Die is leukquote:
oh stuwie tochquote:
oh shit dan ben je lang wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
Dit wil ik doen volgend jaarLekker een jaar weg
![]()
http://www.youthinaction.nl/eCache/DEF/1/17/521.html
Die komt best vaak op tv toch?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
Dit wil ik doen volgend jaarLekker een jaar weg
![]()
http://www.youthinaction.nl/eCache/DEF/1/17/521.html
ja, alleen nog mijn ouders overtuigenquote:
wanneer ga je dan als je gaatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, alleen nog mijn ouders overtuigenIk heb echt geen zin in school
![]()
Het heeft in ieder geval wel gewerkt blijkbaar. Of het slim was is een ander verhaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja klopt, het heeft wel gewerkt. Nu mag ik 2 uur, dat is al een stuk beter. Ik stuurde een mail op advies van een klasgenoot
September ofzo?quote:
Parijs lijkt me gaaf. Frankrijk heeft sowieso veel verschillende soorten plekkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
Maar welk land in Europa is leuk? Want ik vind het oosten eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijkVoorbij Oostenrijk/Tsjechie houd mijn interesse wel op
Ik vind Zwitserland een erg leuk landquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
Maar welk land in Europa is leuk? Want ik vind het oosten eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijkVoorbij Oostenrijk/Tsjechie houd mijn interesse wel op
Engelandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
Oké. En haar huidige album, zou je dat aanraden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
die is er nog niet er zijn alleen nog maar snippers van bow down/ibeenon en grown woman (pepsi reclame) en standing on the sun (H&M-reclame)
ik denk dat het album Snippets & Commercials gaat heten
Hoe is het nou afgelopen met dat blondje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef badschaap het volgende:
haha op zo'n aftermovie van een feestje zie je mensen normaal dansen. Kijk je op de achtergrond zie je een maatje en ik als 2 wauzen hakken
Als ik haar weer eens zien eventjes haar nummer vragenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het nou afgelopen met dat blondje?
Ja klopt, Frankrijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Parijs lijkt me gaaf. Frankrijk heeft sowieso veel verschillende soorten plekken
Ja klopt, maar niet de Italiaanse kant. Of was het de Duitse kant? Geen idee meerquote:
Jaaa dat lijkt me nog wel het leukste eigenlijkquote:
ja die is van 2011.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. En haar huidige album, zou je dat aanraden?
Gewoon engelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, Frankrijk. (Nee Stu, niet beginnen
) Maar mijn Frans is helemaal niet zo goed
Het spreken in ieder geval niet
Sardinië.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |