Ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben dit nummer steeds meer gaan waarderen
Niks mis met Celine Dion, toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat een vreselijk celine dion achtig nummer.
Nou ga je te ver.quote:
Mooiste dame van het eurovisie dit jaar vind ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mooie dame trouwens. Lijkt een beetje op Cheryl Cole
Hè hè, eindelijk. Dat zat me al een week dwars.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
haha FIRST!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
Ze heeft wat weg van die Engelse zangeres, die getrouwd was met Ashley Cole.
Dude, GMTA.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wuuttwitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:45:25Voor de fans: Björn en Benny's (+Avicii) Opening Anthem zal morgen direct na begin #songfestival op iTunes staan. reageer retweet
Nou ja, misschien niet niks, maar ze heeft echt wel mooie muziek.quote:
Victor Reinier?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
Ze heeft wat weg van die Engelse zangeres, die getrouwd was met Ashley Cole.
Vorig jaar niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Fascination het volgende:
Oekraine is sowieso elk jaar wel goed.
het zingt over wat het belangrijkste is op aardequote:
Denk je, vind het een doordeweekse balladequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel een grote concurrent voor Anouk.
Zodat je alleen zn stem kunt horen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het irritant dat z'n pak net een andere kleur blauw is dan de achtergrond.
Maar anders zie je hem niet meer, alleen een zwevend hoofd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het irritant dat z'n pak net een andere kleur blauw is dan de achtergrond.
Net als Modalviëquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef aarontje112 het volgende:
Lijkt wel of hij z'n haar opgestoken heeft. Beetje raar.
Helemaal mee eens. Zoals hij het doet is een grote miskleun. Verkracht een mooi nummer,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hij had het beter wel wat kleiner kunnen houden
Ik heb niks tegen dikke billen, maar wel zodra ze in zo'n strak pakje worden gehezen dat er wel 3 paar in lijken te zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef Fred_B het volgende:
De Israëlische jurk is in elk geval wel naar de finale.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef Fred_B het volgende:
De Israëlische jurk is in elk geval wel naar de finale.
Meen je? Vind de melodie en de zang ook niet veel , maar de productie is echt helemaal áfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit nummer afschuwelijk en ik weet niet waarom.
Ik snap er geen bal van echtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef yorrick69 het volgende:
Hoeveel pauzes waren er tot nu toe? Eén toch? Lijkt wel of ze die expres één nummertje naar voren hebben verplaatst.
Nou de melodie en zang zijn toch wel een levensgroot onderdeel van 'het lied'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Meen je? Vind de melodie en de zang ook niet veel , maar de productie is echt helemaal áf
Nog 2quote:
Omdat Running Scared al een afschuwelijke winnaar was en alles dat erop lijkt geëlimineerd dient te worden voordat het te veel punten krijgt, zo ook deze.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit nummer afschuwelijk en ik weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de melodie en zang zijn toch wel een levensgroot onderdeel van 'het lied'
Is ook zo. Dit nummer drijft voornamelijk op de productie....maar voor mij werkt het welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de melodie en zang zijn toch wel een levensgroot onderdeel van 'het lied'
En ik denk dat de regisseur nog een oud draaiboek had, gezien het foutje!quote:
Hihihi ik zit na te giechelen.quote:
Dat is zoiets als zeggen van 'mijn cluppie heeft met 10-0 verloren,maar de trainer deed wel zn best'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Meen je? Vind de melodie en de zang ook niet veel , maar de productie is echt helemaal áf
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
En ik denk dat de regisseur nog een oud draaiboek had, gezien het foutje!
Ja toch? Je begrijpt wat ik bedoel!
Ik vind dat zoiets absoluut niet hoort te winnen op een songfestival, een act met een niet zo goed nummer en niet zo goede zangquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Is ook zo. Dit nummer drijft voornamelijk op de productie....maar voor mij werkt het wel
Niet zijken over neilpaarden!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef slint het volgende:
niet zeiken, anouk had ook gewoon een cgi hologram van een neilpaard.
Zeg ook niet dat ik het het beste vind, sterker nog, als je het geheel gaat ontleden en het nummer zingt met alleen een gitaar dan blijft er niks van over. Maar de productie zorgt ervoor dat ik het wel erg lekker vind klinken...wordt vet aangezetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets absoluut niet hoort te winnen op een songfestival, een act met een niet zo goed nummer en niet zo goede zang
Zo ook dus bij Azerbeidzjan...
Bij de dansers in ieder geval niet. Gunst wat lekker!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou zijn shirt nog steeds in zijn broek vast genaaid zitten?
clichématig wintquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zo maar heee die trommels ben ik dit festival nog niet eerder tegengekomen
Sowieso niet op het ESCquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zo maar heee die trommels ben ik dit festival nog niet eerder tegengekomen
voor een deel denk ik, maar dat gaat vast sneller dan morgen.quote:
Goed idee. Dinsdag was het geen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]Ga gewoon meescrollen morgen maar vooral meekijken, niet posten.
Ik moet het mobiel doen morgen dus dat gaat hem lekker niet wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]Ga gewoon meescrollen morgen maar vooral meekijken, niet posten.
hahaha ik ook. hilarisch is dat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd zo blij als ze de valse stukjes pakken bij de recap.
Volgens mij ook een stukje langerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Ohhhh valse stukjes van anderen in de recap en bij Anouk precies de camerablik
We kunnen hopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Zouden ze de recap gebruiken van de generale?
Ik ookquote:
Mwah, zitten best sterke liedjes tussen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
Zo in de recap tussen al die rommel springt het er toch wel erg uit hoor
Bonny heeft slecht nummer problemen, daar heeft haar luchtcapaciteit niet eens wat mee te maken.quote:
Die geforceerde danspas ook in het fragmentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat liedje van Georgie krijg ik haast een beroerte van
Voor Anouk weinig/niet vind ik en daarna ook weinig, pas aan het eind wordt het wat sterker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, zitten best sterke liedjes tussen hoor
Komop meis, laten we tenminste voor een top 3 notering gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Anouk weinig/niet vind ik en daarna ook weinig, pas aan het eind wordt het wat sterker.
Wel een pietsie een bummer dat we niet wat meer aan het eind hebben gekregen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Priming_(geheugen)quote:
Dat 'mens' schrijft/produceert haar eigen nummers ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:15 schreef APK het volgende:
Ik word altijd zo depressief van de uitstraling van dit mens
Ze kruipt wel zelf over de grond en gluurt ook zelf door die depri pony van d'rquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat mens schrijft/produceert haar eigen nummer ook niet.
Loreen dreigt toch een beetje in de vergetelheid te raken met die matige opvolgers.quote:
Eens. Echt een van de beste moderne nummers dat Eurovisie heeft voortgebrachtquote:
Dat denken mijn Spaanse vrienden hier ook. De band die ze sturen is best oké, maar het nummer is echt waardeloos en als je dan ook nog zó nerveus en vals zingt....quote:
ze hadden dat stukje met de reus moeten doen, zonder zangquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat fragment van Gravity sloeg echt nergens op.
Morgennog een kansquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
En niemand stuurt even een sms![]()
Ik was een vriendin uitzwaaien, die gaat morgen op vakantie. Ik viel net binnen tijdens het gekweel van Bonniebon.
Ik weet niet of dat slecht is. Anouk springt er in haar omgeving wel meer uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef APK het volgende:
Ik vind de liedjes op het eind toch wel erg sterk, had liever Anouk tussen die liedjes gezien
Maar voor of na Italië was weer ongunstig geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef APK het volgende:
Ik vind de liedjes op het eind toch wel erg sterk, had liever Anouk tussen die liedjes gezien
Dat is toch die van koffer met stage outfit in Denemarken en zanger in Zweden?quote:
Dat denk ik ook wel ja. Voor de kijker zijn Azerbaijan-Griekenland-Gravity een beetje een aaneengeklit geheel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat slecht is. Anouk springt er in haar omgeving wel meer uit.
Nee (of ja), dat is de hipster met muts.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die van koffer met stage outfit in Denemarken en zanger in Zweden?
Die aankondiging helpt, maar verder weet ik het nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar voor of na Italië was weer ongunstig geweest.
En nu hebben we een aparte aankondiging
"Next on stage, ANOUK FROM DUH NEDDERLENDS!"
De rest heeft geen aankondiging...
En daar hebben ze zelfs de pauze voor verplaatstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar voor of na Italië was weer ongunstig geweest.
En nu hebben we een aparte aankondiging
"Next on stage, ANOUK FROM DUH NEDDERLENDS!"
De rest heeft geen aankondiging...
Ja diequote:
Nee, dit is Pjetra de presentatrice.quote:
Het zou wel eens een voordeel kunnen zijn dat ze niet tussen de concurrentie staat ingeplanned, voornamelijk omdat het echt een nummer is dat opvalt tussen de drie nummers die daarvoor en daarna gezongen worden, en dat deze, als deze niet beter uitgevoerd worden als vanavond en met de pauze er tussen door, wel lang zou kunnen blijven hangen en bij het herhalingsfragment een 'ohja' gedachte op zou kunnen leveren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef APK het volgende:
Ik ga zowat hier nog complotten in zien om Anouk te promoten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou wel eens een voordeel kunnen zijn dat ze niet tussen de concurrentie staat ingeplanned, voornamelijk omdat het echt een nummer is dat opvalt tussen de drie nummers die daarvoor en daarna gezongen worden, en dat deze, als deze niet beter uitgevoerd worden als vanavond en met de pauze er tussen door, wel lang zou kunnen blijven hangen en bij het herhalingsfragment een 'ohja' gedachte op zou kunnen leveren.
zojuist genoemd.quote:
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou wel eens een voordeel kunnen zijn dat ze niet tussen de concurrentie staat ingeplanned, voornamelijk omdat het echt een nummer is dat opvalt tussen de drie nummers die daarvoor en daarna gezongen worden, en dat deze, als deze niet beter uitgevoerd worden als vanavond en met de pauze er tussen door, wel lang zou kunnen blijven hangen en bij het herhalingsfragment een 'ohja' gedachte op zou kunnen leveren.
Ik heb net filmpjes zitten kijken van pauzefilmpjesmevrouw. Ze kan best goed zingen. Speelt er gitaar bij en zo. En ze is Brits/Amerikaans maar woont haar hele leven al in Zweden. Zo, weet je dat ook!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ik had gelezen dat de pauzefilmpjesmevrouw heel goed kan zingen, dus ik dacht ff dat deze dat was
Ik zat echt te lachen toen ze op Bonnie Tyler zat te vloeken in haar ene pauzefilmpjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net filmpjes zitten kijken van pauzefilmpjesmevrouw. Ze kan best goed zingen. Speelt er gitaar bij en zo. En ze is Brits/Amerikaans maar woont haar hele leven al in Zweden. Zo, weet je dat ook!
They can still stay at home to raise the kiddiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |