Regenpak danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Okeee. Ik ga wel in mijn pyjama naar buiten. Top idee.
Ik ben bang in het donker jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Och, meid toch. Het is niet alsof het vriest of zo.
Je bent graag de baas bedoel je?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niet zozeer onzeker, maar ik wil wat dat betreft wel graag de keuzes maken e.d. en me niet inferieur willen voelen aan een meisje
Dat neem je een lamp mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben bang in het donker ja
oke nu echt naar beneden want hij huilt weer.
Niet alle trouwens hoor, maar ik vind slimme meisjes in combinatie met vriendelijkheid en een spontane uitstraling eerder leuk dan de wat 'minder slimme'quote:
Vertel dat maar aan een meisje. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niet zozeer onzeker, maar ik wil wat dat betreft wel graag de keuzes maken e.d. en me niet inferieur willen voelen aan een meisje
Dit sowieso. Op één lijn liggen is sowieso belangrijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet alle trouwens hoor, maar ik vind slimme meisjes in combinatie met vriendelijkheid en een spontane uitstraling eerder leuk dan de wat 'minder slimme'
Zit ik ook wel over te denken maar dan ben je zo allenig.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
Hij moet gewoon begrijpen wat ik bedoel als ik over genetische manipulatie en zo praat, en niet bang zijn dat ik varkens paars maak en vleugels geef. Oh, en hij moet goed met z'n tong zijn.
Valt vaak wel mee. Als je zelf die houding hebt is het ook zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit ik ook wel over te denken maar dan ben je zo allenig.
Maar ik zou echt niet een relatie willen hebben met iemand die ik niet leuk vind en iedereen die ik leuk vind lijken wel buiten mijn league te zijn
Doe normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |