SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harhar, ik krijg iedere dag berichten van LB.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
LB wrm praat je ni meer op app :S :S nu verveel ik me :S
Ze heeft een ander?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Harhar, ik krijg iedere dag berichten van LB.
Dan ben jij al stoerder dan mij. Ik durf dat echt nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
MuizenOpeens een nacht lag er een naast mijn bed. En ik heb er echt een uur over gedaan om hem op te pakken. Uiteindelijk niet gedaan en mijn vader wakker gemaakt
Ja spinnen wel. Sinds vorige zomer. Toen waren er zoveel spinnen in mijn kamerIk heb zelfs nog de bakjes staan waar ik ze mee ving. Gewoon, voor noodgevallen
Serieus, dit doet me iedere keer aan een SOA denken.quote:
Ik slaap wel eens in een shirt met die tekstquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik slaap wel eens in een shirt met die tekst![]()
kudshirt
Wacht maar totdat ik weer een topic mag openen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Die zijn van ara, die moeten erin anders note en ban enzo :S
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik slaap wel eens in een shirt met die tekst![]()
kudshirt
Ja man echt stoerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgend topic dat ik open mieter ik het eruit, stoer he
I don't blame youquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgend topic dat ik open mieter ik het eruit, stoer he
Nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Die zijn van ara, die moeten erin anders note en ban enzo :S
+ notequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
REBELLEER TEGEN HET DICTORIALE REGIME! REIS EN VERMAN UW ZELF! HEIL ANARCHIE!
slechtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zoals een boete geven in Syrië.
Ik zie wel wat er gebeurtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit ik ook wel over te denken maar dan ben je zo allenig.
Maar ik zou echt niet een relatie willen hebben met iemand die ik niet leuk vind en iedereen die ik leuk vind lijken wel buiten mijn league te zijn
Ja, maar als je wakker word en er hangt een spin boven je dan haal je hem echt wel wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben jij al stoerder dan mij. Ik durf dat echt niet.
Zo moet je er ook over denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er gebeurtMaakt me niet zo veel uit eigenlijk. Zal wel leuk zijn. Maar het is niet mijn levensdoel
Zoveel verplichtingen ook in een relatie, ben er denk ik niet geschikt voor. En alleen zijn lijkt me ook maar saai.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er gebeurtMaakt me niet zo veel uit eigenlijk. Zal wel leuk zijn. Maar het is niet mijn levensdoel
Wat voor verplichtingen ben je bang voor? Ligt voornamelijk aan de persoon met wie je bentquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zoveel verplichtingen ook in een relatie, ben er denk ik niet geschikt voor. En alleen zijn lijkt me ook maar saai.
Het leven soms..
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zo moet je er ook over denkenRelatie is altijd een toevoeging, je moet niet leven naar een relatie krijgen.
Nouja dan heb je een relatie. Dan moet je iemand dichtbij 'jezelf' laten komen. Vind ik nog best moeilijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat voor verplichtingen ben je bang voor? Ligt voornamelijk aan de persoon met wie je bent
dit jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nouja dan heb je een relatie. Dan moet je iemand dichtbij 'jezelf' laten komen. Vind ik nog best moeilijk
Eigenlijk weet bijna niemand behalve mijn eigen familie iets over hoe ik echt benquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dit jaik vertel nooit iets. Dat gaat toch niet werken
Lenzenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef badschaap het volgende:
en nu zijn me ogen geïrriteerd door de pogingen de ene lens eruit te vissen en de zoektocht naar de andere lens die er niet in bleek te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |