SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dat geloof ik niet, ik ben wel een christen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar denk je dan dat Jay-Z een duivels man is?
Verkocht zijn ziel aan de duivel blabla?
ook als ze een piemeltje blijkt te hebben?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke van de twee het ook is, ik zou hem.haar doenLeuk karakter
gekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ie van goed formaat isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook als ze een piemeltje blijkt te hebben?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is niet op jouquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ga je emogiffen op mij. vind je dat normaal
ik wil je held en bffl zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent mn held en zwerty mn bffl zo goed?
nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ga je vriendin vermaken. Niet FOK!'en.
Mooi onderwerp toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
paar weken terug had ik een discussie met een meisje (we beiden beiden dronken) of het nou bffl of bff moest zijn:
best friends for life klonk niet volgens d'r en best friends forever klonk niet volgens mij.
toen hebben we zo'n 2 uur erover gediscussieerd.![]()
nee niet ptibullquote:
Het is dan ook gewoon een feit, niet grappig bedoelt of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gister was het ook al niet grappig
goed goedquote:
Wtf is deze?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lastig, lastig
zwerty voert me cola vanille terwijl konijnen daar niet tegen kunnen
vanille cola is lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lastig, lastig
ja!quote:
Geef mij die maar ja.quote:
Hey jij ook nog hier!quote:
Daarom woon ik ook hierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef mij die maar ja.Jammer dat ze hier alleen kleine flessen verkopen. In de UK gewoon twee liter flessen.
Ik ken wel een vrouwelijke Hyena met een lange clitoris.quote:
Met mij wel, met jou?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken wel een vrouwelijke Hyena met een lange clitoris.
Slechte ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lastig, lastig
Mooizo! Vandaag wel beetje ruzie gehad met ouders, iets doms gedaan. Maar ik heb mn punt wel gemaakt. Later thuis komen voor mij morgennachtquote:
no' mo' fiat money we don't do thatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Started from the bottom now we're here
Tja, biologie hè, rare shit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Wa's deze. Zeg nou niet dat de mensen hier te jong zijn.
hoe laat wilden ze je thuis hebben danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mooizo! Vandaag wel beetje ruzie gehad met ouders, iets doms gedaan. Maar ik heb mn punt wel gemaakt. Later thuis komen voor mij morgennacht
12 uur (het begon bij 3 uur, toen 1 uur, en nu ineens 12...) Ik wilde een discussie voeren maar dat werkte niet dus toen stuurde ik ze een mailtje (quote:
Oke komt goed!quote:
eigenlijk ben ik nog zwartquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oke komt goed!
Heyy, vorige keer dat ik jou in de SC zag was je nog zwart.
haha ik lach je uit nuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
12 uur (het begon bij 3 uur, toen 1 uur, en nu ineens 12...) Ik wilde een discussie voeren maar dat werkte niet dus toen stuurde ik ze een mailtje () In de hoop dat ze die wel zouden lezen, mijn ma las hem en werd boos (begrijpelijk, en dat mailtje sturen was echt dom en autistisch)
Ik bedoel je naamquote:
Ja klopt, het heeft wel gewerkt. Nu mag ik 2 uur, dat is al een stuk beter. Ik stuurde een mail op advies van een klasgenootquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha ik lach je uit nu
maar als dat wel je zin door heeft gebracht, beter dan toch hoe laat mag je nu?
Zo geil. Fapfap.quote:De Gevlekte hyena (Crocuta crocuta) is in grote delen van Afrika een veel
voorkomend roofdier. Dit dier leeft in groepen, die clans worden genoemd. De
vrouwtjes zijn groter en agressiever dan de mannetjes. Bij hyena’s maakt één
vrouwtje de dienst uit. Zij wordt het alfavrouwtje genoemd. Mannetjes zijn
onderdanig aan de vrouwtjes. Ze gaan de vrouwtjes meestal uit de weg, behalve
in de paartijd. Vrouwtjes blijven hun hele leven bij de clan, mannetjes verlaten
de clan op een gegeven moment.
Onderzoek heeft aangetoond dat hyenavrouwtjes hoge testosteronconcentraties
in hun bloed hebben; in de draagtijd zijn deze soms hoger dan bij mannetjes.
Hierdoor worden hun jongen sterk en agressief. Agressief gedrag speelt een rol
bij het tot stand komen van de rangorde in een clan. Sommige hyenajongen zijn
zo heetgebakerd dat ze hun nestgenoten doodbijten.
De plek op de sociale ladder speelt een belangrijke rol bij de verdeling van
voedsel. Sterke hyena’s produceren meer succesvolle nakomelingen doordat ze
beter zijn in het vangen van prooidieren en het wegjagen van
voedselconcurrenten.
Een nadeel van de hoge testosteronconcentratie bij vrouwtjes is dat de
geslachtsorganen vermannelijken. Vrouwelijke hyena’s hebben een verlengde
clitoris die als een penis naar buiten hangt. Hierdoor moet het mannetje bij het
paren lastige capriolen uithalen en is de bevalling een onhandige
aangelegenheid. Moeders met een hoge testosteronconcentratie tijdens de
zwangerschap hebben jongen die in het nest vaak oefenen in het beklimmen
van hun broertjes en zusjes. Hierdoor hebben zonen van bijvoorbeeld het
alfavrouwtje een voordeel bij het paren.
Kind eruit douwen on-stage, goed voor de publiciteit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
waarom zou ze dan aan een tour beginnen, domme tuthola
ja zoek maar op google op beyonce allemaal nieuwsberichten en op twitter trending topic.quote:
daar wil ik bij zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kind eruit douwen on-stage, goed voor de publiciteit.
Nou ja, als ze graag een kind wilt kan ik haar geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja zoek maar op google op beyonce allemaal nieuwsberichten en op twitter trending topic.
best wel dom van haar want ze zit middenin een tour en ze moet ook nog album uitbrengen
ja maar eerst had ze haar tour+album moeten afmaken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als ze graag een kind wilt kan ik haar geen ongelijk geven
Is dat nieuwe album een beetje te doen dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar eerst had ze haar tour+album moeten afmaken.
Zo makkelijk is het plannen van een baby misschien nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar eerst had ze haar tour+album moeten afmaken.
die is er nog niet er zijn alleen nog maar snippers van bow down/ibeenon en grown woman (pepsi reclame) en standing on the sun (H&M-reclame)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat nieuwe album een beetje te doen dan?
Hmmmz, lastigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha als ik aids in me ogen wil dan wel jah
Die film?quote:
Die is leukquote:
oh stuwie tochquote:
oh shit dan ben je lang wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
Dit wil ik doen volgend jaarLekker een jaar weg
![]()
http://www.youthinaction.nl/eCache/DEF/1/17/521.html
Die komt best vaak op tv toch?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
Dit wil ik doen volgend jaarLekker een jaar weg
![]()
http://www.youthinaction.nl/eCache/DEF/1/17/521.html
ja, alleen nog mijn ouders overtuigenquote:
wanneer ga je dan als je gaatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, alleen nog mijn ouders overtuigenIk heb echt geen zin in school
![]()
Het heeft in ieder geval wel gewerkt blijkbaar. Of het slim was is een ander verhaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja klopt, het heeft wel gewerkt. Nu mag ik 2 uur, dat is al een stuk beter. Ik stuurde een mail op advies van een klasgenoot
September ofzo?quote:
Parijs lijkt me gaaf. Frankrijk heeft sowieso veel verschillende soorten plekkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
Maar welk land in Europa is leuk? Want ik vind het oosten eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijkVoorbij Oostenrijk/Tsjechie houd mijn interesse wel op
Ik vind Zwitserland een erg leuk landquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
Maar welk land in Europa is leuk? Want ik vind het oosten eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijkVoorbij Oostenrijk/Tsjechie houd mijn interesse wel op
Engelandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
Oké. En haar huidige album, zou je dat aanraden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
die is er nog niet er zijn alleen nog maar snippers van bow down/ibeenon en grown woman (pepsi reclame) en standing on the sun (H&M-reclame)
ik denk dat het album Snippets & Commercials gaat heten
Hoe is het nou afgelopen met dat blondje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef badschaap het volgende:
haha op zo'n aftermovie van een feestje zie je mensen normaal dansen. Kijk je op de achtergrond zie je een maatje en ik als 2 wauzen hakken
Als ik haar weer eens zien eventjes haar nummer vragenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het nou afgelopen met dat blondje?
Ja klopt, Frankrijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Parijs lijkt me gaaf. Frankrijk heeft sowieso veel verschillende soorten plekken
Ja klopt, maar niet de Italiaanse kant. Of was het de Duitse kant? Geen idee meerquote:
Jaaa dat lijkt me nog wel het leukste eigenlijkquote:
ja die is van 2011.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. En haar huidige album, zou je dat aanraden?
Gewoon engelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, Frankrijk. (Nee Stu, niet beginnen
) Maar mijn Frans is helemaal niet zo goed
Het spreken in ieder geval niet
Sardinië.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
Oh, ik dacht tijdje geleden nogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, valt toch wel mee? Heel lang niet meer voorbij zien komen.
De Franse kant is leuk met geneve maar de duitse kant weer met zurich en basel. mooie steden, rijk en netjes en vooral de natuur en omgevingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, Frankrijk. (Nee Stu, niet beginnen
) Maar mijn Frans is helemaal niet zo goed
Het spreken in ieder geval niet
[..]
Ja klopt, maar niet de Italiaanse kant. Of was het de Duitse kant? Geen idee meer
[..]
Jaaa dat lijkt me nog wel het leukste eigenlijkOf Spanje. Ik ben verliefd op Spanje.
Dat kunnen Fransen toch nietquote:
Spanje en Engeland zijn allebei mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
Jaaa dat lijkt me nog wel het leukste eigenlijkOf Spanje. Ik ben verliefd op Spanje.
Dat spreken ze daar nauwelijks is mijn ervaring. Misschien onwil maar met alleen Engels kom je niet zo gek verquote:
Privéstrand van Maus' maffia familie.quote:
Dat is Italiaans tochquote:
Klopt, jammer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is Italiaans tochDat kan ik ook niet
![]()
Kan jij wel Italiaans dan?quote:
NEEquote:
Goedzo!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Als ik haar weer eens zien eventjes haar nummer vragen
Oke doei jerquote:
Wat heb je er aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Pastapipos het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/MI(...)a285eb#ht_895wt_1163
Zal dit wat zijn voor die prijs?
Oké, maar ze heeft betere albums dus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja die is van 2011.
hmm. ik vind veel liedjes ervan saai en het is praktisch wel het beste album op run the world na, maar niet mijn smaak. ik heb er zeg maar geen lievelingsliedje op. neem dan b'day
Mijn moeder kan het. Maar die neem ik natuurlijk niet meequote:
http://www.ebay.nl/itm/Po(...)&hash=item5894ae40b3quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Pastapipos het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/MI(...)a285eb#ht_895wt_1163
Zal dit wat zijn voor die prijs?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Po(...)&hash=item5894ae40b3
is dit niet dezelfde en iets goedkoper?
Ziet er inderdaad bijna hetzelfde uit. Ik hou hem er ook bijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Po(...)&hash=item5894ae40b3
is dit niet dezelfde en iets goedkoper?
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item53f761473a
Wegenquote:
Joh ;p Ik ga niet >150 euro neerleggen voor een fatsoenlijke. zolang het binnen 5mg nauwkeurige range zit ben ik tevredenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij overigens een cheap ass product uit China.
koop er dan een bij de hema ofzoquote:
Heb je daar precisieweegschalen? Dit is een ander soort dan gewone keukenweegschaal hequote:
Ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je daar precisieweegschalen? Dit is een ander soort dan gewone keukenweegschaal he
Ik moet wel een beetje Italiaans kunnen, halve familie woont op Sardinië.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder kan het. Maar die neem ik natuurlijk niet mee
Je hebt gelijk, dat staat ook op de onderkant van het ding bij die foto's.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij overigens een cheap ass product uit China.
Ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje Italiaans kunnen, halve familie woont op Sardinië.
Zolang het ongeveer tot 5mg precies is ben ik tevreden. Kan het wel ongeveer kalibreren met een maatschep van 100mg denk ik. Ik probeer het wel gewoon voor die prijsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat staat ook op de onderkant van het ding bij die foto's.
Het is makkelijk als je even snel een ruwe schatting nodig hebt van een gewicht, maar voor precisie zou ik 'm niet aanschaffen.
Bij mijn ouders loopt dat ook altijd uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Mijn vader zou tien voor half een thuis zijnEn hij is er nog niet. En de hond moet uitgelaten worden en die zit nu dus beneden te huilen.
Zal hij zo wel binnen komen lopen johquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Mijn vader zou tien voor half een thuis zijnEn hij is er nog niet. En de hond moet uitgelaten worden en die zit nu dus beneden te huilen.
Jokertjes jawoord vind ik dan beter hoor dan dat lelijke wijf wat barbie heetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef TienVingers het volgende:
Ik gok dat dit wel materiaal is voor een nieuwe serie over Barbie
http://www.nu.nl/achterkl(...)r-barbie-binnen.html
Jokertje nog niet gezien, vind het eigenlijk belachelijk dat elke Oh Oh Cherso persoon nu een eigen serie krijgtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jokertjes jawoord vind ik dan beter hoor dan dat lelijke wijf wat barbie heet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij mijn ouders loopt dat ook altijd uit
En anders moet jij de hond maar uitlaten
Ja maar het klinkt zo zieligquote:
Bezorg om je vader of om je hond?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Ouders van tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Nee ik lig al in bed en hij heeft het beloofd.
Laat dat beest uit dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Om de hond natuurlijk.quote:
Geen zin inquote:
Oh hij is al gestopt. Ik hoop dat hij heeft gepoept daar en dat mijn vader het mag opruimenquote:
is wel lachen. Sterretje en matsoe matsoe gaan helemaal gek doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jokertje nog niet gezien, vind het eigenlijk belachelijk dat elke Oh Oh Cherso persoon nu een eigen serie krijgt
En het is natuurlijk ook niet zielig voor dat beest of zo.quote:
Van kinderen je kinderen moet je het hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hij is al gestopt. Ik hoop dat hij heeft gepoept daar en dat mijn vader het mag opruimen
Ja, voor die prijs kun je altijd een poging wagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zolang het ongeveer tot 5mg precies is ben ik tevreden. Kan het wel ongeveer kalibreren met een maatschep van 100mg denk ik. Ik probeer het wel gewoon voor die prijs
Dan laat jij de hond toch ff uit?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
Eigen schuld. Hij heeft het beloofdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van kinderen je kinderen moet je het hebben.
Flauw hoor, en dan komt je vader zo thuis en loopt 'ie er doorheen zekerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hij is al gestopt. Ik hoop dat hij heeft gepoept daar en dat mijn vader het mag opruimen
Ja en ik heb ook heel de dag niks gedaan jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zielig voor dat beest of zo.
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Flauw hoor, en dan komt je vader zo thuis en loopt 'ie er doorheen zeker.
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Nee ik lig al in bed en hij heeft het beloofd.
Ik ben blij dat ik jou niet als zusje heb, dan had ik vaak poep aan m'n schoenen gehad denk ikquote:
Ik vind het zielig voor die hond ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook heel de dag niks gedaan ja
Ik heb liever iemand die slimmer is hoor. Ik kan er niet tegen als mensen mij niet begrijpen of iets niet snappenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Stelling: Ik heb liever geen partner met meer intelligentie dan ik zelf heb.
Jullie mening?
Gewoon ongeveer dezelfde intelligentie als mij graag. Hij moet begrijpen waar ik over lul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Stelling: Ik heb liever geen partner die intelligenter is dan ik zelf ben.
Jullie mening?
Huh wat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die slimmer is hoor. Ik kan er niet tegen als mensen mij niet begrijpen of iets niet snappen
Daar kan ik niet tegen, maar dat probleem heb je niet als ze iets minder slim zijn/zelfde niveau.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die slimmer is hoor. Ik kan er niet tegen als mensen mij niet begrijpen of iets niet snappen
Bij ons is het altijd: wie het als eerste ziet, die ruimt het op. Behalve muizen, want dat doe ik echt nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jou niet als zusje heb, dan had ik vaak poep aan m'n schoenen gehad denk ik.
een schattig zusje dan trouwens.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Jullie mening?
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon ongeveer dezelfde intelligentie als mij graag. Hij moet begrijpen waar ik over lul.
Oke, ik zal even naar beneden lopen om te kijken hoe het met hem gaat, goed?quote:
En dan mag hij mee naar je kamerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, ik zal even naar beneden lopen om te kijken hoe het met hem gaat, goed?
Nou, gewoonquote:
Pleur hem op z'n minst even naar buiten zodat hij kan pissen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, ik zal even naar beneden lopen om te kijken hoe het met hem gaat, goed?
Klinkt op zich wel logischquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd: wie het als eerste ziet, die ruimt het op. Behalve muizen, want dat doe ik echt niet
Ik vind meisjes die intelligenter zijn dan ik helemaal het einde, ik ben tegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
Jullie mening?
Ik snap echt helemaal niks meer van de users in deze SC.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind meisjes die intelligenter zijn dan ik helemaal het einde, ik ben tegen.
Nah, hoeft ook niet. Ik ben alleen verwarrend door mijn icoontje. Maar zie mijn ondertitel nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks meer van de users in deze SC.
Pics, anders ben je gewoon een gozer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, hoeft ook niet. Ik ben alleen verwarrend door mijn icoontje. Maar zie mijn ondertitel nu.
Muizenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel logisch. En groot gelijk, ik zou muizen ook niet opruimen. Ruim je spinnen wel op?
Dat maakt je onzekerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Pastapipos het volgende:
Ik zou eigenlijk liever geen vriendin hebben die veel slimmer/zelfverzekerder is dan ik ben.
Okeee. Ik ga wel in mijn pyjama naar buiten. Top idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pleur hem op z'n minst even naar buiten zodat hij kan pissen.
Dacht het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics, anders ben je gewoon een gozer.
Och, meid toch. Het is niet alsof het vriest of zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Okeee. Ik ga wel in mijn pyjama naar buiten. Top idee.
Niet zozeer onzeker, maar ik wil wat dat betreft wel graag de keuzes maken e.d. en me niet inferieur willen voelen aan een meisjequote:
Regenpak danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Okeee. Ik ga wel in mijn pyjama naar buiten. Top idee.
Ik ben bang in het donker jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Och, meid toch. Het is niet alsof het vriest of zo.
Je bent graag de baas bedoel je?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niet zozeer onzeker, maar ik wil wat dat betreft wel graag de keuzes maken e.d. en me niet inferieur willen voelen aan een meisje
Dat neem je een lamp mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben bang in het donker ja
oke nu echt naar beneden want hij huilt weer.
Niet alle trouwens hoor, maar ik vind slimme meisjes in combinatie met vriendelijkheid en een spontane uitstraling eerder leuk dan de wat 'minder slimme'quote:
Vertel dat maar aan een meisje. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niet zozeer onzeker, maar ik wil wat dat betreft wel graag de keuzes maken e.d. en me niet inferieur willen voelen aan een meisje
Dit sowieso. Op één lijn liggen is sowieso belangrijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet alle trouwens hoor, maar ik vind slimme meisjes in combinatie met vriendelijkheid en een spontane uitstraling eerder leuk dan de wat 'minder slimme'
Zit ik ook wel over te denken maar dan ben je zo allenig.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
Hij moet gewoon begrijpen wat ik bedoel als ik over genetische manipulatie en zo praat, en niet bang zijn dat ik varkens paars maak en vleugels geef. Oh, en hij moet goed met z'n tong zijn.
Valt vaak wel mee. Als je zelf die houding hebt is het ook zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit ik ook wel over te denken maar dan ben je zo allenig.
Maar ik zou echt niet een relatie willen hebben met iemand die ik niet leuk vind en iedereen die ik leuk vind lijken wel buiten mijn league te zijn
Doe normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |