georgie. niet dat dat veels soeps was om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoe heeft Nederland het gedaan? En de andere favorieten? Zijn er landen echt onderuit gegaan?
De stemmen komen zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoe heeft Nederland het gedaan? En de andere favorieten? Zijn er landen echt onderuit gegaan?
Nederland heel goed!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Anouk was serieus bloedgoed!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Misschien waren de lootjes verwarmd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat loten ging eerlijk, dat zag ik op beeld dat ze zelf dat lootje pakte van de eerste helft.
En als je dan eerste helft hebt, dan is de laatste plek van die eerste helft dan in elk geval nog het gunstigst
Ik vind het ook wel eens fijn om iemand te hebben die niet van bescheidenheid onder het tapijt kruipt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef yorrick69 het volgende:
Anouk is juist enorm gecommitteerd aan het ESC. Ze bereid zich serieus voor. Het laten lopen van de Opening Ceremony is haar al lang vergeven. Evenals sommige persmomenten. Maar ze heeft wel gedaan wat moest en ze heeft wel degelijk interviews gegeven en foto´s van haar laten maken. De pers vind haar volgens mij juist geweldig. Eindelijk iemand die zichzelf blijft.
Maar net na de reclame niet, volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat loten ging eerlijk, dat zag ik op beeld dat ze zelf dat lootje pakte van de eerste helft.
En als je dan eerste helft hebt, dan is de laatste plek van die eerste helft dan in elk geval nog het gunstigst
Ik ken Eric Saade alleen van Tone Damliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben exact op het goede moment ingeschakeld
Eric Saade
Ik wil niet in complotten denken, maar Anouk heeft zowel in de eerste generale als in de halve finale wel een paar steekjes laten vallen, die vanavond niet op te merken vielen, toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste deden ze puur om de Nederlanders te killen denk ik
Metertje of 3 a 4?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe hoog staat Anouk vanavond bij de bookmakers?
Ze deden het allemaal goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Denemarken? Azerbeidzjan? Zong Noorwegen beter?
Vijfde - Achtstequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
38@40quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Anouk was magisch. Ze pakte af en toe de camera en trok je zo de televisie in...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Half één geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:43 schreef aarontje112 het volgende:
Maar tot hoe laat duurt de uitzending wel niet? Voor de stemmen staat normaal toch een uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |