abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:53:02 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_126668559
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

*omnomnomnomnom*, smaeckt de camembert je ook lekker, Diederik? Jazeker, Alex, doe nog wat biologische wijn, heerlijk.

Je moet je godverdomme verrot schamen dat jij als politicus dit in je land toestaat.
Je ontwijkt de stelling. Ik zeg zelf dat ik het allemaal niet zo best vind.

Maar al dat paranoide gedoe is cht nergens voor nodig.
pi_126668564
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar jij bent dus nooit lastig gevallen om je kleding of het feit dat je geen baard hebt of niet-moslim bent begrijp ik?
Godverdomme:') Denk je echt dat ze constant willekeurige voorbijgangers gaan lastig vallen:D. Kom op zeg. Kom eens uit je dorp. Fiets eens rond in die "gevaarlijke buurten vol fundamentalisten en criminelen" en je zal je een stuk meer op je gemak voelen en met een glimlach de Telegraaf lezen.

Zoals Hexagon zegt: Het is niet echt fijn wat er lijkt te gebeuren op deze beperkte schaal, maar laten we het alsjeblieft niet overdrijven.
pi_126668575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar jij bent dus nooit lastig gevallen om je kleding of het feit dat je geen baard hebt of niet-moslim bent begrijp ik?
Jawel vrienden van mij en ik zelf worden nageroepen voor 'hipster' of homo en dat als je met een wit tshirtje en een gekleurde v&d broek over straat gaat :') Maar daar kan ik wel om lachen
pi_126668576
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb mijn nette, eerlijke, duidelijke oplossingen al lang en breed uit de doeken gedaan. Ik zie nul visie van onze politici (die denken aan hun eigen zeteltje en niet aan wat er over 4 laat staan 15 jaar in Nederland aan de hand is) en van "de o-zo-geinformeerde en geinteresseerde" (FOK!)jeugd ook niks komen.

Laat de boel maar gewoon naar de klote gaan, zoals LXIV cynisch opmerkt.

Doe wat inspiratie op in St. Denis, Detroit en Buenos Aires voor de misere en vergane glorie die je voorstaat.
Ik ben niet zo geïnteresseerd in de misère in de plaatsen die jij noemt, zeker gezien de onstaansgeschiedenis van die misère toch wezenlijk anders is. Maar afgezien daarvan, zou jij nog eenmaal, gedetailleerd aan mij kunnen uitleggen wat de nette oplossing is die jij voorstelt?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:54:25 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126668583
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Als homo weet ik dat ik in de omgeving waar ik woon in ieder geval nooit hand in hand zal gaan lopen met een jongen."

Reageer je wijselijk niet op? Dat vind jij wel OK? Dat dat in Nederland kan? In de "wereldstad" Den Haag? Het is een gore schande.
Alsof dat overal in 'niet-islamitisch Nederland' wél getolereerd wordt... Hoe naïef kun je zijn. Homohaat neem toe, onder moslimjongeren, onder 'autochtone' jongeren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:54:47 #181
117098 Hathor
Effe niet
pi_126668588
Salafisme=tumor
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_126668609
Nee als Hollandse vrouw in een zomerjurkje kan je daar rustig wandelen hoor met je hondje. Als je dan door de wijk bent zie je groen van de rochels.
pi_126668628
quote:

[..]

"Als homo weet ik dat ik in de omgeving waar ik woon in ieder geval nooit hand in hand zal gaan lopen met een jongen."

Reageer je wijselijk niet op? Dat vind jij wel OK? Dat dat in Nederland kan? In de "wereldstad" Den Haag? Het is een gore schande.
Dat het niet zou moeten gebeuren in Nederland, dat ben ik met je eens. En dat we er wat tegen moeten doen als het gebeurd, dat ben ik met je eens. Jij doet echter net alsof dit een uniek iets is, wat alleen in dit stuk van de Haagse Schilderswijk voorkomt. Loop eens door een willekeurige boerendorp in Friesland en een grote kans dat je uitgescholden wordt als je als homo hand in hand loopt. Maakt het niet minder erg, maar dat is niet een specifiek kenmerk voor één gebied in Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668630
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo geïnteresseerd in de misère in de plaatsen die jij noemt, zeker gezien de onstaansgeschiedenis van die misère toch wezenlijk anders is. Maar afgezien daarvan, zou jij nog eenmaal, gedetailleerd aan mij kunnen uitleggen wat de nette oplossing is die jij voorstelt?
Geweldscrimineel tuig opsluiten, lang. Hardnekkig, extreem gevaarlijk of volkomen schuldonbewust en indien in het bezit van een andere nationaliteit dan de Nederlandse de Nederlandse afnemen, de inmiddels buitenlander ongewenst vreemdeling verklaren, een enkele vliegreis thuisland betalen, na het nemen van vingerafdrukken, en de landsverkrachter een prettig verblijf in het land van zijn eigen nationaliteit toewensen.

In Europa hoor je niet thuis, basta.

Heel redelijk
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_126668649
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:55 schreef ocho het volgende:
Nee als Hollandse vrouw in een zomerjurkje kan je daar rustig wandelen hoor met je hondje. Als je dan door de wijk bent zie je groen van de rochels.
hmm..dit zeg je gewoon of ook echt zoiets gezien? volgens mij klopt er niks van :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_126668656
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geweldscrimineel tuig opsluiten, lang. Hardnekkig, extreem gevaarlijk of volkomen schuldonbewust en indien in het bezit van een andere nationaliteit dan de Nederlandse de Nederlandse afnemen, de inmiddels buitenlander ongewenst vreemdeling verklaren, een enkele vliegreis thuisland betalen, na het nemen van vingerafdrukken, en de landsverkrachter een prettig verblijf in het land van zijn eigen nationaliteit toewensen.

Heel redelijk
Kijk: dit is de oplossing. ^O^ Doen ze in de US al jaren en met succes.
pi_126668663
quote:

[..]

Heel redelijk
Dit opbokken naar je eigen kutland , komen er gelijk weer wat banen vrij ! Ohnee :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_126668664
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Alsof dat overal in 'niet-islamitisch Nederland' wél getolereerd wordt... Hoe naïef kun je zijn. Homohaat neem toe, onder moslimjongeren, onder 'autochtone' jongeren.
Grappig, gisteren hoorde ik op de radio, dat uit onderzoek is gebleken de tolerantie van homo juist is toegenomen.

Ik hoef als halve moslima ook niet door die straten te lopen, zal ook niet geaccepteerd worden :P
pi_126668665
quote:

[..]

Ja, laten we dan gelijk de Hollandse Tokkiebuurten in Scheveningen ook maar afzinken. Probeer in Duindorp maar even hand in hand te lopen. :')
pi_126668670
quote:

[..]

Heel redelijk
Dus eigenlijk de wet handhaven. Maar dan in je eigen spectaculaire bewoordingen. Met het enkele feit dat je er nog een PVV-voorstelletje bovenop doet. Hoe niet-orgineel. Maar dan wel 'links' allerlei verwijten maken, terwijl je zelf dus eigenlijk ook geen oplossing hebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat het niet zou moeten gebeuren in Nederland, dat ben ik met je eens. En dat we er wat tegen moeten doen als het gebeurd, dat ben ik met je eens. Jij doet echter net alsof dit een uniek iets is, wat alleen in dit stuk van de Haagse Schilderswijk voorkomt. Loop eens door een willekeurige boerendorp in Friesland en een grote kans dat je uitgescholden wordt als je als homo hand in hand loopt. Maakt het niet minder erg, maar dat is niet een specifiek kenmerk voor één gebied in Nederland.
Jij spiegelt je aan wat er in een Fries dorp gebeurt? Jij wil de stad waar het Internationaal Strafhof, het Vredespaleis, de Nederlandse regering, het parlement en zelfs de Koning zetelt vergelijken met wat er in een Fries dorpje gebeurt?? Werkelijk? Is dat de nieuwe maatstaf?

"Ohh, het gebeurt in Koggum ook joh, niets aan de hand!"

Ik moet met schaamte de zeer geaccepteerde homo's hier in Latijns-Amerika (Mexico en Colombia) die ik spreek gelijk geven als ze Amsterdam niet tof vinden als homostad.

En ik schaam me daar diep voor. Nederland 2013. :(
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_126668701
Het is best grappig. Als je op YouTube een beetje rondkijkt op "sharia en nederland" dan kom je als je een beetje zoekt uiterst oorlogszuchtige oproepen en preken voorzien van geweldpromotende/filmpjes intro's met wapens en strijdliederen tegen. Vaak staat eronder: "reacties uitgeschakeld". En dat is natuurlijk logisch want discussiëren met westerse kufar is niet de bedoeling tenzij de kufar hun verduisterd verstand gebruiken en zich de ogen openen en zich zullen onderwerpen omdat dat nu eenmaal toch onvermijdelijk is. Ik denk dus ook dat het allemaal wel heel erg meevalt. Laat die mensen toch. We moeten gewoon weer een kopje thee gaan drinken.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_126668709
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:58 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Haha, ja:') Zeer succesvol
pi_126668719
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:00 schreef Fides het volgende:

[..]

Haha, ja:') Zeer succesvol
Nou ja, ze doen het tenminste en daar gaat het om. ;)
pi_126668721
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk de wet handhaven. Maar dan in je eigen spectaculaire bewoordingen. Met het enkele feit dat je er nog een PVV-voorstelletje bovenop doet. Hoe niet-orgineel. Maar dan wel 'links' allerlei verwijten maken, terwijl je zelf dus eigenlijk ook geen oplossing hebt.
Je reageert totaal niet op wat ik zeg, maar komt met allerlei rare etiketjes. Exemplarisch.

Basta.

pi_126668722
Dagelijks spugen, trappen naar je hond, nog erger honden vergiftigen, en wat ze roepen is niet voor herhaling vatbaar. Ook oude vrouwen met rollator zijn niet veilig.
pi_126668726
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij spiegelt je aan wat er in een Fries dorp gebeurt? Jij wil de stad waar het Internationaal Strafhof, het Vredespaleis, de Nederlandse regering, het parlement en zelfs de Koning zetelt vergelijken met wat er in een Fries dorpje gebeurt?? Werkelijk? Is dat de nieuwe maatstaf?

"Ohh, het gebeurt in Koggum ook joh, niets aan de hand!"

Ik moet met schaamte de zeer geaccepteerde homo's hier in Latijns-Amerika (Mexico en Colombia) die ik spreek gelijk geven als ze Amsterdam niet tof vinden als homostad.

En ik schaam me daar diep voor. Nederland 2013. :(
:) Wat praat jij veel onzin, joh.
pi_126668732
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:58 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Ik heb het gezien ja. Erg veilig dat land. Je hebt daar ook geen no-go area's enzo. Succes gegarandeerd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126668733
Gewoon die hele wijk oppakken en uitzetten , die paar Hollanders die er misschien nog wonen daargelaten :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_126668753
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef ocho het volgende:
Dagelijks spugen, trappen naar je hond, nog erger honden vergiftigen, en wat ze roepen is niet voor herhaling vatbaar. Ook oude vrouwen met rollator zijn niet veilig.
Wie vergiftigt die honden dan? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')