Elke keer een vol topic als Nederland 8 punten of meer krijgt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen zal het een stuk drukker zijn en veel sneller gaan, da's niet bij te houden en eerlijk gezegd ben ik bang dat ik dan een groot deel van het ESF op tv mis. Dus ik zet het topic wel open en scroll/lees mee maar ga niet proberen mee te posten -- denk ik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Azerbeidzjan waar het nu 4 uur is
Dat klopt, vertelde hij op Twitter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Susi het volgende:
Cornald Maas zat voor de stream kwam eerder vanavond langs, dus ik denk het niet.
Gewoon alleen met een half oog kijken of er TR's zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen zal het een stuk drukker zijn en veel sneller gaan, da's niet bij te houden en eerlijk gezegd ben ik bang dat ik dan een groot deel van het ESF op tv mis. Dus ik zet het topic wel open en scroll/lees mee maar ga niet proberen mee te posten -- denk ik.
oh, want als het altijd zo gaat in ieder land tijdens de generale was het misschien niet heel erg geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er wordt overal geklaagd over de organisatie in Malmo.
De halve finale's waren niet te zien, maar ze hebben er blijkbaar niks van geleerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dit![]()
![]()
ESC weet dus niet dat dit open staat ofzo, anders hadden ze het wel veranderd.
Da's m'n plan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon alleen met een half oog kijken of er TR's zijn
Boulevardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu op rtl4 een item bij boulevard over Anouk.
Wel leuke achter de schermen beelden netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |