Ergens terug te kijken?quote:
Nee, op die van vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ah, zij baseren hun punten niet op de optredens van morgenavond dus?
Nope.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Arcee het volgende:
Ah, zij baseren hun punten niet op de optredens van morgenavond dus?
Ik wil weten wie de Est was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze de volgende keer de naam van de puntengeefster erbij, dan kan ik gelijk Google aanslingeren...
zit niks aantiksbaar bijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze de volgende keer de naam van de puntengeefster erbij, dan kan ik gelijk Google aanslingeren...
Ik krijg de indruk dat het steeds erger wordtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kots echt op die mensen
Wikipediaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef tralalala het volgende:
Nog niet en sowieso denk ik niet met de camerastandpunten van de regie.quote:
Beste inzending ooitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Irelande douze points, doet me toch altijd aan die kalkoen denken.
Hole had het vorig jaar toch ook online gezet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Greys het volgende:
Nog niet en sowieso denk ik niet met de camerastandpunten van de regie.
Ja diequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Irelande douze points, doet me toch altijd aan die kalkoen denken.
Soms wel ja. Terwijl je zou denken dat het minder werd...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het steeds erger wordt
Ja als Hole het doet welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hole had het vorig jaar toch ook online gezet?
Ze komt recht uit TRON.quote:
Er valt niks meer af te snijdenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vorig jaar was dat toch gevonden wat Hole online had gezet? Toen was alles toch afgesneden?
En ik Eric Saade en Toojiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik heb al een Hongaar en een Est.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |