Dit moet toch op een 'open' kanaal omdat de vakjury's het moet bekijken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De halve finale's waren niet te zien, maar ze hebben er blijkbaar niks van geleerd.
Nee dat snap ik wel maar dat gebeurt morgen ook. Ik wens jullie morgen avond veel plezier en dat onze rock chick ver komt. Wij kijken morgen ook! Hup Anouk!quote:
De vakjuries moesten het maandag en woensdagavond ook bekijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dit moet toch op een 'open' kanaal omdat de vakjury's het moet bekijken?
Morgen krijgen we meer van Belgiëquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel maar dat gebeurt morgen ook. Ik wens jullie morgen avond veel plezier en dat onze rock chick ver komt. Wij kijken morgen ook! Hup Anouk!
Oh, dan is het een complot om hashtags te genererenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De vakjuries moesten het maandag en woensdagavond ook bekijken
Toen sstond ie niet open.
Ik heb begrepen dat ze een volgorde aanhouden die de puntentelling zo spannend mogelijk maakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gelukkig voor Azerbeidzjan is het aan het begin van het alfabet
Achtergrondgeroezemoes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |