Ik bedoel eerder dat ik maandag altijd vrij ben. Dus heb geen vrij door Pinksterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou ik wel doen echt heel mooi weer wordt het niet
Oh op die manierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat ik maandag altijd vrij ben. Dus heb geen vrij door Pinksteren
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
Toch vind ik het stiekem leuk,om hier nog steeds te posten
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo
Ben meer van wat minder herrie.
Beterquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Beter
Maar zou het niet nog een keer gaan luisteren
Matigquote:
Voorbeeldje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Matig
Maar dat ligt ook aan mijn stemming ik heb nu zin in vrolijke uptempo liedjes
Zonder een voorbeeld heb ik geen idee wat je wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet, als het maar vrolijk is
Ik ben al verzadigd ik luister nu Daft Punk nieuw albumquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zonder een voorbeeld heb ik geen idee wat je wil.
De eerste 10x dat ik luisterde was ik blij, maar nu vind ik hem steeds minder worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben al verzadigd ik luister nu Daft Punk nieuw album
Ik vind hem beetje tegenvallen. Was ook wel erg gehypet van tevoren zegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De eerste 10x dat ik luisterde was ik blij, maar nu vind ik hem steeds minder worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |