oh okquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
ging wel goed opzich, behalve 3, 4, 10, 11, 12. Ik hoop op een 6 maar ga uit van een 5.
rond de 9quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie trouwens dat wiskunde A examen gezien? Je kreeg 6 punten om wat gegevens af te lezen en op te tellen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pluis dan :S :S :Squote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee :s :s :s :s
eens een konijn altijd een konijn
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon is jarig![]()
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zo'n taalnazi :Squote:
Hij is wel een baasquote:
quote:
Voor wis B examenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan waarderen. Ik had zelf maar een 8.
nurtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou voor Havo wiskunde B waarschijnlijk een 10 halen.
is makkelijkquote:
Hetzelfde zeiden de vwo'ers daar over eco gisteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.scholieren.com/blog/3404/wiskunde-b-was-veel-te-lastig
zeikerds
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetzelfde zeiden de vwo'ers daar over eco gisteren.Ik begin serieus te vermoeden dat ze gewoon chronisch negatief zijn daar.
Die vragen waren makkelijkquote:Bij wiskunde B werd het meest geklaagd over vraag 8, 9 en 10, volgens examencoördinator Sadjia Safdari.
Wat had je nu danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
heb alleen niet de volle punten bij 9 omdat ik te moeilijk dacht
kbbyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou voor elk examen een tien halen: universitair tentamen over quantummechanica: 10, examen over de invloeden van de klassieke dichtkunst op de renaissance: 10.
Ik ben zo geweldig omg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zou voor elk examen een tien halen: universitair tentamen over quantummechanica: 10, examen over de invloeden van de klassieke dichtkunst op de renaissance: 10.
Ik ben zo geweldig omg![]()
![]()
wat bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |