Daar wordt tegen opgetreden - enkel niet uitgezet omdat ze de Nederlandse nationaliteit bezitten. Dat jij (en de PVV) je niet in dat laatste kan vinden - neemt niet weg dat er dus wel degelijk sprake is van handhaving en een status quo niet aan de orde is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik acht het snelkookpanbommenmakertjes en filmregisseur/columnistenonthoofdertjes ook niet waard in Europa te verblijven.
Die kun je niet naar Marokko sturen want het zijn immers Nederlanders (al gedragen ze zich er niet naar).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de criminele rotjochies hier gewoon geboren. Zullen ze in Marokko leuk vinden als we ons probleem daar gewoon de grens over kieperen.
Daar houden criminele bontkraagjes zich doorgaans niet mee bezig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik acht het snelkookpanbommenmakertjes en filmregisseur/columnistenonthoofdertjes ook niet waard in Europa te verblijven.
Wil je daarmee zeggen dat wij 'pure' roomblanke Nederlanders nooit iets stouts doen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:17 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Die kun je niet naar Marokko sturen want het zijn immers Nederlanders (al gedragen ze zich er niet naar).
Status quo is volharden in wat "de Wet" (voor de rechtsstaatjihadist net zo heilig als voor de extreme moslim zijn koran) NU zegt. Nieuwe visies zijn afwezig (VVD), contraproductief en gevaarlijk (links op SP na) of dom (PVV).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar wordt tegen opgetreden - enkel niet uitgezet omdat ze de Nederlandse nationaliteit bezitten. Dat jij (en de PVV) je niet in dat laatste kan vinden - neemt niet weg dat er dus wel degelijk sprake is van handhaving en een status quo niet aan de orde is.
Waarom moet je steeds het woord 'roomblanke' gebruiken...?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat wij 'pure' roomblanke Nederlanders nooit iets stouts doen?
Dat zijn incidenten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat wij 'pure' roomblanke Nederlanders nooit iets stouts doen?
Sharia is de nieuwe godwin.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:20 schreef 3-voud het volgende:
Ik snap het niet. De titel spreekt over een "sharia" maar at ik lees is een verhaal over corrigerende gesprekken en wat intimidatie, tot zelfs tegen de politie, dat ze het zelf wel oplossen.
De wet geeft genoeg mogelijkheden om dergelijke lieden aan te pakken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Status quo is volharden in wat "de Wet" (voor de rechtsstaatjihadist net zo heilig als voor de extreme moslim zijn koran) NU zegt. Nieuwe visies zijn afwezig (VVD), contraproductief en gevaarlijk (links op SP na) of dom (PVV).
Dat maakt niet uit. Als ze een andere nationaliteit hebben, kan je de Nederlandse afnemen. Statenloos maken kan niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar houden criminele bontkraagjes zich doorgaans niet mee bezig.
Maar verder zijn ze meestal hier geboren. Dus terroristen moet je hier in de EBI flikkeren en niet bij allerlei andere landen op het bord gooien.
Omdat roomblank geassocieerd wordt met 'de echte Nederlander'. De pure.. je weet wel. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:19 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Waarom moet je steeds het woord 'roomblanke' gebruiken...?
Geef eens een antwoord: waarom gebruik jij steeds heel suggestief de woorden 'puur' en 'roomblank'?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De wet geeft genoeg mogelijkheden om dergelijke lieden aan te pakken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat roomblank geassocieerd wordt met 'de echte Nederlander'. De pure.. je weet wel. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De wet geeft genoeg mogelijkheden om dergelijke lieden aan te pakken.
QED y basta.quote:Laat de boel maar gewoon naar de klote gaan, zoals LXIV cynisch opmerkt.
Doe wat inspiratie op in St. Denis, Detroit en Buenos Aires voor de misere en vergane glorie die je voorstaat.
Nobody?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:20 schreef 3-voud het volgende:
Ik snap het niet. De titel spreekt over een "sharia" maar at ik lees is een verhaal over corrigerende gesprekken en wat intimidatie, tot zelfs tegen de politie, dat ze het zelf wel oplossen.
Is daar nu echt de sharia of gewoon wat arrogante haantjes die vanuit dat kutgeloof wat met vingertjes wijzen?
Het is je ontgaan dat de criminaliteit juist daalt in dat stukje wijk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:56 schreef El_Matador het volgende:
Geweldscrimineel tuig opsluiten, lang. Hardnekkig, extreem gevaarlijk of volkomen schuldonbewust en indien in het bezit van een andere nationaliteit dan de Nederlandse de Nederlandse afnemen, de inmiddels buitenlander ongewenst vreemdeling verklaren, een enkele vliegreis thuisland betalen, na het nemen van vingerafdrukken, en de landsverkrachter een prettig verblijf in het land van zijn eigen nationaliteit toewensen.
In Europa hoor je niet thuis, basta.
Heel redelijk
Nou wordt-ie helemaal mooi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:22 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Zie discussie, daar kan jij nog een puntje aan zuigen met je loze opmerkingen getrol.
Maar, maar, maar, ik ben wel een eckte Hollander, maar ben niet roomblank. Wat nu?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat roomblank geassocieerd wordt met 'de echte Nederlander'. De pure.. je weet wel. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |