaarne zie ik dat dit schrijven wordt meegenomen, tijdens de afhandeling van mijn proces verbaal, dat ik niet op juistheid heb kunnen controleren.
In afwachting op uw reactie verblijf ik hoogachtend,
ja
Afschrift aan :
Luchthaven Schiphol NV Hoofdkantoor
Evert van de Beekstraat 202
1118 CP Schiphol
Contact Schiphol Group
Hoofd afdeling Security
Luchthaven Schiphol
Postbus 7501
1118 ZG Schiphol
Nederland
Gewenste oplossing
Zoals vermeld in mijn schrijven
[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 22-05-2013 07:27:03 ]![]()
serieus, hoe dom ben je danquote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Printerkabel het volgende:
k mijn reis nog wel zou kunnen vervolgen. Na enige tijd werd mij op een intimiderende en zeer autoritaire wijze medegedeeld dat ik mijn vakantie reis kon voortzetten, doch werd er wel een procesverbaal opgemaakt. Dit verbaal, genoteerd in een klein notitieboekje nam veel tijd in beslag, zoveel tijd, dat alle passagiers al in het vliegtuig zaten, ik voelde mij behoorlijk bekeken en onder tijdsdruk staan Na dat ik mijn verhaal aan de ambtenaar van de marechaussee had gedaan waarin ik mijn spijt moest uitspreken en dat het allemaal heel erg was wat ik had gedaan, ook de ambtenaar kon duidelijk zien dat het vakje in het tasje te klein was om daar enig wapen in te huisvesten. ik moest het proces verbaal in dit mini boekje ondertekenen, mij is niet de gelegenheid geboden om hetgeen de ambtenaar op papier had gezet na te lezen, al hoe wel het voor mij moeilijk zou zijn geweest om het handschrift van deze ambtenaar te kunnen ontcijferen, de tijdsdruk genoodzaakte mij om mijn handtekening in het boekje te zetten. De ambtenaar van de marechaussee kwam intimiderend en op een chantage achtige manier op mij over, zo van een kleine tegen strubbeling en u wordt aangehouden en dan kunt u uw vakantie vergeten. Achteraf had ik ook beter mijn mond kunnen houden omdat het niet als grappig werd opgenomen. Jammer dat de man van de security het inzicht miste van het vakje waarin hij ging kijken en voor hem over duidelijk te zien was dat er totaal geen sprake kon zijn van enige wapen in dit opbergvakje. Ik heb onder druk aan een ieder mijn excuus aan moeten bieden, die betrokken waren bij deze in mijn ogen zeer opgeblazen situatie.
Nogmaals ik realiseer me heel goed, dat er jammer genoeg in deze tijd strenge controle’s noodzakelijk zijn en gelukkig zijn deze er ook. Maar zoals er naar mij is opgetreden, kunnen de heren van de koninklijke marechaussee wel iets efficiënter omgaan met ons dure belasting geld, kort samenvattend voelde ik me behoorlijk beetgenomen en lacht de man van de security in zijn vuistje. Een misselijk makend stukje machtsmisbruik, alwaar ik overweeg, dit kenbaar te maken aan de media, getuige het schoudertasje zal overduidelijk te zien zijn dat deze opgeblazen kwestie te belachelijk is voor woorden.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Dan doe je toch iets verkeerd, ik gebruik dat zelf ook maar nog nooit meegemaakt dat het gelijk wegspoelt in het toilet.quote:Klacht SC Johnson: Produkt is waardeloos
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden SC Johnson
Lezers van deze klacht: 6
De toilet tabs van mr Muscle speol je er met 1x spoelen al af.
Heb dit nu 3 dagen achter elkaar gehad dus ik zeg mensen niet kopen neem er eentje MET HOUDER. Jullie suggereren dat de gel blijft zitten is niet goed spoelt er gelijk af.
Gewenste oplossing
Als de gel inderdaad blijft zitten!!!!!!!!!!Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
quote:Klacht Overheid: ik ben geen criminel
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Overheid
Lezers van deze klacht: 145
ik ben all in onderzoek.ik word verdacht dat ik en medebewooner heb,om dat vrinden, vaan mijn overlijdene zoon bij mij kommen,ik word als legenarr uit gemaakt,als de laste dreck behandeld.zij zeggen dat mannenfigueren uit mij huis kommen,en ik lieg.ik ben 64,met diab. hartoperatie, hooge blood,ezv.hun drijgen mij,dat mij uitkering word stopgezet, zo word je bang, dat wollen hun ook zo.dat ik met mijn ziekte zeer kwetbaar tegen hun strees ben, en druckte intesiert hun niet, ik find did scandaalig, zo kunnen menschen niet behandeld worden.warom zijn wij niets anders als dreck in hun oogen?voor wat reeden ook hebben wij de uitkeering niet gekoosen,stoppen met de verneederingen.
Gewenste oplossing
laat mij mijn zoon endlijk met rust rouwen
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Het is toch ook allemaal wat.quote:Snijbonen en broccoli zijn zodanig voorverpakt, dat de klant haast niet zelf kan bepalen welke hoeveelheid hij wil kopen.
De met barcode voorverpakte producten in kwestie zijn naar mijn smaak niet bestemd voor een alleenstaande of twee personen, maar voor een groep van minimaal vier personen.Komt nog bij dat deze producten na het invriezen onbruikbaar zijn. Kook je voor vier personen of meer dan heb je dus geen probleem. Maar kook je voor minder dan vier personen en wil je niet de helft van de groenten weggooien, dan kan je alleen maar bij de groenteman terecht.
Gewenste oplossing
Weg met de voorverpakking van deze producten of halveer de huidige hoeveelheid per verpakking, zodat klanten evenals bij de sperziebonen zelf de hoeveelheid die hebben willen kunnen bepalen.![]()
Tja dit vind ik iets anders dan die man bij de Aldi, die later naar een ander filiaal ging met zijn boodschappen. Dit lijkt op gewoon pech. Maar once again: dit zou mij niet gebeuren omdat ik dat dus tegen de caissière zeg.quote:Op 17 mei ga ik met mijn schoonmoeder de laatste boodschapjes doen voor de verjaardag van mijn dochter ik pak 3 kleine kratjes bavaria bier en zet deze op het uitschuifbare gedeelte achter de kar ga naar de kassa en reken mijn boodschappen af. We lopen richting uitgang en worden toegeschreeuwd door de bewaker met het verzoek mijn kassabon te laten zien. Ik pak mijn bon en laat deze zien waarop de bewaker mij zegt komt u maar mee u bent aangehouden voor diefstal. Tot mijn verbazing vraag ik waarom zegt hij u heeft die kratjes gestolen ik krijg dan pas in de gaten dat ik die kratjes niet heb betaald. Dom van mij natuurlijk en ik bied mijn verontschuldiging aan en zeg dat ik ze gewoon wil betalen waarop hij antwoord dat is te laat u bent nu aangehouden. Stomverbaasd stonden mijn schoonmoeder en ik te kijken en natuurlijk heel de Albert Heijn. Het gevolg daarvan was dus dat we opgehaald werden door de politie en daar enige tijd hebben gezeten en een winkelverkoop van 1 jaar gekregen van de bewaker.ik heb me nog nooit zo naar gevoeld als toen.
Gewenste oplossing
Dat winkel verbod laat maar ik kom dus nooit meer bij Albert Heijn ik heb ook gezien in een kantoor dat bewakers continu achter een scherm zitten om de boel in de gaten te houden en ook echt doorgeven aan collega's dat ze mensen bij de cosmetica in de gaten moeten houden. Excuses hoef ik ook niet daar is het te laat voor. Het gaat mij om mijn eer die mag wel hersteld worden.![]()
Dat lijkt wel Duits oid, is weer eens wat anders als de Turkse variant van het Nederlands wat je veel vindt op klacht.nl.quote:
Hallon!![]()
Dit zou jou ook overkomen, kassamuts maakt hier de fout door die kratten niet aan te slaan en ja was idd handiger geweest als de klant even gezegd had dat ie daar dria kratten had staan maar hij was dat zelf waarschijnlijk ook vergeten. Menselijke fouten dus, dat zo'n beveiligingsbaviaan dan gelijk een winkelverbod oplegt...volgens mij maak je een goeie kans als je dat gaat aanvechten zeker aangezien hij het gewoon wilde gaan betalen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tja dit vind ik iets anders dan die man bij de Aldi, die later naar een ander filiaal ging met zijn boodschappen. Dit lijkt op gewoon pech. Maar once again: dit zou mij niet gebeuren omdat ik dat dus tegen de caissière zeg.
Ik heb zo het gevoel dat als jou zoiets zou gebeuren je gelijk in KLB (en WGR) zou gaan zitten jammeren.
Hallon!![]()
Ja maar stel nou dat ze het wel expres deed? Dan is het verhaal heel anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit zou jou ook overkomen, kassamuts maakt hier de fout door die kratten niet aan te slaan en ja was idd handiger geweest als de klant even gezegd had dat ie daar dria kratten had staan maar hij was dat zelf waarschijnlijk ook vergeten. Menselijke fouten dus, dat zo'n beveiligingsbaviaan dan gelijk een winkelverbod oplegt...volgens mij maak je een goeie kans als je dat gaat aanvechten zeker aangezien hij het gewoon wilde gaan betalen.
Ik heb zo het gevoel dat als jou zoiets zou gebeuren je gelijk in KLB (en WGR) zou gaan zitten jammeren.![]()
Nee hoor. Zelfs al deed ie het bewust onder het motto "even kijken of ze er in trappen" hij wilde de kratten naar eigen zeggen betalen. Als ie betaalt is het toch gewoon opgelost? Natuurlijk zou ik als AHpersoneel die man extra in de gaten gaan houden zeker als er het vermoeden is dat ie het expres deed. (of was het een zij, haal ik niet uit het verhaal?)quote:Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar stel nou dat ze het wel expres deed? Dan is het verhaal heel anders.Hallon!![]()
Dan blijft iedereen stelen. 'Als ik steel en ze hebben niets door: dan kan ik gewoon blijven stelen. Als ik steel en ze hebben het wel door, kan ik het alsnog betalen en dan is er alsnog niets aan de hand.'quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs al deed ie het bewust onder het motto "even kijken of ze er in trappen" hij wilde de kratten naar eigen zeggen betalen. Als ie betaalt is het toch gewoon opgelost? Natuurlijk zou ik als AHpersoneel die man extra in de gaten gaan houden zeker als er het vermoeden is dat ie het expres deed. (of was het een zij, haal ik niet uit het verhaal?)![]()
zo kan je alles jatten en als je gepakt wordt betaal je hetquote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs al deed ie het bewust onder het motto "even kijken of ze er in trappen" hij wilde de kratten naar eigen zeggen betalen. Als ie betaalt is het toch gewoon opgelost? Natuurlijk zou ik als AHpersoneel die man extra in de gaten gaan houden zeker als er het vermoeden is dat ie het expres deed. (of was het een zij, haal ik niet uit het verhaal?)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Wat jij vind is nogal irrelevant wettelijk gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Ceviche het volgende:
Als het personeel vindt dat deze meneer zich verdacht gedraagt vind ik dat ze best in de tas mogen kijken.Eh, iets anders doen dan maar een beetje bij de uitgang lanterfanten. Je kunt alleen iets doen als je mensen op heterdaad betrapt, laten ze dan ook mensen op heterdaad gaan betrappen.quote:Wat moeten ze anders doen?Hoezo moeten ze daar ontevreden van worden dan? Eer dat de politie er is, is de klant allang weg. En als dat niet zo is, dan komt de politie voor de klant vanwege onterechte opsluiting.quote:Beveiligers mogen dat blijkbaar ook niet en als je de politie belt zijn de klanten helemaal ontevreden.Nou en? Zolang er geen enkele aanwijzing tot diefstal is mag je álles rondsjouwen in een winkel wat je wil en geeft dat mensen geen recht op grove wijze de wet te overtreden.quote:En dan kijken ze in de tas, en dan zitten er nog spullen in ook en heeft meneer geen bonnetje.Wow, ze overtreden de wet, maar omdat ze niet direct de politie bellen om nog erger de wet te overtreden, zijn ze goed bezig?quote:Ik vind het al heel wat dat ze naar dat andere filiaal hebben gebeld en niet naar de politie.![]()
![]()
Mensen op heterdaad betrappen is bijna onmogelijk, zeker bij grote winkels en drukke winkels. Tassencontrole is het enige wat een beetje betaalbaar blijft. Het is een ontzettend lastig en groot probleem en dan is tassencontrole gewoon het makkelijkst en snelst. En dat klanten dat dan een probleem vinden, dat zegt meer over de klant dan over de winkel.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat jij vind is nogal irrelevant wettelijk gezien.
[..]
Eh, iets anders doen dan maar een beetje bij de uitgang lanterfanten. Je kunt alleen iets doen als je mensen op heterdaad betrapt, laten ze dan ook mensen op heterdaad gaan betrappen.
[..]
Hoezo moeten ze daar ontevreden van worden dan? Eer dat de politie er is, is de klant allang weg. En als dat niet zo is, dan komt de politie voor de klant vanwege onterechte opsluiting.
[..]
Nou en? Zolang er geen enkele aanwijzing tot diefstal is mag je álles rondsjouwen in een winkel wat je wil en geeft dat mensen geen recht op grove wijze de wet te overtreden.
[..]
Wow, ze overtreden de wet, maar omdat ze niet direct de politie bellen om nog erger de wet te overtreden, zijn ze goed bezig?![]()
Met blik en al?quote:Klacht Unox: Blik smaak
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Unox
Lezers van deze klacht: 27
Ik heb twee blikjes kip ragout in pan gedaan, om te warmen,
maar de ragout had een blik smaak. Kan dit!
Nog nooit eerder gehad.
Gewenste oplossing
Een antwoord graag, of dit mogelijk is.![]()
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Maakt dat ene hol uit dat het bijna onmogelijk is? Je moet iemand op heterdaad betrappen. Een winkel staat niet boven de wet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mensen op heterdaad betrappen is bijna onmogelijk, zeker bij grote winkels en drukke winkels. Tassencontrole is het enige wat een beetje betaalbaar blijft. Het is een ontzettend lastig en groot probleem en dan is tassencontrole gewoon het makkelijkst en snelst. En dat klanten dat dan een probleem vinden, dat zegt meer over de klant dan over de winkel.
Verder vind ik je laatste opmerking echt achterlijk.![]()
Ja inderdaad, zon pistool past nooit in dat handtasjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: