Dat was die tochquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ik had gelezen dat de pauzefilmpjesmevrouw heel goed kan zingen, dus ik dacht ff dat deze dat was
Dit was de presentatrice.quote:
Het heet geen complot, het heet marketing. Wat heeft Anouk er aan om buiten de top 3 te eindigen op het ESF?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga zowat hier nog complotten in zien om Anouk te promoten.
Toen wonnen we welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oeh oeh spannend álweer een geschiedenis van het songfestival
En waarom zou de organisatie dat regelen voor haar dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heet geen complot, het heet marketing. Wat heeft Anouk er aan om buiten de top 3 te eindigen op het ESF?
Want de foto's van nu zijn wat minder?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Cee het volgende:
Crush op Johnny LoganNiet googlen naar Johnny Logan, trouwens.
Omdat ze voor de organisatie de gedroomde winnaar is. Dat is nu toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En waarom zou de organisatie dat regelen voor haar dan?
Dat is een understatement.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want de foto's van nu zijn wat minder?
Het blijft vriendjespolitiek en de organisatie heeft al toegegeven dat zij als laatste genoemd werd in de eerste halve finale, wat een plaats in het eerste gedeelte van de finale(tussen de 'minste' acts) garandeert.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ergens een comment dat ze haar juist gestraft hebben met die startpositie vanwege haar gebrek aan commitment de afgelopen week.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was live op het NSF waar ik toen was, met Shalalie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Cee het volgende:
Crush op Johnny LoganNiet googlen naar Johnny Logan, trouwens.
Dat eerste deden ze puur om de Nederlanders te killen denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het blijft vriendjespolitiek en de organisatie heeft al toegegeven dat zij als laatste genoemd werd in de eerste halve finale, wat een plaats in het eerste gedeelte van de finale(tussen de 'minste' acts) garandeert.
Ja, zelfde schema.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Zijn ze om 21:00 begonnen? (lees: zijn ze morgen rond deze tijd nog steeds bezig?)
Scandinaviers praten over het algemeen net zo steenkolen engels als nederlanders, en aangezien de taaltjes van elkaar afstammen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat praat die notaris Nederlands-engels.
Dat loten ging eerlijk, dat zag ik op beeld dat ze zelf dat lootje pakte van de eerste helft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik las ergens een comment dat ze haar juist gestraft hebben met die startpositie vanwege haar gebrek aan commitment de afgelopen week.
Ik zag 'm ooit bij Songfestival in concert, met zo'n harmonie-band uit Breda erbij en wat musicalsterren. Hij deed zo z'n poepende best om Hold me now te zingen en het zweet gutste van z'n voorhoofd. Ik zat zo in m'n stoel:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was live op het NSF waar ik toen was, met Shalalie.
Whahaha, met een rare wolf achterop zijn jasje
Maar toch...![]()
georgie. niet dat dat veels soeps was om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoe heeft Nederland het gedaan? En de andere favorieten? Zijn er landen echt onderuit gegaan?
De stemmen komen zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoe heeft Nederland het gedaan? En de andere favorieten? Zijn er landen echt onderuit gegaan?
Nederland heel goed!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Anouk was serieus bloedgoed!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Misschien waren de lootjes verwarmd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat loten ging eerlijk, dat zag ik op beeld dat ze zelf dat lootje pakte van de eerste helft.
En als je dan eerste helft hebt, dan is de laatste plek van die eerste helft dan in elk geval nog het gunstigst
Ik vind het ook wel eens fijn om iemand te hebben die niet van bescheidenheid onder het tapijt kruipt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef yorrick69 het volgende:
Anouk is juist enorm gecommitteerd aan het ESC. Ze bereid zich serieus voor. Het laten lopen van de Opening Ceremony is haar al lang vergeven. Evenals sommige persmomenten. Maar ze heeft wel gedaan wat moest en ze heeft wel degelijk interviews gegeven en foto´s van haar laten maken. De pers vind haar volgens mij juist geweldig. Eindelijk iemand die zichzelf blijft.
Maar net na de reclame niet, volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat loten ging eerlijk, dat zag ik op beeld dat ze zelf dat lootje pakte van de eerste helft.
En als je dan eerste helft hebt, dan is de laatste plek van die eerste helft dan in elk geval nog het gunstigst
Ik ken Eric Saade alleen van Tone Damliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben exact op het goede moment ingeschakeld
Eric Saade
Ik wil niet in complotten denken, maar Anouk heeft zowel in de eerste generale als in de halve finale wel een paar steekjes laten vallen, die vanavond niet op te merken vielen, toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste deden ze puur om de Nederlanders te killen denk ik
Metertje of 3 a 4?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe hoog staat Anouk vanavond bij de bookmakers?
Ze deden het allemaal goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Denemarken? Azerbeidzjan? Zong Noorwegen beter?
Vijfde - Achtstequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
38@40quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Anouk was magisch. Ze pakte af en toe de camera en trok je zo de televisie in...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Half één geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:43 schreef aarontje112 het volgende:
Maar tot hoe laat duurt de uitzending wel niet? Voor de stemmen staat normaal toch een uur?
Normaal duurt dat wel rond de 45 minuten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:43 schreef aarontje112 het volgende:
Maar tot hoe laat duurt de uitzending wel niet? Voor de stemmen staat normaal toch een uur?
Zesde nu, gelijk met Italie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit het zelfde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee Erik, dit hoef je niet spannend te vinden, dit zijn niet de echte stemmen, niet zitten zenuwen.
Belachelijk he, we hebben nog nul puntenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee Erik, dit hoef je niet spannend te vinden, dit zijn niet de echte stemmen, niet zitten zenuwen.
Behalve dan voor Anoukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou ja, hoe slechter de generale gaat, hoe beter de show, nietwaar?
Ja ik zit me echt al een beetje op tr vreten. Zo stomquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Belachelijk he, we hebben nog nul punten
Leuk he, super van hole dat we weer kunnen kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef yorrick69 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dit mag meemaken. Dit is zo leuk!
Ik ben van de generatie die niet beter weet dat Nederland strandt in de halve finalequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Voor het eerst sinds ik het ESF volg dat wij in dat lijstje staan nu
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik ben van de generatie die niet beter weet dat Nederland strandt in de halve finale
Mag jij dan nog wel zo laat op zijn?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik ben van de generatie die niet beter weet dat Nederland strandt in de halve finale
Ja, in een net iets andere huidskleur dan die van haarzelf.quote:
Maar ze zullen dit morgen toch wel voor elkaar hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef KoningPils het volgende:
De eerste mensen besluiten maar om naar huis te gaan.
Ik heb gelukkig vaker mee mogen maken dat wij in de finale staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Voor het eerst sinds ik het ESF volg dat wij in dat lijstje staan nu
Volgens mij deden ze dat expres. Gewoon met zoveel mogelijk verschillende landen oefenenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Nu is Noorwegen weer eerste
Net Denmark nog.
Echt ALLES gaat fout
Want hilarisch!quote:
17 jarigen gaan rond drie uur slapen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mag jij dan nog wel zo laat op zijn?
Oefenpuntenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Fascination het volgende:
Huh, wat zijn dit voor punten dan? Heb de stream afgesloten.
Hoera! Hoera! Hoera!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Cee het volgende:
Mag ik even een driewerf hoera voor hole?Bedankt!
holequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Cee het volgende:
Holequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Cee het volgende:
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Cee het volgende:
Cornald Maas zat voor de stream kwam eerder vanavond langs, dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ik dacht dat ze alle landen afgingen, want al die spokepersons stonden toch klaar?
Die zijn voor niks opgeblevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ik dacht dat ze alle landen afgingen, want al die spokepersons stonden toch klaar?
Dat kan ik mij ook van vorig jaar herinnerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ja ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Cee het volgende:
Is gewoon mogelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Cornald Maas zat voor de stream kwam eerder vanavond langs, dus ik denk het niet.
Absoluut!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:54 schreef Cee het volgende:
Ohjaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Azerbeidzjan waar het nu 4 uur is
Dit waren geen officiële puntenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
België zal Nederland niet veel punten hebben gegeven de vakjury dan!
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit liep vorig jaar in Azer toch wat strakker tijdens de repetities?
Lijkt mij niet, dan heeft de vakjury opeens ook zwart beeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit![]()
![]()
ESC weet dus niet dat dit open staat ofzo, anders hadden ze het wel veranderd.
Morgen zal het een stuk drukker zijn en veel sneller gaan, da's niet bij te houden en eerlijk gezegd ben ik bang dat ik dan een groot deel van het ESF op tv mis. Dus ik zet het topic wel open en scroll/lees mee maar ga niet proberen mee te posten -- denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef yorrick69 het volgende:
Hole bedankt! En jullie ook allemaal! Vond het gezellig.
Morgen avond weer?
Er wordt overal geklaagd over de organisatie in Malmo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit liep vorig jaar in Azer toch wat strakker tijdens de repetities?
Elke keer een vol topic als Nederland 8 punten of meer krijgt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen zal het een stuk drukker zijn en veel sneller gaan, da's niet bij te houden en eerlijk gezegd ben ik bang dat ik dan een groot deel van het ESF op tv mis. Dus ik zet het topic wel open en scroll/lees mee maar ga niet proberen mee te posten -- denk ik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Azerbeidzjan waar het nu 4 uur is
Dat klopt, vertelde hij op Twitter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Susi het volgende:
Cornald Maas zat voor de stream kwam eerder vanavond langs, dus ik denk het niet.
Gewoon alleen met een half oog kijken of er TR's zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen zal het een stuk drukker zijn en veel sneller gaan, da's niet bij te houden en eerlijk gezegd ben ik bang dat ik dan een groot deel van het ESF op tv mis. Dus ik zet het topic wel open en scroll/lees mee maar ga niet proberen mee te posten -- denk ik.
oh, want als het altijd zo gaat in ieder land tijdens de generale was het misschien niet heel erg geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er wordt overal geklaagd over de organisatie in Malmo.
De halve finale's waren niet te zien, maar ze hebben er blijkbaar niks van geleerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit![]()
![]()
ESC weet dus niet dat dit open staat ofzo, anders hadden ze het wel veranderd.
Da's m'n plan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon alleen met een half oog kijken of er TR's zijn
Boulevardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu op rtl4 een item bij boulevard over Anouk.
Wel leuke achter de schermen beelden netquote:
Dit moet toch op een 'open' kanaal omdat de vakjury's het moet bekijken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De halve finale's waren niet te zien, maar ze hebben er blijkbaar niks van geleerd.
Nee dat snap ik wel maar dat gebeurt morgen ook. Ik wens jullie morgen avond veel plezier en dat onze rock chick ver komt. Wij kijken morgen ook! Hup Anouk!quote:
De vakjuries moesten het maandag en woensdagavond ook bekijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dit moet toch op een 'open' kanaal omdat de vakjury's het moet bekijken?
Morgen krijgen we meer van Belgiëquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel maar dat gebeurt morgen ook. Ik wens jullie morgen avond veel plezier en dat onze rock chick ver komt. Wij kijken morgen ook! Hup Anouk!
Oh, dan is het een complot om hashtags te genererenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De vakjuries moesten het maandag en woensdagavond ook bekijken
Toen sstond ie niet open.
Ik heb begrepen dat ze een volgorde aanhouden die de puntentelling zo spannend mogelijk maakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gelukkig voor Azerbeidzjan is het aan het begin van het alfabet
Achtergrondgeroezemoes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |