Dat was die tochquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ik had gelezen dat de pauzefilmpjesmevrouw heel goed kan zingen, dus ik dacht ff dat deze dat was
Dit was de presentatrice.quote:
Het heet geen complot, het heet marketing. Wat heeft Anouk er aan om buiten de top 3 te eindigen op het ESF?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga zowat hier nog complotten in zien om Anouk te promoten.
Toen wonnen we welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oeh oeh spannend álweer een geschiedenis van het songfestival
En waarom zou de organisatie dat regelen voor haar dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heet geen complot, het heet marketing. Wat heeft Anouk er aan om buiten de top 3 te eindigen op het ESF?
Want de foto's van nu zijn wat minder?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Cee het volgende:
Crush op Johnny LoganNiet googlen naar Johnny Logan, trouwens.
Omdat ze voor de organisatie de gedroomde winnaar is. Dat is nu toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En waarom zou de organisatie dat regelen voor haar dan?
Dat is een understatement.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want de foto's van nu zijn wat minder?
Het blijft vriendjespolitiek en de organisatie heeft al toegegeven dat zij als laatste genoemd werd in de eerste halve finale, wat een plaats in het eerste gedeelte van de finale(tussen de 'minste' acts) garandeert.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ergens een comment dat ze haar juist gestraft hebben met die startpositie vanwege haar gebrek aan commitment de afgelopen week.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was live op het NSF waar ik toen was, met Shalalie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Cee het volgende:
Crush op Johnny LoganNiet googlen naar Johnny Logan, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |