Jepquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, gewoon een generale repetitie met fake punten dus?
Finland, dacht ik.quote:
En zelfs daar worden al 6 topics over vol gepost.quote:
Ja! Cornald kwam ook net, ze oefenen alle verbindingen enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, gewoon een generale repetitie met fake punten dus?
Anouk was zo allemachtig goed vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
En zelfs daar worden al 6 topics over vol gepost.
We hebben wel de generale waar de jury naar kijkt bekekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
En zelfs daar worden al 6 topics over vol gepost.
?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef KoningPils het volgende:
Laatste keer dat San Marino punten gaat geven. Die zien we volgend jaar niet meer terug.
Echt he, ik kan echt niet tegen homofobiequote:
Dit jaar had San Marino hun beste inzending ooit en alle fans wisten het zeker. San Marino naar de finale. Helaas liep dat anders.quote:
Ik ook niet. Kots echt op die mensenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Echt he, ik kan echt niet tegen homofobie
Trouwens tegen de meeste discriminerende dingen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Anouk was zo allemachtig goed vanavond![]()
![]()
Camerablik van een paar seconden, enorm goed gezongen (beste van alle keren) en dit is voor de vakjury
Ah, zij baseren hun punten niet op de optredens van morgenavond dus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef APK het volgende:
We hebben wel de generale waar de jury naar kijkt bekeken
Nee. Net zoals met de halve finale een dag van tevoren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ah, zij baseren hun punten niet op de optredens van morgenavond dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |