Ziet er inderdaad bijna hetzelfde uit. Ik hou hem er ook bijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Po(...)&hash=item5894ae40b3
is dit niet dezelfde en iets goedkoper?
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item53f761473a
Wegenquote:
Joh ;p Ik ga niet >150 euro neerleggen voor een fatsoenlijke. zolang het binnen 5mg nauwkeurige range zit ben ik tevredenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij overigens een cheap ass product uit China.
koop er dan een bij de hema ofzoquote:
Heb je daar precisieweegschalen? Dit is een ander soort dan gewone keukenweegschaal hequote:
Ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je daar precisieweegschalen? Dit is een ander soort dan gewone keukenweegschaal he
Ik moet wel een beetje Italiaans kunnen, halve familie woont op Sardinië.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder kan het. Maar die neem ik natuurlijk niet mee
Je hebt gelijk, dat staat ook op de onderkant van het ding bij die foto's.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij overigens een cheap ass product uit China.
Ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje Italiaans kunnen, halve familie woont op Sardinië.
Zolang het ongeveer tot 5mg precies is ben ik tevreden. Kan het wel ongeveer kalibreren met een maatschep van 100mg denk ik. Ik probeer het wel gewoon voor die prijsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat staat ook op de onderkant van het ding bij die foto's.
Het is makkelijk als je even snel een ruwe schatting nodig hebt van een gewicht, maar voor precisie zou ik 'm niet aanschaffen.
Bij mijn ouders loopt dat ook altijd uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Mijn vader zou tien voor half een thuis zijnEn hij is er nog niet. En de hond moet uitgelaten worden en die zit nu dus beneden te huilen.
Zal hij zo wel binnen komen lopen johquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Mijn vader zou tien voor half een thuis zijnEn hij is er nog niet. En de hond moet uitgelaten worden en die zit nu dus beneden te huilen.
Jokertjes jawoord vind ik dan beter hoor dan dat lelijke wijf wat barbie heetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef TienVingers het volgende:
Ik gok dat dit wel materiaal is voor een nieuwe serie over Barbie
http://www.nu.nl/achterkl(...)r-barbie-binnen.html
Jokertje nog niet gezien, vind het eigenlijk belachelijk dat elke Oh Oh Cherso persoon nu een eigen serie krijgtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jokertjes jawoord vind ik dan beter hoor dan dat lelijke wijf wat barbie heet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij mijn ouders loopt dat ook altijd uit
En anders moet jij de hond maar uitlaten
Ja maar het klinkt zo zieligquote:
Bezorg om je vader of om je hond?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Ouders van tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Nee ik lig al in bed en hij heeft het beloofd.
Laat dat beest uit dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Om de hond natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |