Nog 2quote:
Omdat Running Scared al een afschuwelijke winnaar was en alles dat erop lijkt geëlimineerd dient te worden voordat het te veel punten krijgt, zo ook deze.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit nummer afschuwelijk en ik weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de melodie en zang zijn toch wel een levensgroot onderdeel van 'het lied'
Is ook zo. Dit nummer drijft voornamelijk op de productie....maar voor mij werkt het welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de melodie en zang zijn toch wel een levensgroot onderdeel van 'het lied'
En ik denk dat de regisseur nog een oud draaiboek had, gezien het foutje!quote:
Hihihi ik zit na te giechelen.quote:
Dat is zoiets als zeggen van 'mijn cluppie heeft met 10-0 verloren,maar de trainer deed wel zn best'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Meen je? Vind de melodie en de zang ook niet veel , maar de productie is echt helemaal áf
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
En ik denk dat de regisseur nog een oud draaiboek had, gezien het foutje!
Ja toch? Je begrijpt wat ik bedoel!
Ik vind dat zoiets absoluut niet hoort te winnen op een songfestival, een act met een niet zo goed nummer en niet zo goede zangquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Is ook zo. Dit nummer drijft voornamelijk op de productie....maar voor mij werkt het wel
Niet zijken over neilpaarden!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef slint het volgende:
niet zeiken, anouk had ook gewoon een cgi hologram van een neilpaard.
Zeg ook niet dat ik het het beste vind, sterker nog, als je het geheel gaat ontleden en het nummer zingt met alleen een gitaar dan blijft er niks van over. Maar de productie zorgt ervoor dat ik het wel erg lekker vind klinken...wordt vet aangezetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets absoluut niet hoort te winnen op een songfestival, een act met een niet zo goed nummer en niet zo goede zang
Zo ook dus bij Azerbeidzjan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |