Irrelevante woordspelletjes, andermaal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat vond jij racistisch / xenofoob aan dit verhaaltje? Waar ik overigens nog niet iets vreemds in heb constateren. "Ik zie mensen met lange gewaden en voel mij niet op mij gemak''.
Dat alleen al is een slecht teken aan de wand en des te meer reden Joenes oproep serieus te nemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij de eerste Salafist die je tegenkomt ren jij hard weg.
Waarom verval je dan in irrelevante woordspelletjes? Of vind je dit onderwerp eigenlijk ook wel een beetje overdreven en onzinnig? Dat blijkt namelijk wel uit je attitude.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Irrelevante woordspelletjes, andermaal.
Wat voor oplossingen en actie (dank je Joene) had je in gedachten?
Waarom? Ik vind het niet erg als PVV'ers hard wegrennen voor een Salafist. De vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat alleen al is een slecht teken aan de wand en des te meer reden Joenes oproep serieus te nemen.
Ik dacht meer aan gratis kickbokslessen, 1.000.000 oprotpremie, een nieuwe woonwagen plus een nieuwe Mercedes 600 en andere cadeaus die onze liefhebbende overheid aan allerhande bezetters verstrekt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef Hexagon het volgende:
Dit soort zendelingengedrag is inderdaad behoorlijk asociaal en achterlijk. De vraag is alleen wat doet je er tegen? Zolang het niet met geweld aan buurtgenoten wordt opgelegd dan kun je er weinig tegen doen en moeten die buurtgenoten het gewoon negeren
Wanneer het wel met intimidatie gebeurt mogen die families wat mij betreft gelijk aan asociale families uit de buurt verwijderd worden.
Inderdaad, het is niet zo mooi wat daar gebeurt maar al die luit die denken dat de sharia eraan komtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef Fides het volgende:
Toch wel mooi hoe een paar honderd (misschien?) salafisten in een of andere achterbuurt in Den Haag half provinciaal-Nederland op de kast kunnen krijgen. De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
geen helaas. Althans niet iets wat je snel bereikt . Echter ik ben van mening dat dit soort dingen gewoon niet zouden mogen en moeten kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Irrelevante woordspelletjes, andermaal.
Wat voor oplossingen en actie (dank je Joene) had je in gedachten?
De statusquo-denker van de jaren 1990s. Hoe aandoenlijk. Daarmee gaan jullie het echt niet redden, jongens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
De enige oplossing is gewoon de wet handhaven wanneer deze overtreden wordt.
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan gratis kickbokslessen, 1.000.000 oprotpremie, een nieuwe woonwagen plus een nieuwe Mercedes 600 en andere cadeaus die onze liefhebbende overheid aan allerhande bezetters verstrekt.
ja voor je het weet word je tenslotte ritueel verkracht eh geslacht!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij de eerste Salafist die je tegenkomt ren jij hard weg.
Wat is er status quo aan de wet handhaven wanneer deze overtreden wordt? Jij bent natuurlijk voor preventief ruimen, dat begrijp ik. Maar we zitten hier niet in het Spanje onder Franco.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De statusquo-denker van de jaren 1990s. Hoe aandoenlijk. Daarmee gaan jullie het echt niet redden, jongens.
*omnomnomnomnom*, smaeckt de camembert je ook lekker, Diederik? Jazeker, Alex, doe nog wat biologische wijn, heerlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:47 schreef Hexagon het volgende:
Het is niet veel anders dat in het gemiddelde woonwagenkamp. We zijn ook nog altijd geen kampsjakenstaat.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er status quo aan de wet handhaven wanneer deze overtreden wordt? Jij bent natuurlijk voor preventief ruimen, dat begrijp ik. Maar we zitten hier niet in het Spanje onder Franco.
Dat is waarschijnlijk wel de eerste stupide gedachte die bij je opkomt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
ja voor je het weet word je tenslotte ritueel verkracht eh geslacht!
Nou ik ben zelf niet bang om door die buurten, ik zie die hele wijk als een pot nat, te reizen maar het is gewoon een apart deel den haag en het valt meteen op als je er doorheen komt. Je ziet in bepaalde straten alleen maar hoofddoekjes en gewaden terwijl in wijken er omheen ook nog vrij veel surinamers en indo's zitten maar die hele wijk is gewoon een moslim enclave. Verder heb je geen problemen als je niet 'opvalt'. Ik weet niet of er echt zo heftig gereageerd word op meisjes in rokjes e.d., maar ik geloof het graag. Als homo weet ik dat ik in de omgeving waar ik woon in ieder geval nooit hand in hand zal gaan lopen met een jongen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat wordt niet overdreven? Wees eens wat concreter?
[..]
Wat is er status quo aan de wet handhaven wanneer deze overtreden wordt? Jij bent natuurlijk voor preventief ruimen, dat begrijp ik. Maar we zitten hier niet in het Spanje onder Franco.
[..]
Dat is waarschijnlijk wel de eerste stupide gedachte die bij je opkomt.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:32 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik had een 7.9 voor geschiedenis dus ik denk dat ik het wel beter weet dan jij.
Maar jij bent dus nooit lastig gevallen om je kleding of het feit dat je geen baard hebt of niet-moslim bent begrijp ik?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:50 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf niet bang om door die buurten, ik zie die hele wijk als een pot nat, te reizen maar het is gewoon een apart deel den haag en het valt meteen op als je er doorheen komt. Je ziet in bepaalde straten alleen maar hoofddoekjes en gewaden terwijl in wijken er omheen ook nog vrij veel surinamers en indo's zitten maar die hele wijk is gewoon een moslim enclave. Verder heb je geen problemen als je niet 'opvalt'. Ik weet niet of er echt zo heftig gereageerd word op meisjes in rokjes e.d., maar ik geloof het graag. Als homo weet ik dat ik in de omgeving waar ik woon in ieder geval nooit hand in hand zal gaan lopen met een jongen.
Ik heb mijn nette, eerlijke, duidelijke oplossingen al lang en breed uit de doeken gedaan. Ik zie nul visie van onze politici (die denken aan hun eigen zeteltje en niet aan wat er over 4 laat staan 15 jaar in Nederland aan de hand is) en van "de o-zo-geinformeerde en geinteresseerde" (FOK!)jeugd ook niks komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"Als homo weet ik dat ik in de omgeving waar ik woon in ieder geval nooit hand in hand zal gaan lopen met een jongen."quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
Maar jij bent dus nooit lastig gevallen om je kleding of het feit dat je geen baard hebt of niet-moslim bent begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |