Ik ookquote:
Mwah, zitten best sterke liedjes tussen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
Zo in de recap tussen al die rommel springt het er toch wel erg uit hoor
Bonny heeft slecht nummer problemen, daar heeft haar luchtcapaciteit niet eens wat mee te maken.quote:
Die geforceerde danspas ook in het fragmentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat liedje van Georgie krijg ik haast een beroerte van
Voor Anouk weinig/niet vind ik en daarna ook weinig, pas aan het eind wordt het wat sterker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, zitten best sterke liedjes tussen hoor
Komop meis, laten we tenminste voor een top 3 notering gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Anouk weinig/niet vind ik en daarna ook weinig, pas aan het eind wordt het wat sterker.
Wel een pietsie een bummer dat we niet wat meer aan het eind hebben gekregen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Priming_(geheugen)quote:
Dat 'mens' schrijft/produceert haar eigen nummers ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:15 schreef APK het volgende:
Ik word altijd zo depressief van de uitstraling van dit mens
Ze kruipt wel zelf over de grond en gluurt ook zelf door die depri pony van d'rquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat mens schrijft/produceert haar eigen nummer ook niet.
Loreen dreigt toch een beetje in de vergetelheid te raken met die matige opvolgers.quote:
Eens. Echt een van de beste moderne nummers dat Eurovisie heeft voortgebrachtquote:
Dat denken mijn Spaanse vrienden hier ook. De band die ze sturen is best oké, maar het nummer is echt waardeloos en als je dan ook nog zó nerveus en vals zingt....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |