Geen zin inquote:
Oh hij is al gestopt. Ik hoop dat hij heeft gepoept daar en dat mijn vader het mag opruimenquote:
is wel lachen. Sterretje en matsoe matsoe gaan helemaal gek doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jokertje nog niet gezien, vind het eigenlijk belachelijk dat elke Oh Oh Cherso persoon nu een eigen serie krijgt
En het is natuurlijk ook niet zielig voor dat beest of zo.quote:
Van kinderen je kinderen moet je het hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hij is al gestopt. Ik hoop dat hij heeft gepoept daar en dat mijn vader het mag opruimen
Ja, voor die prijs kun je altijd een poging wagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zolang het ongeveer tot 5mg precies is ben ik tevreden. Kan het wel ongeveer kalibreren met een maatschep van 100mg denk ik. Ik probeer het wel gewoon voor die prijs
Dan laat jij de hond toch ff uit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Mijn vader zou tien voor half een thuis zijnEn hij is er nog niet. En de hond moet uitgelaten worden en die zit nu dus beneden te huilen.
Eigen schuld. Hij heeft het beloofdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van kinderen je kinderen moet je het hebben.
Flauw hoor, en dan komt je vader zo thuis en loopt 'ie er doorheen zekerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hij is al gestopt. Ik hoop dat hij heeft gepoept daar en dat mijn vader het mag opruimen
Ja en ik heb ook heel de dag niks gedaan jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zielig voor dat beest of zo.
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Flauw hoor, en dan komt je vader zo thuis en loopt 'ie er doorheen zeker.
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Nee ik lig al in bed en hij heeft het beloofd.
Ik ben blij dat ik jou niet als zusje heb, dan had ik vaak poep aan m'n schoenen gehad denk ikquote:
Ik vind het zielig voor die hond ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook heel de dag niks gedaan ja
Ik heb liever iemand die slimmer is hoor. Ik kan er niet tegen als mensen mij niet begrijpen of iets niet snappenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Stelling: Ik heb liever geen partner met meer intelligentie dan ik zelf heb.
Jullie mening?
Gewoon ongeveer dezelfde intelligentie als mij graag. Hij moet begrijpen waar ik over lul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Stelling: Ik heb liever geen partner die intelligenter is dan ik zelf ben.
Jullie mening?
Huh wat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die slimmer is hoor. Ik kan er niet tegen als mensen mij niet begrijpen of iets niet snappen
Daar kan ik niet tegen, maar dat probleem heb je niet als ze iets minder slim zijn/zelfde niveau.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die slimmer is hoor. Ik kan er niet tegen als mensen mij niet begrijpen of iets niet snappen
Bij ons is het altijd: wie het als eerste ziet, die ruimt het op. Behalve muizen, want dat doe ik echt nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jou niet als zusje heb, dan had ik vaak poep aan m'n schoenen gehad denk ik.
een schattig zusje dan trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |