SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harhar, ik krijg iedere dag berichten van LB.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
LB wrm praat je ni meer op app :S :S nu verveel ik me :S
Ze heeft een ander?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Harhar, ik krijg iedere dag berichten van LB.
Dan ben jij al stoerder dan mij. Ik durf dat echt nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
MuizenOpeens een nacht lag er een naast mijn bed. En ik heb er echt een uur over gedaan om hem op te pakken. Uiteindelijk niet gedaan en mijn vader wakker gemaakt
Ja spinnen wel. Sinds vorige zomer. Toen waren er zoveel spinnen in mijn kamerIk heb zelfs nog de bakjes staan waar ik ze mee ving. Gewoon, voor noodgevallen
Serieus, dit doet me iedere keer aan een SOA denken.quote:
Ik slaap wel eens in een shirt met die tekstquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik slaap wel eens in een shirt met die tekst![]()
kudshirt
Wacht maar totdat ik weer een topic mag openen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Die zijn van ara, die moeten erin anders note en ban enzo :S
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik slaap wel eens in een shirt met die tekst![]()
kudshirt
Ja man echt stoerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgend topic dat ik open mieter ik het eruit, stoer he
I don't blame youquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgend topic dat ik open mieter ik het eruit, stoer he
Nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Die zijn van ara, die moeten erin anders note en ban enzo :S
+ notequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
REBELLEER TEGEN HET DICTORIALE REGIME! REIS EN VERMAN UW ZELF! HEIL ANARCHIE!
slechtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zoals een boete geven in Syrië.
Ik zie wel wat er gebeurtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit ik ook wel over te denken maar dan ben je zo allenig.
Maar ik zou echt niet een relatie willen hebben met iemand die ik niet leuk vind en iedereen die ik leuk vind lijken wel buiten mijn league te zijn
Ja, maar als je wakker word en er hangt een spin boven je dan haal je hem echt wel wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben jij al stoerder dan mij. Ik durf dat echt niet.
Zo moet je er ook over denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er gebeurtMaakt me niet zo veel uit eigenlijk. Zal wel leuk zijn. Maar het is niet mijn levensdoel
Zoveel verplichtingen ook in een relatie, ben er denk ik niet geschikt voor. En alleen zijn lijkt me ook maar saai.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er gebeurtMaakt me niet zo veel uit eigenlijk. Zal wel leuk zijn. Maar het is niet mijn levensdoel
Wat voor verplichtingen ben je bang voor? Ligt voornamelijk aan de persoon met wie je bentquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zoveel verplichtingen ook in een relatie, ben er denk ik niet geschikt voor. En alleen zijn lijkt me ook maar saai.
Het leven soms..
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zo moet je er ook over denkenRelatie is altijd een toevoeging, je moet niet leven naar een relatie krijgen.
Nouja dan heb je een relatie. Dan moet je iemand dichtbij 'jezelf' laten komen. Vind ik nog best moeilijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat voor verplichtingen ben je bang voor? Ligt voornamelijk aan de persoon met wie je bent
dit jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nouja dan heb je een relatie. Dan moet je iemand dichtbij 'jezelf' laten komen. Vind ik nog best moeilijk
Eigenlijk weet bijna niemand behalve mijn eigen familie iets over hoe ik echt benquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dit jaik vertel nooit iets. Dat gaat toch niet werken
Lenzenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef badschaap het volgende:
en nu zijn me ogen geïrriteerd door de pogingen de ene lens eruit te vissen en de zoektocht naar de andere lens die er niet in bleek te zitten
Dat ligt eraan. Als 'ie vlak boven me hangt pak ik m'n deo en spuit 'm weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar als je wakker word en er hangt een spin boven je dan haal je hem echt wel weg
ik vind een bril ook wel makkelijker, maar ik zie der beter uit mee lenzen ;pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lenzen
Ik heb ze maar ik doe ze niet in
hahahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als 'ie vlak boven me hangt pak ik m'n deo en spuit 'm weg.
Ik zit erover te denken weer een bril te nemen. Doe nu zonder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik vind een bril ook wel makkelijker, maar ik zie der beter uit mee lenzen ;p
Alleen hier thuis weten ze hoe ik echt ben. En vriendinnen. Maarja, dat is eigenlijk ook best logischquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Eigenlijk weet bijna niemand behalve mijn eigen familie iets over hoe ik echt ben
Vind het ook kut om anderen mee te nemen naar mijn huis, ga liever naar iemand anders.
Sow nu doen me ogen wel erg pijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken weer een bril te nemen. Doe nu zonder.
Kan eigenlijk niet voor het geval ik op school op het bord moet opletten
Welterustenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten en fijn weekend mensen![]()
![]()
Slaap lekker Stuwiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten en fijn weekend mensen![]()
![]()
Anime kijken en manga lezen he.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:
Welke muziek?quote:
Geen metal-achtige muziek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
[..]
Welke muziek?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen metal-achtige muziek.
Ik ben bereid alles behalve dat volledig uit te luisteren.
Werken en ff in de stad wat drinken.quote:
Groetjes terugquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Zou ik wel doen echt heel mooi weer wordt het nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb helaas niets aan dit Pinksterweekend
Ik bedoel eerder dat ik maandag altijd vrij ben. Dus heb geen vrij door Pinksterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou ik wel doen echt heel mooi weer wordt het niet
Oh op die manierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat ik maandag altijd vrij ben. Dus heb geen vrij door Pinksteren
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
Toch vind ik het stiekem leuk,om hier nog steeds te posten
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo
Ben meer van wat minder herrie.
Beterquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Beter
Maar zou het niet nog een keer gaan luisteren
Matigquote:
Voorbeeldje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Matig
Maar dat ligt ook aan mijn stemming ik heb nu zin in vrolijke uptempo liedjes
Zonder een voorbeeld heb ik geen idee wat je wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet, als het maar vrolijk is
Ik ben al verzadigd ik luister nu Daft Punk nieuw albumquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zonder een voorbeeld heb ik geen idee wat je wil.
De eerste 10x dat ik luisterde was ik blij, maar nu vind ik hem steeds minder worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben al verzadigd ik luister nu Daft Punk nieuw album
Ik vind hem beetje tegenvallen. Was ook wel erg gehypet van tevoren zegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De eerste 10x dat ik luisterde was ik blij, maar nu vind ik hem steeds minder worden.
Lekker gezopen? Vroeg thuis man.quote:
Morgen verhuizen he. Eerst kebab.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Lekker gezopen? Vroeg thuis man.
Haha raap me op dan, ik kom niet meer bij van het lachen, Straks maak ik mijn ouders wakkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, die ken ik. Die is wel grappig.
Geweldig.quote:
Ja haha, ik kijk nu de ongecensureerde versiequote:
Haha stop it Adora, ik ga helemaal stuk hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Of hier hebben ze het zo bewerkt dat je de hele tijd dat gekreun hoort.
Oké, maar geen toverspreuken gebruiken om mijn rokjes omhoog te laten gaan hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha stop it Adora, ik ga helemaal stuk hier.
Ik had een foute grap willen maken, maar nee, ik kan mezelf beheersen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, maar geen toverspreuken gebruiken om mijn rokjes omhoog te laten gaan he.
Trustenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga slapen, om 6 uur de wekker om de hond uit te laten.
Trustenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, ik ga ook. Slaap lekker allemaal.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
goedemorgen. Vandaag lekker werken en dan naar mijn opa en oma
wat is er?quote:
och ochquote:
HOOOOIquote:
doe ff je loon op my rekeningquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
goedemorgen. Vandaag lekker werken en dan naar mijn opa en oma
Oke emiel :S beetje raar hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hoi
[..]
niet iedereen hier hoeft te weten dat ik emiel heet
Beter toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:37 schreef Etsu het volgende:
M'n oude kamer is bijna leeg. Om 9 uur begonnen en de helft staat al in de nieuwe. Gaat best snel
Ik moet om 5 uur beginnen, tot 9 uur. Dus ik moet óf voor 5 uur eten, óf pas na 9 uurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:38 schreef supersof het volgende:
Geen zin om te ontbijtenMaar moet straks werken en dan kan ik pas rond drie uur eten
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzquote:
oke jullie mogen nick weer pestenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oke jullie mogen nick weer pesten
drinken konijnen cola?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:26 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_pwnt_pownews.html
okquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Bendoe het volgende:
Ik ga zo anderhalve liter chocolademelk en een zak chips halen en die ga ik dan opeten.
mag ik je konijn zijn nu?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef zwerty het volgende:
[..]
nu ineens doen alsof je het nooit hebt gekregen he
schijnheilig kut konijn
hoe ging wis trouwens?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Bendoe het volgende:
Ik ga zo anderhalve liter chocolademelk en een zak chips halen en die ga ik dan opeten.
ging wel goed opzich, behalve 3, 4, 10, 11, 12. Ik hoop op een 6 maar ga uit van een 5.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoe ging wis trouwens?
chocomelk
oh okquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
ging wel goed opzich, behalve 3, 4, 10, 11, 12. Ik hoop op een 6 maar ga uit van een 5.
rond de 9quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie trouwens dat wiskunde A examen gezien? Je kreeg 6 punten om wat gegevens af te lezen en op te tellen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pluis dan :S :S :Squote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee :s :s :s :s
eens een konijn altijd een konijn
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon is jarig![]()
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zo'n taalnazi :Squote:
Hij is wel een baasquote:
quote:
Voor wis B examenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan waarderen. Ik had zelf maar een 8.
nurtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou voor Havo wiskunde B waarschijnlijk een 10 halen.
is makkelijkquote:
Hetzelfde zeiden de vwo'ers daar over eco gisteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.scholieren.com/blog/3404/wiskunde-b-was-veel-te-lastig
zeikerds
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetzelfde zeiden de vwo'ers daar over eco gisteren.Ik begin serieus te vermoeden dat ze gewoon chronisch negatief zijn daar.
Die vragen waren makkelijkquote:Bij wiskunde B werd het meest geklaagd over vraag 8, 9 en 10, volgens examencoördinator Sadjia Safdari.
Wat had je nu danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
heb alleen niet de volle punten bij 9 omdat ik te moeilijk dacht
kbbyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou voor elk examen een tien halen: universitair tentamen over quantummechanica: 10, examen over de invloeden van de klassieke dichtkunst op de renaissance: 10.
Ik ben zo geweldig omg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou voor elk examen een tien halen: universitair tentamen over quantummechanica: 10, examen over de invloeden van de klassieke dichtkunst op de renaissance: 10.
![]()
wat bedoel je?quote:
Right... vooral jezelf dat blijven voorhoudenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
![]()
8,7 - 9,7quote:
Sorry, ik heb vorige week een studie bij het MIT doorlopen, dus ik schrijf nu steeds in een combination van Engels en Dutch, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef Rezania het volgende:
En dan kwantummechanica verkeerd schrijven.
quote:
quote:Teken op schaal 1:1000 het bovenaanzicht van het bovenste deel van de
toren. Licht je werkwijze met berekeningen toe.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorige week een studie bij het MIT doorlopen, dus ik schrijf nu steeds in een combination van Engels en Dutch, sorry daarvoor
Dit is erger dan die keer dat ik Frans en Japans tot in perfectie leerde in een dag
hey hater: hallo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Right... vooral jezelf dat blijven voorhouden.
ja preciesquote:
Bereken exact moet sowieso algebraïsch lijkt mij?quote:
Oh, ik zie deze opgave nu pas. Doodeenvoudig ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
heb alleen niet de volle punten bij 9 omdat ik te moeilijk dacht
Ik bedoel dat je het gewoon met GR kan controlerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bereken exact moet sowieso algebraïsch lijkt mij?
Je kan alles wel met je GR controleren als je dat ding snapt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het gewoon met GR kan controleren
afgeleide van f en het eind antwoord
Sorry, dat egotrekje kreeg ik toen ik op mijn 6de tot Harvard werd toegelaten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt aardig aan het doen met dat opscheppen enzo.
En hooi.
heb ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee.
f'(x) = -3x^2 + 4
f'(0) = 4
g'(x) = a π cos( πx)
g'(0) = 4
4 = a π cos(0)
4/ π = a
Daar kreeg je zes punten voor?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee.
f'(x) = -3x^2 + 4
f'(0) = 4
g'(x) = a π cos( πx)
g'(0) = 4
4 = a π cos(0)
4/ π = a
Da's waarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan alles wel met je GR controleren als je dat ding snapt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bereken exact de waarde van a
Geen GR opgave.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het gewoon met GR kan controleren
afgeleide van f en het eind antwoord
Nee. Waarschijnlijk is wiskunde in al haar eenvoud mooier dan jouw borsten. Mits ik ongelijk heb, gaarne zie ik het tegendeel bewezen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk is wiskunde in al haar eenvoud mooier dan jouw borsten. Mits ik ongelijk heb, gaarne zie ik het tegendeel bewezen.
Fappen op wiskundequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk is wiskunde in al haar eenvoud mooier dan jouw borsten. Mits ik ongelijk heb, gaarne zie ik het tegendeel bewezen.
Wiskunde is tenminste logisch, in tegenstelling tot vrouwen.quote:
quote:
Als je niet snapt hoe je verouderd Nederlands toepast in een bash, doe het dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen moeite willen doen om een vrouw te leren begrijpenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde is tenminste logisch, in tegenstelling tot vrouwen.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Geen moeite willen doen om een vrouw te leren begrijpen
Schandalig man.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe je verouderd Nederlands toepast in een bash, doe het dan gewoon niet.
Leg dan ook gelijk uit wat er fout is, faal grammarnazi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe je verouderd Nederlands toepast in een bash, doe het dan gewoon niet.
'gaarne' zie ik het tegendeel bewezenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
*proest, dat is gewoon onmogelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Geen moeite willen doen om een vrouw te leren begrijpen
chill tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Schandalig man.
Waarschijnlijk zoiets
Differentieren f(x) 1 pt
Berekenen f'(0) 1 pt
Diff g(x) 1 pt
gelijkstellen g'(0) = 4 1pt
inzicht dat cos(0) = 1 1pt
Completeren van het antwoord 1pt
Zo'n vraag maximaal 2 punten. 6
Ik zie niet in wat er mis mee is. Verklaar je nader?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GAARNEquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is. Verklaar je nader?
Er moet inversie optreden in 'gaarne zie ik het tegendeel bewezen'. Dus het is gewoon fout.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Het is gewoon normaal Nederlands
Gaarne is een synoniem voor graag. Graag zie ik het tegendeel bewezen is uiterst correct Nederlands, dacht ik zo.quote:
Dus:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de woordvolgorde. Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus:
Mits ik ongelijk heb, zie ik gaarne het tegendeel bewezen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |