Nee, dit is Pjetra de presentatrice.quote:
Het zou wel eens een voordeel kunnen zijn dat ze niet tussen de concurrentie staat ingeplanned, voornamelijk omdat het echt een nummer is dat opvalt tussen de drie nummers die daarvoor en daarna gezongen worden, en dat deze, als deze niet beter uitgevoerd worden als vanavond en met de pauze er tussen door, wel lang zou kunnen blijven hangen en bij het herhalingsfragment een 'ohja' gedachte op zou kunnen leveren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef APK het volgende:
Ik vind de liedjes op het eind toch wel erg sterk, had liever Anouk tussen die liedjes gezien
Ik ga zowat hier nog complotten in zien om Anouk te promoten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou wel eens een voordeel kunnen zijn dat ze niet tussen de concurrentie staat ingeplanned, voornamelijk omdat het echt een nummer is dat opvalt tussen de drie nummers die daarvoor en daarna gezongen worden, en dat deze, als deze niet beter uitgevoerd worden als vanavond en met de pauze er tussen door, wel lang zou kunnen blijven hangen en bij het herhalingsfragment een 'ohja' gedachte op zou kunnen leveren.
zojuist genoemd.quote:
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou wel eens een voordeel kunnen zijn dat ze niet tussen de concurrentie staat ingeplanned, voornamelijk omdat het echt een nummer is dat opvalt tussen de drie nummers die daarvoor en daarna gezongen worden, en dat deze, als deze niet beter uitgevoerd worden als vanavond en met de pauze er tussen door, wel lang zou kunnen blijven hangen en bij het herhalingsfragment een 'ohja' gedachte op zou kunnen leveren.
Ik heb net filmpjes zitten kijken van pauzefilmpjesmevrouw. Ze kan best goed zingen. Speelt er gitaar bij en zo. En ze is Brits/Amerikaans maar woont haar hele leven al in Zweden. Zo, weet je dat ook!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ik had gelezen dat de pauzefilmpjesmevrouw heel goed kan zingen, dus ik dacht ff dat deze dat was
Ik zat echt te lachen toen ze op Bonnie Tyler zat te vloeken in haar ene pauzefilmpjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net filmpjes zitten kijken van pauzefilmpjesmevrouw. Ze kan best goed zingen. Speelt er gitaar bij en zo. En ze is Brits/Amerikaans maar woont haar hele leven al in Zweden. Zo, weet je dat ook!
They can still stay at home to raise the kiddiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |