quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Stelling: Ik heb liever geen partner die intelligenter is dan ik zelf ben.
Jullie mening?
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon ongeveer dezelfde intelligentie als mij graag. Hij moet begrijpen waar ik over lul.
Oke, ik zal even naar beneden lopen om te kijken hoe het met hem gaat, goed?quote:
En dan mag hij mee naar je kamerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, ik zal even naar beneden lopen om te kijken hoe het met hem gaat, goed?
Nou, gewoonquote:
Pleur hem op z'n minst even naar buiten zodat hij kan pissen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, ik zal even naar beneden lopen om te kijken hoe het met hem gaat, goed?
Klinkt op zich wel logischquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd: wie het als eerste ziet, die ruimt het op. Behalve muizen, want dat doe ik echt niet
Ik vind meisjes die intelligenter zijn dan ik helemaal het einde, ik ben tegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Stelling: Ik heb liever geen partner die intelligenter is dan ik zelf ben.
Jullie mening?
Ik snap echt helemaal niks meer van de users in deze SC.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind meisjes die intelligenter zijn dan ik helemaal het einde, ik ben tegen.
Nah, hoeft ook niet. Ik ben alleen verwarrend door mijn icoontje. Maar zie mijn ondertitel nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks meer van de users in deze SC.
Pics, anders ben je gewoon een gozer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, hoeft ook niet. Ik ben alleen verwarrend door mijn icoontje. Maar zie mijn ondertitel nu.
Muizenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel logisch. En groot gelijk, ik zou muizen ook niet opruimen. Ruim je spinnen wel op?
Dat maakt je onzekerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Pastapipos het volgende:
Ik zou eigenlijk liever geen vriendin hebben die veel slimmer/zelfverzekerder is dan ik ben.
Okeee. Ik ga wel in mijn pyjama naar buiten. Top idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pleur hem op z'n minst even naar buiten zodat hij kan pissen.
Dacht het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics, anders ben je gewoon een gozer.
Och, meid toch. Het is niet alsof het vriest of zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Okeee. Ik ga wel in mijn pyjama naar buiten. Top idee.
Niet zozeer onzeker, maar ik wil wat dat betreft wel graag de keuzes maken e.d. en me niet inferieur willen voelen aan een meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |