We kregen net twaalf fake points from France.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Arcee het volgende:
Wat voor punten werden/worden hier gegeven?
Eeuwig zonde dat hij niet hoger is geëindigdquote:
Welke? Tooji?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat hij niet hoger is geëindigd
Het schijnt dat de Oostblokkers hem volkomen hebben genegeerd omdat hij openlijk homo was en de commentatoren op tv dat zeiden
Heel typisch is dat dan he. Idiood.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat hij niet hoger is geëindigd
Het schijnt dat de Oostblokkers hem volkomen hebben genegeerd omdat hij openlijk homo was en de commentatoren op tv dat zeiden
Oh, gewoon een generale repetitie met fake punten dus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Greys het volgende:
Leuke TT
We kregen net twaalf fake points from France.
En ik was helemaal happy![]()
Jepquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, gewoon een generale repetitie met fake punten dus?
Finland, dacht ik.quote:
En zelfs daar worden al 6 topics over vol gepost.quote:
Ja! Cornald kwam ook net, ze oefenen alle verbindingen enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, gewoon een generale repetitie met fake punten dus?
Anouk was zo allemachtig goed vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
En zelfs daar worden al 6 topics over vol gepost.
We hebben wel de generale waar de jury naar kijkt bekekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
En zelfs daar worden al 6 topics over vol gepost.
?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef KoningPils het volgende:
Laatste keer dat San Marino punten gaat geven. Die zien we volgend jaar niet meer terug.
Echt he, ik kan echt niet tegen homofobiequote:
Dit jaar had San Marino hun beste inzending ooit en alle fans wisten het zeker. San Marino naar de finale. Helaas liep dat anders.quote:
Ik ook niet. Kots echt op die mensenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Echt he, ik kan echt niet tegen homofobie
Trouwens tegen de meeste discriminerende dingen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Anouk was zo allemachtig goed vanavond![]()
![]()
Camerablik van een paar seconden, enorm goed gezongen (beste van alle keren) en dit is voor de vakjury
Ah, zij baseren hun punten niet op de optredens van morgenavond dus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef APK het volgende:
We hebben wel de generale waar de jury naar kijkt bekeken
Nee. Net zoals met de halve finale een dag van tevoren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ah, zij baseren hun punten niet op de optredens van morgenavond dus?
Ergens terug te kijken?quote:
Nee, op die van vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Nope.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Arcee het volgende:
Ik wil weten wie de Est was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze de volgende keer de naam van de puntengeefster erbij, dan kan ik gelijk Google aanslingeren...
zit niks aantiksbaar bijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze de volgende keer de naam van de puntengeefster erbij, dan kan ik gelijk Google aanslingeren...
Ik krijg de indruk dat het steeds erger wordtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kots echt op die mensen
Wikipediaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef tralalala het volgende:
Nog niet en sowieso denk ik niet met de camerastandpunten van de regie.quote:
Beste inzending ooitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Irelande douze points, doet me toch altijd aan die kalkoen denken.
Hole had het vorig jaar toch ook online gezet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
Nog niet en sowieso denk ik niet met de camerastandpunten van de regie.
Ja diequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Irelande douze points, doet me toch altijd aan die kalkoen denken.
Soms wel ja. Terwijl je zou denken dat het minder werd...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het steeds erger wordt
Ja als Hole het doet welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hole had het vorig jaar toch ook online gezet?
Ze komt recht uit TRON.quote:
Er valt niks meer af te snijdenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vorig jaar was dat toch gevonden wat Hole online had gezet? Toen was alles toch afgesneden?
En ik Eric Saade en Toojiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik heb al een Hongaar en een Est.
Volgens mij vanavond, zal wel tijdens de eerste fail zijn geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog voor Noorwegen gezongen
En ondanks twee jaar geleden. In Duitsland was alles ook al te zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt niks meer af te snijdenWe hebben de beste stream gezien
En dit jaar was het alsnog weer te zien, ondanks vorig jaar...
HET IS EEN FUCKING BALKANFEESTJE GEWORDEN!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:53 schreef Fred_B het volgende:
20e, we moeten niet meer meedoen met die geldverslindende poppenkast
Is gebeurd toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als dit een keer in het echt gebeurdeDrie landen hetzelfde aantal punten
Stel je voor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als dit een keer in het echt gebeurdeDrie landen hetzelfde aantal punten
Secure the perimeter and reposition the satelite!quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Is gebeurd toch?
Was Lenny Kuhr niet een van de twee of drie?
Vierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je voor!
je weet dat het al eens gebeurd is met 5 landen he?
4 landenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je voor!
oh echt? Hoe werd er bepaald wie er uiteindelijk won?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je voor!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Secure the perimeter and reposition the satelite!
Bij een gelijke stand kijken ze eerste welk land de meeste punten van verschillende landen heeft gekregen.quote:
Van 4 zelfs.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Is gebeurd toch?
Was Lenny Kuhr niet een van de twee of drie?
Gewoon alle vierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh echt? Hoe werd er bepaald wie er uiteindelijk won?
Tegenwoordig kijken ze naar wie de meeste 12 punten heeft gehad (en als dat gelijk is wie de meeste 10 punten en zo verder).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh echt? Hoe werd er bepaald wie er uiteindelijk won?
Ah zo, Duidelijk, merciquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:56 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Bij een gelijke stand kijken ze eerste welk land de meeste punten van verschillende landen heeft gekregen.
Vorig jaar gebeurd met Bulgarije en Noorwegen in de 2e halve finale.
Nee, naar wie van het grootste aantal verschillende landen punten heeft gekregen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken ze naar wie de meeste 12 punten heeft gehad (en als dat gelijk is wie de meeste 10 punten en zo verder).
Nee, eerst wie überhaupt het vaakst punten heeft gekregenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken ze naar wie de meeste 12 punten heeft gehad (en als dat gelijk is wie de meeste 10 punten en zo verder).
Gelijk heeft ze.quote:
Oh. Dan zit dat er nog tussen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, naar wie van het grootste aantal verschillende landen punten heeft gekregen.
Gewonnen met een landslide.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Toen won je nog met 18 (!) punten
[ afbeelding ]
toen was er een ander puntensysteemquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Toen won je nog met 18 (!) punten
[ afbeelding ]
Jij ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewonnen met een landslide.
Zo, morgen wordt ook weer een lange avond dus ik ga m'n bed maar eens opzoeken. Bedankt voor deze bizarro-avond!
Welnee joh, straks gaan ze de punten gewoon nog een keer doenquote:
Gezelliger dan morgen denk ik, dan gaat het way too snelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd er mee op! Bedankt allemaal, het was reuzegezellig(Hodor).
Dat is wel nodigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee joh, straks gaan ze de punten gewoon nog een keer doen
Half één waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop niet dat het morgen ook tot 1 uur duurt trouwens
Morgen gaan ze in 3 minuten...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh en topic 5 is gewoon in een halfuur gegaan he
Ik had het gehoord jaquote:
Cee krijgt het nog drukquote:
Ik denk dat dat wel vanzelf gaat als we een keer twaalf punten krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wie gaat FOK!'ers mobiliseren om tijdens Anouk een topic in 1,5 minuut vol te krijgen?
Om 9 uur morgenavond in het live topicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wie gaat FOK!'ers mobiliseren om tijdens Anouk een topic in 1,5 minuut vol te krijgen?
Nee dan beginnen ze net met stemmen uitdelen ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tot half 12 zou duren.
In Engeland jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dealquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Om 9 uur morgenavond in het live topic
Hahahhaa nee joh, alleen al de liedjes duren tot na elf geloof ik. Daarna nog de pauze act om te stemmen een kwartier ofzo en dan begint het stemmen pasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)en_spannende_finale/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Engeland jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:05 schreef iBenny het volgende:
Ohw, het begint ook pas om 9 uur. Vandaar... ik dacht dat het 8 uur zou beginnen
Hole did it again!quote:
Hopen, maar lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef Greys het volgende:
Dit moet wel veel jurypunten opleveren zou je haast zeggen
Is een beetje ondergesneeuwd denk ik.quote:
Oh, laat maar zakken danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is een beetje ondergesneeuwd denk ik.
ESF / [SC] #130 Waar Erik minipics plaatst
Al 54 dagen niet in gepost.
'Pending' weddenschappen betekent toch gewoon dat ze nog moeten gebeuren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:30 schreef APK het volgende:
Fuck, wat ben ik blij dat we maandag vrij hebben!![]()
Kan het SC-topic niet vinden
Pending betekent dat het nog lopend is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:41 schreef Greys het volgende:
[..]
'Pending' weddenschappen betekent toch gewoon dat ze nog moeten gebeuren?
Niet dat ze nog moeten worden goedgekeurd ofzo? Want ze zijn al van maart
Als Anouk wint, win ik geloof ik 510 eu ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Pending betekent dat het nog lopend is.
Wel goedgekeurd, nog geen uitslag
Heb je iets moois in de pijplijn?
Fuck eens op naar het wedtopic, achterlijke newbiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:50 schreef Greys het volgende:
Oh en als ze in de top 4 komt heb ik ook mijn totale inleg terug geloof ik van alles.
Zie Anouk topic, daar ging ik ook al foutquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck eens op naar het wedtopic, achterlijke newbie
Screens!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie Anouk topic, daar ging ik ook al fout![]()
Ik ben er nu al helemaal uit
Ik plak het nu dan in de goede. Het duurt effe maar dan heb je ook wat!
Echt tof dat je dit doetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:27 schreef hole1988 het volgende:
http://telly.com/NGF3KN loreen
http://telly.com/NGGHGE winner takes it all
http://telly.com/NGGWOM ikea dansje
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef tralalala het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)_jury_order_revealedquote:
The Big5+Zweden is ook onderweg.quote:
held!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:27 schreef hole1988 het volgende:
http://telly.com/NGF3KN loreen
http://telly.com/NGGHGE winner takes it all
http://telly.com/NGGWOM ikea dansje
Dit was gewoon perfectquote:
Om 13.00. Ik zwaai wel even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef hole1988 het volgende:
zo te zien doet de stream het nog steeds. Het kan zijn dat om 17:00 ook de 3e generale te zien is.
Het is gewoon spelen met het publiek hoor, als je vanaf de eerste repetitie totaan die van gisteravond kijkt, valt er steeds minder op aan te merken, volgens mij doet ze het expres.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Greys het volgende:
Je kunt aan het filmpje van Anouk zien dat ze het echt engig vind in de camera te kijken en ik snap niet waaromTis niet erg, juist wel schattig, want ze kijkt wel een keertje heel goed. Maar daarna gaat ze knipperen en kijkt snel weg.
Tis ook niet op aan te merken idd, het staat schattig iig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is gewoon spelen met het publiek hoor, als je vanaf de eerste repetitie totaan die van gisteravond kijkt, valt er steeds minder op aan te merken, volgens mij doet ze het expres.
Iemand die 15 jaar festival ervaring heeft en niet te verlegen is om haar eigen kont op het internet te posten is alles behalve camera-shy hoor. Het is alleen wel een kunst om mensen die weinig kennis van je muziek hebben dat te laten geloven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis ook niet op aan te merken idd, het staat schattig iig.
Kan idd best zijn dat ze het speelt, dat 'verlegene'.
Dank je! Binnen nu, stijf uitverkocht zo te zien. Zin in!quote:
Uit die juryvolgorde kunnen we echt niks opmaken. Of misschien dat de jury niet overtuigend voor een West-Europees of Oost-Europees liedje heeft gekozen, maar voor iets dat bij iedereen populair is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurovision.tv/(...)_jury_order_revealed
Dat kan er maar 1 zijn.... Denemarkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Uit die juryvolgorde kunnen we echt niks opmaken. Of misschien dat de jury niet overtuigend voor een West-Europees of Oost-Europees liedje heeft gekozen, maar voor iets dat bij iedereen populair is.
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:30 schreef Steve het volgende:
Ik hoop vanavond heel erg op een verrassing en dat Denemarken niet wint.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:30 schreef Steve het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:30 schreef Steve het volgende:
IKEA-taartquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef Evertjan het volgende:
wat voor hapjes en drankjes hebben jullie ingeslagen voor vanavond?
Nootjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef Evertjan het volgende:
wat voor hapjes en drankjes hebben jullie ingeslagen voor vanavond?
Heb niet het idee dat Birds zo breed word gedragen en tis niet voor iedereen meteen pakkend op een eerste luisterbeurt (gelukkig voor vele anderen ook wel!) zoals Denemarken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of Nederland. Maar de Scandinavische landen stemmen vooral in het begin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |