Right... vooral jezelf dat blijven voorhoudenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou voor elk examen een tien halen: universitair tentamen over quantummechanica: 10, examen over de invloeden van de klassieke dichtkunst op de renaissance: 10.
Ik ben zo geweldig omg![]()
![]()
8,7 - 9,7quote:
Sorry, ik heb vorige week een studie bij het MIT doorlopen, dus ik schrijf nu steeds in een combination van Engels en Dutch, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef Rezania het volgende:
En dan kwantummechanica verkeerd schrijven.
quote:
quote:Teken op schaal 1:1000 het bovenaanzicht van het bovenste deel van de
toren. Licht je werkwijze met berekeningen toe.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorige week een studie bij het MIT doorlopen, dus ik schrijf nu steeds in een combination van Engels en Dutch, sorry daarvoor
Dit is erger dan die keer dat ik Frans en Japans tot in perfectie leerde in een dag
hey hater: hallo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Right... vooral jezelf dat blijven voorhouden.
ja preciesquote:
Bereken exact moet sowieso algebraïsch lijkt mij?quote:
Oh, ik zie deze opgave nu pas. Doodeenvoudig ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
heb alleen niet de volle punten bij 9 omdat ik te moeilijk dacht
Ik bedoel dat je het gewoon met GR kan controlerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bereken exact moet sowieso algebraïsch lijkt mij?
Je kan alles wel met je GR controleren als je dat ding snapt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het gewoon met GR kan controleren
afgeleide van f en het eind antwoord
Sorry, dat egotrekje kreeg ik toen ik op mijn 6de tot Harvard werd toegelaten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt aardig aan het doen met dat opscheppen enzo.
En hooi.
heb ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee.
f'(x) = -3x^2 + 4
f'(0) = 4
g'(x) = a π cos( πx)
g'(0) = 4
4 = a π cos(0)
4/ π = a
Daar kreeg je zes punten voor?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee.
f'(x) = -3x^2 + 4
f'(0) = 4
g'(x) = a π cos( πx)
g'(0) = 4
4 = a π cos(0)
4/ π = a
Da's waarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan alles wel met je GR controleren als je dat ding snapt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bereken exact de waarde van a
Geen GR opgave.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het gewoon met GR kan controleren
afgeleide van f en het eind antwoord
Nee. Waarschijnlijk is wiskunde in al haar eenvoud mooier dan jouw borsten. Mits ik ongelijk heb, gaarne zie ik het tegendeel bewezen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk is wiskunde in al haar eenvoud mooier dan jouw borsten. Mits ik ongelijk heb, gaarne zie ik het tegendeel bewezen.
Fappen op wiskundequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk is wiskunde in al haar eenvoud mooier dan jouw borsten. Mits ik ongelijk heb, gaarne zie ik het tegendeel bewezen.
Wiskunde is tenminste logisch, in tegenstelling tot vrouwen.quote:
quote:
Als je niet snapt hoe je verouderd Nederlands toepast in een bash, doe het dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen moeite willen doen om een vrouw te leren begrijpenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde is tenminste logisch, in tegenstelling tot vrouwen.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Geen moeite willen doen om een vrouw te leren begrijpen
Schandalig man.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe je verouderd Nederlands toepast in een bash, doe het dan gewoon niet.
Leg dan ook gelijk uit wat er fout is, faal grammarnazi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je niet snapt hoe je verouderd Nederlands toepast in een bash, doe het dan gewoon niet.
'gaarne' zie ik het tegendeel bewezenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
*proest, dat is gewoon onmogelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Geen moeite willen doen om een vrouw te leren begrijpen
chill tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Schandalig man.
Waarschijnlijk zoiets
Differentieren f(x) 1 pt
Berekenen f'(0) 1 pt
Diff g(x) 1 pt
gelijkstellen g'(0) = 4 1pt
inzicht dat cos(0) = 1 1pt
Completeren van het antwoord 1pt
Zo'n vraag maximaal 2 punten. 6
Ik zie niet in wat er mis mee is. Verklaar je nader?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GAARNEquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is. Verklaar je nader?
Er moet inversie optreden in 'gaarne zie ik het tegendeel bewezen'. Dus het is gewoon fout.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Het is gewoon normaal Nederlands
Gaarne is een synoniem voor graag. Graag zie ik het tegendeel bewezen is uiterst correct Nederlands, dacht ik zo.quote:
Dus:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de woordvolgorde. Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus:
Mits ik ongelijk heb, zie ik gaarne het tegendeel bewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |